Le Pompidou in Enschede

Bij ons is er de mogelijkheid om de bestellingen af te halen

Corona informatie

In verband met het Covid-19, hebben wij besloten om de
mogelijkheid aan te bieden voor afhaal of bezorgen.
Voor onze aangepaste menukaart, kunt u terecht op eet.nu of social-media kanalen
Het afhalen is tot aan de opening mogelijk vanaf dinsdag t/m zondag, 16:00-20:30

gratis parkeren

bus lijn 2 (halte Hertmebrink)
    bus lijn 1 (halte Hertmebrink)
    bus lijn 8 (halte Hertmebrink)

Le Pompidou laten bezorgen?

Een gezellig familie restaurant in het prachtige Wesselerbrinkpark gelegen in Enschede-Zuid. Kom bij ons genieten van een heerlijke pannenkoek of een overheerlijke spies. Lekker met het gezin uit eten of met een zakenrelatie een vorkje prikken, bij Le Pompidou kan het allemaal.
Kom bij ons lekker op het terras van de zon genieten met een kop koffie en een stuk gebak. Met de (klein)kinderen op stap? Wij zijn gelegen naast de kinderboerderij waar ook een speeltuin bij zit.
Wist u dat u bij ons ook terecht kunt voor: verschillende warm- en koud Buffetten, BBQ-arrangementen, Solex-arrangement, Vergaderarrangementen, zaalhuur, feest en partijen en catering op locatie.

• High tea: € 15,50

1290520918 35
1508131955 73
1520932604 68

1. Sonia van Soolingen

2. Eten was heerlijk, maar valt tegen qua prijs. We hadden allebei een mixed grill en daar betaal je 20,50 voor. Voor dit geld had ik er veel meer van verwacht.

3. M.janssen

Heerlijk gegeten in ongedwongen sfeer en met zeer vriendelijke bediening en dat terwijl het zo druk was.

4. Afgelopen zondag hier gegeten met de kinderen! De pannenkoeken waren heerlijk. Ik vind het geweldig om zo recht de keuken in te kijken terwijl ze ons eten bereiden. Vind het mooi om te zien hoe de jongens achter de pannenkoeken in rap tempo ons eten de lucht in gooien en weer opvangen! De kinderen waren onder de indruk, de dames van de bediening benaderden ons heel vriendelijk en waren lekker snel! Wij komen zeker terug!

5. Het eten was lekker maar de bediening bagger!
    Ze waren drukker met elkaar dan met de klanten. Er waren weinig mensen. Limonade zonder prik (wel aangegeven).
    Ze vroeg of we nog wat na wilde. Moesten we op de achterkant van de kaart kijken zei ze. Dat gingen wij meteen doen. Ondertussen ruimde ze de tafel af en liet glazen en bakjes met salades staan. We zagen vanaf onze tafel dat ze druk waren met elkaar. Ze kwam niet terug om de bestelling op te nemen. Ik ben toch boos naar de kassa gelopen en het mede gedeeld. Excuses werd er door een andere medewerkster gemaakt. De baas riep van over de bar ook excuses. Erg teleurgesteld! Niet eerder hier meegemaakt.

6. Eten was goed, mede gezien de prijs.
    Service is matig.
    Op de vraag of ik groente bij de vleesschotel kon krijgen was t antwoord dat er geen groente was. Toen aangegeven dat er bij de ingrediënten van de pannenkoeken ook voor groenten gekozen kon worden werden ze wakker...
    De ossehaas was geen ossehaas maar een goede biefstuk. Misleiding? Wel een lekker gegrilde biefstuk overigens.
    aandacht van de bediening moet je vragen, lukt overigens moeilijk als ze steeds met elkaar staan te kletsen en niet op de gasten letten....

7. Biserka Bakkum

Zeer geslaagde verjaardags etentje gehad. Men dacht zelfs aan versiering van slingers en ballonnen. Dit nog nergens mee gemaakt. Ze kwamen samen zingen voor mijn man en vriendin en namen sterretjes en muziek erbij mee. Het eten was voortreffelijk. Prijzen erg aangenaam, en voor dit geld kreeg je meer dan genoeg! Ze namen de tijd, er werd niet snel geserveerd om snel weer weg te moeten, je kon gezellig rustig eten en na zitten.
    Zeker een aanrader! Wij gaan ook zeker terug komen. Ook voor de kleinere kinderen is het er leuk en hoeven zij zich niet te vervelen. Super bedankt aan het personeel!

