La Cubanita in Arnhem

Het beste bij Centraal Station --> naar 18:00 uur is het hier 0,50 ct per uur!

Bushalten Willemsplein

5. Betalen pin Visa Master Card

1391937279 75
1406420420 70
1420903561 65
1493319265 65
1502009150 66

1. Doordat er een verbouwing was moest alles van boven gehaald worden. Dit zorgde voor langere wacht tijden.
    Na een aantal pogingen om aandacht van de serveester te krijgen(15 minuten lang) zijn we zelf maar naar iemand toe gegaan om aan te geven dat we nog niet geholpen waren.
    Er kwamen nieuwe groepen binnen en die krijgen dan meer aandacht, althans daar leek het op want iedere groep die binnenkwam werd meteen geholpen.
    Het brood hadden we al op voordat ons eerste drankje kwam(20 minuten wachten op je drinken is toch wel erg lang.
    Het eten duurde lang waardoor we maar gewoon kaartjes(met daarop de bestelling) bleben doorgeven. De tweede ronde hadden we op(eten was goed) voordat het laatste gerechtje kwam van de eerste ronde. En we moesten weer zelf naar iemand toe om drinken te hebben. Het "ik haal even iemand voor u want in kan dat niet" was wat we vaak terug kregen van werknemers die alleen maar eten mochten wegbrengen of bordjes mochten ophalen.

Biediening was al met al slecht.
    Het eten was goed.
    De sfeer was kill en dit had denk ik ook te maken met de verbouwing en de onrust van de tafels om ons heen(die ook slecht geholpen werden)

2. We zijn gisteren bij jullie wezen eten, we kregen de tapas niet die we besteld hadden. We hebben er toen iets van gezegd en toen kregen we ze eindelijk na 1 uur, we vonden het een rommeltje terwijl het nog niet druk was en dat er een tijdslimiet op staat als je bij jullie tapas komt eten, was eerst nooit.

3. Afgelopen week weer heerlijk gegeten bij La Cubanita Arnhem.
    Ondanks de hitte binnen bleef het personeel heel vriendelijk en werkten ze hard door, de sfeer was goed net zoals het eten en drinken.
    Ik ga hier altijd met plezier heen.

4. Heerlijk gegeten en super vriendelijke bediening! Allemaal spontaan en zelfs tijdens drukte nemen ze de tijd voor hun gasten.

Had er niet al te veel van verwacht aan de hand van de prijs van €17,50 onbeperkt tapas eten maar we werden aangenaam verrast.

De bediening is echt super vriendelijk en denkt met je mee. We kwamen spontaan binnen lopen en wilde graag op het terrras gaan zitten, dit was vol maar de bediening zou voor ons in de gaten houden wanneer er een plek vrij kwam, na een half uurtje werden we al opgehaald om buiten plaats te nemen!

Eten was ook zeker goed, goede prijs kwaliteit verhouding!

5. Het is erg veel lawaai kunt elkaar bijna niet verstaan. En erg krappe plaatsen.
    Maar dit weerhoud ons niet om nogmaals te gaan

6. Helaas is mijn ervaring geen succes. Erg warm binnen, weinig tafelruimte, kraakpand, muren vol geschreven met stift. Een erg onaardige ober, heel bot was hij. De bediening maakt een fout en hij geeft ons de schuld. Zelden zo'n onaardige ober getroffen. De rest van de bediening was overigens wel aardig.

7. Meerdere malen gerechten niet gekregen of heel lang moeten wachten, helaas. Het eten was wel erg lekker.

8. Erg lekker gegeten en goeie service.
    Super leuke avond gehad!

9. Heb het erg naar mijn zin gehad. Snelle service en vriendelijk personeel. Niks te klagen over het eten en de cocktail was verrukkelijk. Dus samengevat een geweldige avond.

10. Trijntje

Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel en werd erg gastvriendelijk ontvangen. Eten smaakt goed en verast door de nieuwe gerechten.

11. Gister wezen eten met 2 personen, wat viel dit tegen zeg!
    Vaker bij tapas restaurants geweest en die bevielen altijd goed, behalve La Cubanita...

Het eten was redelijk, helaas duurde het wel extreem lang voordat eten gebracht werd. Voor het drinken was dit hetzelfde en kwam er nog bij dat je lang met een leeg glas mag wachten.

Service was vrij karig de bediening smeet de gerechtjes maar snel op tafel zonder te vertellen wat wat is. Geen interactie met de gasten dus.

De sfeer moet je maar van houden denk ik, dat alle muren volgeklad zijn kan een gezellig effect geven maar dat werd al snel weggenomen door de indeling van het restaurant.
    De stoeltjes en tafeltjes waren heel klein en alles stond dicht op elkaar, waardoor je strak tegen de tafel moet zitten anders zit je tegen je achterburen aan...

Ten slotte nog het feit dat ze voor deze brakke kwaliteit geld durven te vragen, zorgt er voor mij voor dat ook de prijs/kwaliteit 1 ster krijgt.

Dit doe ik nooit meer!

12. Vandaag enorm verrast door de bediening!!! Had niet te hoge verwachtingen vanwege het concept, maar wat een vriendelijk personeel! Wil met name Ishara en Lucas bedanken voor hun gastvrijheid....

13. Hebben vanavond bij La Cubanita in Arnhem gegeten ivm 25 jarig jubileum van mijn man bij de zaak. Waren met 11 man. Was super gezellig. Bediening was erg goed en vriendelijk. Heerlijk gegeten. Voldoende keuze. Super geregeld. Zeker in verhouding met de prijs, uitstekend. Voor herhaling vatbaar.

14. Super gegeten, eten en drinken staat snel op tafel. De bediening wordt goed begeleid en prijs is en verhouding top! Wij komen zeker vaker eten. Aanrader!

15. Altijd weer lekker! Goeie prijs/kwaliteit verhouding, zo kun je nog eens vaker uit eten gaan ; )

16. Ik kom hier graag eten met mijn vriend of samen met mijn vriendinnen! Super fijn dat het zo goedkoop is, dan kan je nog eens wat vaker uit eten gaan.

De bediening is vriendelijk en het eten komt allemaal snel op tafel en smaakt altijd super.

Heel veel keus en mijn vriend heeft een gluten allergie en daar wordt altijd heel fijn rekening mee gehouden, er is speciaal een kaart voor met verschillende allergieën waar hij dan uit kan kiezen.

