Er is ruime parkeergelegenheid

1620696466 88
1631904012 87
1654319105 87

1. Luus van Avesaath

We hebben allemaal goed gegeten en gedronken
    We waren tevreden.

2. Rob Sinnema

3. Chris Olivier

Vandaag even geluncht op het terras. Heerlijke beef salade. Lunch was geweldig. Bediening top. Aanrader.

4. Marjan Bos

5. John Jacobs

Heel lekker eten en zeer vriendelijke bediening. Een gezellig sfeervol restaurant.

6. Corné van Loenhout

Ons team is bijna twee weken achter elkaar te gast geweest bij Het Raadhuis. We hebben overnacht bij B&B 't Jagershoes en hebben 's avonds heerlijk en afwisselend gegeten en kunnen kiezen uit een verrassende combinatie van Aziatisch en traditionele keuken. Iedereen heeft genoten en Kim als gastvrouw is een vakvrouw. Haar man een topkok! Restaurant Het Raadhuis is een aanrader!!

7. We hebben hier regelmatig gegeten. De prijs/kwaliteitverhouding is ronduit super. Zeer goede gerechten en niets uit het pakje of blikje. Gewoon lekker vers! Ervaren personeel en een super gastvrouw. Op wens is alles mogelijk. Dan is het restaurant zelf zeer proper en vetvrij. Hygiëne staat hier hoog in het vaandel en dat vinden wij ook zeer belangrijk. Als laatste punt geven we nog een compliment voor de kindvriendelijkheid. Rapportcijfer 10!!

8. Afgelopen zaterdag voor de 2e keer wezen eten bij Kim en haar man! Zijn een super goed team samen!! Zij is een goede gastvrouw en hij een top kok!! Meisje in bediening 👍🏻! Zeker weer voor herhaling!!

9. Zaterdag 9 januari hebben we met vier personen gegeten in het raadhuis, een echte aanrader. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Het eten was voortreffelijk en er heerste een gemoedelijke sfeer. Zeker komen we nog een keer terug.

10. Eergisteren met 5 personen gezellig gegeten bij 't Raadhuis in Belfeld. 3 kozen voor 3-gangen diner, 2 voor 2 gerechten. Keuze uit Nederlandse / Franse keuken en Oosterse keuken. Voor ieder wat wils. Vanilleijs met noten was werkelijk verrukkelijk!

Mooi ingericht, makkelijke stoelen, perfecte bediening. Gerechten worden stijlvol geserveerd op erg mooi servies. Zorgt mede voor een hele sfeervolle ambiance.

Een echte aanrader!

11. Geweldige ervaring! Subliem eten en drinken met super bediening. Via een website een aanbod voor een 4-gangen verrassingsmenu besteld en nog nooit zo'n goede ervaring gehad met een deal als deze. Een absolute aanrader voor iedereen die een hoogstaande maaltijd in een gezellig restaurant met goede service wilt hebben!

12. B. van Summeren

Gisteren hier gegeten en gekozen voor 3 gangen menu voor 26,50 euro waarbij je uit alle gerechten van de kaart mag kiezen. Ruime keuze en vooral Aziatische gerechten zijn aan te bevelen. Aspergemenu is echte aanrader vooral de combinatie met ossenhaasreepjes op Aziatische wijze is voortreffelijk! We komen niet uit de buurt maar het is zeker voor herhaling vatbaar. Klein puntje van kritiek is dat de prijs voor een kindermenu, friet met snack en ijsje aan de hoge kant is, nl bijna 10 euro. Maar desondanks toch de moeite waard!

14. Onlangs met vier personen gegeten en gedronken bij Het Raadhuis te Belfeld. Ik kan het iedereen aanbevelen. Het eten was zeer goed in een prettige ambiance.

15. Het eten was voldoende en goed verzorgd. Personeel was vriendelijk.

16. T.Appeldoorn

Zondag 22-02-2015 kennis gemaakt met het Raadhuis in Belfeld. Vriendelijke bediening, ondanks de drukte verliep alles in een rustig tempo. De combinatie tussen Aziatisch en Frans/Nederlandse keuken is bijzonder. Het was voor ons de eerste kennismaking, maar zeker niet de laatste!!

17. Zeer lekker gegeten. Aziatisch & Europese gerechten worden geserveerd in prachtig ingericht restaurant. Zeer vriendelijke bediening en ongekende prijs-kwaliteitverhouding (wij komen uit de Randstad). Kortom een aanrader!

