Pannenkoeken Paviljoen in Cruquius

Gratis, voor de deur.

Buslijn 140 stopt op ongeveer 200 meter van het Pannenkoeken Paviljoen.

Pannenkoeken Paviljoen laten bezorgen?

1281912917 88
1292192601 78
1312751968 82
1420688644 70
1472087061 67
1513205795 59

1. Gisteren ronduit slecht behandeld hier. Na bestellen van pannenkoeken en drankjes wilden we graag ook wat kraanwater op tafel bij eten.

Dit werd tot twee keer toe geweigerd met een vaag verhaal over hardlopers die vaak kraanwater op tafel wilden hebben en verder weinig bestelden. Wij waren geen hardlopers maar normale gasten die al eten en drankjes hadden besteld !!!

Bij alle andere restaurants waar wij komen is het normaal dat bij de maaltijd een kan of glazen met kraanwater kunnen worden besteld. Hier is dat dus niet mogelijk, alleen een dure fles Spa kan besteld worden !

Dus komen we niet meer !

2. Mendy Bakker

Ronduit onbeschoft personeel ! Nooit meer !
    Er werd door een volwassene muntjes uitgedeeld bij een speelautomaat, bewegende tractor (waar normaal €0,50 in moet). Onze 4 jarige zoon stond daarbij en kreeg ook zo'n muntje. Helemaal blij wachtte hij op zn beurt. Toen hij eindelijk aan de beurt was, kwam er een serveerster aangestormd aan onze tafel.
    Dat wij wel even moesten weten dat er €0,50 (serieus om €0,50 !) op de rekening zou worden bijgeschreven omdat ons kind vals geld in het apparaat had gegooid. Nog geprobeerd uit te leggen dat wij ons (en het kind al helemaal niet !) van geen kwaad bewust waren, dat het was uitgedeeld en wij dachten dat het vanuit het paviljoen kwam. Maar dat maakte niet uit. "Het wordt berekend !" brieste ze en weg was ze. We hebben het bij ons eerste drankje gelaten en ja we MOESTEN de €0,50 betalen.

Mevrouwtje met een goeie service had u dat ruim terug gehad, in de fooi na afloop van een betaald diner van 5 personen, dat wij nu niet bij u hebben afgenomen !
    #slimmeactie #onbeschoft #klantonvriendelijk #serieusom€0,50 #nooitmeer

3. In het begin een goede plek om met een klein budget lekker te eten. Nu een zooitje.

Steeds andere bediening. Niet goed geïnformeerd. Communicatie met keuken werkt slecht. Lange wachttijden en daarna nog het verkeerde serveren ook. Jammer genoeg nu twee keer moeten meemaken. Het was nu de laatste keer.

4. Gister wezen eten samen met mijn 2 kinderen. We kregen een tafeltje in het hoekje van het restaurant. Dit vonden we fijn omdat het meestal druk word later in de avond. Gister viel het echter mee. Het eten was van goede kwaliteit. De kinderen vonden het erg lekker. De dame die onze bestelling opnam was erg vriendelijk. Eveneens als de vrolijke jongen die ons eten bracht. Ik was alleen niet te spreken over de dame achter de kassa. Toen ik wou afrekenen hing de mevrouw letterlijk over de bar met haar armen en vroeg ze niet eens of het ons gesmaakt heeft. Ook keek ze alsof ze er echt totaal geen zin in heeft. Toch jammer aangezien de rest van de avond perfect was!

5. Wij hebben er vaak gegeten met ons gezin, het eten is goed. Wij gaan er alleen eten als het mooi weer is zodat we buiten kunnen zitten. In het restaurant moet je niet zijn, verschrikkelijk lawaaiig en warm. Door de hoogte van het dak klinkt het verschrikkelijk hard, echt niet fijn om gezellig te eten.
    Door drukte vaak lang wachten op het bestelde eten, drankjes worden vergeten. Pannenkoeken zijn prima even als de sate, echter de salades zijn teleurstellend.

6. Onvriendelijke medewerkers en niet lekkere pannenkoeken! Een ouder stel (zeker ouder dan 75 jaar) naast ons werd door een meisje van de bediening aangesproken met: hebben jullie een keus gemaakt? Dat vind ik echt niet kunnen! Het staat zo onbeschoft! Pannenkoeken waren niet helemaal gaar, je zag het beslag zitten! We hebben ontzettend lang moeten wachten maar dat kan natuurlijk komen door de drukte. We mochten eerst ergens niet zitten terwijl er verder geen tafel meer vrij was maar toen ze goed hadden gekeken gingen ze snel schoonmaken en ging dat gedeelte ook "open". Al met al vonden wij het onwijs tegenvallen en wij zullen er nooit meer komen!!

