Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Breukelen ut verdeeld zijn.

1. Eric Gorlee

Prima gerechten, ontspannen sfeer en uitstekende bediening. Zeer de moeite waard!!

2. Monique Amse

Geluncht met de boot voor het terras, beter wordt het toch niet.
    Heerlijk gegeten, binnen ziet het er top uit. Laat je niet afschrikken door het onaantrekkelijke uiterlijk van het pand. Het eten in combi met de entourage binnen en de vriendelijke mensen maakt dit echt een aanrader.

3. Sprangers

We hebben geluncht bij het boothuis op de scheendijk in Breukelen. De koffie was erg lekker. We zaten op het terras . De saté menu was heerlijk en het broodje carpatio was heel lekker met vers brood. De bediening was heel vriendelijk. Een aanrader om te gaan eten!

4. Schouten

Heerlijk gegeten, alles goed verzorgd.
    Goede en aardige bediening.
    Het zou iets vriendelijker geprijsd kunnen zijn, maar alles is op het ogenblik duur.

5. Vandaag, omdat het niet anders kon, de avondmaaltijd gebruikt in uw restaurant. Enorm spijt heb ik ervan. De kwaliteit van alle producten was ver beneden peil, behalve de zalm van het kindermenu, die was perfect. De tournedos, die geen tournedos genoemd mag/kan worden, omdat het een stukJE (met de nadruk op JE)uiteinde was van de kophaas die normaliter gebruikt wordt voor biefstukreepjes of spiesjes. De vraag was medium rare naar de rode kant. De uitkomst was medium/welldone. Bij mij ontstond de indruk dat het vlees voor een tweede keer gebakken was. De Holsteiner Schnitzels waren van een kinderformaat en waren in de frituur gebakken. Als dat zo is behoort dat er op de kaart bij te staan. Bij de aanblik van de Schnitzel rees bij mij de vraag hoe groot de kleine portie eruit gezien zou hebben. Dan nog de aangeboden frites, die was slap en lauwwarm. Deze had waarschijnlijk al geruime tijd in een soort warmhoud bak gelegen. Wat is er zo moeilijk aan om lekkere versgebakken frites te serveren? Dat zou een kind nog wel kunnen. Aan de drukte kan het niet gelegen hebben. We hadden toch beter thuis een goed belegde boterham kunnen eten. Het restaurant heb ik meteen dezelfde dag op de hoogte gebracht van mijn ervaring maar men heeft daarop niet gereageerd.

1,7
  6. Harold de Queljoe

Eten ronduit fantastisch, personeel geweldig, heerlijk terras, gastvrouw is hartelijk. Topervaring!!

7. Ondanks de wisselende recensies de stap genomen om toch met een ploegje wat te gaan eten.

Het resultaat: Prima voorgerechten, prima hoofdgerechten, vriendelijke bediening, ruim voldoende porties en goed betaalbaar.

Dus: (ondanks dat ik redelijk kritisch ben qua mijn eten): NIETS te klagen en zeer zeker voor herhaling vatbaar !!!

8. Nathalie Obst

9. We hebben ons met zijn 11-en gewoon laten verrassen, "zet maar wat neer" en dat hebben we geweten. Wat is dit onwaarschijnlijk goed. Top! Hou er wel rekening mee dat kwaliteit niet voor een prikkie komt en zet het idee van de prijzen van de afhaalchinees uit het hoofd.

10. Het eten was lekker, de prijzen zijn heel mooi maar je moet wachten bij de ingang opdat iemand je naar een plaats verwijst. Daar hebben we een poos gestaan, toen maar tot de deur gelopen. Allerlei personeel ziet je staan maar reageert niet. Iemand geroepen en weer wachten tot de juiste komt. Dat is toch niet nodig? We wilden graag koffie, kijkt er niemand en duurt t een kwartier.
    Kregen we koffie zonder suiker, moet je weer naar de balie lopen omdat er niemand rondkijkt en jou ziet zwaaien. Je bent daar niet belangrijk.

11. Een Huizer

Je kunt hier lekker broodjes en koffie een aanrader komen zeker weer terug als we in Breukelen zijn.

12. Eten en drinken is eigenlijk meestal ook 4 sterren. Maar gisteren een gerecht teruggegeven dat erg slecht was bereid cq. slecht vlees voor gebruikt en daar werd niet erg serieus mee omgegaan. Dat vond ik wel een vervelende ervaring want het is voor mij ook niet leuk om een gerecht te weigeren (ik ben ook gewoon gezellig een avondje uit) maar wat ik op mijn bord kreeg was echt abominabel! Ik zoek de volgende keer toch maar een ander restaurantje uit...

13. Het broodje kip shoarma was niet gaar en dus helaas helemaal weg kunnen gooien.
    Ook de twee patat kip shoarma waren niet gaar en ook deze heb ik dus weg kunnen gooien.
    De tzatziki was geen echte, was meer knoflooksaus. Geen komkommer te zien of te proeven. Enkel de patat zonder was dus eetbaar.
    Na een mail gestuurd te hebben al een week geen reactie ontvangen, echt Slecht!!!!