8. Heerlijk gegeten en de bediening was prima.

9. Cindy gerritsen

Het eten was heerlijk, bediening super. Jammer dat de reservering via eet.nu niet door was gekomen bij het restaurant. Maar dit is door het personeel prima opgelost.

10. Zeer goed te eten 😊

11. De tomatensoep zat geen smaak aan volgens mij uit blik.met toegevoegde groenten. Geen tomatensmaak. De uiensoep was veel te zout en een half kopje. Pannenkoeken waren redelijk. Geen enkele tegemoetkoming gehad. Kom er niet weer.

12. Manya Groskamp

Eerste kerstdag heerlijk gegeten. Lopend buffet met veel keus. Goede bediening. Was erg goed geregeld allemaal. Zeker aan te bevelen.

13. Heemskerk

Ik was hier voor het eerst met mijn ouders en oma.
    Het was echt super slecht.
    De tomaten soep was niet warm en de uiensoep was laf en smakeloos de kaas crouton was taai en koud.
    De hoofd gerechten waren ook dramatisch.
    De mixgrill was veelste zout en de friet was smakeloos.
    De pannenkoeken waren niet gaar en smakeloos.
    Dit zelfde geld voor de salade.
    Terwijl de glazen leef waren werd we niet gevraagd of we nog wat konden drinken.
    Uiteindelijk afgerekend en ons beklaagt gedaan konden we 5% korting krijgen echt te beschamend en slecht voor woorden hier komen wij nooit meer terug.

14. H.Haasjes

Een heerlijke en gezellige avond met zn 2en.
    Heerlijk gegeten, niks op aan te merken.
    Bediening was erg leuk en gezellig, en ze weten waar ze het over hebben.
    Als wij eten kijk je in de open keuken en zie je een kok genieten hoe wij genieten van "zijn" eten.
    Kortom weer een avond om vaak aan terug te denken.
    Komen zeker nog vaker eten bij.
    Le pompidou👍👍👍👍👍👍

15. Heerlijk gegeten! Vriendelijke en snelle service. Tevens een leuke speelhoek voor de kinderen.

Zeker voor herhaling vatbaar.

16. Heerlijke pannenkoeken! Snelle service, wij komen vaker!

17. Super slecht!
    Drankjes besteld, daarna komt niemand vragen of we wat willen eten. (2 tafeltjes en wij, verder leeg restaurant )
    3 mensen uit de bediening en de EIGENAAR kijken ons hele tijd aan maar niemand neemt bestelling op.

Na de drankjes maar gaan afrekenen, nooit meer!

18. Teamuitje gehouden.. Eerst Solex rijden door een prachtig gebied en vervolgens heerlijk gegeten, alles was op en top geregeld, bedankt!!

19. Ons 12 1/2 jarig huwelijk feestje hier gehouden. Het was super de bediening goed het eten was super.
    Van ons een dikke duim verdiend.

20. Kan veel beter. Service komt tussendoor niet vragen van of alles na wens is, eten was niet lekker en we moesten erg lang wachten.
    Kort samengevat was het voor mij eens en nooit weer.

21. Heerlijk gegeten, ben alleen maar positief.

22. Heerlijke pannenkoeken en vlees! Service was erg snel en vriendelijk. Wij komen hier zeker vaker.

23. Danique faber

Het is hier heel gezellig en lekker eten en drinken.
    Vriendelijke bediening en een leuke sfeer!
    Kom zeker vaker!

24. Lang wachten, terwijl we als eerste binnen kwamen in een leeg restaurant. Kant en klare salades in schaaltjes opgedirkt, taaie kip op een spies, een vraag om Géén patat maar daarvoor in de plaats wat salade werd 'vergeten' waarna ik nóg meer kant en klare salade kreeg én de patat maar op mn bord moest blijven liggen… Een brownie als toetje wat een chocoladecake was met slagroom zonder suiker… wat een ervaring… heel erg jammer!

