Hier zie je hoe de meningen over de Kohinoor of India verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Heerlijk gegeten. Echt de beste tapas die we ooit gegeten hebben! Hier komen we zeker terug. Leuke meiden in de bediening en gezellig druk.

2. Tapas niet bijzonder lekker, matig dus en in het weekend erg aan de prijs.

3. Afgelopen dinsdag met z'n tweeën gegeten. Eten leek eerlijk gezegd niet echt vers, maar meer uit diepvries. Bediening redelijk, andermans eten kwam bij ons terecht, kan gebeuren. Maar 3x vragen waar je drankje blijft is wel overdreven. Inrichting... tjaa je moet er van houden. Was leuk voor 1 keer.

5,5
  4. Judith Knaven

Ik heb daar vorige week woensdag gegeten. Het was in een woord geweldig, heerlijke tapas en bijzondere cocktails, bediening was erg goed en snel. Dit restaurant is een echte aanrader!! Kom hier zeker terug.

5. Zeer slechte ervaring met de eigenaar. Deze man is niet klantvriendelijk en na hier gegeten te hebben heeft de eigenaar met zijn woorden onze hele avond verpest. Een zeer onvriendelijk man.

6. Bram Gort

Zeer slechte ervaring met dit restaurant, wij kwamen binnen toen het regende. Mijn vriendin had een erg dure storm paraplu mee genomen naar dit restaurant (30 euro). Bij de eigenaar aangegeven dat we deze liever wel mee wilden nemen naar de tafel. Dit mocht niet, omdat het dan glad werd in de zaak (begrijpelijk, maar zorg dan voor plastic zakken).
    Vervolgens hebben wij met tegenzin de paraplu neergelegd op een plek die hij ons heeft aangeraden. Na prima gegeten te hebben, complimenten gegeven te hebben en fooi, was de paraplu natuurlijk weg. Dit aangegeven bij de baas, waarop hij vervolgens antwoordde met de woorden: "Ja helaas, eigen risico." Wat een onbeschofte man! Een gastheer had gezegd "Jeetje wat vervelend voor je. Mocht iemand hem terug brengen, kan ik je telefoonnummer krijgen om je dan te bereiken?"

Ik kom nooit meer naar deze tent en ik raad ook iedereen aan om niet bij deze onbeschofte man te gaan eten.

5,5
  7. max

Heerlijk gegeten met zn 4en, drankjes kwamen snel en de tapas ook. Zeer vriendelijke bediening. Was druk maar al het personeel bleef vriendelijk. Leuk dat we op de muur mochten schrijven! We komen snel weer terug.

8. Gisteren voor het eerst hier met een vriendin gegeten. Heerlijk in het zonnetje op het terras. In no time zat het binnen ook vol. Eerste indruk was meteen goed. Werden enthousiast en vriendelijk verwelkomd en het concept werd uitgelegd. Leuke menukaart en het eten kwam lekker vlot. Alles was smakelijk alleen de garnalen waren smaakloos. Ook is de kok wat zuinig met zout. De inrichting is lekker losjes, vooral de ondergekliederde muren zijn lekker origineel. Alleen de gang naar de wc had van mij iets minder ondergekliederd mogen worden omdat dit al een wat duister gangetje is. Door het geklieder zie je niet eens waar de toiletten zijn. Wc's zelf mogen wel een opknapbeurtje. Prijs-kwaliteit vond ik super. Waar eet je nu nog onbeperkt voor 17,50 euro? Kortom, ik heb een leuk nieuw adresje gevonden en kom hier zeer zeker weer terug.

9. Alweer super lekker gegeten. Meestal komen wij met z'n tweeën! Zondag gaan we weer met 8 man! Leuke bediening, snel eten, en waar voor je geld! Groeten mr dino.

