• Lid sinds 6 januari 2020
  • Leeftijd: 33

Reviews zijn mijn eigen mening, niet die van eet.nu

Lijsten

Activiteiten

1. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije vindt Bamboo leuk
  2. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije vindt de recensie door Bianca voor Bamboo niet leuk
    Chinees-Indisch Veghel

Net afgehaald bij deze Chinees, bijna alles weggegooid het was echt niet te eten.

Soep smaakte naar water, bami was te lang gekookt, de satésaus had bijna geen smaak zelfs de loempia was vies. Dus bijna 19,00 euro in de grijze kliko gegooid.

3. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije vindt de recensie door Emo voor Bamboo leuk
    Chinees-Indisch Veghel

Prijs/kwaliteit = goed. Chinees voor een prikje. Niet veel duurder dan bij Mcdonalds maar dan weer wat anders.

4. Chinees-Indisch Veghel

Ik haal wel elke maand eten om thuis op te eten.

Bami met satéportie.

Smaakt altijd goed en is altijd nog erg warm als ik thuis kom.

5. Chinees-Indisch Veghel

Eten is altijd topkwaliteit! Heerlijk!! Sinds gisteren weer sinds lange tijd wezen afhalen, geweldig. Ga vooral zo door.

6. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije vindt de recensie door R de Korte voor Bamboo niet leuk
    Chinees-Indisch Veghel

Gebaseerd op afhaal dus alleen een beoordeling op het product. Besteld product Nasi Rames speciaal. Eigenlijk is dat een kleine rijsttafel. Een beetje karig uitgevoerd. Nasi viel niet tegen, al had ik het volledige kuipje sambal nodig om er wat smaak in te krijgen. Er zaten twee kleine stukjes kip in die behoorlijk droog waren, ondanks de saus. De atjar viel behoorlijk tegen. Stugge stukken kool die geen smaak hadden. Uitgekookte boontjes zonder smaak. De taugé kwam merkbaar uit een pot. Rundvlees was taai en pezig. Het sluitstuk was een stokje saté met ja, wat was het eigenlijk? Het was glazig en ronduit smerig. Was het wel goed gegrild of wat dan ook? Ik durfde niet verder te proeven. De prijs was €9,50. Vooral het stokje saté heeft het lage cijfer bepaald. Anders had ik met de hakken over de sloot rond een 6 uitgekomen. Nog even een blik geworpen in het restaurant zelf. Zeer sober. Zeker als er geen mensen zitten.

7. Chinees-Indisch Veghel

Eten gewoon top, zit wel veel smaak.
    Voor ons de beste.

8. Chinees-Indisch Veghel

Van 2005 tot 2010 elke maand besteld en altijd smakelijjk en alle gerechten onderscheidend. Na mijn verhuizing naar Eindhoven toevallig in 2018 weer eens in Veghel en meteen maar mijn favoriete bestelling geplaatst. Nog steeds top.

Het restaurant gedeelte is net als zoveel restaurants niets bijzonders. Wat me meteen weer opviel, net als voorheen, was dat de keuken, afleverruimte en restaurant, netjes en schoon zijn.

Ben zeer verbaasd over enkele slechte recensies. Ik moet haast wel geloven aan een donkere periode die ik niet heb hoeven ervaren. Gelukkig lijkt anno 2018 het weer helemaal super te zijn waar het om draait...uitstekende bereiding en gerechten met onderscheidende smaken.

9. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije vindt de recensie door Freek voor Bamboo niet leuk
    Chinees-Indisch Veghel

Beetje ranzig eten daar, veel maar kan niet altijd precies thuisbrengen wat je eet, behalve vet... Beetje slome jongen in de bediening die coronaregels af en toe streng handhaaft, maar vaker niet. Heeft iets willekeurigs. Bij de gewezen uitgang staat een stoel naast de deur waar mensen op eten wachten, kan je onmogelijk met 1, 5 meter afstand passeren... Al met al niet de beste Chinees van Veghel. Wou eens een andere proberen maar was eens maar nooit weer.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  10. Een paar weken terug had mijn vrouw voor de verrassing hier besteld. Dit was voor het eerst bij deze tent. Het werd precies om het afgesproken tijdstip geleverd netjes met een mondkapje en op afstand.

Binnen werd alles werd uitgepakt en op de tafel gestald. Wow! Het leek wel meer dan wat we besteld hadden. Even nakijken en inderdaad er zat een extra bakje bij met heerlijke sushi. Een vergissing van Yami in ons voordeel.

Ik had de vegetarische pokebowl en deze was heerlijk. Lekker gevarieerd en niet te veel saus. Veel ook, ik kreeg het bijna niet op! De edamame die maar 3,- kost en genoeg is om met meerdere mensen te delen heb ik de volgende dag als snack gehad. De rest van mijn gezin was ook zeer te spreken over de sushi en gefrituurde garnalen. Er werd meteen afgesproken om vrijdag een vaste sushi dag te maken.

De volgende vrijdag bestelden we rechtstreeks in plaats van via Thuisbezorgd en kregen we 10% korting en wederom een extra bakje met eten. Het was helemaal geen vergissing, het was met opzet! Bedankt Yami!

