Restaurant verhuisd

Deze zaak is verhuisd naar Marktstraat 5, 7701 GT, Dedemsvaart

1. Het lijkt erop dat het pizzeria-deel van deze zaak vrij nieuw is. Aan de aankleding mag zeker nog wel iets gebeuren, misschien wat meer nisjes en afscheidingen tussen de tafels ed maken zodat de sfeer wat anders over komt. Ook de bediening was wat laat in het begin, een half uur gewacht voor de kaart en de drankjes. Maar het was allemaal zeker de moeite waard, want we hebben echt nog nooit zo’n lekkere pizza gehad. Alle ingrediënten waren goed op elkaar afgestemd en de bodem was super luchtig!

1. Goedavond ik vind u recensie wel goed want ons aandacht is meer om goede ingrediënten en gerechten serveren allen de minpunt van sfeer en bediening dat vind ik minder ons bediening is niet professioneel en ik kan niks zeggen dat is wel waar en ik ben mee eens is echt moelijk om goed bediening vind in een zo kleine dorp maar de sfeer weet ik niet il heb veel investeerd in laaste 2 manden om iets mooi te maken met pizzeria en als u wil aan mij gelooft zijn echt veel geld investeerd en is niet zo makkelijke om in een keer alles regelen om beter sfeer te maken daarom was mooi om helemaal geen punt geef in plaat s van een zo laag punt want u heeft ook gezegd dat we zijn net open met pizzeria maar maag niet uit we hebben mooi recensie en geen slechte recensie van ons eten dat is de belangrijkste punt van ons
    nog bedankt voor u recensie en we gaan meer aandacht om beter worden in de bediening en sfeer vriendelijke groeten Gianluca Ciociola