10. Teleurgestelde gasten

Dinsdag avond gebeld om voor morgen (woensdag) te reserveren. Duidelijk doorgegeven dat het voor woensdag is. Eenmaal aangekomen (op woensdag), kreeg ik te horen dat mijn reservering er niet in staat, maar voor donderdag pas. Helaas waren er ook geen tafels meer vrij wegens de drukte en werden we weggestuurd.

11. Van de week weer lekker gegeten bij La Cubanita Arnhem. Er hang altijd een gezellige sfeer en het personeel is altijd zeer vriendelijk. Ondanks de drukte is de keuken in staat om het eten snel te bereiden. Prijs/Kwaliteit is zeer goed. Echt een aanrader dus!

12. Dit is nou écht wat je noemt een vreetschuur, sorry, maar wat een fabriek. Tafeltjes hutje mutje, met je stoel tegen je achterbuurman aangeduwd. Tapas totaal niet Spaans te noemen, volgens mij alles standaard en uit zakjes, pakjes, potjes en vriezer. Salade in elkaar geflanst met wat tomaat, komkommer en een paar tomaatjes. De creme catalana is een standaard vanilleprutje met een suikerlaagje. Wel een compliment voor het personeel, ondanks de drukte blijven ze vriendelijk, al komt er wel 3 keer iemand aan je tafel om te vragen wat net door een collega ook al is gevraagd. WC's te vies voor woorden...brrrr.

13. Ik vind het eten en drinken super goed. We werden netjes geholpen door een meisje met een zwart blousje aan. We dachten dat we iets niet besteld hadden en ze ging dit vervolgens voor ons controleren. Dat vind ik persoonlijk heel netjes en hartstikke goed! De prijs in verhouding met de kwaliteit is prima. Ik raad La Cubanita zeker aan bij mijn vrienden en familie! Er hangt een fijne sfeer, het eten is lekker en de service is prima!

14. tom Pruis

15. Al meerdere keren bij La Cubanita Arnhem wezen eten. Elke keer waren we zeer tevreden. De prijs/kwaliteit verhouding is gewoon erg goed en er hangt een gezellige informele sfeer in het restaurant. Vanavond hadden voor het eerst voor een grotere groep gereserveerd. Ook deze avond was weer prima geregeld. We waren met 17 man en kregen een arrangement waarbij verschillende tapas in rondes geserveerd werden. We hoefden ons niet druk te maken over bestellen of wat dan ook, de rondes werden netjes na elkaar gebracht en drankjes konden we apart bij de bediening bestellen. Echt genieten op deze manier! Het enige minpuntje vond ik dat het vrij roemoerig was in het restaurant waardoor we elkaar slecht konden verstaan. Achteraf hoorden we van de bediening dat donderdagavond de drukste avond in de week is. Volgende keer gaan we dus lekker op een andere dag, maar we zijn hier zeker vaker terug te zien!

16. Voor het eerst gegeten bij la cubanita met 2 vriendinnen. Bij binnenkomst zat de hele zaak vol en hing er een gezellige sfeer. De aardige bedieding heeft ons netjes en rustig uitgelegd hoe alles in zijn werk ging en hoe we tapas konden bestellen, al snel daarna stonden onze drankjes en niet veel later onze eerste tapas op tafel. Vooral de eendenborst met frambozendressing is een aanrader! Heerlijk. Dat niet alle bestelde gerechtjes van 1 ronde tegelijk op tafel komen klopt, maar ze lijken hier een soort systeem voor te hebben waarbij ze van 1 soort tapas alle tafels brengen die dit besteld hebben en daarna de andere. Dit heeft mij persoonlijk niet zo gestoord want uiteindelijk krijg je alles nog best vlot achter elkaar. Het enige wat ik een minpunt vond is dat de tafels wel heel erg dicht op elkaar staan, ik snap dat je zoveel mogelijk tafeltjes vol wilt krijgen maar dit gaat echt ten koste van je privacy. En daarbij brengt dit een hoop rumoer met zich mee als de hele zaak vol zit. Maar desondanks zou ik er zeker weer gaan eten. Zeker voor de prijs van 17.50 onbeperkt.

