7evenden Hemel in Den Bosch

Gastvrij genieten!

Wij verwijzen u graag naar onze openbare parkeergarages op loopafstand.
    Bekijk parkeergarage Wolvenhoek en parkeergarage Sint Jan.

Ook zijn er rondom ‘s-Hertogenbosch verschillende transferia aanwezig vanaf waar u snel naar de stad gebracht wordt. Bekijk hier deze Transferia.

Lunch Diner
vr lunch 11:30 - 16:00 diner 16:00 - 01:00
za lunch 11:30 - 16:00 diner 16:00 - 01:00
zo lunch 11:30 - 16:00 diner 16:00 - 22:00

Omschrijving

7evenden Hemel is een gastronomisch restaurant gelegen ten midden van de Korte Putstraat in ’s-Hertogenbosch. Voorzien van een keukenbrigade die gebruik maakt van authentieke producten in samenspel met de nieuwste kooktechnieken. Deze keukenbrigade, gekoppeld aan een enthousiaste en bedreven bediening, biedt alle facetten voor een heerlijke lunch, diner of borrel.

Restaurant 7evenden Hemel serveren we een gevarieerde kaart met daarop verscheidene vis,- en vleesspecialiteiten. Er is een uitgebalanceerde wijnkaart, waarop u met zorg gekozen wijnen vindt van zowel de nieuwste als meest klassieke wijnhuizen. Het is uiteraard ook mogelijk om aangepaste wijnen per glas te bestellen.

Dagelijks staan wij voor u klaar om een voortreffelijk culinaire beleving te verzorgen en wij hopen u dan ook graag te mogen ontvangen in ons restaurant.

Prijzen

1432016911 80
1571420072 78
1657206633 80

1. Thijmen van Iterson

Het was heel lekker en gezellig.
    Wat opviel was de jonge dame die ons bediende, was zeer attent, een voorbeeld, dank hiervoor.
    Het was donderdag 14-03 +/- 15.00. We waren met een elektrische rolstoel.

2. Smaakloze soep en bij de tournedos kwaliteitsloze frites en groente.
    Wijnen zijn behoorlijk onder de maat.

3. Rien Peetoom

Ik had een 3× veel te klein stukjes entrecote, 3 stukjes champion en wat drupjes saus voor euro 28.00, Belachelijk.
    Andere 3 gasten hadden Linguine pata negra, waar de pata negra ontbrak en na aanspreken v.d. ober pas 10 minuten later geserveerd werd.
    Laatste keer, dat wij bij dit restaurant gegeten hebben. Heel jammer, was in het verleden prima restaurant.

3,4
  4. Yvonne van der laan

Heerlijk gegeten in 7den hemel in den Bosch. Alleen erg jammer dat er een scherf van een bord of van iets anders in mijn maaltijd zat. En ik dit dus bijna op at. Ik heb dit gemeld. Hier werd verder niets op ondernomen. Echter de maaltijd zelf was super goed.

5. We hebben lekker gegeten. Zowel een klassieke Bavette als vegetarische ravioli met pompoen en walnoten. De wijnen waren ook heerlijk (per glas op maat bij gerechten). Heel fijn dat onze beide Golden Retrievers erbij mochten zijn en wij lekker op ons gemak in een rustig hoekje konden eten. Prettig bediening op maat (inclusief drinkbak voor onze honden)

6. De bediening was heel goed en erg gastvrij. Ik had een plekje gevraagd op het terras waar mijn moeder goed zou kunnen zitten (zij zit in een rolstoel) en dat was keurig geregeld. Wat erg tegenviel is dat, ondanks het feit dat het restaurant vermeld werd als rolstoeltoegankelijk, de toiletten zeer moeilijk bereikbaar zijn voor rolstoelgangers. De deuren zijn te smal en de vloer kent een hoge opstap. Dat is jammer. Verder heerlijk gezeten en gegeten.

7. Ron en Corina

Super ontvangst. Bespreken zoals afgesproken. Bediening heel vriendelijk en flexibel. Eten de salades geweldig. Fantastische warme plek in een koude periode.

