Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Breukelen ut verdeeld zijn.

Het eten erg lekker. Sushi gerechten lieten langer op zicht wachten dan de overige gerechten.

Wel erg Chaotisch. 2 jonge bediendes die niet goed wisten wat ze moesten doen, daardoor kwam het wat rommelig over. Ook de eigenaar liep er wat Chaotisch bij, terwjl het niet eens extreem druk was.

Maar over het eten niets te klagen.

2. Internationaal Breukelen ut

10 Oktober prachtige dag, mijn verjaardag wij wilden buiten zitten (lunch hadden een tafel gereserveerd). Het was koud en veel wind vlgns ober.
    Binnen erg rumoerig, bediening niet echt vriendelijk. Te lastig om met rollator via serre naar buiten te komen… dat tocht!
    2 Uur lunch, niet echt mee denken of we uiteindelijk wel naar buiten wilden, er werd nml buiten geserveerd in de Zon!
    Wij waren met 5 personen…
    Jammer…

Super lekker gegeten en vriendelijke bediening! Echte aanrader!

Hans Schooff

Wij zijn gaan eten op advies van kennissen die een goede ervaring hadden wat betreft eten bij Loetje. Wij hebben inderdaad zoals werd geadviseerd heel goed gegeten. Wij zullen zeker nog eens terugkomen bij Loetje.

Heerlijk Thais gegeten....Goede service, fijne bediening en heerlijk gegeten. Altijd leuk om er te zijn en sfeervolle live-muziek.

Heerlijk Thais gegeten in een super ambiance. Het personeel is erg vriendelijk en helpt je goed op weg met de kaart.

Ina deen

Erg leuke bediening,
    Het eten was ook heel lekker,
    Kortom een aanrader nogmaals bedankt.

H. Wesselink

Zeer goed! Mooie presentatie en ook erg lekker.
    Leuke bediening.
    Waar voor je geld!

Van Elven

Vandaag 3-3-2018 onbeperkt 2 uur gegeten met mijn gezin.
    Na 1,5 uur alleen een paar loempiaatjes op tafel. Verder geen eten gezien, meerdere keren er wat van gezegd, maar bediening is alleen bang dat je stennis schop. Maar eten op tafel zetten ho maar, zijn uiteindelijk bij de snackbar terecht gekomen. Nooit, maar dan ook nooit meer. Wat een stel oplichters!!!

Met vrienden hier gegeten, tweede keer dat we hier waren. En dat is niet voor niks. Het was wederom heerlijk! Verse en goede gerechten, goed gekruid en precies zoals het op de kaart beschreven is. Vier verschillende gerechten besteld en alle vier lekker gegeten. Vriendelijke fijne bediening. Dit was niet de laatste keer dat we hier hebben gegeten. Tot snel!

Moest wachten op station Breukelen, en heb hier een hapje gegeten, vriendelijke ontvansgt en bediening, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Schoon. Een aanrader.

Gezellig, vriendelijk personeel, gewoon goed.

Prima gegeten en vlotte goede bediening.

Annelies van Maanen

We hebben heerlijk gegeten, de bediening was erg vriendelijk en gastvrij.

Wij hebben voor 22 personen thuis besteld, onze gasten (niemand uitgezonderd) hebben genoten van het heerlijke eten, wij ook en vonden de service helemaal geweldig! Het buffet is netjes voor ons opgezet met uitleg, kant en klaar in de warmhoud bakken, inclusief opscheplepels!

Gerard Schachtschabel

Kom hier regelmatig weer eten en is even lekker als toen ik hier 30 jaar terug voor het eerst kwam.
    Altijd vriendelijke en vertrouwde bediening, vlot en attent.
    Eten uitstekend tegen een goede prijs.
    Zeker een aanrader!

Tommy Tai

Ik was zondag met 6 personen wezen eten. We lieten ons verrassen en dat was zeker gelukt. De service was goed en Aying verdient een 10. Nog vriendelijk bedankt voor deze mooie avond en hopelijk tot snel!

Ik heb nog nooit zo'n slecht zooitje bij elkaar gezien. Er wordt geen enkele regel bij bezorging nageleefd. Er wordt gescholden naar mensen, die de bezorgers erop wijzen, dat ze zich niet aan de regels houden. Als erop gewezen wordt, dat de politie ingeschakeld wordt, krijg je een nog grotere mond van de bezorger. Werkelijk schandalig om mee te maken. Het frappante is, dat bezorgers van andere aanbieders zich keurig aan de regels houden en deze bezorger van Il Nilo uit Breukelen Herenstraat met niets en niemand rekening houdt en alleen zijn eigen regels hanteert. Voor een volgende klant aanbevelenswaardig dit bedrijf links te laten liggen. In een woord WALGELIJK!