17. Ineke & Pieter

Afgelopen woensdag hebben mijn man en ik hier gegeten. De laatste tijd hebben we in veel restaurants in Arnhem gegeten maar La Cubanita is hiervan ver uit de beste. Het was super druk in het restaurant en toch hebben we nooit lang moeten wachten op ons eten en drinken. Daarbij hadden we een super spontane serveerster die er alles aan deed om ons een prettige avond te bezorgen. Wij gaan dit zeker doorgeven aan vrienden en familie. Restaurant la Cubanita is zeer zeker een aanrader! Wij komen terug!

18. kim

19. Ik snap niet waarom er slechte dingen over la cubanita wordt geschreven. Ik ben er al 6 keer geweest (zelfs op de drukste dagen) maar het is en blijft goed en lekker! Ik snap dat het misschien vervelend is voor sommigen dat het zo druk is maar de sfeer is geweldig! En op het eten is helemaal niks op aan te merken.. vooral de kip met honing jammie jammie echt smullen! Voor de rest een hele leuke tent, leuk idee dat iedereen iets leuk mag schrijven op de muur vooral als je kinderen hebt, pluspunten! Groetjes en tot de volgende keer.

20. Doordeweeks stampvol dus wij dachten "hier moet je wezen". Dit werd een teleurstelling. De tapas komen uit grote voordeel zakken/pakken en dat proef je ook. Daar zit echt geen smaak of kraak aan. Verschillende gerechten maar gewoon laten staan, want dat moet je jezelf gewoon niet aandoen. Bediening was aardig maar een half uur op je wijntje en je biertje wachten schiet gewoon niet op. Zelf op een gegeven moment maar de rekening aan de bar opgehaald. Teksten op de muur waren leuk, maar ja wel leugens ;-)

3,4
  21. Gisteren hier gegeten.Het eten is ok, maar niet super. De garnalen waren muf en smaakloos. De bediening was super. Mijn mede eters hadden klachten over de muziek, je hoorde alleen de bas en geen normaal geluid! Ik ga hier niet snel nog eens eten.

22. Vorige week voor het eerst bij La Cubanita gegeten na er veel goeds over te hebben gehoord. Het eten was over het algemeen lekker. Een nadeel was echter dat de gerechten per ronde niet tegelijk werden geserveerd (nogal random juist). Bij ons groepje van 4 was er daardoor steeds iemand die zijn/haar gerechtjes pas kreeg wanneer de rest al klaar was met eten. Verder hebben we ons erg geërgerd aan het gedrag van een vd medewerkers (misschien de manager) die niet al te subtiel en soms handtastelijk fllirtte met vrouwelijke gasten en de eigen serveersters. Jammer dat deze onprofessionele man het voor mij een beetje verpestte, anders was ik een stuk positiever geweest.

6,1
  23. Een echte aanrader! Heerlijke cocktails en tapas zijn echt goed! De bediening is uitstekend! Wij komen zeker een keer terug!

24. Jessica, Sabine en Sterre

Deze tent is top! Fantastische avond gehad met vriendinnen. Het beste en meest gezellige tapas restaurant van Nederland !

25. Marloes van Waaldijk

Vanavond voor het eerst hier gegeten. Ik vond het echt heerlijk en de bediening was heel vriendelijk en snel. Zeker een aanrader! De tapas zijn van goed voormaat en super lekker. Ga hier zeker vaker heen!

26. Voor het eerst wezen eten bij la cubanita in arnhem, en ik begrijp dat je voor 17,50 onbeperkt niet veel kan verwachten maar in de weekenden betaal je gewoon alle gerechtjes los dus dan is het wel een teleurstelling want naar ons idee is er bijna niks vers en is het gewoon diepvries voer. De service is jong en chaotisch. Het ziet er verder wel leuk uit alleen iets te krap op drukke dagen.