8. Zaterdag 19 september hier gegeten. Erg lekker. Goeie sfeer en fijne bediening. We komen zeer zeker terug.

9. De Opschepper

10. Hennie Middelbos Heijblom

Zaterdagavond heerlijk gegeten 3 gangen menu een pluim voor de kok.
    Leuk ontvangst en gezellige sfeer. Bediening heel correct en zeer vriendelijk. Een bezoek aan ,,De Zevende Hemel" is dan ook de moeite waard.
    Het was voor ons een bijzondere ontmoeting met Hans die ik al bijna 53 jaar ken en er nog steeds contact is met fijne herinneringen.
    Wij wensen het hele team een mooie zomer toe en veel succes.
    Hennie Middelbos-Heijblom
    Assen

11. Martine Pans-Lemmens

Heerlijk gegeten, echt een aanrader vooraf gekozen voor de overheerlijke oesters in combinatie met een 3 gangendiner. Elke gang is met passie en zorg bereid tot in elk detail. We kunnen dit restaurant voor iedereen aanbevelen. Prijs/kwaliteit verhouding is top!

Onze complimenten aan de kok en het supervriendelijk personeel.

12. Jack Custers

13. Theo

14. Goed restaurant met mooie en smaakvolle gerechten. Dessert gezellig buiten gegeten in de sfeervolle korte put straat. Service super. Met name Appie heeft ons zeer goed en met leuke humor netjes geholpen. Voor herhaling vatbaar.

15. Martin

16. Heerlijk gegeten, je waant je in de zevende hemel. Wij kozen voor een 3- gangen surprise menu. Zeer vriendelijke en prettige bediening. Voor herhaling vatbaar.

17. Pim Naafs

18. negin kianfar
    Vertaal van English naar Nederlands

Quality price is ridiculous. I ate there last week and it was simply bad, cold food, little portions and low quality ingredients.

19. Aan tafel werdt verteld dat ze niet alles vsn de menukaart meer hadden ivm met de verbouwing. Dit had bij de reservering verteld moeten worden. Gerechten zijn minimaal voor een maxi prijs. Tijdens ons etentje waren ze bezig met het leeg halen van de zaak, beetje ongezellig toch.

20. Marianne

Gezellig gegeten, bediening was top, eten lekker

21. Gertie Copal

Vandaag echt genoten van de vriendelijke en warme sfeer en een heerlijke lunch bij dit restaurant met 10 personen. Een echte aanrader!

22. Na een uur en een kwartier wachten niets gekregen. Tussendoor melding gemaakt. Ons voorgerecht zou na 8 minuten (met excuses) geserveerd worden maar na 15 minuten nog niets gezien. Toen toch maar opgestapt met een zeer onvoldaan gevoel! Zeker geen aanrader!

1,5
  23. Niet gewend dat er salades uit het standaard hoofdgerecht zijn weggelaten ivm verspilling?
    Laat besteld en nog later bezorgd.

Ook 1 portie patat en minimale mayo te delen met 4 personen was erg minimaal gezien de prijzen. Extra was er wel snel bezorgd.

Het is mijn mening dat als ik uit eten ga dat de kwaliteit goed is maar ik ook een beetje in de watten wordt gelegd kwa service.
    Kwaliteit van eten en de atmosfeer waren goed maar de service minder.
    Gezien de prijzen is er dan toch niet helemaal aan onze verwachting voldaan.

Hoop hiermee onze algemene ervaring goed te hebben verwoord.

24. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke en oplettende bediening.

25. Ik heb van het weekend voor het eerst geluncht bij Restaurant In den Zevenden Hemel op aanraden van een vriendin. Ik heb echt genoten van een goed gevulde geitenkaas salade, de gezellige sfeer en top service!

26. M.Habraken

Lekker gegeten, rekening gehouden met lactose intolerantie. Heel leuk en vriendelijk personeel. Het is een leuk en gezellig restaurant.

27. Afgelopen week gegeten bij in den Zevenden Hemel. Zeer tevreden over de kwaliteit. De carpaccio was heerlijk, en ook de zeetong smaakte erg goed. Vriendelijk personeel en een super gezellige sfeer!

28. We waren met 9 personen en alles was super, vriendelijk personeel, mooie tafel en ambiance ook super 👍👍👍

29. Heerlijk gegeten! Genoten van de Chermola mosselen! En het voorgerecht was ook geweldig! Zeer gastvrije bediening en mooie locatie. Ze weten duidelijk wat ze doen in de Hemel!