17. Hele prettige avond gehad. Alles kwam snel en het eten was echt heel erg lekker. Watermeloen fizz cocktail is echt een aanrader.

18. Heerlijk gegeten voor weinig geld! Gezellige ongedwongen sfeer met zeer vriendelijke bediening.

19. Een lawaaierige chaotische eettent. We zijn hier geweest met een gezelschap van 6 personen. Het eten is heel erg slecht. Gevulde champignons zonder smaak, nat wit brood met daarop zalm en pizza met mayonaise, harde gebakken aardappels zonder kraak of smaak. We hebben in het totaal 10 keer iets gehad waarvan alleen de meloen met ham en de gefrituurde kipnuggets te eten waren. Het personeel is vriendelijk, maar het eten is (ik mag niet zeggen vies) maar vreselijk slecht. Nooit ga ik daar meer eten.
    De cheesecake was daarentegen redelijk, maar de daarbij geserveerde slagroom was ranzig en korrelig. Het is er afgeladen druk en dat is op zich wel vreemd. Waarschijnlijk is de all you can eat en de prijs een mega lokker, want de eerste beste friet tent serveert smakelijker eten.

20. Nikky en emma

Het begin ging goed. Naarmate werd het steeds slechter. Eten smaakt nergens naar bah. Als je van een beetje kwaliteit houd ga hier dan niet heen.

21. Prima eten (voor zover we eten gezien hebben). Verder niet veel prima. Mijn vriend en ik waren in een hoekje gedrukt, bediening moest over tafel naast ons hangen om bij ons te kunnen. Verder had de bediening geen oog voor de gast. Na anderhalf uur pas 1 ronde gehad en ons 2e kaartje was nog niet eens opgehaald. Ik ben naar onze gastvrouw van de avond gegaan, kregen een drankje van de zaak. En ons eten werd met hoge prioriteit gemaakt. Dat waardeerde we erg. Drankje was lekker!! Echter gebeurde het daarna gewoon opnieuw, niemand zag ons zitten. Na weer een uur waren we weer geërgerd. Onze leuke gastvrouw kwam voorbij met de opmerking 'oh god jullie zijn toch niet weer vergeten'. Helaas moesten we antwoorden met jawel. Inmiddels was het tien uur ging de keuken dicht en hadden we 2 rondes aan gerechtjes gehad. Dit betekent 4 per persoon. We verlieten het restaurant onvoldaan en teleurgesteld. Ik zou Cubanita adviseren om het personeel een horecaopleiding te geven. Regel nummer 1 in de horeca is gastvrijheid. Niet zorgen dat de andere tafels weer opgedekt zijn, je gasten negeren en zo snel mogelijk naar huis gaan.

22. Gezellige avond gehad, onze gastvrouw Yvonne heeft ons top bediend.

23. Gister wezen eten, behoorlijk tegen gevallen...

Mijn collega is gevallen over het afstapje, wat nergens duidelijk werd gemaakt dat deze er zat. Niemand keek naar haar om. Uiteindelijk zelf een ijszak en zwachtel gevraagd.

Mijn andere collega stoot 3x haar hoofd tegen een dweilstok welke over een hek uitsteekt nadat een medewerker bierflessen liet vallen.

Er liep een Chinees/Indisch meisje met dreads, welke in mijn gezicht sloegen toen ze langs liep. Ook niet erg fris.

De bestellingen kwamen van ons alle 3 apart waardoor we dus niet samen aan het eten waren. Drinken werd niet opgehangen, vuile borden werden niet uitgehaald.

24. Ik was hier al vaker wezen eten en ook deze keer was het weer lekker. 3 uur kunnen genieten van kleine gerechtjes. Af en toe duurde het wat lang tot we een drankje konden bestellen maar dat vind ik prettiger dan opdringerige bediening. Op het eind van de avond (rond 9) was het al erg rustig en kregen we ook wat langzamer onze gerechten.

25. Marchery Aalders

26. La Cubanita Arnhem is een goed tapas restaurant. Ik vond vooral de service uitstekend. Snelle bediening en ze vroegen een aantal keer of alles naar wens is. Het heeft prima eten met veel variatie in vis, vlees en vegetarisch. De cocktails zijn een aanrader! Vooral met het zonnige weer. Wat La Cubanita onderscheidt van de andere tapas restaurants is de prijs / kwaliteit verhouding. 17.50 euro voor 2.5 uur vermaak is geen geld.
    Wij komen zeker terug!

27. LK 24 punten

De tafels ontzettend dicht op elkaar. Alle muren en tafels volgeklad met bijzondere teksten van gasten. Asociale mensen in de bediening. Alleen maar gericht op het verkopen van drank, 3x vragen of je nog iets wil drinken terwijl er nog een halfvol glas voor je neus staat. Het personeel staat te roddelen over gasten in het midden van het restaurant. Tapas wel prima, maar het duurt erg lang voordat het op tafel staat. Geen aanrader aangezien je elkaar amper kunt verstaan en je continu wordt afgeleid door personeel.

28. monique

De service van de medewerkers is geweldig. Wij wilden graag buiten zitten maar het was te druk, gingen dus binnen zitten...Na een kwartier kwam er iemand vragen of we nog buiten wilden zitten want er was inmiddels plaats vrijgekomen... Ze hebben alles voor ons naar buiten verhuist.. Dat is service nog eens service.. Het eten is gewoon heerlijk, snelle bediening. Super vriendelijk personeel.. Bedankt voor een heerlijke avond.. En tot de volgende keer

29. Gisteren uit eten met 8 personen bij La Cubanita, dit werd besloten op basis van eerdere, positieve, ervaringen. Dat viel dit keer tegen. Veel bestelde tapas niet gekregen, het eten was erg zout en een serveerster die om de 5 minuten komt vragen of we nog wat willen drinken. Dat wordt op een gegeven moment irritant. Bij het afrekenen kon de rekening niet gesplitst worden, terwijl de bedrijfsleider hoorbaar aangaf aan de serveerster dat dit wel mogelijk was. Dit gaan wij niet nog een keer doen.

30. Laatst gegeten, lekker eten en leuke bediening! Alleen de strawberrycheesecake cocktail vond ik wat minder, maar smaken verschillen.

31. Vorige week gereserveerd en vandaag voor het eten alle recensies gelezen van de ontevredenheid, toch gegaan, maar wij hebben heerlijk gegeten, personeel was vriendelijk en snel! Het enige mindere was dat we een grote groep achter ons hadden zitten waardoor we elkaar minder goed konden verstaan maar dat weet je dat dat kan gebeuren als je naar een all you can eat gaat!

