1. Heerlijk gegeten. Echt de beste tapas die we ooit gegeten hebben! Hier komen we zeker terug. Leuke meiden in de bediening en gezellig druk.

Vorige recensies van Joke

• Al meerdere keren bij La Cubanita Arnhem wezen eten. Elke keer waren we zeer tevreden. De prijs/kwaliteit verhouding is gewoon erg goed en er hangt een gezellige informele sfeer in het restaurant. Vanavond hadden voor het eerst voor een grotere groep gereserveerd. Ook deze avond was weer prima geregeld. We waren met 17 man en kregen een arrangement waarbij verschillende tapas in rondes geserveerd werden. We hoefden ons niet druk te maken over bestellen of wat dan ook, de rondes werden netjes na elkaar gebracht en drankjes konden we apart bij de bediening bestellen. Echt genieten op deze manier! Het enige minpuntje vond ik dat het vrij roemoerig was in het restaurant waardoor we elkaar slecht konden verstaan. Achteraf hoorden we van de bediening dat donderdagavond de drukste avond in de week is. Volgende keer gaan we dus lekker op een andere dag, maar we zijn hier zeker vaker terug te zien!