30. Fam van der Stel

Helaas door een onprettige ervaring met de ober, hebben wij alleen het drankje genomen en zijn wij verder niet over gegaan op een bestelling. Absoluut niet gastvrij. Geen begroeting bij het verlaten van het terras. 24-4-2016.

31. Gezellig gegeten met ook een heerlijk wijntje. De bediening was gastvrij en zeer bedreven. Hebben er heerlijk genoten!! Bedankt :D

32. Waar is de glimlach van het personeel? Je bent toch te gast. Geen beste ervaring vanavond, kleine portie's en met weinig passie klaargemaakt. Hoop op betere tijden!!

4,5
  33. Kees Cornelissen

Heerlijk gegeten en goede bediening.

34. Op een donderdagavond besloten om 'hemels' te ervaren bij restaurant 'In den Zevenden Hemel'. De naam voldoet aan alle verwachtingen. Zeer aangenaam ontvangen door de gastvrouw van die avond die ons naar een prachtig plekje in het restaurant bracht. Naast een drankje ook verwend met heerlijk brood en lekkernijen. Als voorgerecht een carpaccio uit duizenden! Wij zijn ware carpaccio fans maar zoals deze nog nooit mogen proeven en ook het hoofdgerecht was 'hemels'. Om kort samen te vatten, een heerlijk hemels diner voor herhaling vatbaar!

35. Pam Stolvis

36. Wilson

37. Laatst gingen mijn vriendinnen en ik gezellig uiteten in Den Bosch. In de Korte Putstraat kwamen wij In den zevenden hemel tegen. We hebben erg genoten van ons heerlijke eten. En voor 2 vegetarische vriendinnen van mij was er ook genoeg keus uit verschillende gerechten. Ik denk dat wij voortaan niet meer gaan zoeken naar een lekker tentje om te eten, maar direct hierheen wandelen!

38. Delano Seliman

Tussen het shoppen door gingen mijn vriendin en ik lekker lunchen. Ik was al vaker bij In Den Zevenden Hemel wezen dineren dus ik heb mijn vriendin hier mee naartoe genomen. We hebben genoten van onze geitenkaassalade en focaccia met gerookte zalm. Het was heerlijk weer en zijn lekker buiten gaan zitten. Er hangt een leuke sfeer in de Korte Putstraat!

39. Ik heb laatst een goede vriend verrast met de theater-dinerbon. Ik kan je zeggen we hebben een topavond gehad! De gerechten waren mooi geserveerd. De bediening was enorm aardig en wat hebben we genoten van de lemon pie! Het was heerlijk om hier te eten. En wat een geweldig idee om het theater aan de Parade te combineren met een diner bij In den Zevenden Hemel!

40. Enorm vriendelijk personeel, voortreffelijk eten en een erg gezellige sfeer. Nu voor de derde keer geweest en elke keer weer uitstekend bevallen.

41. Afgelopen vrijdagavond hebben we met z'n tweetjes weer eens heerlijk gegeten in restaurant In den Zevenden Hemel in Den Bosch. De ontvangst was zoals altijd allerhartelijkst en ook de sfeer weer helemaal top: de warme ambiance in dit restaurant in de meest gastronomische straat van Nederland is werkelijk uniek. We kozen voor het menu 7e Hemel (€ 34,95) en dat bleek wederom een schot in de roos. Op de kwaliteit van de carpaccio, de gegrilde picanha en de citroencrème die achtereenvolgens op tafel verschenen, was werkelijk niets af te dingen. Ook het wijnadvies van de vriendelijke en zeer ter zake kundige gastvrouw viel in bijzonder goede aarde. In den Zevenden Hemel is wat ons betreft dan ook een regelrechte aanrader voor een ieder die de combinatie van een Bourgondische sfeer, ultiem gastheerschap en overheerlijk eten weet te waarderen.

42. Eten redelijk, bedrijfsleidster/ eigenaresse onredelijk. Hoofdgerecht van 1 persoon te laat zonder excuus of goedmaken en na 2,5 uur werden we verzocht op te stappen ivm drukte en tafel was nodig voor nieuwe gasten. Komen er niet weer!

