"""""HIGH WINE""""🍷🍷

Ben je op zoek naar een leuke manier om je middag of avond door te brengen met vrienden of familie? Dan is de High Wine echt iets voor jou! (vanaf 2 personen)

High Wine is er voor de wijn en ……de liefhebbers. Het is een proeverij van heerlijke wijnen die worden begeleid door verrassende hapjes en warme gerechtjes. Ontdek hoe de wijnen en de gerechten elkaar aanvullen en versterken… Samen zorgen ze voor een ware smaaksensatie “L’arte del sapore”

U kunt reserveren via ons website www.lartedelsapore.nl

Of bel ons op 0622477683

1493791998 90
1519113884 87
1520922590 87
1537200945 89

1. Wij hebben op zondag 11 november weer heerlijk gedineerd bij l'Arte Del Sapore. Gezellig met z'n viertjes verrassingsmenu gekozen en met recht een heerlijke verrassing. De sfeer was heel gezellig en gemoedelijk, de bediening was goed en vlot en het eten was zalig. Kortom voor herhaling vatbaar.

2. Marieke Tieben

We hebben heerlijk gegeten en een erg leuke avond gehad. Je proeft dat de ingrediënten echt vers zijn. Ook vertelde de eigenaar dat hij en zijn vrouw binnenkort een andere kookcursus in Italië gaat doen om zijn kennis 'up to date' te houden en om nieuwe dingen te leren. Dat vind ik erg positief!
    Wat ontzettend leuk om de eigenaar te horen zingen en piano spelen. Wat een geweldige sfeer!

3. Het eten was meer dan voortreffelijk. Verse producten. Mooi gepresenteerd. De bediening was prima. Sfeer was ontspannend, losjes, mede door de muzikale omlijsting, gebracht door de eigenaar en 1 van de medewerksters. De prijs past bij het geheel. Een aanrader. Ik kom zeker terug. Een aanwinst voor Dedemsvaart.

4. Ellen en Nynke

Heerlijk gegeten! Vers, meer dan genoeg en prima service!

5. Super lekker gegeten, complimenten aan de kok!

6. Henriëtte Bonhof

Heerlijk gegeten, we hadden een 3-gangen verrassingsmenu van de chef. Heel smaakvol en mooi opgediend. Wij komen zeker terug.

7. Echt een aanrader als je eens echt smakelijk Italiaans wilt eten!
    Klein minpuntje, menu wat op de website staat is anders dan wat op de menukaart staat die we in het restaurant kregen!
    Eigenaar veranderd denk ik regelmatig het menu om bijzonder en verrassend te blijven met zijn eten.

8. Het eten en de bediening waren zeer goed. Tijdens het eten werd en piano gespeeld en gezongen en de eigenaren kwamen langs en stelde zichzelf voor. Ook werd bij het eten uitgelegd wat het was en alles was echt Italiaans. Zeer genoten en een goede ervaring!

9. Hans van der Veken

Fantastisch eten, geweldige sfeer, super vriendelijke bediening.
    Het moment waarop de kok aan tafel komt en wil weten hoe het eten was, blijft bijzonder. En dat hij daarna nog even live kan optreden voor zijn gasten is geweldig. Bijzondere avond bij bijzondere mensen.

10. Nora Rietberg

Heerlijk gegeten met onze familie. Het voorgerecht zag er ook bijzonder mooi uit (kleurrijk).

11. J van Dijk

Prima voor elkaar.
    Eten was voortreffelijk.

12. Joke van de Pol

Bijzonder lekker gegeten. Wel wat lang moeten wachten voordat het eerste gerecht op tafel kwam. Een klein knabbeltje vooraf (amuse) zou wel fijn geweest zijn.
    Maar wij komen zeker weer!

13. Het eten was heerlijk en de bediening top.
    Een echte aanrader

14. M.E. Simmerok

Met vrienden ter afsluiting heerlijk en gezellig van verse en pure gerechten genoten! Dankjewel!

15. E. v.d. H.

Wij hebben enorm genoten. Het was warm en wij zaten heerlijk in de achtertuin wat aangenaam was. Het authentieke Italiaanse eten was uitstekend, de service vriendelijke en competent. Het verbaasde me niet dat alle tafels bezet waren. Terecht.

16. Mariska

Heerlijk gegeten, we hadden het verrassingsmenu gekozen. Wat een feest!! Buiten in de mooie binnentuin en een hele sympathieke eigenaar. Absoluut voor herhaling vatbaar.

