Restaurant Groeskamp in Doetinchem

1406194377 81
1427204467 86
1458719602 78
1668820500 85

1. Na de uitvaart van mijn moeder een samenkomst gehad bij Groeskamp. Met drankjes, soep en "luxe" broodjes. Van te voren een aantal personen afgesproken, echter op de dag zelf kwam de eigenaar nog verifiëren of 40 personen correct was. Hierop gaf mijn dochter aan dat 30 personen volstond. Tot mijn verbazing stond er op de eindafrekening naast de genuttigde drankjes: soep met "luxe" broodjes voor 50 personen a €15,95 p.p! 24 mensen hadden uiteindelijk gegeten, dus 30 pers. was dikke prima geweest. Er is niets aangeboden om soep of broodjes mee te nemen (wat normaal is als je dit in rekening brengt) De soep was karig, asperges moesten worden gezocht in een kommetje die met 5 lepels leeg was. Van luxe broodjes was al helemaal geen sprake. Het was een mix van kleffe zachte bolletjes met 1 plak kaas of ham en een aantal hardere bollen met 1 plakje carpaccio en 3 korreltjes kaas, 1 stukje zalm en een schepje tonijnsalade op een bol zonder sla eronder oid. Het houten prikkertje er doorheen moest zeker voor "luxe" staan? Toen ik naar binnen liep om wat te vragen zaten de broodjes vol met vliegen, ik heb gevraagd of het misschien afgedekt kon worden want het was gewoon smerig. Het enige wat wel goed was, was het bedienend personeel. Notabene: Mijn ouders hebben hun 50jarig huwelijksfeest hier 8jr geleden gevierd en kwamen regelmatig met vrienden of met elkaar eten. Dat je dit op zo'n manier afhandelt is voor ons een prima reden om ons hier nooit meer te vertonen. Wat een ballentent!

3,2
  2. Kim 35 punten

Ons trouwfeest hier gegeven, zowel personeel als eten was geweldig ze hebben onze dage mede onvergetelijk gemaakt!

3. Twee jaar geleden een review geschreven ben nog net zo tevreden als voor de corona..
    Super personeel erg vriendelijk en ze doen er alles aan om mensen tevreden te stellen. Het eten was perfect en de sfeer was super.

4. Fam. Koenders

Lekker eten en gezellig zitten. Vriendelijke bediening.
    We hadden 4 x het Actiemenu, 2 met soep en 2 x koud voorgerecht, + (€3.50)
    Jammer dat er dan 2x 42,50 wordt berekend i.p.v. 1x 42,50 en 1x 38,50.
    Koffie / thee na voor 4 euro per kopje. Behoorlijk prijzig.

5. I.Pastoors

2 weken achter elkaar heerlijk gegeten, met actiebon van AH. Het eten was heerlijk en veel keus. Goede bediening, gezellige sfeer.
    Zeker een aanrader.

6. Stijlvolle inrichting en veel ruimte aan tafel.
    Ondanks dat zijn de gesprekken van andere bezoekers duidelijk te volgen.
    De bediening was vriendelijk, maar weinig professioneel. Meisje kon de namen van de wijnen niet uitspreken, verontschuldigde zich met, nou ja, als ze maar lekker zijn...ik heb er geen verstand van...
    Eten was vrij smakeloos, niet de kwaliteit die je verwacht bij een restaurant met deze uitstraling.
    De rabarbermoes was zo dun dat het uit het kommetje gelepeld moest worden om te voorkomen dat het eten zou verdrinken. Smaakte ook waterig.
    Prijs aan de hoge kant voor wat je krijgt.

7. Bernard Wormgoor

Het enige dat tegenviel was het voorgerecht. Het vlees (wild zwijn procureur) kennelijk nog niet lang uit de koelkast en door de kou erg weinig smaak. Wel leuke opmaak.
    \Voor de rest was alles heerlijk en bediening erg snel en plezierig.

