parkeer ruimte achter restaurant

500 m van het station

In het centrum van de oude vestingstad Coevorden in een autovrije winkelstraat, vindt u Eetcafé Miracle.
Ons eetcafé is sinds 2005 gevestigd in het historische stadshart.
Kortgeleden heeft Eetcafé Miracle een ware metamorfose ondergaan.

Natuurlijk is de gezellige uitstraling en verwarmd terras gebleven. Er is tijdens de metamorfose een nieuw terras achter gekomen, waarbij ook een rokersruimte is.

Bij ons kunt U terecht voor een lekkere lunch, plates, pannenkoeken en nog veel meer.

Specialiteit van het huis zijn o.a.:

* Uitsmijter "Miracle"
* Broodje "Bentheimerstraat"
* Broodje "Bengaalse Kroket"
* Eigengemaakte Satéspies van kophaas.

In het eetcafé kunt U genieten van diverse soorten speciaalbieren, waarvan de Drentsche Schans en Mommeriete echte streekbieren zijn.En de eigen GEWONE TRIPPEL MIRACLE (zelf laten brouwen)
Eetcafé Miracle is gemakkelijk te bereiken, heeft voldoende parkeermogelijkheden en is voor iedereen toegankelijk, uiteraard ook voor mensen met een rolstoel.

Eetcafé Miracle staat voor Betaalbaar genieten in een rustige sfeer.

Tot ziens bij Eetcafé Miracle.

Jaap en Iwetta

1453193694 89
1458919582 89
1521904346 94
1539082009 90

1. Jaap, Het was weer helemaal super tijdens ons 35 jarig huwelijksfeestje de 9de December.

Henk en Ali.

2. Jolien Dekker

Voor een 35 jarig huwelijksdiner hier met familie wezen eten. Eten was prima voor elkaar en smaakte heerlijk, service was ook super en zeer vriendelijk.
    Als voorgerecht een soort borrel/ tapas met warme en koude gerechtjes. Het hoofdgerecht was stamppotten, balletjes gehakt, worst, spek en schnitzel. Daarbij geserveerd: spekjes/uitjes, mosterd en uitjes in zuur. Het toetje wat gewoon een grand dessert genoemd mag worden; diverse soorten ijs, fruit, bavarois en brownies met slagroom.

3. Heel veel keuze in speciaalbieren, waarbij de eigenaar je meeneemt in de zoektocht voor het juiste biertje bij het gerecht. Eten was simpelweg prima en je wordt als een koning behandeld!

4. Jan van Heumen

Wij hadden gereserveerd, maar dat bleek achteraf niet nodig. Het eetcafe ziet er netjes uit en heeft een redelijk uitgebreide kaart. Wij zijn zeer netjes bediend door eigenaar Jaap en zijn dochter. Jaap kan je aardig glas bier adviseren en ook de muziek (à la "Beton uur" van Alfred Lagarde) is Jaap zijn ding. Waarschijnlijk omdat wij buiten zaten, was onze mix-grill iets te vroeg koud. De bijgerechten (friet, geb.aardappeltjes, salade, enz.) waren goed, maar niet bijzonder. Al met al redelijk standaard gerechten dus en qua prijs/kwaliteit/presentatie dus net iets te duur. Toch hebben wij een leuke avond gehad.

5. Frank van Rossum

Heerlijk gegeten, maar wat vooral opviel was de zeer vriendelijke ontvangst en bediening.
    Prachtige verzameling bieren waar we er een aantal van geprobeerd hebben.
    Na afloop met de eigenaar nog een leuk gesprek gehad over verschillende bieren (zowel op tap als op fles).
    Hij wist ons zeer enthousiast over deze bieren te vertellen en vermaakte ons met verschillende verhalen,

Aanrader!

6. Familie Nieuwenhuijzen

Ontzettend lekker gegeten. Alles zag er super uit, vriendelijke eigenaren. Echt een aanrader als je ongedwongen in gezellige sfeer lekker wilt eten. Ook genoeg keuze van de kaart voor onze dochter en bij afscheid kreeg ze nog een leuk presentje. Super leuk! Als we nog eens in de buurt zijn, gaan we zeker terug! Dankjewel!

7. Hetty & Karin

Wat een heerlijk restaurant, lekker eten voor een goede prijs. Vader en moeder in de keuken en de kinderen bedienen. Het was druk maar we kwamen geen aandacht te kort. Gezellig en gastvrij, je voelt je er echt thuis. Super, als we ooit nog in de buurt zijn komen we zeker terug.

8. Heel gezellig, heerlijk gegeten en gedronken, goede prijs-kwaliteitverhouding. Ook voor vegetariers een ruime keuze. Veel speciaal biertjes met leuke verhalen en uitleg erbij, bijzonder interessant! Wij komen graag nog eens terug!