32. We hebben ongeveer een uur gezeten voor we iets te eten kregen. Daarna voelden we ons een beetje de dump tafel want we kregen van alles wat we niet besteld hadden. Ook moesten we een kwartier tot 20 minuten op ons drinken wachten. Boze en teleurgestelde serveersters omdat we steeds zeiden dat we het niet hadden besteld. Maar wat we wel hadden besteld was weg uit het systeem. Dus kregen we niets. Dat er overal op de muur, plafond en tafels was geschreven was geen gezicht! Wil je een leuk avondje eten? Ga dan niet hier heen. Ik ga hier in elk geval nooit meer eten.

33. Moeilijk ontvangst, de serveester moest eerst 10 minuten naar haar tablet kijken om te zien of er nog plek was omdat we niet gereserveerd hadden. Mensen die na ons kwamen werden eerder geholpen dan wij, terwijl onze tafeltjes nota bene naast elkaar stonden... Na ons ruim een kwartier te hebben laten wachten, kwamen ze eten en drinken opnemen. Eten kregen we direct geserveerd, nog voordat we drinken hadden..., drinken pas gekregen na een tweede keer vragen, terwijl ze de hele tijd al met z'n drieën niks stonden te doen en 1 meisje al het werk lieten doen. Eten is matig, het ene gerecht is erg lekker, het andere te smerig om op te eten. Rond 19.00 uur wordt het drukker, en dan komt men amper langs voor het opnemen van eten of drinken. Wel om je vieze borden mee te nemen, maar de bestellen meenemen doen ze dan weer niet... We waren er aardig klaar mee. Geen enkele belangstelling voor de klant. Geen eens een tot ziens toen we weggingen. Twee keer eerder lekker gegeten, maar de derde keer was waardeloos. Voor ons niet nog eens.

34. Dhr. Fidelio

Het begon prima, netjes begeleid naar tafel. Helaas hield het daarbij op. Na herhaaldelijk zwaaien konden wij wat bestellen echter moest hiervoor wel eerst een andere dame uit de bedienig komen. Ruim een kwartier later stond er nog geen drankje op tafel... dan toch liever thuis dan uit!

35. Geen ervaring. Na een half uur nog niemand van de bediening aan tafel gezien. Zelfs zwaaien snapt men hier niet. De bedrijfsleidster ziet haar gasten liever gaan dan komen.

36. Gereserveerd voor 9 personen. Na 20 minuten nog geen drankjes ontvangen na bestellen. Bedrijfsleidster gesproken. Deed niet de moeite om ons binnen te houden, dus zijn we er maar vandoor gegaan. Slechte service en muziek stond veel te hard

37. Het eten was heerlijk, maar aan veel gerechten zat dezelfde knoflooksmaak of dressing. Verder prima. Jammer dat we geen uitleg kregen over hoe het in zijn werk gaat. We zaten achter een groot gezelschap met veel herrie, dus konden elkaar slecht verstaan.

38. Scheerder

Op een dinsdag met 4 pers gegeten. We waren er om 17.00 dus het was nog rustig. Mooi plekje aan het raam, tapas waren lekker en werden snel geserveerd. Komen zeker nog een keer terug.

39. Verschrikkelijk eten. Gisteren met vrouw en zoon geweest. Na het eten van heerlijke tapas op Texel en Lelystad nogmaals proberen in Arnhem. Geen smaak, zwemmend in de olie, magnetron tapas. Het enige wat te eten was was het brood. Daarnaast ook vol gekladderde muren met penissen en ranzige taal. Nee nooit meer La Cubanita voor ons.

40. Mijn vrouw wil om 18.00 uur op maandag een Mojito. Dat blijkt geen sinecure in Arnhem. De bar van ons hotel heeft geen limoenen, een andere optie gaat net dicht, weer een ander is helemaal niet open, dus komen we bij La Cubanita terecht. Die heeft cocktails. Voor Euro 5.

We worden vriendelijk ontvangen, en als we aangeven alleen voor wat drank te komen wordt even rondgekeken en een tafel voor ons ontruimd. Netjes. We bestellen een Moijito en een cocktail die klinkt als een Braziliaanse dans, maar dan net iets anders. We zijn benieuwd.

De omgeving vinden wij afgrijselijk. Volgekalkte muren met onzin en vunzigheden, dat wil je niet in een restaurant. Daarnaast staat de muziek voor ons veel te hard. Maar we zijn dan ook geen 20 meer, de doelgroep. Een gesprek voeren wordt een hele klus. En de drank laat op zich wachten.

Ik schiet maar eens zo'n leuk meisje, dat wel, aan, en uiteindelijk komen de beloofde cocktails, met excuses voor het wachten. Een groot glas vol stukjes ijs waar de smaak van de begeerde tropische versnapering summier in rondwaart. Hier moeten we het maar mee doen.

41. Joost Gerrits

Het eten is erg simpel bereid en niet erg smaakvol, tevens duurt het een eeuwigheid voordat het eten naar de tafel wordt gebracht terwijl het drinken snel wordt geserveerd. Op deze manier heeft het onbeperkt tapas geen nut. De manager is zeer klantonvriendelijk en normaal praten is niet mogelijk door al het lawaai in de ruimte.

42. Meerdere malen hier wezen eten. Bediening probeert hun best te doen om zo snel mogelijk het eten aan tafel te brengen. Wat mij erg opviel is dat de manager erg nep is. Wij zaten met zijn 4en bij de deur en konden letterlijk alles mee krijgen wat er werd gezegd. Er kwam eerst een stel binnen dat niet had gereserveerd en ze kijkt op haar iPad en zegt te beweren dat er geen vrije tafels meer zijn. Geen minuut later komt er een gezin binnen van 4 man die ook niet hadden gereserveerd en toen bleek er opeens wel plek te zijn(?!) voor mij geldt de regel 'wie er eerst is, krijgt de tafel'. Wel slim gedaan voor de omzet, maar totaal niet klantvriendelijk!

Hierna nog een keertje wezen eten met mijn partner en het was weer druk, maar 1,5 uur moeten wachten op 4 gerechten vind ik wel een beetje overdreven. Naar de manager gegaan en het uitgelegd, geen excuses te bekennen maar wel op een opmerkelijke toon: 'zoals u ziet is het erg druk bij ons, dus het lijkt mij logisch dat de wachttijden wat langer zijn' Ongepast dus!