4,1
  43. Vrijdag met 2 pers wezen eten bij Restaurant In Den Zevenden Hemel. Mijn gast was iets verlaat dus moest even wachten. Werd prima opgevangen door zeer attent personeel. Het eten was heerlijk en de sfeer van het restaurant past bij de brabantse gemoedelijkheid. Gastvrij en ongedwongen. Kortom een aanrader.

44. Ruben Spoelstra

Gisteren wezen lunchen bij In Den Zevenden Hemel, we hadden gereserveerd en werden keurig naar een leuk en knus tafeltje gebracht, de sfeer is erg knus en gezellig en we werden als snel geholpen met onze drankjes. Hierna vroeg de serveerster of we onze keuze hadden gemaakt, ik ben voor de Hemelse burger gegaan en mijn studiegenoot ging voor de Steak Tartaar, het duurde ongeveer 25 minuten voordat we allebei ons gerecht hadden, en het was heerlijk! De burger was erg goed bereid met lekkere frisse tomaten en heerlijke bacon! We hebben hier erg genoten en hebben het goed naar onze zin gehad! We komen zeker nog eens terug!

45. Zeer slechte ervaring gehad. Bij de koffie/ thee werden we verzocht om direct van tafel te gaan omdat er andere gasten stonden te wachten. Eigenaresse is onvriendelijk en uit de hoogte.

5,7
  46. Afgelopen zaterdag geweest en de gastvrijheid was erg slecht. Het eten van een persoon kwam 10 minuten later dan de rest en daar werden niet eens excuses voor aangeboden. Ook werd ons bot medegedeeld dat we weg moesten om half 9 want de tafel was weer door iemand anders gereserveerd.

Wij komen hier nooit meer.

6,3
  47. Bijzonder sfeervol restaurant met correcte en efficiente bediening. De gerechten zijn van gemiddelde kwaliteit en weinig verfijnd.

Ik had de kabeljauw met spinazie, een bijzonder klein en dun stukje vis. De kleine hoeveelheid werd gecompenseerd met veel groen. De spinazie in grote klonten eromheen, hier moet een beetje kok iets beters van kunnen maken!

Kortom: aardig diner, maar voor circa 50 euro p.p. mag je meer verwachten.

48. Ronnie vd Zande

49. Martine Keur

50. Martine Keur

51. Gezellig restaurant en een gezellige sfeer.

We hebben lekker gegeten, maar relatief gezien prijzig. Er werden frietjes bij het hoofdgerecht geserveerd, maar wij zouden het een goed alternatief hebben gevonden als we de keuze hadden uit bijvoorbeeld aardappeltjes of puree.

6,3
  52. Bij binnenkomst niet veel ruimte om te staan, daarom door de volgende groep voorbij gelopen die dus ook eerder geholpen werd. Daardoor stonden we al 5 minuten binnen voor dat we ook maar werden aangesproken. Als voorgerecht had mijn vriendin de geitenkaas salade deze was prima, ik zelf had als voorgerecht de black tiger shrimps deze waren prima van smaak met een lekker sausje echter kwam de rijst duidelijk uit de magnetron want deze was helemaal hard van binnen. Na de ober te hebben aangesproken op de rijst is deze naar de keuken gegaan en heb ik hier verder niets meer van gehoord. Gezien deze avond mijn verjaardag was wilde ik hier geen drama van gaan maken en heb dit laten gaan.

Als hoofdgerecht had mijn vriendin de lamsfilet bij het opnemen van de bestelling werd er niet gevraagd hoe deze gebakken moest worden, gevolg was een bijna rauwe en toch wel koud stuk vlees op het bord. Zelf had ik als hoofdgerecht de kalfsoester deze smaakte prima. Het hoofdgerecht werd geserveerd met frietjes en salade, bij het laatste beetje friet viel tevens een stuk groente of iets wat geen friet was maar wel in de frituur terecht was gekomen op mijn bord. De maat was inmiddels vol bij mij en ik vond dat ik hier toch maar wat van moest gaan zeggen ook al wilde ik mijn avondje uit hier niet mee verpesten. Licht geirriteerd sprak ik de ober aan op deze samenval van koud vlees en frituur troep en dat ik geen terugkoppeling had gekregen van het voorgerecht wat mislukt was, als antwoord kreeg ik een sorry en twee gratis koppen koffie op een rekening van een ruime 100 euro...