8. Hadden er veel van verwacht gezien eerdere recensies maar het viel enorm tegen! Alles leek wel uit de stoomoven te komen en zonder smaak. Als garnering paar droge blaadjes sla, bloemkool met watersaus en ossenhaasspies was grijs en leek wel gekookt.. geen olie, grill, of boter gebruikt, geen smaak! Ook de vis met kruidenkorst was totaal slap en smaakloos, wat jammer.

9. H. Jansen

goede service, professionele bediening en kennis. Lekker eten in gezellige ambiance

10. We hebben verrassend lekker gegeten. Prettige ambiance en uitstekende bediening.

11. Eerst kerstdag hier gegeten.Ondanks de drukte bleef de bediening prima.Kwaliteit van het eten ook uitstekend.
    Zijn er inmiddels diverse malen geweesten altijd dik tevreden.

12. Fam. Meuleman

Werkelijk top! Ontvangst was prima. Fijne en gemoedelijke sfeer. Eten was echt geweldig, fijne niet te grote porties welke werden uitgeserveerd op prachtig porselein. Echt het verschil. Bediening was super, ondanks dat het vol was op een dinsdagavond.

Echt een aanrader dit restaurant.

13. Ghm Graven

Vriendelijke bediening leulke ontvangst en het eten was perfect, wij vonden het top.

14. Heerlijk gegeten, 3-gangen menu. Voorgerecht gebakken mosseltjes, grote portie, super lekker. Daarna de rib-eye, mals en goede smaak.

Als dessert het kaasplankje: dat hadden ze helaas niet? Jammer. Dan maar de aardbeiencheescake met citroenijs: ook niks op aan te merken, slagroom erbij, veel chocoladesnippers. Goed.

De bediening is vriendelijk, behulpzaam, attent. Het was druk, maar niet lang hoeven wachten, netjes tussendoor nog de wijn inschenken, vragen of alles naar wens is. Gerechten volgden elkaar in een goed tempo op.

Een geslaagde avond!

15. Frederiks

Mooi aangekleed. Bediening was niet goed, heel chaotisch. Een ober was goed. Eten was slecht. In een bedrijfsrestaurant is het beter en ben je veel goedkoper uit! Ondanks de ah kaarten. Drankjes erg aan de prijs. Jammer we hadden er meer van verwacht.

16. P.v.Gijzen

Lekker gegeten, gezellige sfeer.

17. Gegeten bij de Groeskamp te Doetinchem. Kwamen er vaker, maar ik denk na vanavond niet meer. De kaart was erg matig. De prijzen zijn verhoogd en het eten veel minder. We kregen erg weinig. Een op Oosterse wijze gemaakte varkenshaas spies werd geleverd met alleen een jus. Trage bediening ook. Jammer, want de sfeer is goed.

3,6
  18. Hebben hier heerlijk gegeten, vriendelijk personeel. Wel een speciale menu kaart van Iens ( AH menu's).

19. Voortreffelijk gegeten bij Groeskamp in Doetinchem. De ontvangst was heel erg prettig, de bediening erg vriendelijk en deskundig en de ambiance is heel gezellig! Zeker een aanrader!!!

20. Zeer verassende maar goede ervaring. Top eten in goede prijs-kwaliteit verhouding, gemoedelijke sfeer en chique uitstraling en top attent personeel.

21. Te kampe

Het was slecht en niet alles gekregen wat beloofd was en ook een slechte bediening. Ik ben er een keer geweest en kom er nooit meer, krijgt van mij een 3.

22. R.Vollenberg-Borgerink

Op 18 April met fam (17pers) broers, zwagers, zussen en schoonzussen. Een buffet gereserveerd bij de groeskamp. We werden gastvrij en vriendelijk ontvangen. Buffet zag er verzorgd uit en was heerlijk. Het was in een woord geweldig, een echte aanrader. Vlgs. de Fam. App die ik kreeg zijn ze het er helemaal mee eens. David het was Klasse.

