Hier zie je hoe de meningen over de L'Arte Del Sapore verdeeld zijn.

1. Heerlijk gegeten, kleine kaart maar toch genoeg keuze. Je proeft de passie en je waant je in Italie. Alleen jammer dat het dessert van je keuze dan net niet meer voorradig is.

2. Jacqueline en Rolf

Heerlijk eten, geweldige mensen die ons in de watten hebben gelegd.
    Voor herhaling vatbaar.

3. Fennie Veuger

Heerlijk gegeten en ondertussen ook genoten van pianospel en zang. Leuk!

4. Heerlijk en romantisch gegeten met mijn verloofde.
    Eten is heerlijk en de sfeer echt Italiaans. We hebben genoten van de live muziek.
    Het eten is heerlijk. De echte Italiaanse drankjes maken het helemaal goed.

Enige puntje is dat de porties niet heel groot zijn voor de prijs die we betaalden. We hadden na ons 3 gangen menu nog een beetje trek.

5. t Was leuk. Originele pizza en echt Italiaanse sfeer.

6. Eten is fantastisch!
    Word zelfs herkend wat we de vorige keer gegeten hadden en de extra's wat we bij de gerechten wilden hebben, dat zegt wel wat!

7. Zoals gewoonlijk weer formidabel!!!! 💪💪💪

8. Eye Wish Opticiens Dedemsvaart

Privé eten wij hier vaker, altijd heel goed bevallen. Dus daarom met ons hele team lekker gegeten bij Gianluca en Emanuela. De sfeer was weer fantastisch en we werden vermaakt met een mooi stukje Italiaanse muziek, gespeeld en gezongen door de beide eigenaren. Een absolute aanrader!

9. Heerlijk gegeten en de muzikale omlijsting doet wel wat extra, hoewel je er wel van moet houden. De ambitie om kwaliteit te leveren is duidelijk en lukt ook goed.

10. Fam. Geertsema

Gezellig, betrokken, fijne bediening, live entertainment en ook nog heerlijk eten; kortom een perfect avondje uit!

11. Wij hebben genoten van de gastvrije en ongedwongen sfeer, de hartelijkheid van de eigenaren, de kwaliteit van het eten, de ruimte waarin we hebben gezeten, de live-muziek van de eigenaar/kok aan ‘t einde van de avond. Het enige minpuntje zou is dat wij vinden dat de muziek die via de geluidsinstallatie werd gedraaid te luid was en niet onze smaak.

12. Sieta van Os

Erg lekker gegeten. En heerlijke wijn!

13. Fantastisch restaurant met een geweldige sfeer. Top eten, life muziek en geweldige bediening.

14. Gea en Hans

We hebben weer heerlijk gegeten. We zaten dicht bij de vleugel, maar helaas was er geen tijd voor live muziek. De bediening was zoals we gewend zijn heel vriendelijk. We komen zeker nog eens weer.

15. Iena Redeker

Fantastisch gegeten in de recent geopende pizzeria, naast het restaurant. Voorgerecht, pizza, nagerecht, de wijnen… alles voortreffelijk. Een streling voor de tong en een lust voor het oog. En als de eigenaar dan ook nog even tussendoor een lied zingt, is de beleving compleet. Absolute aanrader!

16. Gjalt en Cita Gaikema

Heerlijk gegeten, top bediening! Het was voor ons de eerste keer maar we komen beslist terug!

17. Sfeervol restaurant, bediening perfect. Maaltijden zeer sober. Voorgerecht wat kleine vleeswaren op veel sla, klomp mozzarella en wat stukjes brood. Vlees perfect gegaard en supermals op weer veel sla, maar dat was dan ook alles. Geen groente bijv, wat broccoli of andere groenten. Miste zeker schaaltje met gemengde sla en een schaaltje met gebakken aardappelen of wat frites met zelfgemaakte majo. Nagerecht glas met veel ijs overgoten met weinig appelcider of wat daar op lijkt en een flintertje appel. Miniem hoofdgerecht maar met een hoofdprijs van € 30. Hoe durf je dat te vragen. Als ik het menu bekijk zie ik prachtige gerechten echter ik heb ze op mijn tafel niet gezien. Enorme teleurstelling.