2,1
  14. Sab

15. Josette Baijens

We hebben gezellig buiten gezeten en lekker gegeten.
    Ook onze hond kreeg een bak water en paar brokjes.

16. Eten en locatie zijn prima, wel wat aan de dure kant. Bediening is minder, slecht gekleed (overhemd uit broek, tattoos). De dame die ons bediende gaf aan dat de fooien erg hoog zijn, je voelt bijna een morele verplichting om ook een stevige fooi te geven.

6,3
  17. Yeliz

Heb hier vaak gegeten, ook met grote groepen. Eten is altijd super lekker. Service is ook prima, heb nooit lang hoeven te wachten op mijn eten.

18. Miranda en Ingrid

Onze afhaal maaltijd was super, soep was gloeiendheet en lekker, daarbij hadden we 1 carpaccio wrap en 1 Zalm wrap beide heerlijk vers met knapperige salade.
    Een volwaardig maaltijd, we doen dit zeker nog eens.
    Groeten aan de kok🙋‍♀️🙋‍♀️

19. Altijd gezellig! Goede prijs en kwaliteit en service, top kiosk!

20. Marissa

21. Hallo.
    Vorige week eten gehaald, en was supper lekker.
    Morgen komen we weer.

22. elizabeth knappert

Dit restaurant had ik speciaal gebeld om te vragen voor een vegan maaltijd bij de kerst bestelling, de chef had me beloofd dat dit goed zou komen, er werd dus alleen een standaard vegetarsch maal bij geserveerd, die oneetbaar was, Ook de andere eters hadden problemen met hun maaltijd, zoals graten in de visfilet, en takken in de slecht smakende ragout, ze hebben het etentje van mijn schoonzus verpest! Niet hier eten en NIET hier bestellen

23. Vandaag een kapsalon en een mix grill Breukelen besteld. Gelijk in de kliko gedumpt! Het was volgens mij al meerdere keren op gewarmd! Wat een schande! Het koste alles bij elkaar 31,00 euro! Ga dus nooit meer wat bestellen bij deze zaak en ik geef het aan iedereen door!

24. Heerlijk gegeten, vlotte en zeer vriendelijke bediening.

25. ivo doorenbos

Echt heerlijk gegeten. Super vriendelijke bediening.
    Ook de eigenaar Peter is een fijne vent. En is altijd bereid om buiten de kaart om wat klaar te maken bij speciale wensen.

26. Bizar slecht ongekend.
    Service verre van goed, te lang wachten, meerdere keren bestellen, vergeten worden, hoesten niet in de arm maar in de handen tijdens uitleg, warrig, met dit alles veel te veel geld ook nog eens geen aanrader, eigenaar reageert ook niet eens, zelfs Google recensies weggehaald door naam te wijzigen en oudere profiel te gebruiken

3,2
  27. Georgina

Zooooo slecht gereserveerd voor om nog even te kunnen lunchen, vragen ze precies 16:01 wat we willen eten!
    Lunch tijd is voorbij wat slecht.

28. Zeer aardige mensen achter de balie. Heel behulpzaam, leggen graag uit en we kregen een loempiaatje voor tijdens het uitzoeken.

Er is veel keuze aan recepten, zowel vegetarisch, kip of rund. Je kan zelf uitkiezen welke gerechten je wilt en dan wordt in losse bakjes gedaan.

Het eten ziet er heerlijk uit, maar qua smaak viel het tegen. Het was niet pittig, maar het was ook geen duidelijke smaak. Alle gerechten waren erg vlak.

Voor de verandering is het prima, maar als je bekend bent met de Indonesische keuken, dan valt het erg tegen.

29. mark murre

Maand menu besteld met een loempia.
    De Loempia plus de gefrituurde soorten kleine hapjes waren allen zacht van buiten en baggervet van binnen.
    Het menu de kip met zwarte bonensaus rook muf en baadde in het vet zoals ook de bami en de babi panggang was taai en droog en oogde of het al heel lang dood was.
    Ik heb direct gebeld dat het zeker niet in orde was en werd vriendelijk geholpen door Tommy die er zeker werk van wilde maken maar hij werd helaas door zijn meerdere terug geroepen en hij alleen een nieuwe Loempia mocht aanbieden terwijl ik bijna het hele gerecht nog kon teruggeven zodat zij konden zien dat het geen gezeur is.
    Dit dus nooit meer doe er je voordeel mee!

30. Lekker gegeten. Maar het menu wordt wel elke jaar iets duurder. Vooral een vis van trio kost nu 15 euro. En dat is een voorgerecht. Leuk uit eten voor een keertje maar niet elke maand. Ik raad het zeker aan maar voor de prijs doet het wel pijn in de portemonnee.