Fam. Vollenberg - Borgerink

23. LG martens

Wat een geweldig restaurant is dit toch. Weer heerlijk gegeten, goede portie's, meer dan genoeg. Heel vriendelijke bediening, prachtig interieur. Kortom meer dan de moeite waard. En voor de prijs hoef je het zeker niet te laten, een toppertje!

25. 07-01-2015 hier gegeten.
    Prima! Helder, fris en schoon restaurant. De entree ruikt heerlijk. Een pluim voor de bediening, de kok en hoe het opgediend wordt. Gewoon een feestje. En vergeet niet om naar boven te kijken. Menig restaurant mag hier een voorbeeld aan nemen. Wij komen zeker terug.
    Groetjes moeder en dochter.

26. Familie Heusinkveld

Geweldig! We hebben een fijne avond gehad bij restaurant Groeskamp. Na ontvangst kregen we een amuse van het huis: pastinaaksoep met chorizo. Daarna kregen we een mandje met stokbrood met kruidenboter en roomboter. We hebben genoten van het 3 gangen menu. Voor-, hoofd- en nagerecht bieden elk 3 keuzes. De drankjes zijn ook uitstekend verzorgd. Jus d'orange is vers geperste sinaasappelsap. Al het eten was heerlijk en keurig verzorgd. Echt een aanrader.

27. Vriendengroep

Vakantieveiling menu, heerlijk gegeten. Eerst een amuse van het huis en een mandje brood met kruidenboter. Genoeg keuze voor iedereen, uitstekende kwaliteit van voedsel en ruime porties en mooi geserveerd. Ook de gastheer is aardig en attent. Zeker aan te bevelen en voor herhaling vatbaar.

28. Via Vakantieveilingen wezen eten. Ze hebben een apart menu voor reserveringen van Vakantieveilingen. Toegankelijke gerechten. De porties zijn ruim voldoende en de smaak is erg goed. Het personeel heeft veel aandacht voor de gasten. In de zomer kan je prima buiten dineren. Binnen is de sfeer wat formeler, maar verder smaakvol aangekleed. Je hoeft je niet vervelend te voelen dat je via Vakantieveilingen bent, want het hele restaurant zit er vol mee.

29. Deze week samen gegeten met een gekregen veilingbon. Kregen veilingbonmenu met drie keuzen.

Blij verrast met drie originele gerechten en voortreffelijk klaar gemaakt en gegeten! (champignons, stoofpotje, pudding en ijs) het was allemaal prachtig opgemaakt, voldoende garnituur en bijzonder van smaak! Complimenten aan de kok! Mandje met brood en boter v.h. huis, koffie "aangekleed" na.

Ook voor de bediening; op tijd zonder opdringerig te zijn, behulpzaam en uiterst correct. Dit kom je zelden tegen in een "gewoon' restaurant.

En dan de ruimte; tijdloos, ruime opstelling van tafels (privacy), goede stoelen op juiste tafelhoogte, mooi linnen, glazen, bescheiden muziek, schoon sanitair, etc.

Kortom; klasse!

30. Via VakantieVeilingen.nl bij restaurant Groeskamp in Doetinchem gereserveerd.
    Een prachtig terras met veel groen en met loungebanken, gewone tafels en stoelen en hoge tafels ingericht. Een zeer vriendelijke, behulpzame, attente, vlotte en professionele bediening.
    Speciaal voor VakantieVeilingen.nl een apart 3-gangen keuzemenu met keuze uit drie voor-, drie hoofd- en twee nagerechten. Echt voor elk wat wils. Vooraf eerst een lekkere mini-sandwich van het huis en daarna nog een mandje met een keur aan heerlijk brood met (kruiden)boter. De porties van de diverse gerechten zijn ruim voldoende en het eten is zeer smakelijk.
    Het restaurant en de bediening laten op ons een uitstekende indruk achter, dus zeker een plek om terug te komen.