Ik wilde hier mijn avond op zeker niet door laten verpesten en heb het gelaten voor wat het was, als klapper op de vuurpijl moesten we nog om onze jassen terug vragen waar wij het antwoord op kregen ''die liggen voor u klaar bij de kassa'' dit was niet het geval, omdat het om een zwarte en een blauwe jas ging kwam het er op neer dat ik deze zelf uit de gardarobe kon gaan halen.

Kortom een eerste indruk die ik niet snel zal vergeten, en zeker geen aanrader als je verwacht dat je bij een dure kaart ook een goed restaurant zal treffen. Het was niet super slecht maar wij hadden ditzelfde ook voor 50 euro kunnen hebben.

3,9
  53. Vorige week hebben we bij restaurant in den Zevenden Hemel gegeten. We hebben gekozen voor het in den Zevenden Hemel menu. Het eten was smaakvol en mooi opgediend.

De sfeer in het restaurant is geweldig. Het 'thema' wat de naam van het restaurant aangeeft komt terug in de aankleding. Het is echt een knus restaurant.

Voor onze tafel was er ook duidelijk één persoon van de bediening het aanspreekpunt. Dat is prettig.

54. Felix van der Oogst

Ik heb er een nieuwe favoriet bij! Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Wat een goede service bieden ze hier. Omdat ik niet kon kiezen heb ik gevraagd om advies van de jongedame die de bestelling bij ons op nam. Ze wist veel te vertellen over de gerechten en ik vertrouwde dan ook direct op haar aanbevelingen. Met succes.. want wat zijn er overheerlijke gerechten geserveerd met daarbij fantastisch passende wijnen. We hebben onder andere een overheerlijke Italiaanse rode wijn gedronken die wat betreft prijs/kwaliteit echt erg goed is. Door de uitgebreide aandacht aan tafel voelden wij ons zeer gewaardeerd en hebben we nog meer genoten van de geweldige gerechten. De ambiance, de service en het eten zijn prima met elkaar in balans!

55. Bert H

56. Top avond met mede ondernemers bij In den Zevenden Hemel gehad. Heerlijk eten gecombineerd met de Brabantse gezelligheid. Een echte aanrader voor een avondje uit!

57. Brigitte&Loet

Met familie een topavond gehad bij in den zevenden hemel. Je voelt je meteen welkom. Jas wordt aangenomen en aan tafel staat er meteen water en heerlijk brood. Bediening is erg gastvrij. Wij hebben aan de ronde tafel gezeten in de erker top plekje. Ik heb gekozen uit het puur slank menu want dat staat ook op de kaart. Kalfsbiefstuk met linzen heerlijk. Vooraf een heerlijke bospaddestoelen bouillon. Heerlijk witte huiswijn erbij sauvignon. Uit het toetje konden we niet kiezen zoveel lekkers dus maakte ze voor ons een grand dessert waar we met z'n allen van alles konden proeven. De koffie hebben we buiten gebruikt voor de rokers onder ons op het gezellige verwarmde terras. Al met al dus een hele fijne gezellige avond. Voor ons staat gastvrijheid altijd op de eerste plaats,dat is de zevende hemel zeker gelukt. Het complete plaatje voor een gezellige avond uit!

58. We hebben afgelopen weekend heerlijk wild gegeten, we waren letterlijk in de Zevende Hemel. De uitgebreide wijnkaart biedt mooie en bijpassende wijnen bij elk gerecht. En betaalbaar! Door het systeem van de vaste opslag per wijn is interessant om een iets duurdere mooie wijn te selecteren.

De ambiance en de sfeer was super. De bediening was zeer snel en gastvrij! We hebben een super wild avondje gehad, voor herhaling vatbaar!

