• Lid sinds 2 augustus 2009

Las Rosas

Zwolle

La Cubanita

Arnhem

Alberdien heeft nog geen foto toegevoegd

1. Alberdien's profielfoto
    Alberdien heeft gereageerd op een recensie van La Cubanita

Ik ga niet in discussie over mijn mening, dit is hoe wij het vonden.

Ik heb geprobeerd duidelijk te zijn en dit uitgebreid toe te lichten en er is geheel geen sprake van 'ongenuanceerd' zijn. Dat er reacties zijn die tegen mij als persoon gericht zijn, dat is pas onbeschoft.
    Ik geef een 1 omdat in mijn ogen La Cubanita niet meer verdiend. Als zij hun gemiddelde willen verhogen, moeten zij hun service en kwaliteit van eten verhogen ipv hier op eet.nu excuses verzinnen.

Eet.nu is niet alleen online zodat je je restaurant in de hoogte kunt prijzen. Maar bedoeld om een eerlijk beeld te laten zien aan bezoekers. Ik heb geen relatie met La Cubanita of diens personeel of familie en kan gewoon eerlijk zijn! Wat Rob hiermee bedoelt snap ik daarom niet. Als je niet eerlijk kunt/wilt zijn, moet je hier niet reageren.

Een ding moet ik toegeven, inderdaad ik heb vaker een slechte recensie geschreven: in 2008 heb ik er een geschreven en dit is mijn tweede... Een restaurant moet wel erg slecht zijn voor ik een slechte recensie schrijf! Twee in 5 jaar is nou niet echt veel en dan mag je zo'n laag cijfer wel verwachten.
    Met mijn smaak is niets mis mee en ik vind tapas ontzettend lekker. Daar ligt het echt niet aan.
    Ik gebruikt eet.nu met name om te lezen, vandaar dat ik nauwelijks recensies schrijf!

Wat Rob verder schrijft: dat een restaurant zelf recensies kan schrijven ben ik het volledig mee eens. Het kan ook niet anders gezien de (onrealistische) zeer hoge cijfers. Je noemt mijn recensie slecht omdat ik alleen cijfers 1 geef, maar noemt niet de cijfers 10 die ronduit belachelijk zijn. Daarmee toon je alleen aan dat je niet eerlijk kan zijn en het kennelijk voor 'de horeca' goede recensies geeft.

Ik heb hierover genoeg gezegd en bezoekers kunnen mijn recensie lezen. Zij kunnen zelf hun oordeel vormen zonder tussenkomst van anderen. Als Marissa in haar eerste bericht wat klantvriendelijker was geweest in haar uitnodiging, zou ik overwogen hebben hierop in te gaan. Maar het gebeurde op zo'n vijandige houding dat je snapt dat dat alleen maar afkeer wekt.

Gezien de bomvolle dagen zijn 19 recensies behoorlijk weinig zou ik zeggen. Hierbij roep ik iedereen op om -eerlijk- hun reacties online te zetten. Ik ben benieuwd wat er dan gebeurt met het gemiddelde cijfer.

Hierbij ga ik deze discussie (ik verbaas me nog steeds hierover) beëindigen. Als je er niet mee eens bent: schrijf dan je eigen recensie ipv die van mij zwart te maken. Het voldoet namelijk niet aan de reactieregels.

met vriendelijke groet

2. Alberdien's profielfoto
    Alberdien heeft gereageerd op een recensie van La Cubanita

Hoi Marissa,

Gezien uw bericht bent u van La Cubanita, klopt dit? Bij het afhalen van de lege schaaltjes wordt niet standaard gevraagd of het gesmaakt heeft, maar uiteraard hebben wij onze klacht over het slechte eten kenbaar gemaakt, aan de bediening en bij het afrekenen. Het is voor hun alleen uiteraard niet mogelijk om hierover meer te zeggen dan alleen dat ze dit door zullen geven aan de keuken en bij het afrekenen dat ze het jammer vinden dat wij dit zo ervaren hebben.

Deze site wordt door ons niet verkeerd gebruikt, wij schrijven alleen onze ervaring op. Een ervaring is een mening en uiteraard verschilt dit, maar om dit verkeerd te noemen gaat uiteraard veel te ver. Ik begrijp dat u het er oneens mee bent, dat mag uiteraard, net als wij de mening mogen hebben dat wij het slecht vonden.

Voor alle duidelijkheid, het restaurant zat alles behalve vol, het was een doordeweekse avond en relatief rustig. Door de opzet van de tafels/stoelen is het echter zo dat het erg krap is als er mensen naast je zitten, dat heeft verder niks te maken met eventuele drukte. Overigens vinden wij een vol restaurant juist altijd gezellig dus als dat het geval wel was geweest, maar was dus niet het geval, dan hadden wij hier absoluut geen problemen mee gehad. Snap uw opmerking daarover ook niet.

Wij hoeven geen gratis onbeperkt eten, dat is ook zekers niet onze bedoeling geweest met de recensie. Of wij nu moeten betalen voor het eten of niet, wij zullen niet terugkomen bij La Cubanita. Wij zitten niet krap bij kas, en betalen liever voor goed eten dan dat we gratis slecht eten. Normaal gesproken zijn wij altijd wel voor het geven van een tweede kans, maar in dit geval was het echt te slecht daarvoor. Mochten wij ooit jullie wel een tweede kans geven dan wil ik hiervoor gewoon betalen.

Ik wil u echter wel bedanken voor het voorstel van gratis een keer komen eten, dat betekent dat u blijkbaar voldoende vertrouwen heeft in het restaurant. Uw overige opmerkingen tonen voor ons echter aan dat niet respectvol omgegaan wordt met klachten, wat wij spijtig vinden.

3. Alberdien's profielfoto
    Alberdien heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Aan de hand van de positieve verhalen hier een keer wezen eten bij La Cubanita. Na de eerste ronde (5 gerechten voor twee personen) zijn we snel vertrokken en elders gaan eten. Het eten is ronduit smerig (bv: slechtste inktvisringen ooit: inktvis bijna niet te vinden in de dikke laag deeg en slap). Je zit heel krap omdat de tafels bijna tegen elkaar aan staan. Bediening is slecht en traag. Ik heb nog nooit een slechte recensie geschreven, maar eens moet de eerste zijn. Van de tientallen restaurants die wij in Arnhem hebben bezocht staat deze onderaan. Er zijn zoveel leuke restaurants met lekker eten in Arnhem, maar daar valt deze zeker niet onder, zoek alsjeblieft verder en ga hier niet naar toe.

Extra opmerking: buiten actiedagen van onbeperkt om betaal je ongeveer vijf euro per gerechtje.

4. Alberdien's profielfoto
    Alberdien heeft een recensie geschreven voor Las Rosas

Zeer slecht eten, smakeloos!
    Er worden veel te weinig kruiden en zout en peper gebruikt.
    De bediening is redelijk vriendelijk en probeert zijn best te doen, maar het lukt niet.
    Waarschijnlijk door een slechte begeleiding.
    Het restaurant was voor de helft vol, maar we moesten voor het drinken en eten lang wachten.

We wilden er met ons tweeen een lange avond van maken, dus hadden gevraagd of we de tapas in 3 gedeeltes mochten ontvangen, met een half uur er tussendoor.
    We kregen het echter toch allemaal in een keer!

1,8