Bezorgrestaurants in de buurt van Ni-Hao

• All-inclusive

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1195062384 92
1202667967 95
1331962874 87
1385201954 86

1. Het eten was erg lekker, voldoende voorraad maar de bediening kan veel beter. Ontvangst was goed maar daarna aan ons lot overgelaten.
    Personeel stonden met de rug naar de gasten toe gezellig met elkaar te kletsen. De borden werden niet uitgeruimd. Om drinken te krijgen uiteindelijk maar naar de bar toegelopen. Ijs was van een lokale ijsmaker maar zat veel ijskristal in verpeste toch een beetje de smaak.
    Al met al lekker gegeten alleen jammer dat de bediening wat steken heeft laten vallen.

2. Fam. Nieuwland

Super restaurant. Niet te groot, voldoende keuze van goede kwaliteit. Vriendelijk personeel. Kinderspeelhoek. We zijn al vaker geweest en zullen zeker terug komen!

3. H.de GRaaf

Waren er 9 augustus, met 2 personen. De zaak was voor 40% bezet. Lamskoteletten gehad, schijnbaar was de grill zo heet dat die er zwart geblakerd ervan af kwamen. Stonden volgens mij twee leerling koks achter. Tevens werden de gerechten te laat bijgevuld, wij stonden steeds voor lege schalen en borden. Uiteindelijk met een ontevreden gevoel de zaak verlaten. Hier kom ik nooit meer. Bediening was niet netjes gekleed etc etc.

4. Ik heb spijt dat ik vandaag eten heb opgehaald bij hun. De bediening was erg slecht en voor een paar kroepoek wat ze hadden gepresenteerd voor de wachtenden om te snoepen moest ik zelfs 2,50 euro BETALEN???

1,1
  5. Ik ben zwaar teleurgesteld!
    Had eten besteld, aangegeven dat ik in een rolstoel zit en of iemand even naar buiten kon komen om het te brengen. De telefoniste gaf aan dat het geen probleem was. Eten was klaar met 10 a 15 minuten. Heb 1 uur en 5 minuten voor de deur gewacht, oogcontact gehad, maar niemand kwam naar buiten. Daarna maar zonder eten vertrokken naar huis. Gebeld naar het restaurant en er werd me verteld dat ze me wel zagen maar dat ze het te druk hadden om naar buiten te komen. Ik had maar even moeten bellen dat ik er stond. Gezegd hebbende dat er was afgesproken dat ik het buiten zou krijgen en ik niet in staat was om te bellen werd me verteld dat dat mijn probleem was, en niet de mijne.

6. Eten erg goed, heerlijk gegeten. Erg vriendelijke koks, de man in de bediening was echter zijn tong kwijt. Speelgoed voor de kinderen. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Een echte aanrader !!

7. Dit blijft onze favoriete wok van Drenthe. Heerlijk eten. Goede sfeer. Mooi en kleinschalig restaurant. Top!

8. Heerlijk gegeten. Leuke en vlotte bediening. Zelfs spekkoek. Gewoon geweldig, nog nooit zo lekker gewokt.

9. We zijn ervaren wokkers bij diverse wokrestaurants in NL. We waren een beetje uitgewokt. Maar weer eens gaan wokken en we zijn blij verrast met dit wokrestaurant. Vriendelijke bediening. Vriendelijke koks die rekening houden met je smaakwensen. Maken het pittig naar je behoefte. Vakwerk. Mooie verse ingrediënten. Ruim aanbod op alle afdelingen. Prijs kwaliteit is prima. We blijven hier klanten. Keep up the good work.

10. vd berg

Op een rustige avond heerlijk gegeten. Zelden zo lekker gewokt. Aanrader: alles, maar zeker de gerookte zalm... Het personeel is erg vriendelijk en hartelijk en doet hun best om het naar onze zin te maken. Ook ons zoontje van 2 kon heerlijk spelen. We hebben een heerlijke avond gehad, dank jullie wel.

11. Danielle

Top restaurant! Lekker eten, ook qua desserts (fruit, echt Italiaans ijs en kleine lekkernijen). Vriendelijk personeel en snelle bediening. Ook erg hygiënisch. Kortom het is je geld meer dan waard 😃

12. Tijdens een weekendverlijf op centerparcs zijn we hier uit eten geweest. Je werd hier goed ontvangen. Echt vriendelijk personeel, alles werd goed en duidelijk uitgelegd. Het eten was zeer goed. Genoeg variatie en het drinken werd ook snel bijgevuld. Enig minpuntje; Bij de eerste 2 bakken met eten stond er niet bij wat het was... Misschien kan hier nog een bordje met benaming bijkomen? Voor de rest was het gewoon super.