Wij komen hier niet meer terug voordat de manager wordt vervangen.

43. Gebeld met de mededeling dat we wilden reserveren. Was geen probleem, totdat bleek dat we een klein kind wilden meenemen. Toen zaten ze ineens vol. De proef op de som genomen, opnieuw gebeld en reserveren voor twee volwassenen bleek geen probleem. Uiteraard ergens anders gaan eten, waar onze zoon meer dan welkom was.

44. Het begon veel belovend. We werden direct geholpen en kregen een fijne tafel toegewezen. Helaas hebben we ruim een uur zonder eten gezeten, het kaartje met onze bestelling was kwijt.. Uiteindelijk kregen we het eten, maar toen zaten we er al ruim een uur en een kwartier. Het eten was erg lekker. De bestellingen erna gingen redelijk snel. Helaas werden een aantal gerechten niet geserveerd en kregen we een paar keer verkeerde tapas.. Dit maakt dat je je gaat irriteren aan de service en continu achter de bediening aan moet zitten..! Erg jammer, want we hadden zulke goede verhalen gehoord..

45. Meerdere keren hier gegeten. Toen over het algemeen tevreden, maar na gister helemaal niet meer te spreken over dit restaurant. Toen we aankwamen redelijk snel een mandje brood gekregen, toen het ons opviel dat we geen pen hadden gekregen om onze bestelling door te geven, gingen wij ervanuit dat zij deze nog kwamen brengen. Maar helaas, wij moesten hier zelf om vragen.
    Na eenmaal onze bestelling op het viltje gelegd te hebben, werd deze een uur lang niet opgehaald. Zelfs toen het kaarsje op onze tafel aangestoken werd, en de bediening het kaartje zag liggen, nam zij het kaartje niet mee. Vervolgens zijn wij zelf(!) het kaartje naar binnen gaan brengen, met de boodschap dat meerdere werknemers dit kaartje gezien moeten hebben.
    Het meisje beloofde zo snel mogelijk het eten te brengen. Het eten was verder prima, tot wij ook weer bij het dessert het essentiële onderdeel misten. Namelijk het bestek. Bij het weggaan, werd ons geen excuses gemaakt.

Kort gezegd: slechte service, geen excuses voor wat er gebeurde en geen enkele tegemoetkoming.

46. M.bomas

Wel wat rommelig. Goed eten. Als je van drukte houd.

47. De volgeschreven muren komen hier letterlijk en figuurlijk op je af. Setting is erg krap, waardoor personeel moeilijk manouvreert door het restaurant. Het eten kwam telkens vrij laat, en drinken werd ook onvoldoende aangeboden. Terwijl zo'n AYCE-restaurant hier juist de omzet vandaan moet halen, gemiste kans. De sangria was lekker trouwens :)

Het eten was oké. Vaak wel vettig en rijkelijk ondergedompeld in saus. Het personeel was zeer wisselend van vriendelijkheid. Met name de wijze waarop wij te horen kregen dat een bestelling op 1 viltje geschreven moest worden (met 8 man!! wat niet pastte) had niks met klantvriendelijkheid te maken.

Nee, helaas voor mij was dit eenmalig.

48. Maureen van Kuijk

Heerlijk gegeten met een goede en snelle service. Prijs-kwaliteit verhouding is goed! Voor ieder wat wils op de kaart.

49. Zelden zo'n slechte bediening meegemaakt in een restaurant. Vriendelijke meisjes hoor, maar ze hebben geen idee waar ze mee bezig zijn. Willen continu nog niet lege bordjes meenemen (nee, die mogen niet mee! ze zijn nog niet op en bovendien moet ik betalen voor gerechten die ik niet op eet??), schenken voor de 3e keer de verkeerde wijn in, kijken het eten van je bord af en kunnen geen wijn fatsoenlijk uitspreken. Lopen 6 keer langs je tafel en nemen dan nog je bestelling niet mee. Kortom, dramatisch. Jammer, want het eten was niet verkeerd. Maar voordat ik ga beleggen in dit restaurant (flyer ligt op je bord als je binnenkomt) moet er toch echt wat gebeuren.

51. John 656 punten

Die met graffiti besmeurde muren zijn echt geen sfeerverhoger. Het ziet er niet uit... Maar goed, smaken verschillen. Het is er vaak opvallend druk en dan krijg je toch het gevoel dat je in een soort vreetschuur bent beland. Overigens zijn de cocktails wel erg lekker !! De bediening (zoals ik die heb meegemaakt) was erg vriendelijk. En het eten? Ach ... Tapas is tapas ... toch?

52. Heerlijke tapas, goede bediening. Elke keer weer een feestje :)

53. Super leuk restaurant!! Erg leuke bediening. De meiden en heren doen erg hun best en blijven altijd lachen naar ons!! Alleen erg krap maar dat is niet echt een probleem. Tapas nummer 11 en 36 zijn mijn favorite.

54. Heerlijk gegeten en top bediening!

55. Kippenhok is een goede benaming, het is al snel rumoerig in dit restaurant. Tafels voor twee personen was vrij klein. We zaten bij de trap richting het toilet, die was later ook wel te ruiken.

De bediening doet zijn/haar best. Toch werd het concept zo snel uitgelegd dat we het niet bij konden houden. De gerechtjes zijn zeer matig. Met name de groente spies was om van te huilen, aangebrande paprika, champignons waterig van teveel vet. Andere gerechtjes helaas weinig smaak.

We hebben het een kans gegeven maar gaan de volgende keer liever ergens anders eten. Beste La Cubanita, doe je voordeel met deze opbouwende kritiek en zorg dat jullie kwaliteit gaan leveren.

56. Erg slecht. Het was ontzettend druk en vol, je kunt elkaar niet verstaan. We werden neergezet aan een tafel met beide kanten een tafel er naast op 10 cm afstand. Vervolgens zaten we ruim 25 min te wachten en hadden ze nog steeds onze eerste dranken niet opgenomen, laat staan onze bestelling. Toen zijn we weggegaan. De hele sfeer was al verpest voor ons.

57. Christa Timisela

21-01-2015 gegeten bij La Cubanita, vriendelijk personeel. Eten was goed, en helemaal niet duur.. Het is erg druk en rumoerig maar daar houden wij wel van.. Lekker gezellig! Komen zeker nog een keer terug!

