Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Coevorden verdeeld zijn.

1. Folkert Schuurhuis

Het is een gezellig eetcafe waar je binnen een korte tijd je eten krijgt en het smaakt echt heel goed allemaal. Voor kids er ook genoeg te doen, tekenspullen e.d echt dik voor mekaar!

2. Eerste klas ervaring altijd...Geweldig lekker eten en heel veel voor weinig geld...Tenminste vergeleken bij anderen..en zeer zeker de lekkerste sauzen die wij ooit ergens geproefd hebben...

3. Wat een heerlijk Grand Café! Zeer vriendelijke bediening en een goede gevarrieerde kaart, deze die ook goed uitgevoerd werd. Bedankt voor de leuke avond.

4. Ben Bekema

Een prachtige, avondvullende maar nooit vervelende culinaire belevenis. Een verrassende variatie van bijzonder smakelijke gerechten en wijnen in een sfeervolle en vriendelijke omgeving.

5. Kees en Esther

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Echt een aanrader!

6. Goed en compleet, vriendelijke mensen.

7. Bas van Rossem

Uitstekende plek om even een kop koffie of een broodje te nuttigen. Smaakt uitstekend.
    Vlotte en vriendelijke bediening.

8. Gisteren hier wezen eten met mijn dochter, ik vond het over het algemeen heel lekker, alleen de karbonade vond ik veel te zout en de ossenhaas voor mij iets te lang gewokt waardoor het voor mij moeilijk te kauwen was. Verder top bediening en prijs/kwaliteit verhouding super.

9. Dieke van Hoften

Heerlijk terras, binnen mooi, heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening. Aanrader!

10. dominique

Heel goed ! Wij hebben vanavond bij miracle gegeten en het was top. Zeer vriendelijke bediening en goed eten. Van niks hebben we te kort gehad en er werd zelfs nog gekeken of iets aangevuld moest worden. Ook lekker snel met drinken geven , iets wat helaas niet vanzelf sprekend is bij andere restaurants. Wat ik ook leuk vind om even te vertellen is dat er zelfs een 60+ categorie op de menu kaart staat. Niet op ons van toepassing maar aardig dat het er op staat. We komen hier zelf niet uit de buurt (zijn nu op vakantie) maar anders was ik er zeker vaker heen gegaan.

11. marieke

Elk jaar voor dat we op onze vakantie bestemming aankomen gaan we na de lange reis eerst even genieten van een lekkere bak koffie. ze herkennen ons ook wat wij zelf heel leuk vinden en nemen meestal even tijd om te kletsen. Daarna volgt ons vaste recept waar wij ons onderweg al op verheugen en wat elk jaar in 1 woord super is qua smaak.
    Wij zijn vol lof over dit gezellige bedrijf in Coevorden, een echte aanrader..

12. fam colmer

We hebben zeer goed gegeten en gedronken, kwaliteit van het eten is super. Dit is echt een aanrader!! Ook de bediening is hier goed.

13. Ik heb al wat ervaring mogen opdoen in lekker eten en drinken in verschillende prijsklasses van eetcafe's tot de top en als ik bij Eetcafe Miracle kom kom ik thuis. Vriendelijke bediening, goed eten en drinken, schone toiletten en een schone keuken! Heel belangrijk! Heel erg lekker is ook de sliptong!!! In overleg maakt de eigenaar alles klaar, ook wat eventueel niet op de kaart staat. Het eten is goed en verzorgd. Als je in Coevorden bent echt een aanrader. Succes Fam. Rijstenberg!

14. De Snoek

Helemaal top hier.Eten is altijd goed.Bediening zeer vriendelijk.Gewoon een prima snackbar.Groetjes!!

15. Fred Hokkelman

16. Beide Chinese restaurants in Coevorden hadden positieve recensies. Op advies voor Nia Hao gekozen, en daar heb ik beslist geen spijt van. Bij binnenkomst viel me al direct op dat er een relaxte sfeer hing. De jonge gastvrouw (en later bleek ook vakvrouw) was zeer vriendelijk en de ontvangst was hartelijk. Een korte uitleg was voor ons voldoende. We hadden immers eerder gewokt. De inrichting is keurig en leek nagenoeg nieuw. De toiletten waren schoon en er hing een lekkere geur. Dit is meestal een goed teken voor de rest. De all-in prijs (€ 24,--) is in orde. De (fris)drank worden (luxe) in flesjes geserveerd en de biertjes komen uit de tap. We hebben niet één keer op onze drankjes hoeven te wachten. De keuze (warm buffet + wokbuffet) is voldoende. De keuze voor de bakplaat (teppanjaki) is zelfs uitgebreid. De kwaliteit was uitstekend en de kok vriendelijk en vakkundig. Ik wilde bijvoorbeeld de Gon Bao saus graag wat pittiger en dat was geen enkel probleem. Mijn aanbevelingen voor de bakplaat zijn zeker de biefstuk en de zalm. Als je niets zegt krijg je er standaard fijngesneden knoflook en bosui op. Heerlijk! Dat de vorige beoordelaar geen taugé kon vinden kan, maar het was er wel! Ik ben op dezelfde dag geweest. Als ik toch een klein minpuntje mag noemen, het is meer een aanbeveling voor de eigenaar. De Hollandse salades zou ik zelf maken. Vaak zóveel lekkerder. Dit restaurant is een échte aanrader.