17. Super lekker gegeten in een heerlijke muzikale sfeer. Echt een aanrader.

18. jan postmus

Goed eten en bediening was heel erg goed en meneer zelf wel 3 keer langs geweest ja echt een aanrader.

19. Roeli van Noortwijk

Gezellige sfeer, personeel was ook nog muzikaal! Volare… ho… ho Lekker gegeten, vlotte bediening, goede kwaliteit eten. Aanrader!

20. Evenboer

Heerlijk gegeten. Lekkere wijn. Een echt Italiaans restaurant. De pizza's wauw zoiets eet je alleen in de top restaurants in Italië maar dus ook in Dedemsvaart.

21. Zeer attent personeel, uitstekende keuken. Een aanrader!

22. Lia Pieper

Ik was afgelopen zaterdag samen met mijn nicht uit Amsterdam bij jullie te eten. Voor de 1e keer. In een woord geweldig.
    Mooi en gezellig restaurant, eten was super lekker, geweldige bediening, vriendelijk en erg vlot, en heel erg leuk dat de kok op eens achter de vleugel ging zitten en een mooi lied zong.
    Ik kom zeker een keer terug.

23. Leuke avond gehad en héérlijk gegeten. Wij komen zeker terug!

24. Zeer gezellig klein restaurant!
    Het eten was uitstekend en de ambiance is heel gezellig! De aardige eigenaar/kok en zijn vrouw komen even langs om te informeren of alles in orde is, wat wij waardeerden!
    Het is zeker geen standaard Italiaans restaurant maar een met de authentieke Italiaanse gerechten! Voor herhaling vatbaar en wij komen zeker terug!

25. Mevr.Belt

Het duurde bijna een uur voor we het voorgerecht kregen. We hadden de indruk dat onze bestelling niet goed door gekomen was.
    Het toetje was super… voor en hoofdgerecht lekker maar ook niet meer dan dat.

26. Alex van Stipriaan

Echt heerlijk gegeten, prima smaken. Enige minpunt was het ontbreken van een vegetarisch gerecht. Vriendelijke, vlotte en vrolijke bediening! De vriendelijke eigenaar/kok komt -niet opdringerig- even langs en blijkt ook prima piano te spelen en Italiaanse songs te zingen. Voor herhaling vatbaar!

27. Wij hebben hier lekker gegeten. Echter wij vonden dat de tijd tussen de gangen door lang was. Dit had korter gemogen. Het restaurant zat vol, maar dan nog zijn wij van mening dat aan de component tijd aandacht besteed moet gaan worden.
    Dan hadden wij een viergangen verrassingsmenu. Echter bij het hoofdgerecht werd geen pasta of ander bijgerecht geserveerd, waar anderen met een driegangen verrassingsmenu eea wel kregen. Dit vonden wij een beetje apart. Daarom prijs/kwaliteit iets lager gewaardeerd.

28. van Slooten

Het eten is topkwaliteit. Uitstekende chef ! De varkenssteak is bijzonder aan te bevelen als ook de Canolli Sisciliane. In één woord een geweldige smaak ervaring.

29. Arold Kuiper

Boven verwachting.
    Heerlijk gegeten!!!
    Naar mijn idee alles vers.

30. a. maaskant

Heel erg lekker gegeten voor de tweede keer en zeer aardige eigenaar. Echt Italiaans! Ze kunnen heerlijk koken.
    De eerste keer hebben we er begin januari gegeten, geen andere gasten en toch werd er voor ons gespeeld en gezongen! Een bijzonder begin van ons nieuwe jaar.

31. We zijn voor een tweede keer naar dit restaurant gegaan. Opnieuw heerlijk gegeten! Voorgerecht met diverse warme en koude Italiaanse lekkernijen, hoofdgerecht heerlijk gegrild vlees met even heerlijke pasta, als nagerecht werd er speciaal voor ons een plank met diverse huisgemaakte nagerechten klaargemaakt. Smullen. Plus gemoedelijke sfeer en super service. Wij komen terug!

32. Heerlijk verrassings menu gehad op Valentijns dag, was weer top.

33. Heerlijk gegeten. Aardig personeel.

34. Aangeraden door kennissen om daar te gaan eten. Het eten was uitstekend, de sfeer super gezellig, de ambiance gezellig knus, en zelfs zo af en toe werd er op de piano gespeeld.
    Kortom, een ontzettende geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar. Thanks!

35. Heerlijk gegeten top avond gehad

36. Heerlijk gegeten, top bediening!

37. Dennis timmer

Super gegeten vriendelijke en gepassioneerd personeel en kok met goede sfeer en tussendoor goede live muziek van het personeel! Conclusie: toptent en zeker een aanrader.