58. Gisteren hier voor de 1e keer geweest. Razend druk voor een dinsdag, een echt kippenhok maar wel gezellig. Aankleding is leuk met alle teksten overal aanwezig. Bediening was goed, grappig dat niet alle gerechtjes tegelijk gebracht werden maar telkens weer wat. Kwaliteit van het eten was prima en helemaal voor die prijs. Ondanks enkele negatieve ervaringen hier is het echt een aanrader.

59. Omdat het zo slecht was, heb ik er een verhaal over geschreven. En ja, dit is waargebeurd. Geniet ervan:

Klaagzang La Cubanita

Omdat wij veel goede recensies hebben gehoord over La Cubanita in Arnhem, hebben wij bedacht om als een groep van 4 daar eens te reserveren. Met goede moed stappen wij het etablissement binnen, en worden ontvangen door een gastvrouw. We worden verwezen naar een tafel, waar de "walk of toilet" naast ligt. We vragen meteen of we niet aan het tafeltje bij het raam mogen plaatsnemen. De vrouw reageert: “Nee, dat is niet mogelijk, die is al gereserveerd voor een ander viertje.” We zijn vroeg aangekomen en omdat we een tafel voor vijf personen hadden gereserveerd (jammerlijk kon 1 van onze collega’s niet mee), hebben we (nu nog) genoeg ruimte voor onszelf.

We krijgen uitleg over het concept, en daarna ons drankje. De wijn wordt geschonken in campingglaasjes (urban). Daarnaast smaakt de Bitter Lemon, naar dezelfde drank maar dan 1 week lang openlaten staan in de koelkast. Om dit schouwspel nog extra vulling te geven vraagt de serveerster: “Ik wil graag deze stoel meenemen. Zouden jullie de jassen eraf kunnen halen?” Wij staren haar vol verbazing aan, en beginnen met tegenzin de jassen te verplaatsen. Eén van ons vraagt: “Waarom moet de stoel eigenlijk weg?” “De stoel staat in het midden van het gangpad, dat is vervelend voor ons”, reageert ze. In de nabespreking over dit voorval, bedachten wij dat als onze collega was meegegaan, hij een obstakel zou zijn geweest.

Ondertussen is er een viertje binnen gekomen, luidruchtige vrouwen. Hetzelfde verhaal als bij ons: azijn, tafel, verongelijktheid. Zij vragen of ze aan het raam mogen gaan zitten (JA, die tafel wilde wij ook!), en dat mag.

We moeten zeggen dat de bediening erg consistent is, want na zo veel fouten kan het natuurlijk niet ineens ophouden. De gerechten worden voor mensen langs aangegeven, zonder te vragen of het mag (we mogen achteraf blij zijn dat onze brillen nog heel zijn); de bediening hangt constant om je tafel, opzoek naar lege borden (drank wordt vergeten); het eten is flauw, de chef cuisinier is onbekend met peper en zout; de kaart is onleesbaar doordat de kroonluchters ligt geven alsof er oplaadbare batterijen van 10 jaar oud in zitten; je krijgt een gebaksvorkje als bestek, met een sparerib-mes ernaast (geschikt bestek is een pre); de muziek staat op standje Rio Carnaval; als klap op de vuurpijl biedt de bediening geen excuses aan, ze doen het af met een ‘is goed’.

Na deze avond weten wij hoe plofkippen zich voelen. Opgehokt in een levensgrote kindertekening. Want ja, Cabunita laat iedere gast na het eten iets op de muur schrijven.

Aan het einde van de avond staan we bij de kassa om de rekening te betalen. De serveerster vraagt: “Was alles naar wens?” “Nee, dat was het niet”, zeggen we in koor. Nou dan wil de serveerster graag weten wat er mis was, want dan kan ze daar de volgende keer rekening mee houden. We vertellen haar dat het te veel fout ging om op te noemen. Ze voelt zich nogmaals niet geroepen om excuses te maken.

Om dit verhaal toch een positieve wending te geven: het (beloofde) onbeperkt tapas eten is geen metafoor.

1,7
  60. Gisteren hebben wij hier met zijn tweeën gegeten. Wat een kippenhok zeg! Ontzettend vol, druk, en ontzettend lawaaierig. Je hoort jezelf niet eens praten. De toiletten waren ontzettend vies, de serveersters waren ontzettend chaotisch, en we moesten keer op keer vragen om de vieze borden mee te nemen. Echt zonde van de €50, en ik raad iedereen af om hierheen te gaan!

61. Hier twee keer gegeten. Een keer "all you can eat" en een keer a la carte (want "all you can eat" is niet altjid mogelijk). Het viel ons wel op dat sommige gerechten niet altijd even goed smaakte, al waren ze altijd wel smakelijk. De meeste gerechten vonden we erg smakelijk en goed gepresenteerd.

Het is binnen erg rumoerig en ook wel krap. Daar moet je wel tegen kunnen. Wij vonden het geen bezwaar. Al is het krappe soms wel lastig.

De bediening is meestal vlot al zitten ze soms, als het nog wat rustiger is, minder op te letten. Het duurt soms, juist wanneer het rustig is, een tijdje voordat ze je bestelling op halen.

De wijn die ze schenken is zeker geen aanrader en komt in een "limonade" glas. Eigenlijk was dit gewoon niet om te drinken. Wel is de Sangria wel erg lekker (rode Sangria gehad).

62. Aanwinst voor Arnhem! Met stip mijn favoriete restaurant. Altijd gezellig drukke tapasbar, leuke sfeer, goede bediending en heerlijk onbeperkt eten voor een super prijs! Nee, de gerechten komen niet allemaal tegelijk, maar juist dit maakt de tapasbar helemaal af en zorgt voor een lange avond heerlijk eten. Mensen die hierover klagen moeten misschien naar de McDonald's, daar ligt alles al onder een lamp voor je klaar, kun je al je bestelde hamburgers en slappe frietjes mooi in één keer krijgen.

63. Angélique

Vanavond met vier personen gegeten bij La Cubanita. Dit was voor ons de eerst keer. Grappige sfeer door alle teksten op de muur, tafels, stoelen en op sommige plekken zelfs het plafond. Het was er erg druk en rumoerig. We moesten lang op de bediening wachten, het viltje met de bestelling werd na de eerst ronde gewoon niet meegenomen terwijl men regelmatig langs onze tafel liep. We hebben tenslotte iemand van de bediening geroepen. Vervolgens duurde het erg lang voor het eerst gerecht kwam en nog veel langer voordat de volgende gerechten kwamen. We hebben geklaagd bij de bediening maar dat mocht weinig baten. Opvallend was dat men met de drankjes wel erg snel was (extra inkomsten?).