1,7
  25. Heb vanmiddag kinder menu besteld patat was niet gaar voor de zoveelste keer.
    Tijdje terug carpaio van rundvlees gehad groenten waren niet meer vers.
    Koffie heel vaak halve kopje.

26. Henk en Truus

Goed gegeten. We hoefden niet lang te wachten. Bediening is vriendelijk, maar over het algemeen niet attent genoeg. Er wordt "langs de tafel gekeken", waardoor er geen extra consumpties "gescoord" worden. Tussendoor vragen of alles naar wens is zou zeker ook positief zijn.

27. Kaylee Veldmate

Erg lekker gegeten! Allemaal een vleesgerecht gehad en het was heerlijk! Ik vond wel dat de gerechten snel achter elkaar komen, hier mag nog wel iets meer tijd tussen zitten. Bediening was top, vriendelijk en attent.

28. Gisteren wezen eten, maar als het aan ons ligt ook meteen de laatste keer! Wij waren er rond half 6, om kwart over 7 kregen wij ons gerecht pas! Het leek erop dat onze bestelling was vergeten! We hadden een spies besteld, maar het vlees was erg droog, leek wel of het van de vorige dag was opgewarmd. Ook hadden wij het wel fijn gevonden dat het personeel dat er genoeg rond liep (niks te doen of met elkaar zaten te praten) bij ons kwam om even te vragen of alles naar wens was en of wij misschien nog wat te drinken wilden hebben? Maar blijkbaar was 1 glas drinken voor ons meer dan genoeg! Wij vroegen ons af of het personeel er nog wel zin in heeft? Chagrijnig keken zij, stuk voor stuk! Aangezien het allemaal een eeuwigheid duurde en wij ook met jonge kids zaten hebben we het ook gelijk aangepakt en zijn we weggegaan! Erg jammer, want druk was het totaal niet!

29. Bert van Houwelen

Net met vrouw en kind wezen eten bij Pompidou. Wij hebben genoten van heerlijk eten en de goede bediening. Het was druk, maar de service was snel. Zoonlief kon met andere kinderen spelen in de speelhoek. Wij komen terug!

30. Bernard Hendriks

We (vrouw, zoon, dochters en ik) hadden heerlijk gegeten. Het wordt professioneel bereid.

De service is ook uitmuntend. Ze bedienen je goed en vragen ook of alles naar wens is.

De sfeer is heel karakteristiek, echt typisch Twents.

En je krijgt echt meer voor wat je geeft. Kortom, top restaurant!

31. dicky oosterhof

De pannenkoeken waren erg lekker

32. Petra Pelties

Heerlijk eten, top service, gezellige sfeer en betaalbaar. Kortom een echte aanrader.

33. Afgelopen jaar 3 keer hier uit eten geweest. Met 8 personen, met twee personen en met een grote groep van 35 personen. Alle drie keer ging er van alles mis. Zo'n mooie locatie en ondanks de vriendelijkheid toch ondermaats presteren. Jammer. Ik kom er niet meer. Voor dat geld eet ik elders stukken beter met minder ergernissen.

Ik ben echt geen zeikerd maar niet gare pannenkoeken, vergeten bestellingen, sausjes die niet komen en waar je 3 tot 4 keer om moet vragen, en ik kan zo nog wel even doorgaan met ondervonden probleempjes. En dan ook nog lullig reageren in sommige gevallen. De omzet van om en nabij 1200 euro die ze dit jaar hierdoor gehad hebben krijgen ze komend jaar niet meer. Nou gaan ze daar niet failliet om hoop ik, maar als meer mensen zo reageren heeft het bedrijf echt een probleem.

Eigenaar: ga zelf eens uit eten en kijk hoe het daar reilt en zeilt. Leer van anderen anders ga je het niet redden.

34. Ik had de spies en deze was superlekker. Aardig personeel en leuke sfeer.

35. Ik at hier met mijn dochters. Ze vonden het eten overheerlijk! De sfeer is echt heel karakteristiek. De service is op en top prima. Ze doen er alles aan om het juiste en het beste eten te serveren. De prijs is prima. Alleen al voor het aardige, goede personeel die je met alle liefde helpt.