Altijd lekker en genoeg. Niet duur en leuk om een extraatje erbij te krijgen

11. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije heeft gereageerd op het topic: Intessante eet filmpjes

Guga foods is inderdaad leuk, ik wil graag eens zijn versie van de White Castle burgers proberen!

Ik heb persoonlijk 3 kanalen waar ik fan van ben, ieder om hun eigen reden:
    1. Binging with Babish waar Andrew Rea als "homecook" recepten maakt uit films en series. Ondertussen komen er wekelijks nieuwe gerechten en is er ook een boek. Hij legt ook vaak uit waarom je iets doet en laat het zien wanneer hij zelf fouten maakt, wat ik enorm kan waarderen. Wel moet ik zeggen dat hij vaak kiest voor recepten met meer stappen, wat mij bracht naar nummer 2…
    2. Adam Ragusea die óók uitzoekt en uitlegt waarom je iets moet doen, maar met een voor mij belangrijke twist: het moet praktisch zijn! Koken met een jonge twee-jarige dochter in huis is lastig, dus sommige gerechten moeten gewoon snel gedaan worden. Adam kiest vaak voor een snellere methode wat voor ons super praktisch is.
    3. My Name is Andong is een kanaal waar ik al meerder filmpjes van heb gezien, maar nog niets van heb gemaakt. Hij kiest wat andere gerechten die ik super interessant vind, wederom de "waarom" is belangrijk. Hij heeft laatst een "snellere" snert laten zien, die mijn vrouw waarschijnlijk heel lekker gaat vinden omdat er minder erwten in zit 🤣

En dan als laatste een honourable mention:
    Sam the Cooking guy. Sam is een … "acquired taste", je moet even wennen aan zijn manier van presenteren, maar als je daar doorheen kan kijken geeft hij goed advies. En zijn pizza recept (linked) is echt heel makkelijk en goed. En de bij behorende pizza saus is nu mijn go-to recept voor rode pasta/pizza saus.

12. Wij hadden gereserveerd voor een High Tea. De "basis" high tea kost maar €16,50 en toch was het eten érg lekker en mooi geserveerd. Er zat onbeperkt thee, maar ook koffie, cappuccino én late macchiato bij.

Onze enige twee aanmerkingen:
    - Het zit *IN* de Houtbrox Uden, bovenin. Dat was van buiten af heel slecht te zien.
    - Er zat géén scone bij de High Tea, wat eigenlijk toch wel onmisbaar is.

13. Leuk gebouw, mooi opgeknapt. Ook makkelijk parkeergelegenheid in de beurt (Q-park bij de leenbakker) en op zondag gratis.

Service; het zou kunnen dat mijn schoonmoeder niet heeft doorgegeven dat we met een kind kwamen eten, maar als het personeel ons ziet aankomen een kind van 2, verwacht ik wel dat ze, op zijn minst, vragen of wij een kinderstoel nodig hebben. Helaas, nadat de drankjes waren opgenomen hebben we maar zelf gevraagd naar een kinderstoel. Voor onze dochter was het een lange dag en ze had er geen zin in (a.k.a. huilen) en toen bleek dat er opeens ook kleurplaten en kleurpotloden zijn. Fijn dat het er is, maar hadden ze dat niet eerder kunnen aangeven?

Voorgerecht; Gestoomde makreel met toast. Het was veel voor een voorgerecht, maar de makreel was niet lekkerder dan wat je in de supermarkt koopt. Mijn makreel had ook nog erg veel graten erin zitten.

Hoofdgerecht: Gekookte mosselen. Die wordt met selderij gekookt, waar ik niet zo'n fan van ben. Maar het was een grote pan, goed gevuld met mosselen. Voor de prijs een goede deal.

We wisten van tevoren dat we maar 2 uur de tijd hadden, maar onze bestelling voor dessert werd wel nog aangenomen 10 minuten voordat we weg moesten. Wel werd er raar omheen gedaan, het voelde erg onvriendelijk.

Al met al, prima eettent, niet al te kindvriendelijk, niet al te duur.

14. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije vindt Hizmet leuk
  15. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije vindt de recensie door Gerard voor Luna leuk
    Nederlands Sittard

Wat zeg je me? Vegan lunch opties in Sittard? Meteen proberen!

Bij een reservering voor 10 personen kun je kiezen uit a-la-carte of iedereen hetzelfde. Uiteraard gekozen voor a-la-carte zodat we allemaal verschillende dingen kunnen proberen.

Dat is nu jammer! Bij het restaurant kwamen we er achter dat onze keuzes flink werden ingeperkt. Je mag niet kiezen uit de lunchgerechten selectie, je mag kiezen uit een selectie van de lunchgerechten! De twee vegan opties die er overbleven waren beide met brood. Jammer, ik had me verheugd op groenten.

2 lunches per persoon besteld omdat 1 broodje natuurlijk niet genoeg is voor een maaltijd. Ook een glas tomatensoep erbij voor de vegans. De geadverteerde 2,- is natuurlijk geen geld!

De bediening is zeer snel en kundig, de sfeer prima.