59. We komen al jaren bij ‘Den Zevenden Hemel’ en heb nooit wat op of aan te merken gehad, maar helaas nu wel. We zijn er al meerdere malen geweest dit jaar - 14 keer -, maar hebben nu toch echt besloten dat we voorlopig niet meer terug zullen gaan!
    Op een mooie warme dag in mei, wilden we plaats nemen aan een tafeltje op het terras.
    We kregen te horen dat alle tafels tegen het restaurant gebouw gereserveerd waren.
    Ik vond die mededeling zeer bedenkelijk, want in het verleden was dat nog onmogelijk.
    Uiteindelijk hadden we plaats genomen bij het raam...
    Als voorgerecht had ik "Daisy's choice" oosters gemarineerde tartaar van tonijn en gebakken coquilles besteld. Er lag één coquille op mijn bord, in het verleden (april 2012) waren dat meer.
    Er staat op de kaart "coquilles" dus verwacht ik ook meer dan één. Bij het hoofdgerecht, -op de huid gegrilde rode poonfilet tezamen met een grote garnaal -, ontbrak de grote garnaal.
    Bij het naar huis gaan vroeg ik aan het personeel of ik de volgende dag dezelfde tafel kon reserveren voor 3 pers. (tijd 17.30uur tot max. 19.45 ivm theatervoorstelling aan de parade).
    Ik kreeg te horen dat reserveren op het terras niet mogelijk was, terwijl we in het begin geen plaats konden nemen aan een tafel op het terras vanwege een reservering.
    Het is in principe een ideale locatie om voorafgaand aan een concert te gaan eten, maar voorlopig niet meer voor ons. Op het terras was geen reservering mogelijk, gelukkig was er nog net een tafeltje vrij. Het theater menu besteld met Theaterdiner-arrangement. We kwamen op tijd achter dat we dubbel hadden betaald. We kregen het geld terug, maar achteraf kwamen we erachter dat we het volledige bedrag hadden betaald. Dus zonder korting! Het eten is na velen bezoeken nog steeds goed, de service wordt helaas minder. Afgelopen vrijdag wilde ik voor de volgende een tafel om 19.30 uur voor zes personen reserveren. Helaas kun je vanaf nu alleen reserveren om 17.30 tot 20.30 of vanaf 20.30 uur. Om hogere restaurantomzet te halen, is dit restaurant begonnen met het uit te oefenen over de ‘duurtijd’ die klanten besteden aan een maaltijd. Jammer!
    Een teleurgestelde klant.

60. We waren met een grote groep en konden zonder reserveren naar binnen lopen. De eerste indruk; een leuk, gezellig restaurant. Ontvangst door de frontpersoneel (jonge dames) was goed en vriendelijk. Je jas werdt direct aangenomen. Naardat je verder het restaurant binnen liep zag het wat rommelig uit. En de 2de font (bediening) waren een beetje gestrest. Veel herrie doordat de bediening te vaak de borden en glazen lieten vallen en liepen te vaak langs je tafel waardoor ze tegen je aan stoten. De ellende begon pas toen de gastvrouw de bestelling kwam opnemen (waarschijnlijk de eigenaresse). We hadden graag onze vlees iets meer dan medium doorbakken willen hebben echter kon dit niet omdat de gastvrouw dit niet adviseerde en zij dit zelf ook niet lekker vondt?? We hebben haar advies aangehoord en vroegen toch of zij het vlees wou laten voorbereiden naar ons wens. De gasvrouw ging flink met ons in discussie en gaf aan dat zij dit niet willde doen. Uittendelijk hebben we een ander gerecht moeten kiezen. we waren werkelijk erg verbaasd hoe dit ging. "Zevende hemel" dat hebben wij niet ervaren. Erg jammmer dat het zo gelopen is .De sfeer was verpest en hebben snel gegeten om weer snel weg te kunnen. Mijn advies, nooit in discussie met je klant gaan. En respecteer de wens van je de klant. Voor ons de volgende x maar naar een ander restaurant.

5,5
  61. John van der Donk

Smaakvol en gevarieerd gegeten, en vooral door al het personeel zeer gastvrij ontvangen. Wat een verademing dat het zo kan! Een grote pluim!!

Geen gezeur, water en brood is er continue, en als er dan iets (zeer kleins) misloopt, gewoon eerlijk: "dat ben ik vergeten" waardoor het dan geen enkel probleem is.

We komen zeker terug.

62. Gemoedelijk restaurant met gezellig terras. We aten er telkens vis, en die was iedere keer top! De frieten die je erbij krijgt zijn ook heerlijk. Mag ietsje meer, ook de groenten mogen ietsje meer zijn. Maar de prijs-kwaliteit is goed. Je krijgt altijd een karaf water en mandje brood. No nonsense lekker en gezellig uit eten? Dan ben je hier aan het goede adres.