Groeten,
    Jody

36. Ik had een pannenkoek saté besteld, maar kreeg een pannenkoek shoarma. Bediening erbij geroepen maar die zeiden "Nee, dit is saté" terwijl het toch echt shoarma was. Ik werd niet geloofd door de bediening. Het smaakte ook totaal niet naar saté, maar echt naar shoarma. Dus stond ik erop dat het terug ging naar de kok en hij het zelf kon proeven, want als je dat verschil niet proeft... Zo gezegd zo gedaan, komt de serveerster terug zegt ze "De kok kan niet proeven, want hij is moslim." (Echt gebeurt dit..) Maar toch volhouden dat het saté was. Toen vertelde ze dat ze voor de saté en de shoarma hetzelfde vlees gebruiken, alleen met andere kruiden. Tja, dat kan blijkbaar in een restaurant.

Uiteindelijk maar een naturel genomen. Als de saté al naar shoarma smaakt, hoe zal de rest dan zijn? Daarna de serveerster niet meer gezien om te vragen of alles naar wens was etc. zoals ze in een normale eetgelegenheid doen. Uiteindelijk kwam er een andere serveerster voor het afruimen. Ik kan niet anders dan adviseren hier niet naartoe te gaan. Slechte service, nou ja het eten heb ik het over gehad en de kok, tja, als hij zijn eigen eten al niet proeft....

37. Redelijk eten, maar geen hoogstandjes. Jammer, de spareribs vielen tegen, weinig vlees, vast aan de botten met veel te veel marinade.

39. We zijn hier nu een aantal keren wezen eten. Het eten is gewoon prima hier. De entrecote en de tournedos zijn aanraders. Service/bediening is erg vriendelijk.

40. We waren met een groep van ongeveer 15 personen, van 3 kinderen en een volwassene was het eten vergeten, kind er menu's waren redelijk snel hersteld, echter het eten van de volwassene had ongeveer half uur nodig om opgediend te worden, bleek dat dat gerecht was uitgeserveerd aan een andere tafel ?! Porties waren ook niet goed verdeeld, sommigen hadden een berg friet en anderen maar een paar. Zelf had ik een schnitzel, deze was gefrituurd (doodzonde) en gortdroog, er zat champignonsaus bij, maar dit had champignon bouillon moeten heten zo dun ! De gebakken aardappels waren nog rauw. Het drinken was wel oké ;)

41. Fam.Vissers

Tweede kerstdag met zijn vieren gegeten. Spies was prima. Mix gril ook. Zelf had ik de mix vis. Ook dit was heerlijk. Binnen een uur en een kwartier hadden we alles op. Een pluim voor de kok.

42. Gegeten: sparerib en varkenshaasspies. Sparerib was goed. Varkenshaas was erg slecht. Deze leek wel van een dag eerder. De salade en frites waren matig.
    Personeel aangegeven dat het beneden pijl was, maar daar is helaas niks mee gedaan. Toch maar weer elders heen de volgende keer.

43. Heerlijk! We hadden de pannenkoeken snel en ze smaakten ook goed. Mijn pup mocht gezellig mee naar binnen en de bediening deed ook leuk met haar. De prijs viel ook zeker niet tegen.

Wij komen zeker nog een keer !

44. Vriendelijk personeel. Heel attent en vooral heel vriendelijk tegen de kinderen. Wat we ook fijn vonden was dat de hond gezellig mee mocht. Eten was heerlijk en ruime porties.

45. Onlangs zijn wij uit eten geweest bij Le Pompidou. Het eten was wederom hartstikke lekker. Onze kinderen konden hun energie kwijt in de naastgelegen kinderboerderij. Daar hadden wij mooi het oog op, omdat wij op het terras zaten. De service was ook prima. Heel erg vriendelijk en attent. Zeker voor herhaling vatbaar en absoluut een aanrader!