18. Bart Anbergen

Heerlijk gegeten en genoten van de voortreffelijke wijn.
    Italiaans eten op zijn best in Nederland.

19. een verrassende en heerlijke avond gehad.
    enthousiaste en leuke gedreven chef, samen met de gastheer zorgden beiden voor een top avond vol heerlijke gerechten en dat aangevuld met een mooi muzikaal intermezzo, heel erg leuk
    terug komen zeker waard!

20. Het eten was heerlijk, enorm min punt is het lange wachten. Voorgerecht kwam naar 1 uur en daarna duurde het nog 1 uur voordat het hoofdgerecht kwam. De avond duurde daardoor te lang.

21. Het lijkt erop dat het pizzeria-deel van deze zaak vrij nieuw is. Aan de aankleding mag zeker nog wel iets gebeuren, misschien wat meer nisjes en afscheidingen tussen de tafels ed maken zodat de sfeer wat anders over komt. Ook de bediening was wat laat in het begin, een half uur gewacht voor de kaart en de drankjes. Maar het was allemaal zeker de moeite waard, want we hebben echt nog nooit zo’n lekkere pizza gehad. Alle ingrediënten waren goed op elkaar afgestemd en de bodem was super luchtig!

22. Prima gegeten en ook nog leuke live muziek.

23. Marie Vasaasen

Het eten was heel lekker, de bediening vriendelijk en professioneel. We komen er zeker vaker.

24. Regina Krijt

Echt heerlijk gegeten 😋 alles supervers en fantastisch bereidt!

25. johanna kerkdijk

Wij vonden het erg lekker en niet duur de bediening was super en de kok kwam zelf ook langs.

26. Wij hebben heerlijk gegeten! Allebei gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu, dat is Gianluca en zijn vrouw wel toevertrouwd! Er hangt een heerlijk ontspannen sfeer, je waant je even een avondje in Italië. Top restaurant!

27. Judith Brouwer

Gisteravond heerlijk met 3 vriendinnen in dit restaurant gegeten. Als voorgerecht namen we 2 borden bruchetta. Heerlijk op smaak met veel knoflook en heerlijke tomaten en rucola. Zelf had ik als hoofdgerecht een pasta met zeevruchten en garnalen, heerlijk. Ook de pasta met bospaddestoelen en de pizza's zagen er heel goed uit.
    Als nagerecht had ik panna cotta met een coulis van vruchten. Echt smullen! Ook de andere nagerechten zagen er zeer smakelijk uit.
    Halverwege werd door de eigenaren een heel mooi lied gezongen en piano gespeeld.
    Het was een heerlijke avond, met een goede sfeer en verrukkelijk en verzorgd eten. Het enige minpunt waren de harde stoelen. Maar ondanks dat bleven we als laatste in het restaurant zitten.

28. Judith Schulte

Al vaker geweest en het is steeds een feestje heerlijk gegeten hele gezellige sfeer.
    Piano en zang en wij als gasten ded eigenaar toegezongen voor zijn 40 ste verjaardag.
    Alle gasten deden mee super.

29. In een woord GEWELDIG! Echt een aanrader om te eten en authentiek Italiaans restaurant 👌

30. We hebben heerlijk gegeten! Beslist de beste Italiaan in Dedemsvaart!

31. Kees Langerak

Voortreffelijk gegeten in een hele leuke sfeer.
    Vriendelijke eigenaar die ook nog muzikaal is.
    `n echt avondje uit !

32. jolanda

Was lekker eten en ook goede services. Alleen het was wel wat rumoerig, maar het was ook druk.