13. Arjan Durkstra

Heerlijk gegeten, veel keuze en word lekker klaargemaakt. Het drinken werd steeds snel bezorgd en de lege borden en glazen werden meteen opgehaald. Echt een aanrader.

14. Gisteravond heerlijk gegeten met een groep van vier. Bij binnenkomst leek het klein vergeleken met wat wij gewend zijn. Er was veel diversiteit in eten. We hadden een all in arrangement en we zaten nooit zonder drinken. En ook vriendelijk personeel!!

15. Ontzettend lekker eten! Vooral de Kroempia's, daar zijn we gek op. Het restaurant op zich vind ik wat minder gezellig dan vóór de verbouwing.

16. Wederom prima gegeten gisteravond. Bediening was vriendelijk en behulpzaam, toiletten schoon, niet op drankjes hoeven wachten. De zalm en de biefstuk van de teppanyaki waren subliem. Ruim en voldoende was het assortiment.

17. Een tijdje terug heb ik hier met mijn vriend gegeten. Wij kwamen hier pas tegen 8 uur aan, wat betekende dat we vrij laat waren. Ons werd verteld dat vanaf half 10 de wok/gril plaat stopte en dat ze vanaf dan ook niet meer bijvulden. Toen we begonnen bleek dat de voorgerechten niet meer bijgevuld werden, dit vonden wij erg jammer! Het eten was wel erg goed! Wel vonden wij dat er niet zo heel veel soorten toetjes waren.
    De bediening was erg vriendelijk en snel! De inrichting was een combi tussen modern en chinees, dit vonden wij wel wat hebben! Alleen jammer dat het toch best een grote zaal was, wat het een beetje massaal maakte.
    Al met al lekker gegeten!

18. Ben hier woensdag met mijn gezin wezen eten en moet zeggen dit is ons zeer goed bevallen. De biefstuk was super mals en het tongfilet was ook boterzacht.
    De all-in prijs van €25 is zeer netjes en je hoeft ook niet lang op drankjes te wacht zoals bij de meeste all-in restaurants.
    Ook hebben ze een speelhoek voor de kleintjes waar mijn zoontje zich goed vermaakt heeft.
    Dan nog even de toiletten die zeggen ook veel over een restaurant, die waren heel netjes en schoon.
    Heb nog even met de kok gesproken en die was heel vriendelijk en sprak passievol over de zaak, hij bleek de eigenaar te zijn.
    Mocht ik weer in de buurt zijn kom ik zeker langs al is het alleen al voor de lekkere koffie!

19. Beste wok van Drenthe tot nu toe. Heerlijk verse sushi en alles heel fijn van smaak. Mooi restaurant met moderne inrichting en prettige achtergrondmuziek. Bediening zeer goed en vriendelijk personeel. Kleinschalig, kwaliteit en redelijke prijs.

20. Gisteren hier wezen eten met mijn dochter, ik vond het over het algemeen heel lekker, alleen de karbonade vond ik veel te zout en de ossenhaas voor mij iets te lang gewokt waardoor het voor mij moeilijk te kauwen was. Verder top bediening en prijs/kwaliteit verhouding super.

21. Beide Chinese restaurants in Coevorden hadden positieve recensies. Op advies voor Nia Hao gekozen, en daar heb ik beslist geen spijt van. Bij binnenkomst viel me al direct op dat er een relaxte sfeer hing. De jonge gastvrouw (en later bleek ook vakvrouw) was zeer vriendelijk en de ontvangst was hartelijk. Een korte uitleg was voor ons voldoende. We hadden immers eerder gewokt. De inrichting is keurig en leek nagenoeg nieuw. De toiletten waren schoon en er hing een lekkere geur. Dit is meestal een goed teken voor de rest. De all-in prijs (€ 24,--) is in orde. De (fris)drank worden (luxe) in flesjes geserveerd en de biertjes komen uit de tap. We hebben niet één keer op onze drankjes hoeven te wachten. De keuze (warm buffet + wokbuffet) is voldoende. De keuze voor de bakplaat (teppanjaki) is zelfs uitgebreid. De kwaliteit was uitstekend en de kok vriendelijk en vakkundig. Ik wilde bijvoorbeeld de Gon Bao saus graag wat pittiger en dat was geen enkel probleem. Mijn aanbevelingen voor de bakplaat zijn zeker de biefstuk en de zalm. Als je niets zegt krijg je er standaard fijngesneden knoflook en bosui op. Heerlijk! Dat de vorige beoordelaar geen taugé kon vinden kan, maar het was er wel! Ik ben op dezelfde dag geweest. Als ik toch een klein minpuntje mag noemen, het is meer een aanbeveling voor de eigenaar. De Hollandse salades zou ik zelf maken. Vaak zóveel lekkerder. Dit restaurant is een échte aanrader.