31. Op advies hier gaan lunchen.

Volgens mij alleen vakantiekrachten daar. Dat is niet erg, maar pas je prijzen dan ook aan. Wat op kaart stond klopte wel met de werkelijkheid, maar dan wel heeeel letterlijk... Lunch was derhalve karig en zeker niet voldoende. Voor de prijs mag dat zeker niet kunnen....

Bediening was vriendelijk, maar als gezegd, op het niveau vakantiekracht.

Geen aanrader als je een klant meeneemt. De Mac zit iets verderop, die raad ik dan nog eerder aan.

4,7
  32. Fam. Keizer

1e kerstdag gegeten, viel tegen in verhouding met de keren die we hiervoor zijn geweest. Op de menukaart stond maar 1 vegetarisch menu, dus geen keuze. Maaltijden werden achter elkaar opgediend, je kreeg haast geen tijd om het eten even te laten zakken. Kreeg het gevoel dat we snel moesten vertrekken om plaats te maken voor andere ivm kerstdrukte. Koffie aan het eind van diner was goed verzorgd met snoep/chocolade, maar dit was ook ruimschoots in de prijs bijgerekend, terwijl we al vol zaten van het eten en dus helemaal geen trek in zoetigheid meer hadden.

33. Heerlijk gegeten 1e Kerstdag. Personeel probeert er alles aan te doen om er een perfect etentje van te maken. Top.

34. We hebben gisterenavond hier een zeer genoeglijke avond gehad.
    Het eten was van grote klasse en het personeel uitermate vriendelijk.
    Een echte aanrader, en nog vriendelijk geprijsd ook.
    Ben en mieke meijer
    Gerard en Truus Dekker

35. Chiel rondeel

Sfeervol restaurant Heerlijk gegeten
    Super bediening heb een heerlijke avond gehad

36. familie lukassen

Onverwacht terecht gekomen bij Groeskamp in Doetinchem. Op advies van het personeel gekozen voor de eendenfilet. Geweldige suggestie.
    Eten; ruim voldoende.
    Relaxte ongedwongen sfeer.
    Prima bediening en Groeskamp oogt als een prima stageadres.
    Prijs kwaliteit geweldig.
    Absoluut geen spijt van gehad. Voor herhaling vatbaar!

37. Heerlijk gegeten, prima bediening, we komen zeker terug

38. Met kerst zijn we weer eens bij Groeskamp geweest. Helaas was het dit keer alles bij elkaar een slechte ervaring die Groeskamp geen eer aandoet.

Minpunten:
    - je wordt totaal niet ontvangen, maar komt een beetje verloren in de garderobe/ontvangstruimte binnen
    - de ober vergat tot drie keer toe iets te brengen
    - de kaas op de carpaccio was veel te overheersend. Helaas bleek het vlees zelf totaal niet op smaak.
    - er werd niet gevraagd hoe de biefstuk gebakken moest worden, maar de biefstukken die arriveerden waren doorbakken
    - de parfait was bikkelhard
    - een simpele kop koffie of thee kostte maar liefst 3,95

Pluspunten:
    - sfeer
    - vriendelijkheid van de bediening

Al met al een dikke onvoldoende!

3,5
  39. Heidi 711 punten

Al een paar keer wezen eten. En het eten is heerlijk. Vriendelijke bediening.

40. Heerlijk gegeten hier, goede porties, goede prijs.

Locatie gaat.

Prima restaurant.

41. We hebben de laatste tijd meerdere keren bij Groeskamp gegeten. Het bevalt ons prima daar, het eten is perfect, de bediening straalt plezier uit met wat ze doen. Kortom een aanrader voor iedereen.

42. Ik ben inmiddels meerdere malen wezen eten bij het Groeskamp. Telkens weer weten ze me positief te verrassen met de heerlijke gerechten die ze op het menu hebben staan. Bij binnenkomst proef je meteen de goede sfeer die er hangt en kijk je je ogen uit naar de prachtige decoraties die sfeerverhogend werken. Ook staat er direct een vriendelijk personeelslid klaar om je naar je tafel te begeleiden. Gisteren was er een wildavond in het Groeskamp en alles was weer meer dan dik in orde! Ze hebben mij wederom weten te overtuigen met verrassende gerechten die stuk voor stuk heerlijk bereid waren.

