• Lid sinds 11 augustus 2011

Pannenkoeken Paviljoen

Cruquius

Ruud, Marjan, Michelle en Erwin Meegdes heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

We hebben voor onze verjaardagen een kadobon gekregen voor dit restaurant. Wij gaan regelmatig naar de polderbaan vliegtuigen kijken. Als afsluiting hebben wij een keer gebruik gemaakt van deze bon.

Het was een aangename verrassing. Leuk restaurant met veel lekkere pannenkoeken. Ook is voldoende andere keus.

De kinderen kunnen zich hier prima vermaken.

Je kan zowel binnen als buiten heerlijk eten.

Gaan we zeker nog eens herhalen.

2. Ruud, Marjan, Michelle en Erwin Meegdes's profielfoto
    Ruud, Marjan, Michelle en Erwin Meegdes heeft een recensie geschreven voor De Snoepert
    Pannenkoekenhuis Odoorn

Op vaderdag altijd vaste prik aan het eind van de dag naar de Snoepert.

De bediening is er altijd gezellig en de kinderen kunnen naar hartelust kleuren en tekenen.

De laatste keer zelfs op een groot boord aan de wand.

De pannenkoeken waren toen ze nog pannekoeken genoemd werden iets lekkerder, vooral die met kip.

De sfeer blijft geweldig in deze boerderij met vele oude spullen.

Toch wel een aanrader.

3. Ruud, Marjan, Michelle en Erwin Meegdes's profielfoto
    Ruud, Marjan, Michelle en Erwin Meegdes heeft een recensie geschreven voor Kreta
    Grieks IJmuiden

Eten bij Kreta is altijd weer lekker.

We kunnen meestal geen gemakkelijke keus maken uit de menukaart.

Dit restaurant is zeer gewild in Ijmuiden en het zit er bijna altijd vol.

Het aller lekkerste blijft toch de giros.

De schotels zijn allemaal geweldig.

Wij gaan er ook een paar keer per jaar eten.

De sfeer is er erg leuk, vlotte bediening, de eigenaar en zijn vrouw hebben dan ook een grote schare fans, die hun gewoon gevolgd zijn naar deze nieuwe plek.

Drie jaar geleden even naar de supermarkt in Westerbork. We hadden dorst en om de hoek was Het Wapen van Westerbork. Effe wat drinken dus.

We zijn die middag niet meer op de camping geweest, want het was er veel te gezellig.

De kinderen Michelle en Erwin, toen 6 en5, waren op een gegeven moment even "" zoek"", zaten ze gewoon gezellig aan de bar te kletsen met een van de jongens van de bediening. Ze noemde hem Fritsie omdat dat lijkt op Fristie.

We hebben er een paar keer gegeten toen in 2008. Mede door deze ervaring gaan we morgen weer naar Westerbork.

We hebben nog even proef gegeten vorige week en wij kunnen iedereen aanbevelen als je in de buurt bent om hier even langs te gaan.

Wij vonden het erg erg lekker. Ik heb in tijden niet zo lekkere zalm met frietjes gegeten. Normaal laten wij de salade grotendeels liggen, maar bij deze lik je je vingers bij wijze van spreken af. Wij zitten dan volgende week weer bij het Wapen.

Fam. Meegdes Velserbroek.

11-08-2011