63. Jolanda Verheul

64. Petra 181 punten

Als ik in Den Bosch ben, eet ik in dit restaurant. De lekkerste Carpaccio die ik ooit heb gegeten. Bediening is super.

65. Dhr van Schaijk

Ik ontdek zojuist deze website en vul dit dan ook erg graag in. Het gaat nu niet alleen om de beoordeling van de laatste keer dat ik ben geweest, maar ook van de (vele) vorige keren.

Zoals je kunt zien heb ik zo goed als overal de maximale ranking aangegeven en dat is niet zonder reden. Overal gaat misschien wel eens wat mis, een wijntje of gerecht kan altijd anders smaken, maar waar het op neer komt is dat als er wat is, ik dit ook direct aangeef en ze er dan ook direct iets mee doen.

Omdat ik al vaker ben geweest en het fijnste plekje in de zaak ken geef ik dit voor de reservering al aan. Ik weet dan direct of het wel of niet mogelijk is. Het is wel eens voor gekomen (speciale aangelegenheid) dat ze het plekje zelfs vrij maken, geweldig toch. Een klant is echt koning hier.

De keren dat ik ben geweest is de kwaliteit, de gastvrijheid en de service echt hemelaal top. De medewerkers weten precies waar ze het over hebben en adviseren goed. De ambiance is en blijft hemels.

De menukaart past zich met regelmaat aan dus elke keer dat ik kom eten is het weer een verrassing wat ik ga kiezen. Ik kan oprecht zeggen dat dit mijn favoriete restaurant van Den Bosch is.

66. Geerts Luikeningen

Ik vond het heerlijk, ook een mooie sfeer.
    En de menu's van de chef-kok waren fantastisch.
    Tot nu toe is dit het beste van allemaal

Een dikke 10
    De groeten van Geerts Luikeningen

67. Heerlijk gegeten met mijn vriend.

Het is een gemoedelijk restaurant met een uitgebreide menukaart.

Jammer dat de tafeltjes van twee personen erg dicht op elkaar staan..

De prijs van het eten is ietwat duurder maar wel gewoon goed!

68. Afgelopen donderdag binnen gegeten. We zijn zeer gastvrij ontvangen. De bediening doet echt zijn/haar best. De service heb ik dan ook boven gemiddeld beoordeeld. Bij binnenkomst krijg je gelijk een karaf met water (inclusief citroentjes, komkommer en blaadjes mint) en wit en bruin brood met kruidenboter. Het brood was knapperig en vers.

Het restaurant zelf is met al die engeltjes en kaarsjes erg gezellig en sfeervol, doch aan de donkere kant.

Eten:

Ik had "vers van het mes", in dit geval een entrecote en mijn vrouw had de zalmfilet. Beiden waren goed bereid. Ook de wijn was goed, misschien net iets te scherp geprijsd. Het toetje (chocolade mousse, genaamd "hemelse modder") was heerlijk.

Naar het totaal kijkend, vind ik het restaurant gemiddeld qua prijs-kwaliteit (tussen de 20 en 25 euro voor de meeste hoofdgerechten) met een zeer goede service, goed eten en een intieme sfeer.

Naar behoefte kan er (kosteloos) extra frites en groente worden besteld.

Het enige minpuntje wat we hebben ervaren is de lange tijd die we hebben moeten wachten tussen hoofdgerecht en het kunnen bestellen van het toetje (omdat het erg druk was, daarom service een 8 en geen 9).

Conclusie: de moeite waard voor een bezoek.

69. Heb gister avond heerlijk gegeten samen met mijn neefje. Voor mij is het altijd weer een groot plezier als ik hier mag eten. Het is bij binnenkomst al meteen genieten met dat heerlijke water met citroentjes, komkommer en mint. Daarbij het brood keuze uit wit en bruin, allebei heerlijk. Ook gister heb ik weer gekozen voor mijn favoriet; de carpaccio vooraf en de picanha als hoofdgerecht. Carpaccio eet ik vaak maar zoals ie bij de zevende hemel is, is hij nergens anders! Ook het vlees wat super mals is was weer heerlijk. Kortom, kan weer niet wachten tot de volgende keer!

70. Dinsdag gegeten in de Zevende Hemel. Zeer tevreden over de kwaliteit. Coquilles waren heerlijk. De bief was ook zeer mals met heerlijke saus en groenten.