Als je twee lunches moet bestellen om genoeg te hebben is een lunch wat prijzig. Voor de soep moesten we uiteindelijk ook 2.95 betalen ondanks dat deze voor 2,- geadverteerd staat.

Als we hier ooit weer komen reserveer ik wel voor 2x5 personen, want op deze manier was het een beetje een teleurstelling. Controleer dus goed je bon en lees de kleine letters op de site om teleurstellingen te voorkomen.

4 vorige recensies
  16. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije vindt Vlint 21 niet leuk
    Nederlands Borger
  17. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije heeft gereageerd op een recensie van Broederkapel

Nog vergeten toe te voegen:

18. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije heeft een recensie geschreven voor Broederkapel

We hebben bij reserveren aangegeven dat we met 2 volwassenen en 1 kind van anderhalf zouden komen. Toch was er voor 3 volwassen gedekt en moesten we zelf vragen voor een kinderstoel. Dat de serveerster het zelf niet voorstelde viel ons tegen.
    Ook hebben we geen kindermenu gezien of aangeboden gekregen, of dat er iets aparts gedaan kan worden voor ons kind. Wij hebben dus 3 volwaardige gerechten moeten bestellen. Niet erg kind vriendelijk.
    Ook een tegenvaller; er is wel een "gasten" wifi netwerk, maar nergens een wachtwoord. Niet op de tafels, niet op de muren, niet op het menu. Nu is een een gasten wifi met wachtwoord al niet van deze tijd, maar dat het ook nog eens nergens wordt weergegeven…

Het restaurant zelf ziet er super leuk uit; het is een oude kapel die in Engelse stijl is opgezet. En dan breekt de muziek wel de sfeer, omdat er RnB wordt afgespeeld. Niks mis mee (er zaten goede nummers tussen), maar het valt zo uit de toon dat het op viel.

Het eten zelf was lekker, er wordt rijkelijk bereidt en er kwam een plak meloen bij wat een aardige en frisse verassing was. Alleen de panini voor onze dochter was wel keihard en de ijskoffie was érg waterig. De gerechten op de menukaart zijn behoorlijk standaard; neem een random broodjes tent en je weet welke broodjes er op de kaart staan. Wij hadden zelf graag wat originelere gerechten gezien, of juist engelse gerechten!

Conclusie; niet kindvriendelijk, maar wel veel waar voor je geld. En een goed gezelschap meenemen zodat de afwijkende muziek niet opvalt ;)

19. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije heeft een recensie geschreven voor Warung Anisah

Zeer aardige mensen achter de balie. Heel behulpzaam, leggen graag uit en we kregen een loempiaatje voor tijdens het uitzoeken.

Er is veel keuze aan recepten, zowel vegetarisch, kip of rund. Je kan zelf uitkiezen welke gerechten je wilt en dan wordt in losse bakjes gedaan.

Het eten ziet er heerlijk uit, maar qua smaak viel het tegen. Het was niet pittig, maar het was ook geen duidelijke smaak. Alle gerechten waren erg vlak.

Voor de verandering is het prima, maar als je bekend bent met de Indonesische keuken, dan valt het erg tegen.

20. Lekkere verse friet.

21. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije heeft een recensie geschreven voor Da Roberto

Als wij met Pasen niet naar da Roberto kunnen, dan komt da Roberto naar ons.

Met pasen hebben wij ons eten afgehaald, 15 euro p.p. voor een hoofdmaaltijd én een toetje en wij hebben los nog een liter soep erbij gepakt.

De service is geweldig, het stond op tijd klaar, met een persoonlijk berichtje. Kort een uitleg over opwarmen (half uurtje in de oven, soep in een pan opwarmen) en we konden het zo meenemen.

Het eten zelf was lekker, wellicht iets simpeltjes. Het was niet droog, goed gekruid en een lekkere mix. Met de gevolgde instructies was alles perfect gaar.
    Het toetje viel ons wel tegen. We hadden Tiramisu verwacht, maar het was een bakje met frambozen mousse en los erbij chocolade rolletjes. Wij misten toch wel iets; een laag lange vingers onderop of een extra laag garnering boven op.
    Wij waren wel blij dat we er een soep bij hadden genomen, samen met de soep zaten we vol. Als we dat niet hadden gedaan, was het net te weinig geweest.

We vonden het samen niet duur; de service en de kwaliteit van het eten is echt top, maar qua hoeveelheid het het net ietsjes meer gemogen en het toetje moet toch wel echt Tiramisu zijn ;)

22. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije heeft een recensie geschreven voor De Collse Hoeve

Als wij niet naar de Paas 🐣 brunch kunnen, komt de Paas brunch naar ons.

Speciaal voor Pasen 🐣 was het mogelijk de Paas🐣 brunch af te halen.
    Het eten was lekker, de instructies duidelijk. Alles was goed verpakt en het heeft niet gelekt.

Tip: Wij zouden een blaadje met allergenen waarderen ☺️

23. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije is Moreno gaan volgen.
  24. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije is Joey gaan volgen.
  25. Etienne van Delden-de la Haije's profielfoto
    Etienne van Delden-de la Haije is Remko gaan volgen.

Meer updates