33. Miranda

Even doordeweeks heerlijk pasta gegeten. Goede service en vriendelijke personeel.

34. Ger en Geeke

Lekker gegeten. Verrassende smaken, goede wijn. Vriendelijke gastheer en prettige bediening. Doen we nog eens. 😁

35. Berry Bruintjes

Heerlijk gegeten. Pizza keuze van de chef genomen. Mijn verwachtingen dik overtroffen.

36. Jaap Broens

Heerlijk gegeten, maar dan ook echt heerlijk. De vis van de dag, zeebaars op Italiaanse wijze gefileerd, smaakte fantastisch. Ook de andere gasten aan tafel waren zeer te spreken over hun gerechten. Daarnaast speelt de eigenaar (als de drukte het toelaat) zelfs piano en zijn vrouw zingt, en beide niet onverdienstelijk. Kortom, een heel leuke avond.

37. A.Nijensikkens

Vanavond geweldig gegeten met muzikale toegift, ga het iedereen aanbevelen!

38. Geweldig gegeten. Een heerlijk gevarieerd voorgerecht, prachtige varkenssteak als hoofdgerecht en de specialiteit van de chef, tiramisu, als nagerecht. Echt heerlijk. En als afsluiter speelde de chef nog op de piano en zong samen met zijn vrouw.

De jongedame die ons bediende was zeer vriendelijk en spontaan.

Dus naast geweldig eten ook een topsfeer. We komen zeker terug.

39. H en R Oosterlaar

Zondag met een groep van 18 personen gegeten bij het Italiaans restaurant L'Arte del Sapore in Dedemsvaart. Het eten was meer dan voortreffelijk. Goed verzorgd. De bediening was goed, aardig en behulpzaam. De eigenaar speelde heerlijke nummers op de vleugel. En als muzikaal toetje een duet van de eigenaar met zijn vrouw. Echt top. Bedankt familie GianLuca Ciociola en het personeel voor de gezellige uurtjes. Tot gauw.

40. Jaron hommes

Heerlijk gegeten, beide (vriendin en ik) genoten van de gastvrijheid en de goede sfeer. Een aanrader!

41. Truus en Frens van Spijker

Hoewel wij op een woensdagavond maar met z’n tweetjes in het restaurant zaten, hebben de eigenaren en de bediening er alles aangedaan om het gezellig te maken. We hebben genoten van het pianospel en de zang. Het was een voorstelling voor ons helemaal alleen.
    Het 3-gangenverrassingsmenu was heerlijk en apart. Wij komen zeker terug! Truus en Frens van Spijker.

42. Blijft een prettig restaurant met ditto sfeer en bediening. We nemen graag onze vrienden mee naar dit restaurant. Eten blijft een verrassing, top!

43. Gegeten op de 2e kerstdag, alles verliep goed.
    Het was een 6 gangen menu, voor een kleine eter rijkelijk veel.
    Vlees gerecht was super.
    Aanrader.

44. Wederom voortreffelijk gegeten. Aan het einde nog getracteerd op een muziekaal toetje door de chef himself. Extra dimetie.

45. leo greiner

Het was jammer dat er weinig gasten waren. Maar het was gezellig. Zeker toen de eigenaar achter de piano ging zitten.

46. Heerlijk gegeten! Mooi opgemaakte borden met verse producten en dat proef je!
    Vriendelijke bediening!

47. Ingrid de Grijs

Wij hebben op zondag 11 november weer heerlijk gedineerd bij l'Arte Del Sapore. Gezellig met z'n viertjes verrassingsmenu gekozen en met recht een heerlijke verrassing. De sfeer was heel gezellig en gemoedelijk, de bediening was goed en vlot en het eten was zalig. Kortom voor herhaling vatbaar.