9. Wilf & fam.

"Eetcafé" dekt de lading niet, want Jaap's kookkunsten zijn minstens op het niveau van vele duurdere restaurants.
    Op project heb ik Miracle in 2013 ontdekt als een gezellige plek, waar het goed eten is, voor een heel schappelijke prijs en er op een klein budget meermaals lekker gegeten en gedronken.
    Dit jaar (zomer 2017) met vrouw en kind, nu privé, terug gegaan en opnieuw heel lekker gegeten. Zal Miracle zeker weer bezoeken als ik in de buurt ben.
    Kortom, constante kwaliteit voor betaalbare prijzen en dus zeker een aanrader!

10. We hebben hier al heel vaak gegeten, altijd lekker, goede prijs-kwaliteit verhouding. Daarnaast schenken ze hele fijne biertjes!

11. Via eet.nu dit restaurant gekozen en afgelopen zaterdag 13 mei er gegeten.
    Het restaurant ziet er netjes en gezellig uit. De bediening was vriendelijk en vlot. De kok, tevens eigenaar, is een zeer vriendelijke en bekwame man. We hadden wat aanpassingen verzocht met een vegetarische salade en de kok maakte er een prachtige salade van!
    Ook een echte bierliefhebber (speciaalbieren) en voor een goed biertje en veel keus kan je er dus ook meer dan prima terecht!

Al met al zeer de moeite waard en als we weer in de buurt zijn gaan we er zeker weer eten!

Zeer goed eten voor een zeer vriendelijke prijs en personeel!

12. Totaal eens met eerder genoemde goede ervaringen van bezoekers. Prima eten, voor prima prijs. Spareribs met flink vlees eraan. Een halve kip die geen krielkip was. Eigenaar spontane vent. Als toetje is het ijs met rum-rozijnen en slagroom een aanrader.

13. mike 28 punten

We hebben super lekker gegeten bij Miracle.
    we kwamen met 5 volwassenen en 4 kinderen.
    De sfeer is er gemoedelijk en de eigenaar is een zeer gedreven man die zijn vak nog ECHT verstaat en zeer veel kennis heeft van de vele verschillende bieren die ze in hun assortiment hebben.
    het eten is gewoon goed!
    Wij zullen mochten we weer eens in Coevorden of omgeving hier zeker weer gaan eten.

14. We hebben super lekker gegeten bij Miracle, er wordt duidelijk veel aandacht gegeven aan het eten en de bereiding ervan.
    Er is een veelheid aan bijzondere bieren en de eigenaar geeft graag uitleg over de herkomst en smaak van de verschillende soorten.
    De sfeer was voortreffelijk, het is een gezellig restaurant waar je je thuis voelt, een café waar er helaas al zoveel van verdwenen zijn.

15. Van der Stap

Super vriendelijk en gemoedelijke bediening. De eigenaar heeft veel kennis van de speciaal biertjes die hij in het assortiment heeft. Het eten was hartstikke goed. Dit was voor ons de eerste keer maar wij komen zeker nog terug!

16. Willems

Het eten en drinken was prima!
    Al vinden wij 2 wortels erg simpel als " warme groenten".
    Belachelijk dat er geld in rekening wordt gebracht voor kraanwater en ook zelfs op de bon staat kraanwater, maar er toch geld voor vragen in Nederland!
    Gastvrouw was niet erg vriendelijk en zeer kortaf.
    Stoor je je daar niet aan, dan kan je hier prima eten voor een schappelijke prijs.

17. Heerlijk gegeten tegen een goede prijs. Mosterd en uiensoep helemaal perfect. Hoofdgerecht met veel zorg gemaakt, voortreffelijke smaak. Bijgerechten allemaal vers en lekker. Gelukkig weinig zout en veel met kruiden gewerkt.
    Echt een aanbeveling waard.

18. Heerlijk informeel gegeten. Een echte aanrader. Ook de tweede avond hier gegeten (tegen ons principe, maar geen spijt). Complimenten.

19. Margot van der Weide

Met collega's dinsdagavond hier uit eten geweest. Was top. Lekker genieten, niks haasten tussen de gerechten. En de Mixed Grill? Echt een AANRADER. Top.

20. Geweldig goed gegeten. Smaak en hoeveelheid was super. Prijs kwaliteit super. Ook hygiënisch gezien geen enkele aan of opmerkingen. Dankzij vele goede recensies hier terecht gekomen na ons verblijf op de huttenheugte. Zou bijna zeggen: hier kom ik vaker terug. Maar 3 uur rijden om een lekker bordje te eten gaat wat ver.

21. Philip en Lena Oosterman

Zeer prettige ambiance en uiterst vriendelijke bediening.
    Op aanraden de roast rib genomen, hetgeen zeker een aanrader is.
    Niet onvermeld te laten dat het gebruik van zout tot een minimum wordt beperkt zonder dat hierdoor de smaak nadelig wordt beïnvloed, althans naar onze mening.
    Een gelegenheid die wij zeker nog een keer gaan bezoeken.

