• Lid sinds 15 juni 2009

TapAsia

Ede

Gasterij de Scheleberg

Lunteren

Cor Fisher heeft nog geen foto toegevoegd

1. Cor Fisher's profielfoto
    Internationaal Wolfheze

Vrijdagavond 6/11 voor de zoveelste keer gegeten met 4 personen en ons kleinkind. Gekozen voor een driegangendiner en ons kleinkind een pannenkoek. Het eten was zeer goeg en de bediening zeer vriendelijk, zeker voor ons kleinkind. De sfeer is warm in dit restaurant en we blijven daar zeker terug komen.

Bij het afrekenen gebruik gemaakt van de kortingsbon, die op de flyer zit, die zij uitgeven. Daardoor is ook de prijs zeer acceptabel.

2. Cor Fisher's profielfoto
    Internationaal Wolfheze

Goed eten, niet lang wachten en de bediening uiterst vriendelijk en zeker voor ons kleinzoontje die voor het eerst mee was naar De Tijd. Hier was volledig rekening mee gehouden. Waren met z'n vijven en vonden het dik voldoende.

3. Cor Fisher's profielfoto
    Cor Fisher heeft een recensie geschreven voor Bangkok aan zee

Op 16 april j.l. met een gezelschap in dit restaurant gegeten. Kaart voorziet in een ruime keuze, ook in vegetarische gerechten. Het eten vonden we over het algemeen goed. Alleen vond ik sommige gerechten te duur, waaronder de pekingeend, waarvoor ik had gekozen.

4. Cor Fisher's profielfoto
    Cor Fisher heeft een recensie geschreven voor Bellevue

Vanavond (12/6/13) met 3 personen wederom heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant. Het was spareribavond, dus (eigenlijk tegen mijn principes) spareribs gegeten, waren erg lekker van smaak en er zaten genoeg sauzen bij. Vond alleen dat de wijn wel erg duur was. 2 karafjes van een halve liter 35 euro,
    was een Chileense merlot.

5. Cor Fisher's profielfoto
    Cor Fisher heeft een recensie geschreven voor Paal 17 Zomers
    Internationaal De Koog

Hier vanmiddag 11/4/13 geluncht met 4 personen. De erwtensoep was van goede kwaliteit en de broodjes met een lamsstoofpotje was ook lekker. Ook de bediening vriendelijk en zeer attent.
    Komen hier zeker een keer terug.

6. Cor Fisher's profielfoto
    Cor Fisher heeft een recensie geschreven voor 't Pruttelhuus

Hier gisteravond 10/4/13 met 4 personen gegeten. De sfeer in dit restaurant is goed en de bediening zeer vriendelijk en attent. Twee van ons hadden een touristenmenu voor 12,50, deze bestond uit mandje stokbrood met kruidenboter, varkenshaasspies met championsaus, rauwkost, stoofpeertje, frites en gebakken aardappeltjes. 1 persoon had een wienerschnitzel ook met rauwkost, stoofpeertje, frites en gebakken aardappeltjes. Ikzelf had vooraf een uiensoep en als hoofdgerecht lamsstoofpotje met een heerlijke saus en stokbrood, rauwkost, stoofpeertje, frites en gebakken aardappeltjes. Alle 4 waren we uiterst tevreden en was het een gezellige avond.

7. Cor Fisher's profielfoto
    Cor Fisher heeft een recensie geschreven voor Bellevue

Gisteravond (13/3/13) met 3 personen heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant. Het was spareribavond, dus (eigenlijk tegen mijn principes) spareribs gegeten, waren erg lekker van smaak en er zaten genoeg sauzen bij. Mijn partner had de hertenrugfilet, ook dit was van zeer goede en smakelijke kwaliteit en de derde persoon had de Runder entrecôte (Black Angus), ook deze was voortreffelijk. De nagerechten (dame blanche en het notentaartje) waren heerlijk van smaak. De bediening was erg vriendelijk en de service was goed. De prijs kwaliteitverhouding is zeer in orde.
    Kortom een geslaagde avond.

