Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Breukelen ut verdeeld zijn.

Gerard Schachtschabel

Kom hier regelmatig weer eten en is even lekker als toen ik hier 30 jaar terug voor het eerst kwam.
    Altijd vriendelijke en vertrouwde bediening, vlot en attent.
    Eten uitstekend tegen een goede prijs.
    Zeker een aanrader!

Tommy Tai

Ik was zondag met 6 personen wezen eten. We lieten ons verrassen en dat was zeker gelukt. De service was goed en Aying verdient een 10. Nog vriendelijk bedankt voor deze mooie avond en hopelijk tot snel!

Ik heb nog nooit zo'n slecht zooitje bij elkaar gezien. Er wordt geen enkele regel bij bezorging nageleefd. Er wordt gescholden naar mensen, die de bezorgers erop wijzen, dat ze zich niet aan de regels houden. Als erop gewezen wordt, dat de politie ingeschakeld wordt, krijg je een nog grotere mond van de bezorger. Werkelijk schandalig om mee te maken. Het frappante is, dat bezorgers van andere aanbieders zich keurig aan de regels houden en deze bezorger van Il Nilo uit Breukelen Herenstraat met niets en niemand rekening houdt en alleen zijn eigen regels hanteert. Voor een volgende klant aanbevelenswaardig dit bedrijf links te laten liggen. In een woord WALGELIJK!

Ik heb hier een paar keer eten besteld. De ene keer is de pizza kleiner dan de andere. Ook vergeten ze vaak dingen. Of vergeten ze je bestelling helemaal.

5. Internationaal Breukelen ut

Zojuist bij van der Valk in Breukelen gegeten. 2 voorgerechten genomen, daar ik geen grote eter ben. De carpaccio die ik had besteld was niets op aan te merken en als hoofdgerecht had ik de traditionele tomatensoep. Deze kwam dus uit blik. Vind ik echt niet kunnen voor 5.50. Unox soep met gummiballen. De manager ontkende het niet. Zei zelfs nog dat de soep was aangelengd!

Heerlijk gegeten voor een fijne prijs. Vriendelijk personeel en een fijne sfeer! Tegenwooordig kun je hier ook sushi eten dus kom hier zeker terug :-)

ben

Buikje vol, heerlijk gegeten.

Pauline

Wederom heerlijk gegeten en gedronken in een bijzondere ambiance. Ruim opgezet restaurant inclusief galerie en zeer hoge plafonds. Je hebt voldoende privacy voor een inhoudelijk gesprek, maar het voelt wel knus. Het eten wordt vers bereid en dat proef je. De Thaise keuken zoals je deze kent vanuit Thailand inclusief de bijbehorende gastvrije bediening. Niets is teveel, alles is mogelijk. Wij komen zeker weer terug!

9. Internationaal Breukelen ut

Wat jammer: appelgebak was echt niet vers en lekker, maar dat wordt glashard in twijfel getrokken. Wel 9 euro voor koffie met appeltaart vragen.
    Mooie lokatie, maar service minimaal en ietwat arrogant te noemen. Geen aanrader als je kwaliteit verwacht na betalen van veel geld.

Telefonisch besteld. Na een uur en een kwartier gebeld waar het bleef. Antwoord: Je bestelbedrag is te laag, dat waren we vergeten te zeggen. Wat een flutbedrijf zeg!!

11. Eetcafé Breukelen ut

Heerlijk gegeten, gezellig druk! Kom zeker nog een keer terug.

12. Eetcafé Breukelen ut

Annette Verhoek

Met onze vriendengroep heel gezellig en lekker gegeten. Bediening was zeer vriendelijk en alert en alle gerechten waren zeer smaakvol. Tenslotte zorgde ook de gezellige ambiance er mede voor dat we hebben genoten. Zeker een aanrader!

Voor de snelle honger een broodje kebab gehaald en de prijs/kwaliteit verhouding krijgt van mij een 9

14. Internationaal Breukelen ut

Gisteren met mijn twee vertegenwoordigers wezen eten bij Van der Valk, vooraf had ik gebakken mosselen in een soort melkachtige saus met teveel kaas en te weinig mosselen, mosselen waren waarschijnlijk nog bevroren toen ze de pan in gingen waardoor ze meer gekookt waren dan gebakken. Nee, toen ik naar de wc liep zag Ok bij iemand sliptongen op zn bord liggen, echt het hele bord vol, dus ik bestelde ook sliptongen, wilt u er twee of drie vroeg de aardige jongedame, drie zei ik, gelukkig, want toen het bord aankwam waren ze zo klein dat je ze haast niet zag liggen. Alle drie mini's, mijn buurman had ze ook, maar die had er drie die 30 procent groter waren ook niet die we verwacht hadden maar. Kwaliteit van de tong was ok, beetje droog maar nog niet zo droog als de friet en de aardappeltjes, als groente alleen wat rode kool uit blik. Verder niks, niet echt wat je bij Van der Valk verwacht. Helaas niet voor herhaling vatbaar bij Van der Valk in Breukelen.