46. Klaas Kaspers

47. romy dijkman

Ik ben hier laatst wezen eten met een paar vrienden. We werden erg vriendelijk ontvangen door het personeel!
    Het was toen we aankwamen mooi weer, dus zaten lekker in het zonnetje op het terras. Maar al snel koelde het af en we vroegen of we het eten binnen konden krijgen, dit was geen probleem.
    We hebben heerlijk gegeten op top kwaliteit! Het personeel is uitstekend! Ik raad mensen echt aan om hier te gaan eten. Top restaurant!

48. We zijn al vaker in dit restaurant geweest. De eerste keer hebben we wat langer moeten wachten op ons eten, maar de laatste 4 keren zijn we snel en vriendelijk geholpen. De kinderen vinden het hier geweldig vanwege de kinderhoek. Genoeg keuze op de kaart en de prijs/ kwaliteit is goed in verhouding. Ook leuk dat er vast personeel is waardoor we nu herkend worden.We komen zeker vaker.

49. Slecht, eerst een halfuur op voorgerecht wachten en vervolgens ruim een uur wachten op het hoofdgerecht, wat niet te doen is zeker als er kleine kinderen zijn.
    Na ongeveer een uur wachten hebben we gevraagd waar ons eten bleef en toen gebeurde er pas wat, heb het idee dat ze onze bestelling kwijt waren.

50. Voor vandaag gereserveerd samen met familie, maar moesten ruim 1/2 uur wachten. Gezelschap van ruim 12 personen, waarvan 6 kids die er naaruit hadden gekeken om pannekoeken te gaan eten. Tijdens het wachten kwam een ander gezelschap van ook het zelfde aantal binnen, en die werden gelijk hartelijk ontvangen en naar een tafel begeleid. Kennelijk vrienden/familie van de chef/manager, gezien hun ontvangst...
    Voor ons is dit de 2e en laatste keer. De keer ervoor gingen er ook genoeg mis. Bestelling niet correct opgenomen, een bestelling pas na ruim 20min aan tafel serveren, dit na doorvragen waar de bestelling bleef. De rekening waar niks van klopte, er stonden drankjes op die we niet hadden genuttigd...
    Ik zeg "nooit weer"

51. Ik ben afgelopen vrijdag hier met 15 personen geweest om mijn verjaardag te vieren. Het was een geslaagde avond mede dankzij de goeie service en het uitstekende eten. Het was gezellige en sfeervolle avond, zeker een aanrader!

52. Afgelopen zondag voor mijn verjaardag met 12 personen gegeten.
    Het was niet druk en we hadden een mooie tafel waar ik om gevraagd had.
    We kwamen om 17.00 uur en konden pas dik na 19.00 uur vertrekken. We hebben erg lang moeten wachten, terwijl we niet eens een voorgerecht hadden. Met kleine kinderen die de volgende dag naar school moeten was dit erg vervelend. Zeker als je niet in de buurt woont. Heb het ook gemeld aan de bediening, die overigens erg vriendelijk is.
    Jammer dat de kleurplaten op waren, 2 dames van de bediening gingen dit oplossen door de kinderen te schminken. Erg leuk en lief natuurlijk, maar dat ging wel ten kosten van de bediening, dus nog langer wachten. Of lag het aan de kok?
    Tip: van internet kun je zoveel kleurplaten printen als je wilt.

53. Een paar weken geleden pannenkoeken gegeten bij le Pompidou. Wij hebben nog nooit zulke slechte pannenkoeken gegeten in een pannenkoekenrestaurant. Ze waren vet, dun, aangebrand en glibberig. We moesten lang wachten terwijl het niet druk was. Je kunt beter thuis pannenkoeken bakken (zelfs al ben je er geen ster in). Locatie/bediening is wel goed.

54. Erg gezellig restaurant, met een speelhoek voor de kinderen. Zo worden zij ook vermaakt en zitten ze niet te jengelen aan tafel.
    De meisjes uit de bediening zijn vrolijk en willen je graag helpen. De menukaart is erg uitgebreid, zo is er voor iedereen wel iets dat hij lekker vindt.
    Ik had een pannenkoek, veel ingrediënten, goed gekruid, erg lekker.
    Ik kom zeker terug!