48. Marieke Tieben

We hebben heerlijk gegeten en een erg leuke avond gehad. Je proeft dat de ingrediënten echt vers zijn. Ook vertelde de eigenaar dat hij en zijn vrouw binnenkort een andere kookcursus in Italië gaat doen om zijn kennis 'up to date' te houden en om nieuwe dingen te leren. Dat vind ik erg positief!
    Wat ontzettend leuk om de eigenaar te horen zingen en piano spelen. Wat een geweldige sfeer!

49. Ellen en Nynke

Heerlijk gegeten! Vers, meer dan genoeg en prima service!

50. Super lekker gegeten, complimenten aan de kok!

51. Henriëtte Bonhof

Heerlijk gegeten, we hadden een 3-gangen verrassingsmenu van de chef. Heel smaakvol en mooi opgediend. Wij komen zeker terug.

52. Echt een aanrader als je eens echt smakelijk Italiaans wilt eten!
    Klein minpuntje, menu wat op de website staat is anders dan wat op de menukaart staat die we in het restaurant kregen!
    Eigenaar veranderd denk ik regelmatig het menu om bijzonder en verrassend te blijven met zijn eten.

53. Het eten en de bediening waren zeer goed. Tijdens het eten werd en piano gespeeld en gezongen en de eigenaren kwamen langs en stelde zichzelf voor. Ook werd bij het eten uitgelegd wat het was en alles was echt Italiaans. Zeer genoten en een goede ervaring!

54. Hans van der Veken

Fantastisch eten, geweldige sfeer, super vriendelijke bediening.
    Het moment waarop de kok aan tafel komt en wil weten hoe het eten was, blijft bijzonder. En dat hij daarna nog even live kan optreden voor zijn gasten is geweldig. Bijzondere avond bij bijzondere mensen.

55. Nora Rietberg

Heerlijk gegeten met onze familie. Het voorgerecht zag er ook bijzonder mooi uit (kleurrijk).

56. J van Dijk

Prima voor elkaar.
    Eten was voortreffelijk.

57. Joke van de Pol

Bijzonder lekker gegeten. Wel wat lang moeten wachten voordat het eerste gerecht op tafel kwam. Een klein knabbeltje vooraf (amuse) zou wel fijn geweest zijn.
    Maar wij komen zeker weer!

58. Van holland

Het eten was heerlijk en de bediening top.
    Een echte aanrader

59. M.E. Simmerok

Met vrienden ter afsluiting heerlijk en gezellig van verse en pure gerechten genoten! Dankjewel!

60. E. v.d. H.

Wij hebben enorm genoten. Het was warm en wij zaten heerlijk in de achtertuin wat aangenaam was. Het authentieke Italiaanse eten was uitstekend, de service vriendelijke en competent. Het verbaasde me niet dat alle tafels bezet waren. Terecht.

61. Mariska

Heerlijk gegeten, we hadden het verrassingsmenu gekozen. Wat een feest!! Buiten in de mooie binnentuin en een hele sympathieke eigenaar. Absoluut voor herhaling vatbaar.

62. Super lekker gegeten in een heerlijke muzikale sfeer. Echt een aanrader.

63. jan postmus

Goed eten en bediening was heel erg goed en meneer zelf wel 3 keer langs geweest ja echt een aanrader.

64. Roeli van Noortwijk

Gezellige sfeer, personeel was ook nog muzikaal! Volare… ho… ho Lekker gegeten, vlotte bediening, goede kwaliteit eten. Aanrader!

65. Evenboer

Heerlijk gegeten. Lekkere wijn. Een echt Italiaans restaurant. De pizza's wauw zoiets eet je alleen in de top restaurants in Italië maar dus ook in Dedemsvaart.

66. Zeer attent personeel, uitstekende keuken. Een aanrader!

67. Lia Pieper

Ik was afgelopen zaterdag samen met mijn nicht uit Amsterdam bij jullie te eten. Voor de 1e keer. In een woord geweldig.
    Mooi en gezellig restaurant, eten was super lekker, geweldige bediening, vriendelijk en erg vlot, en heel erg leuk dat de kok op eens achter de vleugel ging zitten en een mooi lied zong.
    Ik kom zeker een keer terug.