Rodney gleijm

Wij waren hier afgelopen zaterdag 7/1/2017. Kwamen binnen met nummer van Hazes en Hazes hing heel groot aan de muur, laten we nu net naar het concert van Hazes Jr gaan dus toeval bestaat niet.. Het was super gezellig. Heerlijk drankjes genuttigd en echt heerlijk gegeten, echt een dikke 10. Ga zo door en als we weer eens die kant op gaan, komen we zeker weer even eten.
    Groetjes uit Krimpen aan den IJssel

Peter Ham

Lekkere ongedwongen sfeer in een gezellige omgeving.
    Bediening is ook plezierig, ongedwongen, je voelt je direct thuis.
    Prijzen zijn in orde, zeker gezien de geboden kwaliteit.

Wat een geweldige gezellige sfeervolle tent. Bediening is prima en altijd tijd voor een praatje, gewoon gezellig.

18. Internationaal Breukelen ut

Ondanks contact vooraf zeer slechte ervaring mer glutenvrij dieet. weinig keuze en veel kans op kruisbesmetting.

Ik ga hier nooit meer bestellen. Een Italiaans restaurant zou je verwachten dat ze verse pasta gebruiken i.p.v ongekookte spaghetti van de Hanos. De carbonara? Is gewoon een roomsaus zonder smaak en vet. Gatverredamme. Ook de hamburgers niet bestellen! Je krijgt ongare dunne plak gehakt in een pita broodje.

20. Internationaal Breukelen ut

W.H. Visser

Heel erg jammer dat het eten ijskoud aan kwam. Je verwacht toch wel meer als je 5,- bezorg kosten betaalt. Behalve dat het eten koud was, was de kwaliteit op zijn zachts uitgedrukt slecht. Kortom dit echt nooit meer!

Op vrijdagavond om 1.15 gebeld en besteld, de koerier zou voor de deur staan maar er is niet aangebeld en wij hebben niemand voor de deur zien staan toen wij naar beneden liepen. Om 2.30 was er dus nog niks en gaf de eigenaar aan al gesloten te zijn, dus jammer voor ons.

Meer dan een uur gewacht op een matig broodje. Durft de dame van de bediening te vragen of het het wachten waard was: nou nee!! Niet heen gaan.

El Rey. 3 kwartier gewacht op ons broodje. Ondertussen was deze (in de keuken) alweer koud geworden. Sangria met onrijp fruit (meloen, appel, citroen, sinaasappel) en niet zoet. Erg arrogante service van één dame, onnodige opmerkingen (en blikken). Medewerkers staan onderling met elkaar te praten en komen niet checken of alles naar wens is.

C.D.Hovestadt

Patat te lang doorgebakken. Was bruin en hard. De kipsaté ook hard en geen mals vlees. Kroket, frikandel en kaassouflé waren wel goed.

Super goed eten, erg gezellig, geweldig en vriendelijk personeel!!

Je gaat met 13 personen eten bij LA-TIM. Netjes besproken maar er komt te weinig eten door. Er zijn 12 personen met honger naar huis gegaan. Veel geld betaald en niets gekregen, echt een slechte zaak!! Ga daar nooit meer eten

Gezellig restaurant met aardige, normale uitbaters. Eten was heerlijk, en netjes met niet al te lange tussenpozen geserveerd. Grote bar, waar het volgens mij gezellig borrelen is... Enige kleine minpuntje is het glazen serre dakje waar de zon toen die doorkwam me recht in de ogen scheen. Wij waren hier voor het eerst, maar wonen in de buurt, dus gaan hier zeker volgende keer weer eens eten.

Nu er een nieuwe eigenaar in zit is het eten goed en de prijs ook. Zijn kaart is heel uitgebreid, je kan zowel pizza, pasta als shoarma en nog veel meer bestellen. Wij hadden 3 schotels op de schotel dag en we konden daar met zijn vieren goed van eten.

30. Internationaal Breukelen ut

Wij komen regelmatig bij Van der Valk Breukelen. Het eten is goed, de bediening is zeer vriendelijk en attent.
    Het live cooking restaurant is ook heel leuk al moet je dan wel reserveren in de Brasserie, in de grote zaal is het net een vreetschuur of kippenhok. Wellicht zou hier een aantal zalen van gemaakt kunnen worden met gezelliger inrichting.
    Het A la Cart restaurant is prima.

Echt een aanrader!