in Den Bosch

Gastvrij genieten!

1. Afgelopen zaterdag geweest en de gastvrijheid was erg slecht. Het eten van een persoon kwam 10 minuten later dan de rest en daar werden niet eens excuses voor aangeboden. Ook werd ons bot medegedeeld dat we weg moesten om half 9 want de tafel was weer door iemand anders gereserveerd.

Wij komen hier nooit meer.

6,3

1. Beste schrijver van deze recensie,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een recensie te schrijven over ons restaurant. Wij nemen alle recensies zeer serieus, want mocht er mis gaan dan kunnen wij daar als goede ondernemers ook op inspelen. Dit kan alleen als hetgeen geschreven wordt ook terecht is.

Zoals u ook kunt lezen in vrijwel alle overige recensies zijn wij ons terdege bewust van het feit dat alles valt of staat met de kwaliteit van het eten, de service en de totale beleving.

Dat uw hoofdgerecht later kwam als de andere hoofdgerechten is waar en dat was ook niet goed. Er is een fout gemaakt door één van de bedieningsmedewerkers waar wij ook onze excuses voor hebben aangeboden. Dat u dat niet prettig heeft gevonden begrijpen wij. Mochten de excuses niet goed zijn overgekomen, hierbij nogmaals onze welgemeende excuses!

Wat wij vervelend vinden is dat u meerdere malen op alle recensie websites dit verhaal schrijft, ondanks dat wij dat met u uitvoerig hebben besproken. Hoe vaak u het ook wilt schrijven, gedane zaken nemen geen keer!

Op zaterdag werken wij met twee rondes en als men om 17.30 reserveert dan hebben wij om 20.30 uur de tafel weer nodig. Dat melden wij altijd telefonisch en schriftelijk. Tevens staat het zowel op onze website als bij onze reserveringssite van seatme vermeld. Het is dan de keuze aan de gast om wel of niet bij ons te komen eten.

Mocht u in de toekomst toch besluiten om nog een keer bij ons te komen eten, dan bent u meer dan welkom!

Met culinaire en gastvrije groet,

Frank Suijkerbuijk en Desiree Theuns
    In den zevenden hemel