Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Beusichem verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Beusichem

Tim van Veenendaal

Afgelopen vrijdag 5 juni jl. gegeten. De service was uitstekend en het eten was lekker. De sfeer binnen was rustig, voor kinderen is er een apart gedeelte waar ze kunnen spelen. Ik kom zeker terug!

2. Eten is Prima, alleen de service slecht. Je staat lang te wachten en telefonische of grote bestellingen schijnen voorrang te krijgen. Wordt zogenaamd lollig mee omgegaan als je er iets van zegt.
    Jammer. Ik weet zeker dat dit in andere dorpen niet geaccepteerd zou worden.

3. Gert Jansen

Eten viel tegen. Klacht over de soep, geklaagd bij de eigenaar, maar het haalde niets uit.

Een hork, die je achter je rug om uitlacht... Nooit komen wij hier meer terug!

3,1
  4. Pannenkoekenhuis Beusichem

Leuk ontvangen.
    Lactosevrije hapjes mogen afwisselender.
    Maar 2 koejes(ook nog dezelfde) en fruitsalade.
    De rest was hartig maar paste niet goed bij de thee.

5. Edwin

6. Pannenkoekenhuis Beusichem

Edwin

7. Natasha Ilona van wijk

Altijd gezellig. En een top zaak

8. Pannenkoekenhuis Beusichem

Gastvrije ontvangst. Lekker eten voor goede prijs. Prima, attente bediening ook.

9. Goede, keurige zaak. Serieuze mensen die hun best doen en met goede kwaliteit producten werken. Veel keus en verse spullen.

10. Wij hebben met vier personen op een zaterdagavond gegeten bij Het Heerenlogement. Wij zijn vriendelijk ontvangen en de sfeer is zeer huiselijk. Er heerst een prettige sfeer en de achtergrondmuziek hebben wij als aangenaam ervaren. De vriendelijke bediening is alert. De menukaart is niet groot maar aan de kwaliteit en smaken valt op dat er in de keuken zorg wordt besteed aan de gerechten. Wat onze ervaring betreft zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader.

11. Onze -vegetarische- zoon was jarig en daarom zochten we een restaurant waar een ruime keuze aan vegetarische gerechten zou zijn. Omdat De Blusser bij de zoekopdracht bovenaan verscheen, leek het ons een goede keuze. Maar dat viel helaas een beetje tegen. Nu zijn we niet zo moeilijk, we hebben toch allemaal smakelijk gegeten, het was echt super lekker. En het personeel heel vriendelijk. Maar toch wel een beetje sneu voor de jarige dat er net één vegetarisch voorgerecht en hoofdgerecht was...

12. Gisteren een pistoletje hete kip gehaald, ik werd er verdrietig van. Wat droevige stukjes kip dreven in een oranje sausje, waarschijnlijk uit een potje. Fantasie- en vooral smakeloos.

13. We hebben er een feest gegeven in verband met ons 25 jarig huwelijk. We zijn niets tekort gekomen, genoeg te eten en te drinken (vooral de saté was heerlijk). Ik zou de Bruine Kip zeker aanraden als iemand een goede locatie zoekt voor een feest.

14. Pannenkoekenhuis Beusichem

Wilbert Kemperman

Gisteren (14-2-2015) met z'n 3en heerlijk gegeten bij 't Veerhuys te Beusichem (We hadden een Bongo bon ontvangen en besloten deze bij 't Veerhuys te besteden).

Na hartelijk welkom geheten te zijn, naar ons tafeltje met uitzicht op het water geleid. Na een heerlijk aperitiefje kozen we voor het speciale dagmenu.

Als voorafje een proeverij van garnalencocktail, meloen met rauwe ham, kerrie-kokossoep en een kalfsragoutpasteitje.
    Daarna hadden we alle 3 een ander hoofdgerecht: oosterse zalm, biefstuk en surf en turf. Vergezeld van lekker gebakken friet, heerlijke eigen bereide rabarbercompote, aardappelgratin en een heerlijke rauwkostsalade. Het smaakte ons alle 3 prima.

Als dessert wederom een proeverij van 4 verschillende desserts. Je proefde ook hierbij weer dat alles vers en met passie bereid was.

Voeg hierbij de klantvriendelijkheid van de medewerkers toe en voilà alle ingrediënten voor een super avond. En toen we de rekening kregen, waren we aangenaam verrast door het totaalbedrag. Deze viel voor 200% mee. Geen wonder dat het restaurant gezellig vol was deze avond.

Vincent en medewerkers hartelijk dank voor de heerlijke avond die we bij jullie hebben genoten!!

15. Pannenkoekenhuis Beusichem

Rob de Leeuw

Voor de eerste keer hier wezen eten. Zal zeker niet de laatste keer zijn. Het eten was heerlijk. De bediening goed en vriendelijk. Redelijke prijzen. Mooi gezellig restaurant. Een echte aanrader.

16. Christa

17. Laatst maar eens hier naar gelopen om een patatje te gaan eten, je krijgt zeker niet te weinig en het eten is daar prima te eten zowel de patat als de bijgerechten. Tijdens het eten werd ook nog even netjes geïnformeerd of alles naar wens was.