7. Heerlijke lunch broodjes!

8. Heerlijk zonnig terras maar wat van mij een dikke onvoldoende krijgt is het gebler van de overheersemde, muziek uit de boksen. Zit ik er heerlijk koffie te drinken kan ik het geluid van de zingende vogels niet horen omdat die vreselijke muziek ook nog te hard aan staat. Ik vraag mij af welke gast dit op prijs stelt. Ik kom niet meer alleen hierdoor. Jammer.

9. Annelies

Wij komen hier regelmatig eten na een wandeling in het nabijgelegen bos. Alle pannenkoeken zijn rijkelijk belegd en stuk voor stuk ontzettend lekker. De pannenkoek met geitenkaas is favoriet!! De bediening is altijd erg vriendelijk en behulpzaam en de service is ontzettend snel, ondanks de voortdurende drukte. Zeker een aanrader!

10. Pieter de Knegt

Eigenaar is inderdaad een ongelofelijke botte man. Wilde geen andere pannenkoek geven omdat deze koud was. Bediening erg fijn. Geen zin om hem weer tegen te komen en dus ga ik er niet meer naar toe.

11. Service is echt onder de maat. De manager / eigenaar is een botte boer. Bediening is wel vriendelijk... zou hij nog wat van kunnen leren.
    Het is er hollen of stilstaan. Of je krijgt de tijd niet om de kaart te bekijken of je moet uren wachten op je bestelling. Jammer!

12. Jammer dat je vraagt of ze verse jus d' orange hebben en ja zeggen en je dan een glas jus krijgt uit een pak!!!

13. Jammer, leuk restaurant. Maar een salade beef met biefstuk dat meer lijkt op te lang gebraden draadjesvlees en warm eten bovenop de sla uitserveren getuigt niet van een goede keuken. Halverwege het gerecht beleefd de melding in ontvangst nemen en er niets mee doen, getuigt niet van interesse voor je gasten. Dat lijkt ook wel de valkuil te zijn: veel gasten die in korte tijd worden geholpen. Leuk voor de kleintjes, niet voor een lekkere maaltijd!

14. Prima restaurant alleen erg druk met kinderen. Als je liever rustig eet raad ik dit pannenkoeken restaurant niet aan.

15. Kom nu na jaren wonende in Hoofddorp erachter dat dit leuke restaurant hier zit. Na een leuke wandeling in de groene weelde met hond en kinderen uitpuffen op het terras en dan lekker eten (wat niet in de planning zat!).

16. Laatst wezen eten met kleine kindjes. Is ons goed bevallen. Leuke speelhoek en buitenspeeltuin. Eten van goede kwaliteit, en de prijs valt reuze mee. Wel erg druk, maar dat is op zich een goed teken. Jammer dat er wordt gevraagd of je een stokbroodje voorraf wil en je die later op de rekening ziet staan. Eigenlijk vind ik dat bij de service horen! Het werd namelijk ook op een manier gevraagd alsof je het zo van de zaak kreeg. Dat is eigenlijk het enige minpuntje wat ik kan bedenken. De porties zijn ruim, dus voor een grote eter prima te doen. Eet smakelijk bij dit leuke pannenkoeken paviljoen. Ik kom er graag nog eens.

17. Vandaag hier op het heerlijke terras pannenkoeken gegeten met z'n tweeen. Niets op aan te merken. Fijne cappuccino na afloop en we konden in alle rust nog even blijven zitten. Het was erg warm. Mensen waren op zoek naar schaduwplekken. Daarom zouden nog een paar extra parasols geen overbodige luxe zijn, maar voor het overige: alle lof.

18. Thuur

19. Gisteravond hier gegeten. Gelukkig waren we met 7 mensen, want je kan alleen vanaf 7 personen reserveren. Blij toe dat we wel een reservering konden maken, want het (grote) terras en de serre zaten propvol vanwege het lekkere weer. Bediening was over het algemeen wel goed, er kon gelijk een deur open toen het wat warm was in de serre (waar wij zaten). Eén foutje met twee rosébiertjes, maar deze werden keurig van de rekening gehaald. Helaas werd er 1 schaaltje broodjes met kruidenboter geserveerd, waardoor we met zijn zevenen 1 broodje p.p. hadden, beetje karig. Jammer ook, want de kruidenboter zelf is erg lekker. Ik had een pannekoek met camembert, rucola, pijnboompitjes en honing mosterdsaus. Hij was echt heel lekker, maar het vult wel ontzettend (niet gek als er een complete camembert op ligt). Alle andere tafelgenoten waren ook tevreden. Geen nagerecht genomen, kon er echt niet meer bij. Wel een lekkere cappuccino. Iemand anders aan tafel had muntthee, die met verse munt geserveerd werd. Zag er leuk uit.

20. anneke sol

vandaag 19 juli 2012 hier met 3 volwassenen en 1 kind een pannenkoek gegeten. De spek kaas pannenkoek was van ongekende allure, het spek was knapperig gebakken, en het geheel smaakte werkelijk verrukkelijk. Dat onze kleindochter bij haar pannenkoek nog een roze boodschappenwagentje kreeg als verrassing maakte deze gure regenachtige zomerdag stralend ! Een heerlijke plek om te genieten van deze traktatie die pannenkoek heet. Hulde aan de kok!