68. Leuke avond gehad en héérlijk gegeten. Wij komen zeker terug!

69. Zeer gezellig klein restaurant!
    Het eten was uitstekend en de ambiance is heel gezellig! De aardige eigenaar/kok en zijn vrouw komen even langs om te informeren of alles in orde is, wat wij waardeerden!
    Het is zeker geen standaard Italiaans restaurant maar een met de authentieke Italiaanse gerechten! Voor herhaling vatbaar en wij komen zeker terug!

70. Mevr.Belt

Het duurde bijna een uur voor we het voorgerecht kregen. We hadden de indruk dat onze bestelling niet goed door gekomen was.
    Het toetje was super… voor en hoofdgerecht lekker maar ook niet meer dan dat.

71. Alex van Stipriaan

Echt heerlijk gegeten, prima smaken. Enige minpunt was het ontbreken van een vegetarisch gerecht. Vriendelijke, vlotte en vrolijke bediening! De vriendelijke eigenaar/kok komt -niet opdringerig- even langs en blijkt ook prima piano te spelen en Italiaanse songs te zingen. Voor herhaling vatbaar!

72. Wij hebben hier lekker gegeten. Echter wij vonden dat de tijd tussen de gangen door lang was. Dit had korter gemogen. Het restaurant zat vol, maar dan nog zijn wij van mening dat aan de component tijd aandacht besteed moet gaan worden.
    Dan hadden wij een viergangen verrassingsmenu. Echter bij het hoofdgerecht werd geen pasta of ander bijgerecht geserveerd, waar anderen met een driegangen verrassingsmenu eea wel kregen. Dit vonden wij een beetje apart. Daarom prijs/kwaliteit iets lager gewaardeerd.

73. van Slooten

Het eten is topkwaliteit. Uitstekende chef ! De varkenssteak is bijzonder aan te bevelen als ook de Canolli Sisciliane. In één woord een geweldige smaak ervaring.

74. Arold Kuiper

Boven verwachting.
    Heerlijk gegeten!!!
    Naar mijn idee alles vers.

75. a. maaskant

Heel erg lekker gegeten voor de tweede keer en zeer aardige eigenaar. Echt Italiaans! Ze kunnen heerlijk koken.
    De eerste keer hebben we er begin januari gegeten, geen andere gasten en toch werd er voor ons gespeeld en gezongen! Een bijzonder begin van ons nieuwe jaar.

76. We zijn voor een tweede keer naar dit restaurant gegaan. Opnieuw heerlijk gegeten! Voorgerecht met diverse warme en koude Italiaanse lekkernijen, hoofdgerecht heerlijk gegrild vlees met even heerlijke pasta, als nagerecht werd er speciaal voor ons een plank met diverse huisgemaakte nagerechten klaargemaakt. Smullen. Plus gemoedelijke sfeer en super service. Wij komen terug!

77. Heerlijk gegeten. Aardig personeel.

78. Aangeraden door kennissen om daar te gaan eten. Het eten was uitstekend, de sfeer super gezellig, de ambiance gezellig knus, en zelfs zo af en toe werd er op de piano gespeeld.
    Kortom, een ontzettende geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar. Thanks!

79. Heerlijk gegeten top avond gehad

80. Heerlijk gegeten, top bediening!

81. Dennis timmer

Super gegeten vriendelijke en gepassioneerd personeel en kok met goede sfeer en tussendoor goede live muziek van het personeel! Conclusie: toptent en zeker een aanrader.

82. Telkens weer krijgen mijn vrouw en ik een glimlach op onze gezichten wanneer wij het eerste hapje proeven. Het eten is echt heel erg lekker en van hoge kwaliteit. Kraakvers en dat proef je. De gastheer is erg vriendelijk en de sfeer is er goed. We zijn blij met dit restaurant in ons dorpje.