38. Weer opnieuw hier voortreffelijk gegeten nu met groep van 15 mensen vooraf speciaal menu afgesproken op uit de zuid Italiaanse streek Apulië wat geweldig.
    Goed was echt TOP.
    Super restaurant met gezellige sfeer een echt aanrader voor niet alleen een pizza maar het echte pure Italiaans eten zoals het hoort.

39. Telkens weer krijgen mijn vrouw en ik een glimlach op onze gezichten wanneer wij het eerste hapje proeven. Het eten is echt heel erg lekker en van hoge kwaliteit. Kraakvers en dat proef je. De gastheer is erg vriendelijk en de sfeer is er goed. We zijn blij met dit restaurant in ons dorpje.

40. Het eten is heerlijk. Leuke bediening. En heel leuk, de eigenaar, ik denk tenminste dat hij dat was, komt bij iedereen even langs en kan ook nog een prima stukje muziek serveren.

41. Erg jammer dat we een poos moesten wachten totdat we geholpen werden. Hadden niet in de gaten dat er gasten waren.
    Eten was lekker.
    Restaurant is wel wat donker.

42. Had er meer van verwacht.
    Had niet het gevoel bij de Italiaan te zitten en de opmaak was sober, helaas.

43. De verrassing van de kok was weer top! Heerlijk en verrrassend!

44. Het verrassingsmenu was zeer afwisselend en geweldig lekker

45. Vera Plas

Heerlijk gegeten, erg smaakvol.
    Top!

46. Jacqueline

Heerlijke gerechten zelfs manlief was erg tevreden! Ook de pizza's. Super lekker! Leuke sfeer aardige bediening en af en toe live muziek van de kok. Aanrader!

47. Fantastisch vlees, goede sfeer, goede service… zeker een aanrader.

48. Heerlijk gegeten en in een heel gezellige sfeer.

49. Heerlijk gegeten. Prettige sfeer en vriendelijke bediening. En de eigenaar kan prachtig zingen. Heel leuk om te horen.

50. Reservering stond niet in de agenda toen we kwamen,
    maar we werden hartelijk ontvangen.
    Het eten was echt heerlijk.
    Daar er veel kinderen in het restaurant waren was er veel geluid.D akoestiek was niet zo goed.
    Je moet wel de tijd nemen om hier te eten,want het duurt best wel even voor het eten heerlijk vers
    en met zorg wordt gebracht.

51. Samen pizza`s gegeten, heerlijk, vooral die met zalm uitstekende kwaliteit!

De latte en Cappuccino was wat aan de koude kant, verder prima restaurant!

52. Goed eten maar de huiswijn veel te duur.

53. Wij hebben gisteren weer een super avond gehad. Het eten was heel erg lekker!
    Voor je het door hebt ben je makkelijk 4 uur verder. Dit onder andere ook door het zingen en spelen door de chef zelf. Geeft super geellige ambiance!

54. Joost hoogvliet

Hele leuke en gezellige Italiaanse zweer, eten was geweldig, vol van smaak en heerlijke geuren. raad iedereen aan om er eens een keer in zijn/haar leven er te gaan eten.

55. Gezien het lekkere weer, buiten op het terras gegeten. Helaas geen andere gasten op het terras, waardoor er buiten weinig sfeer was. Af en toe verzorgt de eigenaar zelf live muziek, tussen de bedrijven door. Dat creëert een leuke sfeer.
    Het eten is prima en wordt ook enthousiast gepresenteerd. Je vraagt je wel af waarom een echte Italiaan patat (wel lekkere) serveert bij een hoofdmenu. Daar moet toch een beter Italiaans alternatief voor zijn!

56. Schuurhuis

Leuke tent alleen had er iets meer van verwacht gezien de best wel hoge prijzen. En licht binnen is te fel voor een betere sfeer. Verder ok.

57. We waren met 6 personen, allemaal verschillende eters. 2 hadden alleen hoofdgerecht, 2 de tweegangen verrassingsmenu en 2 de driegangen verassingsmenu. Het eten was heerlijk, ze hebben goed rekening gehouden met de wensen, zoals geen champignons geen kaas etc. Het smaakte verrukkelijk, we hadden zelfs nog live muziek. Aandachtspunt zou zijn dat er meer groente geserveerd zou kunnen worden. Bediening was ook prima. Verder zeker voor herhaling vatbaar.