Uiteindelijk hebben we na drie rondes, waar we ongeveer 3 uur over gedaan hebben (dus 1 ronde per uur...) besloten om de rekening te vragen. De bediening was wel consistent want ook daar moesten we minstens een half uur op wachten.

Leuk om over na te praten maar niet voor herhaling vatbaar.

64. Met 8 personen wezen eten, ik weet nu hoe een plofkip zich voelt! Alles hutje mutje volgezet, onvriendelijk personeel, vies sanitair, en eten wat niet tegelijk komt! (Eerst 1 persoon iets, 5 minuten later weer 1 persoon iets, 5 minuten later 4 personen iets enz. Idem met het drinken!). Niet voor herhaling vatbaar!

65. Toen wij hier naartoe gingen, zat het hele personeel buiten te roken. Vanuit de rookwalm klonk geïrriteerd en zeer onvriendelijk "Waar komt u voor?!" Wij... euh eten... Sorry, maar wij zijn dicht en gaan pas om vijf uur open.

Wij waren erg verrast om dat te horen, aangezien het vijf minuten voor vijf was. Gezien de onbeschofte houdingen zullen wij hier dan ook niet meer binnen komen. We vonden het nogal vernederend om weg gestuurd te worden, terwijl het om vijf minuten ging. Belachelijk en zeer klant onvriendelijk.

66. Mijn eerste ervaring bij La Cubanita Arnhem was in de zomer. Lekker op het terras gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Vanavond teruggekeerd bij La Cubanita en erg teleurgesteld.
    Nadat we om 18:00 bij ons zeer krap en scheef tafel aangekomen waren werden er drankjes opgenomen. Al snel merkten wij dat 1 bord en bestek misten. Geen bestelfiltjes op tafel en ook geen pen te bekennen. Na een kwartier waren de drankjes op tafel.
    Na ruim een half uur wachten op aandacht van de obers heb ik zelf besloten om een bestelfiltje en pen te halen bij de bar.
    Snel een keus van 4 gerechten gemaakt, het duurde nogmaals lang tot er een ober bij de tafel stopte. Er werd niet naar ons omgekeken.

Na een wachttijd van 45 minuten kwam ons eerste voorgerecht. Erg smakelijk maar helaas was de rest nergens te bekennen.
    Aangezien ik en mijn partner hadden ingeschat dat we maximaal 2.5uur zouden dineren, hebben we alvast nog een bestelling doorgegeven. Na een half uur kwamen delen van onze 2e ronde, terwijl ons eerste ronde niet compleet was.

De zalm spiesjes kwamen lauw aan tafel en proefden alles behalve goed. Dit heb ik laten staan. Na de zalm hebben wij nog 1 gerecht ontvangen, de zeebaars. Super lekker! Alleen was het helaas onze laatste gerecht want daarna kwam er niets meer.
    Vervolgens waren we het wachten zat (inmiddels 2 uur en drie kwartier later) en gingen met lege magen naar de kassa. Er werd niet gevraagd of het naar wens was. Wat een verspilling van geld en tijd.

2,1
  67. Mirjam

68. Gisteren hier gegeten. Erg druk, maar wel vriendelijk en vlot personeel. Echter duurde het lang voordat de rekening kwam, tot dat een meisje hem maar ging halen. Eten was goed, niet bijzonder.

69. Party Animals

Je waant je even in de heerlijke Cubaanse gezellige sferen. Super gezellig restaurant met een top concept. De kers op de taart was toch wel het schrijven op de muur, The Party Animals hebben een geweldige avond gehad!

70. Okay voor 17,50 mag je natuurlijk niet te veel verwachten, maar dit is wel echt ronduit slecht. Mozzarella diepvries koud, alles gefrituurd.

Maar het allerergste is toch wel de ronduit onbeschofte manager.

71. We hebben heerlijk gegeten in dit gezellige tapasrestaurant. Voor ieder wat wils, ook voor vegetariërs en moeilijke eters. Snel, smakelijk en een goede verzorging ondanks de grote groep en drukte.

Mijn speciale complimenten aan het fantastische personeel. Zij hebben ons feestje helemaal compleet gemaakt.

72. Afgelopen dinsdag gereserveerd om hier te eten aangezien het altijd zo druk is moest het wel goed zijn toch?

Bij binnenkomst werden we zeer goed geholpen we hebben een leuk plekje gekregen bij het raam en alles was naar wens. We mochten alvast een drankje bestellen en kozen voor de gezelligheid van wat rode wijn. Uiteindelijk mochten we proeven tussen 2 heerlijke wijnen en hebben we een keuze kunnen maken. De jonge die ons hielp was zeer vriendelijk.

Helaas hoe mooi het ook begon zo slecht het ook afliep. Je hebt genoeg keuze om te bestellen en na 3 rondes dus in totaal 12 gerechten geprobeerd te hebben wisten we niet hoe snel wij weg moesten. Het eten was 3x niks. Het waren gewoon kant en klare diepvries producten dat zo werd gefritureerd of gebakken. Kip wat ik ook bij de snackbar haal, garnalen die korrelig waren en zalm wat gewoon smakeloos was. Wat een zonde van het lekkere wijn.

Uiteindelijk 43 euro voor betaald voor 2 personen. Dan gooi ik daar liever 2 Euro er boven op en ga ik wel gewoon lekker uiteten zoals shushi of een 3 gangen menu bij een goed restaurant.

Kortom, mij zie je daar niet meer terug.

73. De tapas waren weer erg goed en erg gevarieerd. Ondanks de drukte was de bediening vlot en correct. Ook de tijd tussen de bestellingen viel erg mee. Al met al een geslaagde avond. O ja, ook nog heel attent twee kussentjes geregeld voor mijn schoonouders.

74. Vreemd die recensies soms, ik kom hier bijna elke maand eten en elke keer heerlijke tapas en leuke sfeer. Echt een aanrader zeker voor die prijs 17,50 euro onbeperkt eten!