8. Cor Fisher's profielfoto
    Cor Fisher heeft een recensie geschreven voor 't Carillon

Van een heerlijke high tea genoten op 28 februari 2013. Heerlijk verse scones, brownies, quiche en vele andere heerlijke hartige en zoete hapjesen niet te vergeten het dessert van stoofperenmousse met een krokantje van speculaas. Vriendelijke bediening. Dit gedaan met de pickwick high tea actie

9. Cor Fisher's profielfoto
    Cor Fisher heeft een recensie geschreven voor Gasterij de Scheleberg

Op donderdag 21-2-13 gegeten met 2 personen. Om te beginnen hebben wij een fles huiswijn besteld en werd zo op tafel gezet, dus ongeopend en zelf inschenken. De menukaart hebben we zelf maar gevraagd na een half uur te hebben gewacht. Voorgerecht werd gebracht waarvan 1 soep, maar de lepel ontbrak en eet smakelijk kon er niet af, het personeel was "even" uit het restaurant, dus maar weer wachten tot ik een lepel kon vragen. De uiensoep smaakte goed, maar was wel wat waterig. Mijn partner had carpaccio, deze was smaakloos. Na weer een lange tijd wachten werd het hoofdgerecht gebracht. Ik had een biefstukpannetje op brood, maar de biefstuk was wel lekker, alleen de hoeveelheid (3 plakjes van 2mm dik) was te weinig. Mijn partner had een schnitzel en deze was gefrituurd wat wij niet hadden verwacht. Er werd door een jongen gevraagd "heeft het gesmaakt" waarop ik antwoordde dat we niet tevreden waren, maar er werd niet op gereageerd. Als dessert een fruitig pannetje sorbetijs, ook deze werden naar zeer lang wachten gebracht, maar smaakte wel goed.
    Wij gingen even na 21.00 uur weg en achter ons zat een stel, die waren om 19.00 binnengekomen en zaten toen wij wegggingen nog steeds op het hoofdgerecht te wachten. Deze meneer zei "ik denk dat ik hier maar op de bank blijf slapen".

4,7
  10. Cor Fisher's profielfoto
    Cor Fisher heeft een recensie geschreven voor Eatcetera

Wederom heerlijk gegeten met 4 personen, wij zijn hier al meerdere keren geweest, voor onze gasten was dit de eerste keer, deze waren zeer enthousiast. Eten en zeer zeker de bediening top.

11. Cor Fisher's profielfoto
    Cor Fisher heeft een recensie geschreven voor De Remise

Op 24/11 bij de Remise met 2 personen het maandmenu gegeten. Alle 3 de gerechten waren van goede en smakelijke kwaliteit. We moesten alleen lang op het hoofdgerecht (Wildstoofpotje) wachten, maar dat werd zonder dat wij er om vroegen goedgemaakt met een glas wijn van het huis. Zeer attent van de bediening.