Ik heb hier een paar keer eten besteld. De ene keer is de pizza kleiner dan de andere. Ook vergeten ze vaak dingen. Of vergeten ze je bestelling helemaal.

20. Internationaal Breukelen ut

Zojuist bij van der Valk in Breukelen gegeten. 2 voorgerechten genomen, daar ik geen grote eter ben. De carpaccio die ik had besteld was niets op aan te merken en als hoofdgerecht had ik de traditionele tomatensoep. Deze kwam dus uit blik. Vind ik echt niet kunnen voor 5.50. Unox soep met gummiballen. De manager ontkende het niet. Zei zelfs nog dat de soep was aangelengd!

Heerlijk gegeten voor een fijne prijs. Vriendelijk personeel en een fijne sfeer! Tegenwooordig kun je hier ook sushi eten dus kom hier zeker terug :-)

ben

Buikje vol, heerlijk gegeten.

Pauline

Wederom heerlijk gegeten en gedronken in een bijzondere ambiance. Ruim opgezet restaurant inclusief galerie en zeer hoge plafonds. Je hebt voldoende privacy voor een inhoudelijk gesprek, maar het voelt wel knus. Het eten wordt vers bereid en dat proef je. De Thaise keuken zoals je deze kent vanuit Thailand inclusief de bijbehorende gastvrije bediening. Niets is teveel, alles is mogelijk. Wij komen zeker weer terug!

24. Internationaal Breukelen ut

Wat jammer: appelgebak was echt niet vers en lekker, maar dat wordt glashard in twijfel getrokken. Wel 9 euro voor koffie met appeltaart vragen.
    Mooie lokatie, maar service minimaal en ietwat arrogant te noemen. Geen aanrader als je kwaliteit verwacht na betalen van veel geld.

Telefonisch besteld. Na een uur en een kwartier gebeld waar het bleef. Antwoord: Je bestelbedrag is te laag, dat waren we vergeten te zeggen. Wat een flutbedrijf zeg!!

Heerlijk gegeten, gezellig druk! Kom zeker nog een keer terug.

Annette Verhoek

Met onze vriendengroep heel gezellig en lekker gegeten. Bediening was zeer vriendelijk en alert en alle gerechten waren zeer smaakvol. Tenslotte zorgde ook de gezellige ambiance er mede voor dat we hebben genoten. Zeker een aanrader!

Voor de snelle honger een broodje kebab gehaald en de prijs/kwaliteit verhouding krijgt van mij een 9

29. Internationaal Breukelen ut

Gisteren met mijn twee vertegenwoordigers wezen eten bij Van der Valk, vooraf had ik gebakken mosselen in een soort melkachtige saus met teveel kaas en te weinig mosselen, mosselen waren waarschijnlijk nog bevroren toen ze de pan in gingen waardoor ze meer gekookt waren dan gebakken. Nee, toen ik naar de wc liep zag Ok bij iemand sliptongen op zn bord liggen, echt het hele bord vol, dus ik bestelde ook sliptongen, wilt u er twee of drie vroeg de aardige jongedame, drie zei ik, gelukkig, want toen het bord aankwam waren ze zo klein dat je ze haast niet zag liggen. Alle drie mini's, mijn buurman had ze ook, maar die had er drie die 30 procent groter waren ook niet die we verwacht hadden maar. Kwaliteit van de tong was ok, beetje droog maar nog niet zo droog als de friet en de aardappeltjes, als groente alleen wat rode kool uit blik. Verder niks, niet echt wat je bij Van der Valk verwacht. Helaas niet voor herhaling vatbaar bij Van der Valk in Breukelen.

Rodney gleijm

Wij waren hier afgelopen zaterdag 7/1/2017. Kwamen binnen met nummer van Hazes en Hazes hing heel groot aan de muur, laten we nu net naar het concert van Hazes Jr gaan dus toeval bestaat niet.. Het was super gezellig. Heerlijk drankjes genuttigd en echt heerlijk gegeten, echt een dikke 10. Ga zo door en als we weer eens die kant op gaan, komen we zeker weer even eten.
    Groetjes uit Krimpen aan den IJssel