22. lhh 77 punten

Weer een juweeltje erbij. Een van de betere wokresto van nederland! Onthaal prima. Inrichting heel gezellig en goed. Toiletten schoon en fris.
    Ik heb een ding gemist en dat is tauge. Peanuts. Voor de rest was het heel goed. Oplettemd personeel. Lekker vlees en vis. Vooral de biefstuk, lamsrack en zalm. Ik kom hier zeker terug. En dat in Coevorden. Super!

23. JP 102 punten

We hebben hier op een maandagavond met een groepje van 6 personen gegeten, en ik moet zeggen dat dit eigelijk 1 van de betere wokrestaurants die ik ooit aangedaan heb is! Ondanks dat het op maandavond heel erg rustig was, waren alle bakken keurig gevuld en was alles ook vers. De keus is ook voldoende, al mogen er van mij iets meer verschillende wokgroentes aangeboden worden. De gerechten van de Teppanyaki bakplaat waren in 1 woord voortreffelijk!

24. Ger 198 punten

Sinds de verbouwing hebben we hier enkele keren gewokt en ook eten afgehaald. Prima Chinees eten, zowel afhaal als wok. En het restaurant oogt frisser dan ooit tevoren sinds de verbouwing.

25. Met het hele gezin hier ontzettend lekker gegeten en gewokt. Prima. Zeer vriendelijk personeel en zeer gastvrij. Alles zeer schoon (ook de toiletten met rustige muziek op de achtergrond). Een aanrader voor iedereen.

26. Jaap 1205 punten

We hebben hier op een vrijdagavond gegeten, het was vrij rustig wat wij onbegrijpelijk vonden. Het restaurant is modern en fris ingericht, keuken en bar zien er zeer verzorgd en schoon uit. Het eten was erg lekker, we hebben gewokt, de keuze was zeer ruim en alles staat in kleine bakken in de koeling, door de kleine hoeveelheden is alles steeds vers. De koks bereiden het vlees en de groenten zoals je aangeeft, prima. Opvallend goed vonden wij het dessertbuffet, lekkere ijssoorten (met spoelsysteem voor de ijslepel), meerdere soorten vers fruit, stukjes appelgebak, chocoladefontein enz. Ook de bediening was allervriendelijkst en attent, ondanks all inclusief formule kwam ze regelmatig vragen of we nog iets wilden drinken.

Hier komen we zeker nog een keer.

27. Zeer proper restaurant, leuke vriendelijke bediening en goede kwaliteit eten. Leuke kok, vriendelijk en maakt alles naar wens.

28. Zeer goed, het eten is super, mooie nieuwe zaak.

29. Altijd even vriendelijk, goede bediening, altijd lekker eten en een hele gezellige sfeer. Het afhaal eten is ook altijd lekker snel klaar en altijd super lekker.

30. Hartstikke lekker eten altijd, vriendelijke bediening.

31. Mooie verzorgde zaak. Bediening is goed en behulpzaam. Kwaliteit van het eten is goed. Er blijven eten is een wat duurdere aangelegenheid, omdat je snel geneigd bent het nodige te drinken. Dat drijft de prijs helaas snel op.
    Afhalen is ook prima en snel klaar.

32. hilly smid

zeer goed

33. Yvonne Gommer

Altijd erg vriendelijke bediening, het eten is erg smakelijk en de variatie op de kaart is uitstekend.

34. Perfect restaurant, a la carte maar ook lopend buffet. Echt heerlijk eten!
    Met kerst een speciaal kerstbuffet dus gaan we zeker weer heen!