18. Hennie

19. Pannenkoekenhuis Beusichem

Het Veerhuys dateert uit de zeventiende eeuw.
    Het diende als woonhuis voor de veerman en ook als herberg. Ten tijde van Napoleon lag het Veerhuijs in de postroute Keulen - Amsterdam en tot 1866 diende de schuur bij 't Veerhuys als wissel - of rustplaats voor de paarden van de postkoets. De geschiedenis van Van Gend & Loos, waarover ik in de tachtiger jaren nog een lange lessenreeks heb gemaakt voor Pedagogische Academiestudenten uit Groningen stad speelt hierin een rol van enige importantie.
    Van 1945 tot 1996 heeft 't Veerhuys dienst gedaan als jeugdherberg, daarna is het een restaurant geworden. Het zit er stampvol en we zijn blij gereserveerd te hebben. Een mooi plekje bij het raam en zicht op iedereen die het veer op moet. Vandaag eten in het Veerhuys lasagne en mosselen, want het is mosselentijd in het land. Een goeie Chardonay erbij. De lasagne is goed. Bij de grote,volle pan met mosselen worden brood, sauzen en friet in puntzak gepresenteerd. Gelukkig krijg je hier wel een citroendoekje om je handen schoon te maken. Dat wordt steeds vaker vergeten, maar hier niet. Snel en erg aardig personeel.

20. Edwin Hummen

21. Pannenkoekenhuis Beusichem

Bediening was zeer vriendelijk, alert, vlot en gastvrije ontvangst. De kwaliteit van het eten was goed, vers en in juiste proporties. Het restaurant is sfeervol en wordt zeer druk bezocht.

22. Pannenkoekenhuis Beusichem

Edwin Hummen

23. Pannenkoekenhuis Beusichem

Rick

Ik ga van tijd tot tijd langs bij restaurant 't Veerhuijs in het pittoreske Beusichem. Een klinkende naam in de regio waar je meer dan eens geweest moet zijn. Een sfeervolle ambiance en een gastvrije bediening waar jij je echt welkom voelt. We kiezen dit keer niet voor een gevulde pannenkoek maar de overheerlijke spareribs. Deze wordt geserveerd met grote goudgele Vlaamse frieten, mayonaise en knoflooksaus, gegratineerde witlof met ham/kaas en verse salade. Daarnaast serveren ze Oudhollandse warme rabarber compote in een kleine weckpot erbij. Ik ken geen restaurant waar ze dit gerecht zo uitgebreid en smaakvol serveren. De kracht van dit restaurant zit 'm vooral in het totaalplaatje als service en prijs/ kwaliteit. Het is absoluut de moeite waard om dit restaurant een bezoek te brengen.

24. Pannenkoekenhuis Beusichem

De aangeraden wijn is soepel en van Spaanse origine. Een goede taxatie van de serveerster, die uiterst accuraat haar restaurant presenteerde. Het voorgerecht slaan we over en gaan voor sliptong - 3 stuks op het bord ! - en voor hazebout. De hazebout heeft een jachtsaus, een cranberriesaus en er wordt in een wekpotje rabarber gepresenteerd. Bij de hazebout ook nog een goede bol puree. Het eten is gewoon goed en het is erg sfeervol in een uiverkocht Veerhuys op de eerste etage. Geen tafel is onbezet. Het ijsje Gerrit - wat een naam - is toch een lekker toetje.

25. Pannenkoekenhuis Beusichem

Goed eten voor een nette prijs. Wij zaten op de 1e verdieping, rustig genietend van het veer en onze varkenshaas saté. Goed gebakken met frieten, rode kool, sla en homemade rabarber, kortom, heerlijk.

26. Pannenkoekenhuis Beusichem

Met Kerst heerlijk gegeten met 5 personen en rustig aan een tafel op de bovenverdieping!
    Echt een aanrader, wij komen hier zeker terug!

27. Dit restaurant is gevestigd in een oud pand; prachtig gerestaureerd. Op de dinsdagen worden er in het kleine theater voorstellingen gegeven (ook Youp van 't Hek). Wij waren er op een rustige tijd. Er waren drie tafeltjes bezet. Het concept is recent gewijzigd. Voor 26,50 euro kun je kiezen uit diverse voor-, hoofd- en nagerechten. Allemaal met verse streekprodukten en dat kun je proeven. Ter verwelkoming een heerlijke amuse en ook nog een rondleiding door het pand! Je wordt in de watten gelegd zonder dat de gastheer (eindelijk weer een echte) opdringerig is. Als wij in de toekomst in Beusichem zijn gaan we er zeker naar toe.

Carla

28. Niet te hakken die patat, en zo zuinig uitgemeten zowel de patat als de mayonaise. En als je een frikandel speciaal neemt heb je een fiets nodig om van het ene uitje met saus naar het andere uitje met saus te fietsen.

2,4
  29. Ik heb hier nu 5 x gegeten. Ohhhhh de carpacio heerlijk. En voor de rest alles super de 6e keer gaat ook zeker gebeuren!