75. Erg slecht eten, alles smaakt hetzelfde. Ik vind tapas normaal heel erg lekker, maar dit slaat nergens op.

76. In tegenstelling tot eerder geschreven reviews hebben wij gisteren (donderdag) een heerlijke avond gehad met z'n twee. Door alle negatieve reviews gingen wij er wat sceptisch naar toe. Maar wij hebben het tegendeel ervaren. We hebben prima gegeten, veel keus, de gerechten en drankjes kwamen snel. De bediening was echt heel keurig. We hadden bij aankomst gevraagd om een tafeltje buiten, maar alles was al bezet. We zijn binnen gaan zitten, maar werden na 20 minuten geattendeerd op een vrij tafeltje buiten, waarna de bediening alles voor ons buiten zette. Super!
    Bij betaling vroeg de eigenaar nog specifiek of alles naar wens is geweest wat betreft eten en bediening. Cubanita is prima en gezellig eten, voor een goede prijs. Wij komen er nog een keer terug.

77. Afgelopen dinsdag in Arnhem gegeten. Ondanks de reservering werden we tegen de muur tussen twee tafels van grote groepen gezet waar we nauwelijks ademruimte hadden. Er werd ons beloofd een tafeltje op het terras aan te bieden zodra die vrij was. Hierdoor werden echter de nummers omgegooid en hebben we ondanks drie verschillende personeelsleden aangesproken te hebben, 1,5 uur op de eerste tapas ronde moeten wachten. Nadat we voor de laatste keer om de ronde hebben gevraagd en anders dreigden weg te gaan, werden we pas geholpen. Na de tweede ronde werd ons medegedeeld dat de keuken dicht zou gaan en we dus nog een laatste tapasronde konden bestellen. Onbeperkt eten? We hebben 2,5 rondes kunnen eten, want de helft werd alsnog niet gebracht. Wel de volle pond moeten betalen, schandalig.

78. Chantal

Hier een week of wat geleden met een vriendin gegeten. Bestellingen kwamen niet tegelijk, het duurde 30 min voordat het drinken er was, na 3x vragen. En toen mijn vriendin naar de wc was plofte de eigenaar op de stoel tegenover mij om de bestellingen op te nemen van 2 andere gasten achter ons. Zeer onfatsoenlijk. En de witte wijn werd in zo'n piepklein waterglaasje geserveerd.

De tent was wel helemaal vol op deze zonnige donderdagavond.

79. Wanneer je graag op het terras wil zitten en je daar een half uur op wacht, blijkt dat je plek weggeven is. Daarom niet gegeten dus geen beoordeling maar service zwaar onder de maat!!!

80. Johannes

Donker en rumoerig. Het eten was matig, wat te vet, chorizo bijvoorbeeld (bij garnalen) zwartgeblakerd. Voor kindje van drie moest worden betaald, ook nadat duidelijk was dat ze nauwelijks at. Vooraf aangeboden brood werd in achteraf rekening gebracht. Serveerster was aardig, bedrijfsleidster echter zeer onvriendelijk en ons inziens onprofessioneel. Afrader, zeker met kinderen (op muren en tafels mag geschreven worden, leuk idee, maar het wordt niet gecheckt. Dus natuurlijk stonden er op onze tafel het Engels f woord en het Nederlandse k woord...). Wij adviseren naar een ander tapasrestaurant te gaan als je in Arnhem wilt eten.

81. Donderdagavond onbeperkt tapas eten á €17,50. Alles zat bomvol, erg veel lawaai waardoor je elkaar nauwelijks kan verstaan als je met z'n 2tjes aan een tafeltje zit.

Tapas veel keus, echter op een enkeling na was de kwaliteit erg mager. Je merkt echt dat dit een typische "vreetschuur" is. Nu begrijp ik dit ook wel voor onbeperkt tapas eten en neem ik dit redelijk voor lief.

Voor weinig geld kan je hier eten, echter is de kwaliteit niet hoogstaand en bij drukte versta je elkaar nauwelijks.

82. Tapas niet bijzonder lekker, matig dus en in het weekend erg aan de prijs.

83. Afgelopen dinsdag met z'n tweeën gegeten. Eten leek eerlijk gezegd niet echt vers, maar meer uit diepvries. Bediening redelijk, andermans eten kwam bij ons terecht, kan gebeuren. Maar 3x vragen waar je drankje blijft is wel overdreven. Inrichting... tjaa je moet er van houden. Was leuk voor 1 keer.

84. Judith Knaven

Ik heb daar vorige week woensdag gegeten. Het was in een woord geweldig, heerlijke tapas en bijzondere cocktails, bediening was erg goed en snel. Dit restaurant is een echte aanrader!! Kom hier zeker terug.

85. Zeer slechte ervaring met de eigenaar. Deze man is niet klantvriendelijk en na hier gegeten te hebben heeft de eigenaar met zijn woorden onze hele avond verpest. Een zeer onvriendelijk man.

86. Bram Gort

Zeer slechte ervaring met dit restaurant, wij kwamen binnen toen het regende. Mijn vriendin had een erg dure storm paraplu mee genomen naar dit restaurant (30 euro). Bij de eigenaar aangegeven dat we deze liever wel mee wilden nemen naar de tafel. Dit mocht niet, omdat het dan glad werd in de zaak (begrijpelijk, maar zorg dan voor plastic zakken).
    Vervolgens hebben wij met tegenzin de paraplu neergelegd op een plek die hij ons heeft aangeraden. Na prima gegeten te hebben, complimenten gegeven te hebben en fooi, was de paraplu natuurlijk weg. Dit aangegeven bij de baas, waarop hij vervolgens antwoordde met de woorden: "Ja helaas, eigen risico." Wat een onbeschofte man! Een gastheer had gezegd "Jeetje wat vervelend voor je. Mocht iemand hem terug brengen, kan ik je telefoonnummer krijgen om je dan te bereiken?"

Ik kom nooit meer naar deze tent en ik raad ook iedereen aan om niet bij deze onbeschofte man te gaan eten.

87. max 8 punten

Heerlijk gegeten met zn 4en, drankjes kwamen snel en de tapas ook. Zeer vriendelijke bediening. Was druk maar al het personeel bleef vriendelijk. Leuk dat we op de muur mochten schrijven! We komen snel weer terug.

88. Gisteren voor het eerst hier met een vriendin gegeten. Heerlijk in het zonnetje op het terras. In no time zat het binnen ook vol. Eerste indruk was meteen goed. Werden enthousiast en vriendelijk verwelkomd en het concept werd uitgelegd. Leuke menukaart en het eten kwam lekker vlot. Alles was smakelijk alleen de garnalen waren smaakloos. Ook is de kok wat zuinig met zout. De inrichting is lekker losjes, vooral de ondergekliederde muren zijn lekker origineel. Alleen de gang naar de wc had van mij iets minder ondergekliederd mogen worden omdat dit al een wat duister gangetje is. Door het geklieder zie je niet eens waar de toiletten zijn. Wc's zelf mogen wel een opknapbeurtje. Prijs-kwaliteit vond ik super. Waar eet je nu nog onbeperkt voor 17,50 euro? Kortom, ik heb een leuk nieuw adresje gevonden en kom hier zeer zeker weer terug.