2,4
  27. Gisteren voor de 2e keer bij la cubanita gegeten. Was er al een keer geweest en ook bij la cubanita Nijmegen, al moet ik eerlijk zeggen dat Arnhem met kop boven Nijmegen uitsteekt qua service en smaak van het eten. Het is dan ook goed te begrijpen waarom het zo druk is. Enig minpuntje is dat het best rumoerig is, maar dat geeft ook wel weer sfeer naar mijn mening, aangezien je in Spanje ook niet anders hebt als rumoerige tapas restaurants. Dus ik zou zeggen ga zo door! Erg vriendelijke en attente bediening. En de cheesecake was heerlijk! Tot de volgende keer.

28. anoniempje

Laatst met mijn vriend hier gegeten. Heerlijk gegeten en goede service! Ik kom hier zeker terug!

29. Ik heb al 3 keer gegeten bij La Cubanita en ben 3 keer erg goed behandeld door de bediening en vond het eten ook super goed. Mijn favourite is de carpaccio! Arnhem mag heel trots zijn met zo'n restaurant! Helemaal super, kom zeker nog een keertje terug.

30. Fam. Elberse

Gisteren heerlijk gegeten en super gezellige tent. We waren er nog nooit geweest maar horen zoveel positieve geluiden over dit restaurant dus nu maar een keer uitproberen....absoluut meegevallen want ik hou persoonlijk niet zo van tapas maar dit zijn heerlijke kleine en ook Nederlandse gerechten. De gamba's waren heerlijk maar de pikante ossehaaspuntjes waren het lekkerst! Wij aten op een niet onbeperkte dag en toch zeer acceptabel qua prijs en kwaliteit. Arnhem heeft er weer een goed en gezellig restaurant bij !!!

31. Aan de hand van de positieve verhalen hier een keer wezen eten bij La Cubanita. Na de eerste ronde (5 gerechten voor twee personen) zijn we snel vertrokken en elders gaan eten. Het eten is ronduit smerig (bv: slechtste inktvisringen ooit: inktvis bijna niet te vinden in de dikke laag deeg en slap). Je zit heel krap omdat de tafels bijna tegen elkaar aan staan. Bediening is slecht en traag. Ik heb nog nooit een slechte recensie geschreven, maar eens moet de eerste zijn. Van de tientallen restaurants die wij in Arnhem hebben bezocht staat deze onderaan. Er zijn zoveel leuke restaurants met lekker eten in Arnhem, maar daar valt deze zeker niet onder, zoek alsjeblieft verder en ga hier niet naar toe.

Extra opmerking: buiten actiedagen van onbeperkt om betaal je ongeveer vijf euro per gerechtje.

32. Oké gegeten, niet heel bijzonder. Zalm was droog, hele vieze zoetige tapenade bij het brood. Garnalen waren wel erg lekker.
    Ontzettend belabberde bediening. Één irritante joviale vent die niet twee keer wilde lopen 'Wil jij al nieuwe cola? Want anders kom ik straks terug en dan kan ik weer gaan lopen' Ik vroeg of de chocoaldetaart huisgemaakt was. Na ruim twintig minuten kwam het meisje terug dat gewoon andere tafels aan het helpen was. Nee, niet huisgemaakt. Ongeduldig, onbeschoft en onkundig personeel. Echt géén aanrader dus! Wij snappen dan ook de positieve reviews helemaal niet!

33. Heerlijk gegeten en erg aardig personeel. Je moet na je keuze wel duidelijk laten weten dat je wil bestellen want ze lopen vaak langs je zonder je bestelling op te nemen. Jammer dat de tafels bijna tegen elkaar aan staan maar verder is het een leuk restaurant en een aanwinst voor Arnhem!

34. Leuk tapasrestaurant wat een welkome aanvulling is voor Arnhem. Bediening is misschien iets te veel gefocust op verkoop van drank, maar wel met een gemeende vriendelijkheid. Helaas is de akoestiek in het pand waardeloos. Iets meer zachte materialen in de ruimte kan wonderen doen voor de geluidsdemping.