12. Cor Fisher's profielfoto
    Cor Fisher heeft een recensie geschreven voor Valentino
    Internationaal Ede

Gisteravond (14 juli 2012) bij dit restaurant (buffet) gegeten.
    Er zijn twee tijden waarop gereserveerd kan worden 18.30 en 20.00 uur. Volgens de gastvrouw is dit om het buffet weer te kunnen aanvullen nadat de eerst gasten zijn geweest.
    Wij kwamen om 20.00 uur binnen en zagen dat het buffet half leeg was.
    We gingen zitten en een dame vroeg ons na geruime tijd gewacht te hebben wat we wilden drinken. Er werd een fles wijn besteld en deze werd zo op tafel gezet, dus ook zelfbediening, daarna gevraagd hoe alles in zijn werk ging en wat voor vlees en vis er als hoofdgerecht was, kon ze geen antwoord op geven. Kijk maar op de bordjes. Nou, wij op pad om met het voorgerecht te beginnen er stonden nog een paar schaaltjes, maar wat het was, was een raadsel, ook de soep was op dat moment op. Een kwartier later ging ik nog eens kijken en er was soep, maar voor de rest was het nog steeds hetzelfde en zag er ook niet fris uit.
    Daarna het hoofdgerecht, we namen alle 4 een ribeye en deze was van goede kwaliteit, alleen ook hier een opmerking over, de kok zat steeds met zijn handen aan het vlees, terwijl hij ook andere zaken vastpakte, niet hygienisch dus.
    Daarna het nagerecht, nou ook dit was helemaal niets. Ik vroeg is dit alles? Waarop werd geantwoord, kijk wel even in de keuken en ja hoor daar kwam wat aan. Het ijs was zeer smaakloos, zat totaal geen smaak aan.
    Wij zijn hier gaan eten, omdat er een grote advertentie in de krant stond met foto's, nou daar zag het buffet er wel wat anders uit.
    Voor ons de eerste en de laatste keer, dat we hier hebben gegeten. Ook personeel zeer onpersoonlijk.

4,9
  13. Cor Fisher's profielfoto
    Cor Fisher heeft een recensie geschreven voor Iegewies
    Internationaal Callantsoog

Deze keer geluncht bij Iegewies op 24 juni 2012, ook dit was weer zeer goed en ook vers.

14. Cor Fisher's profielfoto
    Cor Fisher heeft een recensie geschreven voor Kookerij Brammetje

Wij hebben hier op 23 juni 2012 gegeten met 4 personen.
    Ik heb voor het menu van 32,50 euro gekozen.
    Dit bestond uit een voorgerecht van proeverij met 4 gerechtjes, daarna als hoofdgerecht gebakken makreel en als dessert wederom een proeverij van 4 gerechtjes.
    Dit alles was zeer smakelijk en netjes opgediend. De dames in de bediening waren zeer attent en vriendelijk.

15. Cor Fisher's profielfoto
    Internationaal Wolfheze

Wij hebben gebruik gemaakt van vakantieveilingvoucher.
    Daar was met het eten niets van te merken. Alle drie de gangen waren piekfijn in orde. Ook de huis wijn was goed.
    Er is een minpuntje, als je vroeg gaat eten, dan loop je de kans, dat er een gezin met kleine kinderen binnenkomt om pannenkoeken te eten en dat geeft nogal wat rumoer.

16. Cor Fisher's profielfoto
    Cor Fisher heeft een recensie geschreven voor TapAsia
    Aziatisch Ede

Vanavond 7-6-2012 bij dit restaurant gegeten met 4 personen. Vond dit een aparte ervaring. Je kan 5 rondes eten en per ronde 4 gerechten bestellen. De gerechtjes bestel je per ronde op een tablet en worden dan meteen klaargemaakt.
    Het eten smaakte zonder uitzondering zeer vers en smakelijk en wordt in kleine porties op tafel gezet.
    Dit restaurant is een aanrader en wij gaan er zeer zeker nogmaals eten.

17. Cor Fisher's profielfoto
    Cor Fisher heeft een recensie geschreven voor De Heksenketel

Restaurant met een goede sfeer. Het eten is vrij goed, maar ik heb beter gegeten en zeker prijs / kwaliteitverhouding.
    De bediening is wel allert, wij lieten in het begin tussendoor merken, dat er iemand jarig was. En er werd met het dessert tot ieders verrassing rekening mee gehouden

18. Cor Fisher's profielfoto
    Cor Fisher heeft Eatcetera toegevoegd als favoriet restaurant

Eatcetera eetgelegenheid gesloten

Lawickse Allee 9 Wageningen
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  19. Cor Fisher's profielfoto
    Cor Fisher heeft een recensie geschreven voor Eatcetera

Dit restaurant wordt door ons veel bezocht. Het driegangendiner (25 euro) is prijs / kwaliteitverhouding uitstekend.
    Zeker de ribeye is een aanrader. Het dessert is voor mij altijd hetzelfde namelijk de crepe suzette die aan tafel wordt klaargemaakt.
    Ook op het servicegevoel van de medewerkers is niets aan te merken.
    De kaart wordt ook regelmatig vernieuwd.
    Dit restaurant is zeker een aanrader en zal door mij nog dikwijls worden bezocht.