83. Het eten is heerlijk. Leuke bediening. En heel leuk, de eigenaar, ik denk tenminste dat hij dat was, komt bij iedereen even langs en kan ook nog een prima stukje muziek serveren.

84. Erg jammer dat we een poos moesten wachten totdat we geholpen werden. Hadden niet in de gaten dat er gasten waren.
    Eten was lekker.
    Restaurant is wel wat donker.

85. Had er meer van verwacht.
    Had niet het gevoel bij de Italiaan te zitten en de opmaak was sober, helaas.

86. De verrassing van de kok was weer top! Heerlijk en verrrassend!

87. Het verrassingsmenu was zeer afwisselend en geweldig lekker

88. Vera Plas

Heerlijk gegeten, erg smaakvol.
    Top!

89. Jacqueline

Heerlijke gerechten zelfs manlief was erg tevreden! Ook de pizza's. Super lekker! Leuke sfeer aardige bediening en af en toe live muziek van de kok. Aanrader!

90. Fantastisch vlees, goede sfeer, goede service… zeker een aanrader.

91. Heerlijk gegeten en in een heel gezellige sfeer.

92. Reservering stond niet in de agenda toen we kwamen,
    maar we werden hartelijk ontvangen.
    Het eten was echt heerlijk.
    Daar er veel kinderen in het restaurant waren was er veel geluid.D akoestiek was niet zo goed.
    Je moet wel de tijd nemen om hier te eten,want het duurt best wel even voor het eten heerlijk vers
    en met zorg wordt gebracht.

93. desiree timmerman

Samen pizza`s gegeten, heerlijk, vooral die met zalm uitstekende kwaliteit!

De latte en Cappuccino was wat aan de koude kant, verder prima restaurant!

94. Goed eten maar de huiswijn veel te duur.

95. Wij hebben gisteren weer een super avond gehad. Het eten was heel erg lekker!
    Voor je het door hebt ben je makkelijk 4 uur verder. Dit onder andere ook door het zingen en spelen door de chef zelf. Geeft super geellige ambiance!

96. Joost hoogvliet

Hele leuke en gezellige Italiaanse zweer, eten was geweldig, vol van smaak en heerlijke geuren. raad iedereen aan om er eens een keer in zijn/haar leven er te gaan eten.

97. Gezien het lekkere weer, buiten op het terras gegeten. Helaas geen andere gasten op het terras, waardoor er buiten weinig sfeer was. Af en toe verzorgt de eigenaar zelf live muziek, tussen de bedrijven door. Dat creëert een leuke sfeer.
    Het eten is prima en wordt ook enthousiast gepresenteerd. Je vraagt je wel af waarom een echte Italiaan patat (wel lekkere) serveert bij een hoofdmenu. Daar moet toch een beter Italiaans alternatief voor zijn!

98. Schuurhuis

Leuke tent alleen had er iets meer van verwacht gezien de best wel hoge prijzen. En licht binnen is te fel voor een betere sfeer. Verder ok.

6,5
  99. We waren met 6 personen, allemaal verschillende eters. 2 hadden alleen hoofdgerecht, 2 de tweegangen verrassingsmenu en 2 de driegangen verassingsmenu. Het eten was heerlijk, ze hebben goed rekening gehouden met de wensen, zoals geen champignons geen kaas etc. Het smaakte verrukkelijk, we hadden zelfs nog live muziek. Aandachtspunt zou zijn dat er meer groente geserveerd zou kunnen worden. Bediening was ook prima. Verder zeker voor herhaling vatbaar.

100. J. Bruins

Erg lekker gegeten. 4 gangen menu van de chef gehad. Een aanrader! Patat had er wat ons betreft niet bij gehoeven. We komen zeker een keer weer eten.

Vorige pagina

Volgende pagina