Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Marktstraat 5, 7701 GT, Dedemsvaart

1. Sfeervol restaurant, bediening perfect. Maaltijden zeer sober. Voorgerecht wat kleine vleeswaren op veel sla, klomp mozzarella en wat stukjes brood. Vlees perfect gegaard en supermals op weer veel sla, maar dat was dan ook alles. Geen groente bijv, wat broccoli of andere groenten. Miste zeker schaaltje met gemengde sla en een schaaltje met gebakken aardappelen of wat frites met zelfgemaakte majo. Nagerecht glas met veel ijs overgoten met weinig appelcider of wat daar op lijkt en een flintertje appel. Miniem hoofdgerecht maar met een hoofdprijs van € 30. Hoe durf je dat te vragen. Als ik het menu bekijk zie ik prachtige gerechten echter ik heb ze op mijn tafel niet gezien. Enorme teleurstelling.

1. Goedemorgen ik weet niet meer wie hoe bent maar we vraag altijd aan de klant als vind ons eten goede gesmakt en we hebben geen klachten gehoord
    als u was zo onvreed met ons eten was beter om te zeggen
    de vleesvaren kom direct uit italie en ons concept is niet veel maar wel kwaliteit de mozzrella is een buffel mozzarella daarom is als u zecht klomp
    de vlees wat u heeft gegeten is echt een bavette uit australie met echt een kwaliteief smaak en we serveren geen aardappel of wat sla want we zijn italiaanse restaurant
    u heeft wel een bijpassende de bij gekrechen moet wel zeggen
    ik vind de onjuist maneer om een bedrijf te beordelen maar dat is mij mening
    als u kijk we hebben echt goed recensie dus mensen zijn altijd of bijna vreede met ons concept en eten
    maar ik weens u heel fijn dag en wie weet volgende keer beter

2. nog iets om te zeggen was geen ijs maar een pannacotta met zuur groen appel de contrast van de zuttige pannacotta met een zure groen appel
    dat is de combinatie huis gemaakt