55. Prima restaurant, lekker eten, goede sfeer.
    Echter, om mensen te laten betalen voor een kan "kraanwater" is niet meer van deze tijd, en onprofessioneel. Zeker als je er met een groep eet.Minpunt!

56. Leuke avond gehad bij Pompidou.
    Sinds de overname nog niet eerder geweest, maar er is veel verbeterd.
    Het eten is nog hetzelfde, maar er zit een nieuwe kaart aan te komen. Niet dat dat hoeft, ik vind het eten prima.
    Geen hoogstandjes uit de keuken, maar lekker eten in fatsoenlijke porties. Ook het drinken werd regelmatig aangevuld, iets wat bij de vorige eigenaars wel eens heel lang kon duren. We werden vlot, vriendelijke en netjes gehopen.
    Ook het dessert was goed en lekker, wederom geen hoogstandjes, maar dat hoeft ook niet in een pannenkoekboerderij. Wel jammer dat er niet iets met flensjes en ijs op de kaart stond.
    De prijzen zijn ook redelijk. In verhouding met hetgeen je voorgeschoteld krijgt.

57. Ik heb omgekeerde ervaring, ik vind het eten sinds de overgang echt niet lekker meer. Vlees smaakt alleen nog naar zout en de sauzen (die je voorheen apart kreeg) worden er nu overheen gekiept. En ook die zijn niet echt geslaagd.
    Jammer, want een leuke plek, vriendelijk personeel, sfeervol, kinderspeelhoek, schatkistje, en absoluut goede prijzen. En die spiezen zijn een leuke vondst, maar ik heb nu het gevoel dat ik het zelf beter kan. Voor het eerst in jaren een gerecht teruggestuurd. Jammer, ik hoop dat het verbetert, want ging er graag naar toe.

58. Sinds 1 november is er een nieuwe eigenaar en dat is duidelijk te merken aan de bediening en het eten. Alles is er dik op vooruit gegaan. We hebben met onze familie daar gegeten en alles was naar volle tevredenheid en de kinderen hebben zich prima vermaakt.

59. 25 09 2011 j.l na een fietstocht van ong.4uur hadden wij besloten om een hapje bij jullie te eten het was een heerlijke dag om buiten te eten maar helaas alle buiten tafels waren bezet achterop het terras werd niet geserveerd allen voor, wij hebben n.a. daarvan gevraagd of wij in het restaurant achterin bij de open deuren mochten zitten [ neen] werd resoluut gezegd ik vind dit zeer klantonvriendelijk en ik heb toen ook geantwoord graag of helemaal niet grt j. horlings.

60. Dinsdag 7-6 gegeten. Bediending was vriendelijk eten werd snel geserveerd en smaakten uitstekend. Vooral de tomatensoep is een aanrader!

61. Bijzonder slecht.

Op het terras gezeten op Hemelvaart dag 2011

Patat besteld voor de kids, pannenkoek voor mijn vrouw, ikzelf spareribs.

Het viel me op dat klanten die ruim later kwamen het eten al hadden voor ons. Niet getreurd, daar kwam de patat...zonder de mayo en zonder bestek, 10 minuten later de pannenkoek, geen bestek erbij...Oke dan maar even naar binnen zelf bestek halen en de spareribs? Die waren ze vergeten! Kwamen ze melden nadat mijn vrouw de pannenkoek al op had.

Of ik de spareribs nog wilde. Nee dank u mijn eetlust was inmiddels wel weg en ik heb geen zin om weer 15/20 minuten te moeten wachten terwijl de rest van het gezin er al lang klaar is. Moest de vorige keer ook al lang wachten op het eten, ben er nu wel klaar mee.

62. Gisteravond hebben we bij Le Pompidou gegeten, maar het was echt bijzonder slecht. De boerenpannenkoek was goed gevuld, maar er zat geen smaak aan. Groenten zijn waarschijnlijk voorgekookt of geblancheerd, er hoort een bruin randje aan te zitten. Dit geeft juist de smaak! De pannenkoek was ook niet gaar. De spare-ribs waren koud van binnen, het bord was trouwens wel goed gevuld. Maar liever iets minder op je bord van goede kwaliteit, dan meer wat kwalitatief een stuk slechter is. Jammer, want de accomodatie is echt gezellig. Ik heb er wel vaker gegeten, maar voorlopig kom ík hier niet weer.