18. Heerlijk gegeten bij het Raadhuis. Erg vriendelijke bediening door gastvrouw Kim. We zijn voor het drie gangen keuzemenu gegaan. Super goede prijs kwaliteitsverhouding en veel keus. Wij komen zeker terug!

19. Jan

20. In januari met 4 personen gegeten. Door de lovende recensies hoge verwachtingen van dit restaurant. Mooie inrichting. Helaas viel het eten echt tegen. De carpaccio was flauw en de biefstuk flinterdun. Nagerecht ook niks bijzonders. Mocht je in dit restaurant willen eten, kies dan voor de Aziatische gerechten. De persoon die voor Aziatische gerechten heeft gekozen vond zijn gerechten erg lekker.

21. Heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant met een perfecte bediening. Het eten werd mooi opgediend, de wijn was lekker en het servies en het tafellinnen zag er keurig uit. We komen hier zeker nog eens terug.

22. Net terug van een heerlijk avondje in het Raadhuis. We hadden een etentje met de familie omdat mijn ouders 45 jaar getrouwd waren. Eigenaresse Kim kwam zelf met het idee om een leuke tekst met het dessert op de borden te schrijven, helemaal geweldig. Verder een super restaurant, vriendelijk personeel, mooi interieur, heerlijk eten, snelle service en de prijs / kwaliteit is helemaal top. We komen hier zeker nog vaker terug.

23. Vriendelijk personeel, net interieur, lekker eten alleen soms erg veel.

24. Verrassende locatie, hartelijk welkom, enthousiast personeel, vlotte bediening en prima verzorgd en smakelijk eten. Aanrader voor een gezellig diner na een bewolkte Hemelvaartsdag.

25. Kim Weng

26. Wiel Olders

Wij hebben met 6 personen van 14.00 tot 18.00 uur heel gezellig vertoefd bij Het Raadhuis. Wij hebben voor alle onderdelen als eten en drinken, service, sfeer en prijs/kaliteit een 9 gegeven. Het is gewoon een mooie en gezellige lokatie met vriendelijke mensen in de bediening. Wij vertellen het voort!

27. Rob Holten

Uitstekend in alle opzichten. Keuze tussen enerzijds Aziatische en anderzijds Europese gerechten is uniek: voor ieder wat wils. Bediening erg vriendelijk: men let op details. Prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend.

28. Wij hebben vrijdagavond 8 nov. 2013 met 10 personen gegeten in het restaurant "Het Raadhuis" te Belfeld. De ontvangst was hartelijk, de bediening zéér vriendelijk en een heerlijke ambiance in het recent opgeknapte restaurant. Het voelt alsof je in de sfeer van een gezellige woonkamer dineert. De menukaart is uitgebreid, er is ruim voldoende keuze mogelijk en de prijs-, kwaliteitverhouding is uitstekend.
    We hebben er een gezellige en heerlijke avond gehad. Kortom alles was zoals we het wilden hebben, we komen zeker terug en zullen het restaurant aan eenieder aanbevelen.

29. Mijn gasten waren aangenaam verrast. Ook zij zullen vaker terug gaan komen. Het was wederom een culinaire topper.

30. F. Beijers

Dit was de eerste keer in dit restaurant. Dit doordat we van verschillende mensen goede aanbevelingen hadden gehoord. Nu dan, deze aanbevelingen waren zeer terecht. Prima gegeten in een fijne sfeer met uitstekende bediening. Deze locatie is zeer zeker een aanrader. We zullen hier zeker terug komen.

31. Wij waren hier zondag voor het eerst. Wij waren een terrasje aan het zoeken en kwamen hier toevallig uit. Vriendelijke mensen. Hadden ons eten besteld. Thaise salade was zeer goed en vlees was super mals. Varkenshaasje met pepersaus, ook weer prima vlees en een zeer mooi opgedient en goede bijlage. Szechuan ngau, Ossenhaas, in de wok gebakken met groenten en een pittig sausje geserveerd met Chinese mie. Dit was helemaal perfect, super mals vlees en de mie was erg lekker. Complimenten aan de kok.

Wij komen zeker terug. Wij hoorden dat ze er pas een half jaar zaten, ik zou zeggen ga zo door!

32. Adrie van Kralingen

Tijdens een lang weekend weg n.a.v. goede berichten op eet.nu, op 18/7 een tafel gereserveerd, geen spijt van gehad! Wat een leuke ambiance (m.n. de nieuwe inrichting) in dit pas verbouwde restaurant. Vooral de gecombineerde menukaart was heel bijzonder. Eten heel goed, vlotte en zeer correcte bediening. Een absolute aanrader en we komen hier, als we nog eens in de buurt zijn, zeker nog een keer terug. Klein minpuntje is het feit dat het restaurant op de eerste verdieping van het gebouw is (geen lift!) , dus voor mensen die wat minder mobiel zijn (zoals mijn moeder die bij ons was) niet optimaal. Maar voor de rest niets dan lof!!