17. lhh

Weer een juweeltje erbij. Een van de betere wokresto van nederland! Onthaal prima. Inrichting heel gezellig en goed. Toiletten schoon en fris.
    Ik heb een ding gemist en dat is tauge. Peanuts. Voor de rest was het heel goed. Oplettemd personeel. Lekker vlees en vis. Vooral de biefstuk, lamsrack en zalm. Ik kom hier zeker terug. En dat in Coevorden. Super!

18. Wim

Bediening en eten is super,
    gigantische grote porties (vind ik niet erg).
    Aankleding van het restaurant heeft nog een beetje aandacht nodig maar ja je komt voor het eten en das super goedkoop voor de portie die je krijgt. Bediening super vriendelijk maar nog een beetje onervaren, maar doen zeker hun best om het de klant naar de zin te maken.

Zeker het proberen waard.

19. De keuze is groot, bovendien is men bereid om ingredienten toe te voegen of weg te laten.
    Bediening was zeer vriendelijk en had aandacht voor de kinderen. We moesten alleen een beetje lang wachten, maar de goede service maakte veel goed.
    Prijs - kwaliteit is uitstekend!

20. Tijd voor mooie inrichting en wc renovatie, verder goed. Voor elkaar; gewoon goed eten voor weinig

21. Heerlijk gegeten, leuke gerechten op de kaart! Gastvrije bediening, netjes, schoon, modern maar toch knus.. zeker een aanrader!!

22. JP

We hebben hier op een maandagavond met een groepje van 6 personen gegeten, en ik moet zeggen dat dit eigelijk 1 van de betere wokrestaurants die ik ooit aangedaan heb is! Ondanks dat het op maandavond heel erg rustig was, waren alle bakken keurig gevuld en was alles ook vers. De keus is ook voldoende, al mogen er van mij iets meer verschillende wokgroentes aangeboden worden. De gerechten van de Teppanyaki bakplaat waren in 1 woord voortreffelijk!

23. Zijn er meerdere malen geweest, eten en drinken altijd goed, de bediening vriendelijk en vlot, verder niks op aan te merken, ga zo door.

24. Vandaag alles behalve gesmuld bij Smulwereld Royal in Coevorden.

Na een uur wachten op 1 kleine patat zonder, een grote patat pinda en drie kaassouflees ga ik huiswaarts...
    Thuis ontbreekt de pindasaus en een kaassoufle te weinig. De patat is bruin ipv goudgeel en hard. Niet te eten dus....

Kortom waardeloze kwaliteit en een hele slechte service. Een voordeel...ik kom hier nooit meer.

2,3
  25. Eten is heerlijk, grote porties, is bijna niet op te krijgen.
    Gezellige en correcte bediening, dit is dus zeker aan te bevelen.

26. Super trendy maar met warmte ingericht, in het nieuwe gemeente huis van Coevorden. Erg leuk aan een groot plein. goede eet ervaring en gezelligheid.

27. oldenbandringh

28. Nu 2 keer geweest om te wokken/grillen.

Eerste keer was topdruk, met grote groep gegeten. Alles werd steeds op tijd weer aangevuld, en er was zeer ruime keuze uit de verschillende gerechten.

Tweede keer was het rustig, maar ook weer dezelfde kwaliteit en hoeveelheid keuze.

Vriendelijk personeel, en goede prijs-kwaliteit verhouding. Voor de betaalde prijs konden we 3 uur onbeperkt eten en drinken. Zeer de moeite waard! Ga binnenkort vast weer een keer heen!

29. Voor deze kwaliteit en hoeveelheid eten is het goedkoop. Vandaar waarschijnlijk ook vaak erg druk. Dan gaat er weleens iets mis, de vriendelijkheid van de eigenaar maakt dat ruimschoots goed. Mensen die hier sfeer missen en een foutje in de bestelling een tekortkoming vinden gaan toch lekker naar een andere zaak? Wij komen er in ieder geval graag terug.

30. Het eten is prima, smaakt erg lekker. Maar dit restaurant is alleen geschikt voor afhalen. De service is ver te zoeken. Bediening komt ontzettend laat bij je tafel. Bestellingen duren te lang en mensen aan de tafel krijgen niet tegelijk hun eten. Als je met een grotere groep bent dan verliezen ze alle overzicht en rennen ze rond als een kip zonder kop. Er is geen overzicht op gasten en hun bestellingen en er wordt niet bijgehouden wie wat besteld heeft. Oordeel: Eten goed, maar ga er niet zitten en neem het mee naar huis. Sfeer: is er niet. Service: mega slecht.