63. Mevr. Maassen

Na aanleiding van onze klacht over de slechte bediening, het tegenvallende eten en de beroerde service van 10 mei jl. Kregen we een uitnodiging om het goed te maken door middel van een lunch Daar zijn we uiteraard op in gegaan. Iedereen verdient immers een tweede kans. En gelukkig maar. We zijn gisteren wezen lunchen en het was goed. De bediening was top, het eten was lekker en de service was prima. We hadden de afgelopen dagen meerdere malen per mail contact gehad en in onze laatste mail, met de bestelling, vroegen we of de lunch inclusief drank was. Daar is niet toen meer op gereageerd, dus we gingen er maar van uit. Achteraf bleek het toch niet de bedoeling te zijn geweest van het bedrijf. Maar omdat ze niet tijdig gereageerd hadden, kregen we ook de drank die we genuttigd hebben gratis. Kijk en dat noem ik nu service. Met deze lunch hebben ze voor onze club alles weer goed gemaakt en ze krijgen nu ook een dikke 10 van ons. Bedankt dat jullie het zo goed opgepakt hebben en iets met onze kritiek gedaan hebben.

Eén vorige recensie
  64. Paar keer heerlijk gegeten, laatste keer (met een groep van 10 op zaterdagavond) was echt dramatisch. Glas drinken wat omviel, traaaage bediening, verkeerde gerechten klaargemaakt, toilet verstopt. Management neem aub de verantwoordelijkheid en zet ook wat meer ervaren mensen in de bediening, met alleen onervaren horeca studenten redt je het echt niet. We gingen zwaar teleurgesteld naar huis.

De kinderspeelhoed is wel een waar succes als je met jonge kinderen bent en ook de kinderboerderij is voor de jongste bezoekers een waar succes.

65. Ineke van der Veen

Wij hebben op 4 juni een personeelsuitje gehad bij Pompidou.

Wij hadden een etentje in de bovenzaal besproken. Twee dagen voor de afgesproken datum belden we om het aantal personen definitief door te geven. Kregen we te horen dat het etentje in de bovenzaal niet kon doorgaan omdat ze geen tijd hadden om de bestelling nog te doen. Zeer vreemd, anderhalve maand van tevoren was dit al besproken. Na veel wikken en wegen werd ons een high tea aangeboden als alternatief. De high tea was waardeloos. Klacht ingediend en als tegemoetkoming een tegoedbon gekregen.

66. Wij zijn geweest met een groep van de familie, eerst in de middag voor iets kleins en daarna 's avonds voor een lekkere pannenkoek en of spies waar het om bekend staat.

Het was echt een zooitje met de service. Het waren allemaal jonge studenten van rond de +-16 jaar (goedkoop?) en het leek wel of ze er extra een zooitje van maken.
    Toen we vroegen of ze ook ijsblokjes hadden want het drinken was lauw kregen we reacties als "Ja, de ijsblokjes zijn al gesmolten". Ook hadden er een paar wel een heel erg chagerijnige blik, zodat je duidelijk konden zien dat ze er geen zin in hadden. Het standaard peper en zout duurde een eeuwigheid en ook waren ze een bestelling totaal vergeten. Ook viel er 3 a 4 keer iets van het dienblad, met als volg dat er bijna glas in een van de gasten haar nek zat.

Het eten duurde ook lang, terwijl het helemaal niet zo druk was, maar wij moeten zeggen dat dit zeker smakelijk was!

Op zich zag de boerderij er heel gezellig uit, maar de dode vliegen lagen gewoon op de tafel, stuk of 3-4, erg slordig! Er was een open keuken en buiten kon je ook zitten. De prijs was redelijk, want je krijgt wel echt veel op je bord! Maar als je dan om azijn voor de sla of iets dergelijks vroeg kan je erg lang wachten.

Wij komen er zeker niet meer terug, hebben ook geen toetjes genomen vanwege alles. Dat zegt dan ook genoeg lijkt me.