33. Tijdens een weekendje weg hier terechtgekomen. Heel lekker gegeten van de gecombineerde chinees / nederlandse kaart. Vooral de prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Mochten we nog een keer in de buurt zijn, dan gaan we beslist nog een keer hier eten.

34. nancy.smolenaars

Enkele weken geleden hier gegeten. Super kaart, niet alleen oosterse gerechten maar ook "gewone" gerechten. Nu Kim weer terug is op haar oude stek, zullen wij weer regelmatig terug komen!

35. Zondagavond hier gegeten. Ik ben niet positief. Slechte bediening en eten. Ossenhaas was veel te droog en taai.

36. Wij hebben al een paar keer eten gehaald bij Chinees resturant 't Raadhuis.

Gelukkig hebben we nu de nieuwe eigenaar er is, weer heerlijk en smakelijk eten.

Voor herhaling, zeker de moeite waard.

37. Sinds 2011 zit hier een nieuwe eigenaar in.

Deze heeft het gelukkig wel goed voor elkaar.

Aardige bediening en natuurlijk lekker eten.

Zeker de moeite waard om te proberen.

38. De laatste keer dat wij er eten gehaald hebben was oktober 2008. Toen we thuis kwamen leek het alsof we eten hadden gekregen wat al bij een ander op het bord had gelegen in het restaurant zelf, wat ze niet meer op hadden gekregen.
    Een kant van de rijst was aangebakken en half zwart, en lekker was het ook niet meer.

Daarna nooit meer geweest.

3,2
  39. Zeer goede keuken en bediening zeer vriendelijk. Komen hier al sinds de opening.

40. G.Stoffels

Op 5 mei 2009 om omsreeks 19.30 heb ik bij chinees retaurant het raadhuis in Belfeld bestelt om af te halen, een chinese rijsttafafel voor een persoon, een indische rijsttafel voor een persoon, een combinatie gerecht en een portie gebakken banaan. Ik heb korting gekregen waar ik niet om gevraagd had en heb voor dit alles 40.05 Euro betaald.

Thuis gekomen viel dit eten der mate slecht bij ons dat wij het niet op gegeten hebben.

Het was net of ze niks meer in huis hadden het leek op niks.
    Er zat heel weinig vlees bij vooral bij het indisch, maar er zat wel veel saus overal op. Ik ga daar niet meer zo makkelijk naartoe en ik geef dus een echte onvoldoende.

Mijn vrouw was jarig en wij hadden besloten om niet zelf te koken. Ik hoef van jullie geen geld terug, ook geen sorry of zo iets, want dit kun je toch niet terug draaien. Wat ik jullie wel wil zeggen is dat jullie zo onverstandig zijn als maar even kan.

4,3
  41. mino merli

Prettige sfeer, enthousiaste bediening maar vooral lekker en vers eten. Thaise kaart zeer zeker aan te bevelen.

42. Samen met mijn Aziatische vrouw hier eens gegeten om onze trouwdag te vieren. Daar wisten zij overigens niets van. In 1 woord: geweldig ! Eten was lekker en veel. Ben toch een goede eter, maar kon dit niet "wegwerken". Ook Thaise gerechen hebben ze er en mijn vrouw wil hun "te-pan" eens proberen. Dus we moeten zeker eens terug. Niet de duurste of goedkoopste zaak die je zult vinden; wel zijn prijs dik waard ! Om nog een andere indruk te geven: dit was de beste Chinees waar we ooit te gast zijn geweest. Hulde en ga zo door...

43. Huub Geraats

Zin in chinees eten?
    Gewoon naar dit adres gaan.
    Heerlijk !!!
    De lekkerste uit de regio.

44. P.H. v.d. Meiden

Wij eten hier regelmatig. De keuken is verrassend.Geen standaard chinees, maar afwisselend en super goed. Sinds kort ook de Thaise keuken.

45. Sylvia Knigge

Ik heb regelmatig in dit restaurant gegeten en altijd tot volle tevredenheid. De knapperige peking eend is inderdaad knapperig. Verder zijn de Ti-Pan-gerechten van harte aan te bevelen, vooral de kip met zwarte bonensaus springt er uit qua smaak en structuur.

De bediening is vriendelijk en correct. Ik voel me altijd welkom.