De prijs/kwaliteitsverhouding is ook ruim in orde!

Ik raad mensen aan dit restaurant zeker eens te proberen en dan zelf te oordelen.

Ik zelf ga er zeker nog een keer naar toe!

43. Het eten was weer heel goed.

44. Gisteren heerlijk gegeten, goede bediening en goede prijs.

45. Wij zijn er met moederdag onverwacht gaan eten. Wel even 's middags gebeld of we nog een tafel konden bespreken en dit werd ons vriendelijk bevestigd. Toen we kwamen hebben we een drankje aan de bar genomen en werd ons een amuse aangeboden, mijn man houdt niet van vis en er werd voor hem een andere gemaakt. Met ons drankje konden we even later plaats nemen bij het raam en we hebben genoten van de maaltijd. Onze maaltijd bestond uit een vis gerecht en een vlees gerecht met gebakken aardappeltjes en een schaaltje met 3 verschillende groentes en een schaaltje met rauwkost. Er werd ons door de serveerster gevraagd of alles naar wens was en of er genoeg was. Dat was het.

Ons dessert was verrukkelijk, ik had een bastogne parfait en mijn man een dame blanche. Koffie na en ik heb een heerlijk moederdag diner gehad.

Het is zeker voor herhaling vatbaar, want er staan nog veel gerechten op de kaart die het proeven/eten waard zijn.

En wat ik heel prettig vind is, dat van de kleine kaart de hele dag te bestellen is, dus als je eens niet zo veel trek hebt, kan je ook wat kleins bestellen.

Ga zo door en wij komen vaker eten.

46. Duidelijk opstart problemen. Ik moet eerst 10 min. wachten voordat we überhaupt een tafeltje krijgen. Ik ga dus al zitten met een slecht humeur, als het aan mij had gelegen was ik weggegaan, maar onze vrienden trakteerden, en dan kan je niet zomaar weglopen. Ze boden zelfs hun excuses niet aan. Dit vond ik erg onredelijk...
    We gingen maar wat bestellen, tenminste als we de kans kregen. Het personeel loopt heel asociaal langs ons heen.. Ja hallo denk ik dan, wat wil je nu? Dat we weggaan ofzo. Op dat moment voelde ik me heel ongemakkelijk, en vaak heb ik overwogen om gewoon weg te gaan. Maar uit beleefdheid bleef ik toch maar zitten.
    Toen we ein-de-lijk hadden besteld moesten we nog wachten op het eten, en oh-oh wat duurde dat weer lang.... Ik snap niet zo goed wat de bedoeling van dit restaurant is. Moet je nu vragen om je drinken, en elke keer naar de bar toe lopen, wanneer het eten komt, en of je drinken mag. Het enige goede is het eten. Dat was heeerlijk! Alleen die prijs dan weer..

Ik vond het erg slecht hier, en kom hier zeker niet meer terug.

Niet voor herhaling vatbaar.

1,1
  47. Maarten

Persoonlijk vond ik het eten heerlijk en de bediening is zeer vriendelijk. Zeker een aanrader om te proberen. Ik ben ben met mijn hele familie daarnaartoe geweest op de 1e dag dat ze volledig heropend waren. Het enige wat ik op te merken heb was dat het nogal lang duurde voordat ik van de gerechten kon nuttigen. Maar dat geeft niet, want het personeel zelf moet ook wennen nietwaar?

48. van Steenbeek

Door een dinerbon hier terecht gekomen, wij vonden het een mooie lokatie en de sfeer is perfect.

Vriendelijk personeel en het eten is heerlijk.

Prijs-kwaliteit is ook goed.

49. Erg goed!

50. Vriendelijke bediening en het eten was van zeer goede kwaliteit!
    Prijs-kwaliteit verhouding valt niks op aan te merken.

51. erg lekker gegeten, de keuken was echt super toll