Een hartelijke groet uit Zoetermeer

22. Wij hebben uitzonderlijk lekker gegeten. We komen zelf uit Brabant maar met name ook de spareribs krijg ik bij ons niet zo lekker gevonden. Complimenten.

23. Goed adres om van een heerlijke maaltijd te genieten. De service is top. Echt een aanrader!

24. Sandra Vervelde

Super lekker gegeten. Patat knapperig, malse biefstuk en heerlijke salade. Als toetje een heerlijk ijsje en een italiankoffie. Wat een geweldige bediening. Ik zeg voor herhaling vatbaar👍

25. Annelijn

Op vakantie bij de Huttenheugte en na het lezen van de goede recensies hier terecht gekomen. Volkomen terecht. Een echte aanrader. Bij een eventueel volgend bezoek gaan we zeker hier weer heen.

26. Mary en Ria

Wij hebben op 09 februari heel gezellig en lekker gegeten. Mochten we nog ooit in coevorden komen, gaan we zeker terug. Raden het zeker aan om eens langs te gaan. Bij Jaap voel je je zeker thuis en welkom. Jammer Jaap dat je niet bij ons in de buurt zit...

27. Lekker eten en drinken in een gemoedelijke sfeer 👍.

28. Edo Snippe

Goede bediening, en super kwaliteit eten.

29. Hebben gezellig buiten gegeten op het terras achter het restaurant. We aten allebei een maaltijd salade. Correcte en vriendelijke bediening. Prima eten voor een prima prijs.

30. Andrea Gerits

Tijdens onze vakantie in Drenthe een avondje gegeten bij Miracle in Coevorden. Het restaurant maakt het cijfer op eet.nu meer dan waar! Heerlijke gerechten voor een zeer betaalbare prijs. Alles was heel vers en voldoende. De eigenaar is zeer vriendelijk en bereidde onze maaltijden zelf. Kortom: we hadden een gezellige avond met lekker eten voor een goede prijs! Een aanrader!!

32. A. Tiesinga

Meerdere malen heerlijk gegeten. Goede service ook zeer geschikt voor gezinnen met (kleine) kinderen.

33. Hebben daar 9 juni j.l. gegeten. Hebben daar buiten op het terras aan de achterkant gezeten. De bediening door de eigenaar was zeer vriendelijk en gastvrij, de ambiance hebben we als heel prettig ervaren. Het eten was uitstekend en prettig opgediend. Lang geleden dat we ons in een restaurant zo "thuis" hebben gevoeld. Wij willen dit restaurant van harte aanbevelen.

34. Prima in een woord, het eten was voortreffelijk, het was erg gezellig, ze waren blij mij weer te zien. Lekker bij gekletst en de prijs viel mee, zoals altijd. Tot de volgende keer.
    Groetjes wilma

35. H. Spekreijse

Heerlijk gegeten, prima prijs-kwaliteit verhouding, erg vriendelijk en gastvrij!

36. Ellen van der Scheer

We vroegen om "iets lekkers" en dát hebben we gekregen! De rib steak met honing is een goede reden om weer terug te komen. Trouwens, de Koeverse Koffie ook...

37. Liesbeth,Conny,Nico,

Heerlijk gegeten. Prijs- kwaliteit uitstekend. Zeer goede gastheer. Adviseert goed. Gezellige avond gehad na dagje Pieterpad.

38. Jeannine en Cherinda Hendriks

We hebben er heerlijk gegeten. Het was meer dan genoeg. Ook het personeel was super vriendelijk. De sfeer was uitstekend en het is er gezellig toeven. Het is dat het zo ver uit de buurt is, maar het is zeer zeker de moeite waard om er te gaan eten.

39. Brigitte van Lith

Ontzettend gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten!

40. leontien

Met een groep dames van een hightea genoten. Zeer goed verzorgd en erg vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar!

41. Jurriaan

Gezellige tent met aardige bedrijfsvoerders en goed eten. Viel absoluut niet tegen en de moeite waard als je zin hebt in een goede eetcafe hap in een leuke sfeer.

42. Een gezellige avond gehad bij eetcafe Miracle. Wij (collega's vd post) hebben lekker gegeten en
    genoten van de drankjes.

43. Wij eten geregeld bij Miracle. Het eten is altijd goed voor elkaar en Jaap heeft altijd een lekker biertje op de tap ! Daarnaast wordt er geregeld iets bijzonders georganiseerd. Zo zijn wij afgelopen zaterdag nog getrakteerd op een vier-gangendiner met bijpassende wijnen. Ga zo door !