20. Cor Fisher's profielfoto
    Cor Fisher schreef:

Het Eethuys De Carrousel in Ede van mijn favorieten afgehaald. Dit Eethuys is voorgoed gesloten.

21. Cor Fisher's profielfoto
    Cor Fisher heeft een recensie geschreven voor Ria's Eetcafé

Gisteren geluncht en ik kan niet anders zeggen dat het ons goed heeft gesmaakt. Mijn vrouw had Ria's gehaktbal en ik zelf een stokbroodje gerookte zalm, dit alles was rijkelijk voorzien van verse garnituur.

22. Cor Fisher's profielfoto
    Cor Fisher heeft een recensie geschreven voor China Town
    Afhaal en bezorg Ede

Buffet laten opmaken voor een groep van 30 mensen.

Eten was zeer smakelijk en goed en wordt netjes in warmhoudbakken thuis gebracht en de tafel wordt keurig netjes opgemaakt. Volgende dag wordt alles weer (serviesgoed en bestek) opgehaald en hoeft niet te worden afgewassen.

Zeer betaalbaar.

23. Cor Fisher's profielfoto
    Cor Fisher heeft een recensie geschreven voor Anders & Co Restaurant

Leuk modern restaurant. Lekker eten, maar wel een beetje aan de prijzige kant. Ook de wijn is niet goedkoop. Verder is er weinig sfeer, omdat het meestal rustig is.

24. Cor Fisher's profielfoto
    Cor Fisher heeft een recensie geschreven voor Herberg 't Lob Egmond

Verscheidene keren wezen eten, altijd druk en gezellige sfeer.

Bediening reuze vriendelijk en goed eten.

25. Cor Fisher's profielfoto
    Cor Fisher heeft een recensie geschreven voor De Lange Muur
    Chinees-Indisch Rolde

Eten zeer goed en smaakvol. Ook de sfeer en het personeel goed.

26. Cor Fisher's profielfoto
    Cor Fisher heeft een recensie geschreven voor Kop Van de Haven

Meerdere keren gegeten en de kwaliteit was zeer wisselend.

Gebakken vis vaak vet of te ver doorgebakken.

Ook een keer een gerecht veel eerder gebracht dan het gerecht voor mijn vrouw. Was dus al klaar en toen kon mijn vrouw nog beginnen. Ook het personeel doet net of ze ik weet niet wat zijn.

Wij komen daar in ieder geval niet meer.

2,8
  27. Cor Fisher's profielfoto
    Cor Fisher heeft een recensie geschreven voor Eeterij Iets Anders

Eten zeer goed en met zorg klaar gemaakt. Bediening rustig en correct.

Wij vonden alleen de wijn een beetje aan de dure kant.

28. Cor Fisher's profielfoto
    Cor Fisher heeft een recensie geschreven voor Kernhem
    Pannenkoekenhuis Ede

Slechte pannekoek, niet gaar en lang wachten.

29. Cor Fisher's profielfoto
    Cor Fisher heeft een recensie geschreven voor Pearl-City
    Chinees-Indisch Ede

Als Wokrestaurant goed aan te bevelen.

30. Cor Fisher's profielfoto
    Cor Fisher heeft een recensie geschreven voor L'Orage

De sfeer en de ligging van het restaurant is uitstekend. Het eten en de bediening zeer correct en toch ongedwongen.

Meer updates