58. J. Bruins

Erg lekker gegeten. 4 gangen menu van de chef gehad. Een aanrader! Patat had er wat ons betreft niet bij gehoeven. We komen zeker een keer weer eten.

59. Jeanet Timmerman

Vanaf de buitenkant ziet het gebouw er mooi uit, het lijkt erg gezellig en er is een leuk terras. Bij binnenkomst is er een ruime gardarobe. Vervolgens kom je binnen, hier is de sfeer iets minder maar alsnog erg gezellig. De tafels, kleuren en verlichting kunnen iets gezelliger. Dit is puur smaak aangezien wij van bruine café's houden en hier de stijl vrij strak is. De volume van de muziek was perfect op de achtergrond aanwezig. De service is erg goed. De bediening kan iets worden verbeterd maar de openheid en belangstelling van de eigenaar en kok maken dit meer dan goed. Tevens geeft de eigenaar een optreden op de piano en zingt erbij. Voor de liefhebber van Italiaanse muziek, hij speelde een erg leuk verzoekje voor ons namelijk van Zuchero. Het eten en drinken is zeer zeer zeer goed. Het is culinair maar er zijn ook gerechten die de maag goed vullen zoals de mixed grill. Pasta's en pizza's zijn van hoge kwaliteit en het vlees smaakt erg vers. Tevens is er een uniek aanbod en de limoncello is echt heel goed! de prijs en kwaliteit is ook erg goed!

Kortom een echte aanrader om naartoe te gaan voor iedereen, families, bouwvakkers, elite mensen, kleine eters, kinderen, ouderen en voor de honden, waarvan ik wel denk dat deze buiten moeten wachten op hun maaltje!

60. Leuk Italiaans restaurant. Eten is lekker en genoeg inclusief een leuk optreden van de eigenaar. Met extra liedjes op ons verzoek!! Aanrader!

61. We hadden het verrassingmenu 3 gangen, zowel vis als vlees, alles was heerlijk en het zag er prachtig uit. Top kok , gastvrij en ook nog goed koken. Kortom wij komen zeker nog een keer eten.

62. Leanne van der Hoek

Super lekker gegeten! Je hoeft niet lang te wachten en wordt super vriendelijk bediend.

63. Susan Donker

Ontzettend lekker gegeten! Je kunt merken dat ze passie voor hun werk hebben. Er stonden gerechten op de kaart, die je nergens anders in de buurt kan vinden. Alles was in de italiaanse style. De eigenaar ging een paar keer op de avond achter zijn keyboard staan en zong super mooie italiaanse liedjes. Het restaurant is echt een hele goede aanrader! Bedankt voor de goedverzorgde avond!🍕🍮

64. René Winkels

Geweldig goed gegeten daar, en royale porties. Sfeervol restaurant, met op de rustige momenten een goed stukje live muziek.

65. Met Valentijnsdag hier gegeten. Hadden niet gereserveerd maar waren, ondanks dat het restaurant was volgeboekt toch welkom. Eten was erg lekker, er was in verband met Valentijn een (slim gekozen) aangepast menu. Bediening was goed, de gastheer deed precies wat een gastheer hoort te doen. Hij gaf ons een welkom gevoel. Tijdens de avond was er een live optreden, dit droeg bij aan de sfeer. De eigenaar heeft heel duidelijk hart voor zijn zaak en zijn gasten. Een aanrader!

66. Met valentijn hier gegeten. Ondanks de relatieve drukte, snel eten op tafel na een drankje vooraf.
    Het eten zelf was lekker! Porties ruim voldoende. Ook op de prijs niets aan te merken.
    Er hing een goede sfeer en er was live muziek. Wij komen terug!

67. C van Panhuis

Lekker gegeten in een gezellig en vriendelijk restaurant.

68. Hier al vaker gegeten en is ook een aanwinst voor het dorp, je kunt er heerlijk eten en je wordt perfect bediend en tussendoor nog een leuk live optreden . Maar alles wit is mij te veel , mis de Italiaanse sfeer!

69. Heerlijk gegeten..ontspannen sfeer..het was super.

70. Henk Zieleman

Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was perfect. Het is echt een aanrader en een aanwinst voor Dedemsvaart en omgeving.

71. Gezellig en lekker gegeten, prima service.

72. Heerlijk gegeten, mooi nieuw fris Italiaans restaurant. Goede bediening die weet hoe het hoort. Eigenaar harde werker die het verdient dat het een geslaagd restaurant is en blijft. Wederom een een goed restaurant in Dedemsvaart.