44. Gisteren genoten van een culinair hoogtepunt. Uit de kunst.

45. Vanavond ontzettend lekker hier gegeten! Vriendelijke, vlotte bediening die de tijd voor ons nam, en kennis had van zaken! Was erg netjes en goed voor elkaar!! Prijzen ook erg aantrekkelijk en het eten was meer dan voldoende :)

46. fam arkes

Een goed en gezellig eetcafé met een lekkere menukaart.

47. Vanavond heerlijk gegeten bij Miracle, een heerlijk vismenu gehad met een lekkere rosé. We kregen ook nog een lekker likeurtje toe. Zeker voor herhaling vatbaar!

48. Enthousiaste kok! Geweldige sate en ribroast in een ontspannen sfeer met een heerlijk biertje uit de tap. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

49. Heerlijk gegeten Ribroast, geweldig !
    En de rest natuurlijk ook. Lekker biertje erbij.
    Wat wil je nog meer.

50. Willem Hein

51. Een gezellig ingericht eetcafe met een vriendelijke en vlotte bediening.
    Wij hebben heerlijk gegeten en genoten van de huisgemaakte snert en de huisgemaakte stamppot.
    Een absolute aanrader!!

52. Folkert Schuurhuis

Het is een gezellig eetcafe waar je binnen een korte tijd je eten krijgt en het smaakt echt heel goed allemaal. Voor kids er ook genoeg te doen, tekenspullen e.d echt dik voor mekaar!

53. dominique

Heel goed ! Wij hebben vanavond bij miracle gegeten en het was top. Zeer vriendelijke bediening en goed eten. Van niks hebben we te kort gehad en er werd zelfs nog gekeken of iets aangevuld moest worden. Ook lekker snel met drinken geven , iets wat helaas niet vanzelf sprekend is bij andere restaurants. Wat ik ook leuk vind om even te vertellen is dat er zelfs een 60+ categorie op de menu kaart staat. Niet op ons van toepassing maar aardig dat het er op staat. We komen hier zelf niet uit de buurt (zijn nu op vakantie) maar anders was ik er zeker vaker heen gegaan.

54. Ik heb al wat ervaring mogen opdoen in lekker eten en drinken in verschillende prijsklasses van eetcafe's tot de top en als ik bij Eetcafe Miracle kom kom ik thuis. Vriendelijke bediening, goed eten en drinken, schone toiletten en een schone keuken! Heel belangrijk! Heel erg lekker is ook de sliptong!!! In overleg maakt de eigenaar alles klaar, ook wat eventueel niet op de kaart staat. Het eten is goed en verzorgd. Als je in Coevorden bent echt een aanrader. Succes Fam. Rijstenberg!

55. He & Ry

1e indruk was goed, maar toen we het eten opgediend kregen was er van alles aan de hand, vette schnitzel, ontiegelijk droge kipfilet, sparerib niet lekker, soep uit blik en nog duur betalen ook. Reden genoeg om hier nooit meer naar toe te gaan, al met al waardeloos.

56. Peter en Henny

Heerlijk gegeten voor weinig geld.

Gastvrije mensen, leuk café/restaurant.

Aparte rookruimte, verwarmd en gezellig ingericht.

Mooie schone toiletten.

Komen zeker nog een keer terug.

57. Erg gezellig en erg lekker gegeten tijdens 2e Kerstdag. Het buffet was uitstekend en meer dan voldoende. Met name de procureurlapjes waren niet te versmaden net als de spareribs. Mijn tafelgenoten waren onder de indruk van de visspiesjes en de zalm.

Het zag er weer, zoals vanouds, erg verzorgd uit. Kortom op naar de volgende keer.

58. Fam. Poelman

Onlangs weer bij Miracle geweest, wederom genoten van het eten. Heerlijke verse vis, met ruime keus uit groenten etc. Lekker wijntje erbij. Super!

59. Tristan 228 punten

Heb hier meerdere keren naar volle tevredenheid gegeten. Goede en vriendelijke bediening, goed eten (waaronder ook meerdere vegetarische gerechten) en ook belangrijk; fatsoenlijke prijzen. Wat blijven drinken zal de rekening niet enorm opdrijven, en dat is maar goed ook. Naast volop keuze in eten hebben ze ook ook een prima verzorgde drankenkaart.

Helaas ben ik nog niet bij Miracle wezen eten na de verbouwing. Echter gaf ik voor de sfeer toch al een dikke 9!

60. Wij worden altijd heel hartelijk ontvangen door Jaap en Iwetta. Er staat bij binnenkomst altijd een speciaal drankje klaar. Het recept hiervoor wordt helaas niet prijsgegeven, want het is geheim.... :) Het is kindvriendelijk en de keuken is errug goed. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Lekker en betaalbaar eten is zeker van toepassing op Eetcafé Miracle in Coevorden.