21. Wij komen met enige regelmaat (zeker 1 x per maand) hier eten. Buiten dat je hier natuurlijk pannenkoeken kan eten, hebben ze hier ook een heerlijke sate of andere gerechten. Bij mooi weer kan je heerlijk buiten zitten en een kleine speeltuin voor de kinderen. Helaas gaat de service achteruit. Reserveren is en blijft een probleem. Wil je reserveren voor een groep van 18 man in de serre, kan gewoon niet gegarandeerd worden!! Een groep van 18 man, wil je nu klanten of niet? Na enig aandringen kan het toch wel, maar de tafeltjes kunnen dan niet bij elkaar..? Hoe jaag je klanten weg.. Echt, eten is goed, maar service staat me de laatste maanden echt tegen. Jammer.

22. Qua eten en prijs is alles goed en prima. Heb echter meerdere keren problemen gehad met de service( niet vrolijk , onbegripvol) Vandaag had ik iets wat ik nog nooit had meegemaakt:

Ik belde op om te reserveren voor 6 man, wordt er mij doodleuk verteld dat ik voor 7 man moet reserveren in verband met de tafels!? Ben dus ergens anders gaan eten, want dit is natuurlijk onzin.

Erg jammer, want ik vind het eten daar wel lekker en leuke sfeer, maar de service houdt me soms een beetje tegen...

23. Wonen niet meer in Hoofddorp en dat is jammer, want wat hebben we nu al twee keer heerlijk gegeten in het Pannenkoeken Paviljoen. We kenden het niet en werden meegenomen door ex-buren. Gezellig, prettige bediening en voortreffelijke pannenkoeken. We komen vaak op de Veluwe, maar daar maken ze ze niet zo lekker. Als we volgende keer weer in Nederland zijn dan komen we zeker weer.

24. Hier kun je een overheerlijke pannekoek eten met elk ingrediënt dat je lekker vindt. Ook hebben ze tosti's en belegde broodjes ('s middags) en 's avonds andere mogelijkheden als bijvoorbeeld sate. Op een zomerse dag zit je heerlijk in het zonnetje op het terras. Alleen de bediening maakte totaal geen contact en liep doelgericht. Hebben zelf moeten roepen voor een drankje terwijl ons glas al een tijdje leeg stond en er nog geen 4 tafels bezet waren met 2 serveersters.

25. Leuk restaurant! Goede bediening!

Wel een erg druk restaurant, wil je in het weekend komen.

Leuk gemaakt voor kinderen met binnen en buiten speel plaats en lekker eten. Ook zonder kinderen goed te doen.

26. Tafel vies, smeken om menukaart, 3 kwartier wachten op eten wat dan ook nog eens verkeerd blijkt te zijn, bij aanspreken van de serveerster van de bestelling die niet juist is wordt geantwoord; ik neem eerst even de bestelling van de mensen naast u op!, vervolgens weer 20 minuten wachten!, messen zo bot dat ik niet door mijn stokbroodje heen kwam, serveersters die je continu doorverwijzen naar een collega van ze die wel bevoegd is om bv iets op te mogen nemen...vis die niet gaar is...kortom, veel succes met daar gaan eten! Wij hoeven niet meer!, deze onbeschoftheid vergalt zelfs een mooie zomerse dag!

27. We hebben voor onze verjaardagen een kadobon gekregen voor dit restaurant. Wij gaan regelmatig naar de polderbaan vliegtuigen kijken. Als afsluiting hebben wij een keer gebruik gemaakt van deze bon.

Het was een aangename verrassing. Leuk restaurant met veel lekkere pannenkoeken. Ook is voldoende andere keus.

De kinderen kunnen zich hier prima vermaken.

Je kan zowel binnen als buiten heerlijk eten.

Gaan we zeker nog eens herhalen.

28. Super snelle bediening.

Speelruimte voor de kids, zowel binnen als buiten.

Zeer goed eten.

Zeer uitgebreide kaart, dus ook bijvoorbeeld vleesgerechten.

29. Prima pannenkoekenhuis. Vlotte bediening en redelijk geprijst.

Ruim opgezet en met speelruimte voor kinderen.

30. Het is er heel gezellig en goed. We hebben heerlijk gegeten. De bediening is ook goed. En verder wensen wij jullie heel veel succes.
    Groetjes C-A.

31. We hebben er heerlijk gegeten nadat we lekker in het bos hadden gelopen.

De bediening was erg vriendelijk en de kinderen vonden het helemaal te gek.

We hebben daarna nog even wat gedronken bij de open haard!

Kortom een sfeervol en gezellig restaurant waar we zeker nog eens terug zullen komen.