71. Beste Hans,

Jammer dat je op de avond zelf niet hebt aangegeven dat je minder tevreden was. Op dat moment hadden we er gelijk wat aan kunnen doen.

Daarnaast vind ik het ontzettend jammer dat je niet openstaat voor een oplossing nadat ik via Eet.nu contact met je heb gezocht.

Mocht je dit alsnog willen dan kun je mij altijd bellen.

Vrriendelijke groet,

Frank Suijkerbuijk.
    Eigenaar In Den Zevenden Hemel

72. stan

73. Toen we binnen kwamen (erg donker) werden we ontvangen met een kan heerlijk water en vers brood met kruidenboter, olie en een olijven tapa, erg lekker. De Franse wijn een merlot, prima.

Zelf nam ik de eend en mijn partner de mixed gril.

Over de malsheid van de eend, het leek wel kauwgom (taai). We hebben onze borden geruild, ik zijn mixed gril. Een stukje vlees van zijn bord was mals, de rest was ook niet mals.

Al met al slecht gegeten en dat voor 75,-.
    Niet voor herhaling vatbaar.

3,4
  74. Anne

75. Van een relatie hadden we een cadeaubon gekregen twv 55 euro voor een "speciaal" menu. We hadden gereserveerd. Bij binnenkomst werden we in een hoekje tussen de wijnrekken en wc's gepropt. De stoeltjes/tafels zijn erg krap en alles wiebelt door de ongelijke vloer.

We lieten onze cadeaubon zien en vroegen naar het "speciale" menu. Dat bleek er niet te zijn, we mochten zelf kiezen uit de kaart wat we wilden.

Voor 55 euro met 2 personen konden we niet veel kiezen, bleek uit de kaart. We gingen beiden voor de mixed grill met 5 soorten vlees.

De grootte van de stukjes vlees bleek minimaal te zijn evenals de malsheid van het vlees en laat staan de hoeveelheid saus. Deze was echt met een theelepeltje naast het vlees gelegd.

Nee, wij vonden het te chaotisch qua entourage en de prijs-kwaliteit verhouding is bij vele restaurants in de omgeving veel beter!

76. Bediening die duidelijk van hun werk houden, evenals de kok die niets afwijkends zijn keuken laat verlaten, en wijnen waar je simpel weg de auto voor laat staan en op de fiets uit eten gaat! Zowel zakelijk als privé een goede keuze, met een fantastische entourage. Prijs? Voor zo'n avond, who cares! Tip: ga je met z'n 4en? Reserveer dan de ronde tafel voorin binnen! Super plek!

77. Vandaag gegeten met vrienden, kregen heel snel een tafel. Een goede menukeuze, goede service en snelle levering van de maaltijden. Vooral de sfeer is gezellig, tafels aan de kleine kant.

Een restaurant wat heel gestroomlijnd loopt, met een manager die alert is op zijn klanten. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

78. Gezellige binnenkomst. Aardig personeel!

Prijzen vonden wij aan de hoge kant. Italiaanse carpaccio was wel lekker maar € 14.95 voor carpaccio ingesmeerd met pesto en wat rucolasla met geraspte kaas...

De gewone carpaccio zat meer bij, voor € 1.25 minder...

Ook het nagerecht catalaanse crème bleek een normale portie crème brulee te zijn, vonden wij overdreven duur.
    € 11.90!
    Het was allemaal heerlijk, en de bediening ook! Maar de prijzen weerhouden ons van een volgende keer...

6,5
  79. Jena 356 punten

Heerlijk gegeten in het wildseizoen. Plaatsen niet heel ruim maar gezellig restaurant met interessante en originele kaart.

80. Wij zijn hier regelmatig gaan eten. Erg leuke sfeer en goede bediening. Eten is heerlijk. De laatste keer vond ik het wat tegenvallen omdat het ten opzichte van de prijs weinig was. Maar dat kan ook toeval zijn.

81. Uitmuntend restaurant. Complimenten aan de kok.

82. Jessica

geweldig restaurant, mijn favoriet! Uitgebreide kaart, en alles is lekker. Zeker als je met een gezelschap gaat waarvan je niet weet waar ze van houden, is dit een succes! Hier weten ze hoe het hoort!