89. Alweer super lekker gegeten. Meestal komen wij met z'n tweeën! Zondag gaan we weer met 8 man! Leuke bediening, snel eten, en waar voor je geld! Groeten mr dino.

90. Teleurgestelde gasten

Dinsdag avond gebeld om voor morgen (woensdag) te reserveren. Duidelijk doorgegeven dat het voor woensdag is. Eenmaal aangekomen (op woensdag), kreeg ik te horen dat mijn reservering er niet in staat, maar voor donderdag pas. Helaas waren er ook geen tafels meer vrij wegens de drukte en werden we weggestuurd.

91. Van de week weer lekker gegeten bij La Cubanita Arnhem. Er hang altijd een gezellige sfeer en het personeel is altijd zeer vriendelijk. Ondanks de drukte is de keuken in staat om het eten snel te bereiden. Prijs/Kwaliteit is zeer goed. Echt een aanrader dus!

92. Dit is nou écht wat je noemt een vreetschuur, sorry, maar wat een fabriek. Tafeltjes hutje mutje, met je stoel tegen je achterbuurman aangeduwd. Tapas totaal niet Spaans te noemen, volgens mij alles standaard en uit zakjes, pakjes, potjes en vriezer. Salade in elkaar geflanst met wat tomaat, komkommer en een paar tomaatjes. De creme catalana is een standaard vanilleprutje met een suikerlaagje. Wel een compliment voor het personeel, ondanks de drukte blijven ze vriendelijk, al komt er wel 3 keer iemand aan je tafel om te vragen wat net door een collega ook al is gevraagd. WC's te vies voor woorden...brrrr.

93. Ik vind het eten en drinken super goed. We werden netjes geholpen door een meisje met een zwart blousje aan. We dachten dat we iets niet besteld hadden en ze ging dit vervolgens voor ons controleren. Dat vind ik persoonlijk heel netjes en hartstikke goed! De prijs in verhouding met de kwaliteit is prima. Ik raad La Cubanita zeker aan bij mijn vrienden en familie! Er hangt een fijne sfeer, het eten is lekker en de service is prima!

94. tom Pruis

95. Al meerdere keren bij La Cubanita Arnhem wezen eten. Elke keer waren we zeer tevreden. De prijs/kwaliteit verhouding is gewoon erg goed en er hangt een gezellige informele sfeer in het restaurant. Vanavond hadden voor het eerst voor een grotere groep gereserveerd. Ook deze avond was weer prima geregeld. We waren met 17 man en kregen een arrangement waarbij verschillende tapas in rondes geserveerd werden. We hoefden ons niet druk te maken over bestellen of wat dan ook, de rondes werden netjes na elkaar gebracht en drankjes konden we apart bij de bediening bestellen. Echt genieten op deze manier! Het enige minpuntje vond ik dat het vrij roemoerig was in het restaurant waardoor we elkaar slecht konden verstaan. Achteraf hoorden we van de bediening dat donderdagavond de drukste avond in de week is. Volgende keer gaan we dus lekker op een andere dag, maar we zijn hier zeker vaker terug te zien!

96. Voor het eerst gegeten bij la cubanita met 2 vriendinnen. Bij binnenkomst zat de hele zaak vol en hing er een gezellige sfeer. De aardige bedieding heeft ons netjes en rustig uitgelegd hoe alles in zijn werk ging en hoe we tapas konden bestellen, al snel daarna stonden onze drankjes en niet veel later onze eerste tapas op tafel. Vooral de eendenborst met frambozendressing is een aanrader! Heerlijk. Dat niet alle bestelde gerechtjes van 1 ronde tegelijk op tafel komen klopt, maar ze lijken hier een soort systeem voor te hebben waarbij ze van 1 soort tapas alle tafels brengen die dit besteld hebben en daarna de andere. Dit heeft mij persoonlijk niet zo gestoord want uiteindelijk krijg je alles nog best vlot achter elkaar. Het enige wat ik een minpunt vond is dat de tafels wel heel erg dicht op elkaar staan, ik snap dat je zoveel mogelijk tafeltjes vol wilt krijgen maar dit gaat echt ten koste van je privacy. En daarbij brengt dit een hoop rumoer met zich mee als de hele zaak vol zit. Maar desondanks zou ik er zeker weer gaan eten. Zeker voor de prijs van 17.50 onbeperkt.

97. Ineke & Pieter

Afgelopen woensdag hebben mijn man en ik hier gegeten. De laatste tijd hebben we in veel restaurants in Arnhem gegeten maar La Cubanita is hiervan ver uit de beste. Het was super druk in het restaurant en toch hebben we nooit lang moeten wachten op ons eten en drinken. Daarbij hadden we een super spontane serveerster die er alles aan deed om ons een prettige avond te bezorgen. Wij gaan dit zeker doorgeven aan vrienden en familie. Restaurant la Cubanita is zeer zeker een aanrader! Wij komen terug!

98. kim

99. Ik snap niet waarom er slechte dingen over la cubanita wordt geschreven. Ik ben er al 6 keer geweest (zelfs op de drukste dagen) maar het is en blijft goed en lekker! Ik snap dat het misschien vervelend is voor sommigen dat het zo druk is maar de sfeer is geweldig! En op het eten is helemaal niks op aan te merken.. vooral de kip met honing jammie jammie echt smullen! Voor de rest een hele leuke tent, leuk idee dat iedereen iets leuk mag schrijven op de muur vooral als je kinderen hebt, pluspunten! Groetjes en tot de volgende keer.

100. Doordeweeks stampvol dus wij dachten "hier moet je wezen". Dit werd een teleurstelling. De tapas komen uit grote voordeel zakken/pakken en dat proef je ook. Daar zit echt geen smaak of kraak aan. Verschillende gerechten maar gewoon laten staan, want dat moet je jezelf gewoon niet aandoen. Bediening was aardig maar een half uur op je wijntje en je biertje wachten schiet gewoon niet op. Zelf op een gegeven moment maar de rekening aan de bar opgehaald. Teksten op de muur waren leuk, maar ja wel leugens ;-)

Volgende pagina