Het eten is echter meer dan prima voor elkaar. Simpele/eenvoudige gerechtjes die lekker weg te smikkelen zijn, zoals het hoort bij tapas.

35. Gisteravond ben ik met vier vrienden gaan eten in La Cubanita. Het restaurant is behoorlijk groot en zat bomvol. Hierdoor is het erg rumoerig en de tafeltjes zijn behoorlijk klein. Ondanks de drukte werd er redelijk snel geserveerd. Het is alleen jammer dat wij onze laatste twee gerechten nooit hebben ontvangen, ook niet nadat we dit hadden aangegeven bij het personeel. Jammer, want anders was het cijfer hoger geweest.

De gerechtjes waren smaakvol en groot genoeg. Hier is niets op aan te merken. Al met al is het eten goed, maar de sfeer is matig doordat het erg druk is. Een 8.4.

36. Wat een leuk gemoedelijk tapasrestaurant. Lekkere tapas (veel keus), aardige bediening, en een sfeervol interieur. Alles wat je mag verwachten van een " tapasbar" . Prijs/kwaliteitverhouding perfect op elkaar afgestemd. Ga zo door.

37. Eten super, prijs super, bediening super en muziek helemaal geweldig, je voelt je als of je in het buitenland zit te eten!!
    Ik was zelf jarig en kreeg zelf een klein nagerecht met vuurwerk en er werd "lang zal hij leven" opgezet, deze tent snapt nog wat service en kwaliteit is. Het zat ook bomvol maar dat snap ik nu wel....Kom zeker terug!!

38. Hele leuke tent maar wel heel rumoerig en de muziek staat vrij hard. Bediening is absoluut goed en oplettend. Minpuntje vind ik wel dat alle gerechten van de tafel vaak niet in een keer geserveerd worden. Het komt dus voor dat de ene zijn gerechten al heeft en de de andere nog niet. Wat deze tent enorm eigenzinnig maakt is het feit dat er overal persoonlijke stukjes van gasten op de muur staan. Kortom, eten is meer dan prima, sfeer is mijn inziens iets te rumoerig, service kan qua uitserveren iets beter, over het algeheel gekomen toch een van de betere tapas restaurants!

Goed eten voor een fatsoenlijke prijs.

39. Hoi

Heerlijk buiten gezeten, bediening erg vriendelijk en oplettend. Eten was heerlijk. Voor ieder wat wils. Leuk en gezellig!

40. Bastiaan

Nu voor de 2e keer gegeten in dit restaurant en wat heeft Arnhem er een geweldig goed en sfeervol restaurant bij met zeer goede en snelle bediening. Heerlijke tapas en ook nog eens onbeperkt. Na afloop erg leuk de stukjes tekst die je op de muur mag schrijven! De koffie is ook zeer goed en bij de koffie een koekje van KiKa kinderen kanker vrij. Een fantastisch voorbeeld voor veel restaurants! Wij komen volgende week weer terug!!

41. Willemijn

Vanavond in dit restaurant gegeten en in een woord geweldig! Heerlijk eten. Snelle, vriendelijke, professionele bediening en een gezellige sfeer. Ik kan de alcoholvrije cocktail aanraden! Vanavond met mijn dochter gegeten maar weet zeker dat de hele familie het restaurant van binnen gaat zien.
    Willemijn

42. Geweldige zaak. Heel mooi pand, superlekkere tapas en zeer vriendelijke bediening.
    Echt een aanwinst. Wij hebben hier op woensdag gegeten. Onbeperkt tapas voor 17,50€. Dat is echt voor niks. Wij komen terug.

43. boellie

Hij is net open en alles loopt op rolletjes. Leuke jonge bediening. Heerlijk onbeperkt tapas gegeten met gratis sangria wegens opening. Wij komen hier zeker terug.

Vorige pagina