73. H. Koehorst

Een geweldige avond gehad, heerlijk gegeten, leuke bediening!
    Wij komen echt weer, dit is een aanrader!
    Top!

74. Enkele weken geleden hier gegeten. Eten smaakte perfect. Het voorgerecht was een verrassingsgerecht met verschillende hapjes, heerlijk!

75. Yuki polinder

Altijd heerlijk eten, alsof je echt even in Italië bent! Super fijne service, met de gastheer die vaak nog een muzikaal optreden doet... Super gezellig, absoluut een aanrader!

76. Roelie Waanders

Wat een verrassend leuk Italiaans restaurant! Heerlijk gegeten, voortreffelijke bediening.

77. Ook wij hebben ons laten vertellen dat je hier prima kunt eten. Bovenverwachting zijn we hier culinair verwend met echte traditionele gerechten met mooie wijnen. De eigenaar is een echte Italiaan met goede gastheerschap en weet waar hij over praat. En als er tijd over is speelt hij live muziek! Echt een aanrader 👍🏻

78. M Barkman

Hebben heerlijk gegeten. De bediening hield ons goed op de hoogte van de status van ons eten, omdat het wat langer zou duren kregen we tussen-gerechtjes van het huis 'om de tijd te vullen'. Bediening was integer en zeer klantvriendelijk.

79. Afgelopen zaterdag hebben we ons heerlijk laten verrassen door een 3-gangen menu. Het eten smaakte erg goed en de sfeer was ook leuk! Een aanwinst voor Dedemsvaart.

80. Het was heerlijk! Italiaans eten op z'n best. Een aanwinst voor Dedemsvaart.

81. Wat een verrassing. High Wine. Hele avond genieten van lekker eten en heerlijke wijnen. En dat met live muziek. Een echte aanrader

82. Omdat we met 6 personen waren, duurde het wel erg lang. De gerechten waren niet allemaal even warm. Jammer. Het voorgerecht voor 2 personen was wel erg veel. De smaak was prima.

83. Nu twee keer gegeten hier, eten is erg lekker. Inrichting vinden we iets minder maar verder alles prima.

84. Afgelopen zaterdag voor het eerst hier gegeten, wat hebben wij genoten, van een viergangen verrassingsmenu... Was top alles was prima in orde!! Goede sfeer leuke gastheer die overigens, heerlijk piano kan spelen... En goed kan zingen! Een aanwinst voor Dedemsvaart. Komen zeker terug 👍👍👍👍

85. Ben Evers

Met 4 mensen heerlijk gegeten. Erg vriendelijke bediening. Deze leuke man bleek ook nog piano te kunnen spelen en goed te kunnen zingen. Super plek, de beste in de wijde omgeving van Dedemsvaart.

86. Wat heb ik heerlijk gegeten in dit restaurant.
    De gastheer is zeer attent en laat je je echt welkom voelen.
    De gerechten op de borden zijn zo mooi,bijna zonde om op te eten.
    Het was een hele goede eet ervaring,ik kom zeker terug!

87. Super lekker gegeten. Je wordt er warm onthaald, de vriendelijkheid straalt er vanaf. Er is veel aandacht voor de klant, en het eten is echt heerlijk! Ga ik zeker vaker eten.

88. E.A. Wolbink

Super heerlijk gegeten, gratis tapas tijdens wachten op je maaltijd, zeer vriendelijke bediening, boven verwachting goed.

89. Ingrid Keizer

Heerlijke gerechten, ruime keuze. Eigenaar heeft ontzettend veel kennis van zijn producten. Gastvrijheid is enorm! Aanrader als je van echt en goed Italiaans eten houdt. Wij komen zeker terug!

90. Top zaak, gezellig en lekker eten.

91. Heerlijk eten! Vriendelijk personeel.

92. Gisteravond hier heerlijk uiteten geweest. Op het menu staan meer dan genoeg heerlijke maaltijden. En als je iets aangepast wil hebben wordt hier niet moeilijk overgedaan, heel flexibel. En erg vriendelijk personeel!

93. Nieuw Italiaans restaurant in Dedemsvaart. Geweldig lekker gegeten. Het eten en drinken is van hoog niveau. Wát een heeeerlijke wijnen ook!! Dit is niet zomaar een Italiaans restaurant, maar één met klasse. Een aanwinst voor Dedemsvaart en omgeving.

94. In een sfeervolle ambiance, genoten van authentiek, heerlijk Italiaanse gerechten met een mooie wijn en zeer nette bediening. Erg blij met dit restaurant.