1. Wilbert Kemperman

Gisteren (14-2-2015) met z'n 3en heerlijk gegeten bij 't Veerhuys te Beusichem (We hadden een Bongo bon ontvangen en besloten deze bij 't Veerhuys te besteden).

Na hartelijk welkom geheten te zijn, naar ons tafeltje met uitzicht op het water geleid. Na een heerlijk aperitiefje kozen we voor het speciale dagmenu.

Als voorafje een proeverij van garnalencocktail, meloen met rauwe ham, kerrie-kokossoep en een kalfsragoutpasteitje.
    Daarna hadden we alle 3 een ander hoofdgerecht: oosterse zalm, biefstuk en surf en turf. Vergezeld van lekker gebakken friet, heerlijke eigen bereide rabarbercompote, aardappelgratin en een heerlijke rauwkostsalade. Het smaakte ons alle 3 prima.

Als dessert wederom een proeverij van 4 verschillende desserts. Je proefde ook hierbij weer dat alles vers en met passie bereid was.

Voeg hierbij de klantvriendelijkheid van de medewerkers toe en voilà alle ingrediënten voor een super avond. En toen we de rekening kregen, waren we aangenaam verrast door het totaalbedrag. Deze viel voor 200% mee. Geen wonder dat het restaurant gezellig vol was deze avond.

Vincent en medewerkers hartelijk dank voor de heerlijke avond die we bij jullie hebben genoten!!