Op dit adres zit nu: De Vrolijckheit

1342068626 80
1409441955 82
1433220777 82
1508520381 85

1. Restaurant was vrij rustig waardoor de sfeer veel minder was. Het eten en de service zijn redelijk.

2. Jorina van Bergen

Mijn vegetarische hoofdgerecht was heerlijk. Wraps met kerriesaus en gevuld met kastanje, kruidenkaas en mango.
    Zowel voor- als nagerecht vielen tegen. De Salade met venkel was ijskoud, er zat geen lekkere dressing bij, maar een soort puree van pompoenmoes, met weinig smaak. Het nagerecht zou met gekonfijte sinaasappel zijn, maar waren twee schijfjes sinaasappel met een soort bruine smurrie erop en de chocoladeparfait was weinig chocoladesmaak, maar vooral vet.

3. Cis van Heerde

Heerlijk eten & een gezellige sfeer!

4. Donny Harmsen

Zoals altijd weer voldoende keuze, we werden geattendeerd op de dag hap en de valentijn special. Vriendelijk, tafel aangekleed met rozenblaadjes.

Lekker gegeten.

5. Uitstekend eten! Fijn dat er ook aandacht is voor de groente en niet alleen voor vlees/vis. Leuk dat er een open keuken is. Fijne gastvrouw. Prima locatie, redelijk te parkeren.

6. Met 5 meiden zijn we hier goed verwend. We hebben heerlijk gegeten voor een goede prijs, de wijn was lekker en het restaurant heeft een fijne ambiance. Wij gaan zo weer terug.

7. Rini Westerveld

Prima eethuis en heel sfeervol.

8. Bernadette Dissel

Heerlijk gegeten. Verse wilde zwijn direct uit oven. Ruim voldoende allemaal, erg compleet. Goede bediening. Stukken verbeterd ten opzichte van 2 jaar geleden dat ik er was. Er wordt echt iets van het eten gemaakt tot aan het bladerdeegkoekje bij de koffie toe.

9. Wij, 2 vriendinnen, hebben de dagschotel genomen: konijnenbout met rode kool, spruitjes, gefrituurde bloemkool en gebakken aardappeltjes. Erg lekker allemaal. De bediening was zeer prettig en dit geldt ook voor de prijs.

10. Heerlijk gegeten. Zalige en verrassende gerechten, een gezellige sfeer en een perfecte gastvrouw.
    Wat wil je nog meer?!

11. Niet helemaal wat we ervan verwachtten. De wilde spinaziesoep was lekker, maar de (gefrituurde?!) kip en zwaardvis waren droog, de frieten slap. Er worden bij de gerechten geen groenten geserveerd, wat je voor de gevraagde prijs toch wel mag verwachten. De hele avond nadorst gehad door overdadig gebruik van zout. Pluspunt: Lekkere La Trappe Bockbier van de tap.

12. Cocky Jordans

Gisteravond met 9 personen gegeten bij Beide Dames. We hebben een super avond gehad. Voortreffelijk gegeten, het zag er allemaal heel verzorgd uit! De bediening was uitermate vriendelijk en attent. Ondanks dat het vrij druk was, werd iedereen op de wenken bediend. Er hangt ook een heel gezellige sfeer! M.a.w. het was top!

13. Debby &Sanne

Heerlijk gegeten, super lekkere spare-ribs!

14. coen en ger

Menu is meer dan goed, vers en mooi opgemaakt, Prijs/kwaliteit dik in orde. Gewoon proberen en je zult het zien.

15. Heerlijk gegeten, leuk restaurant. Hoeveelheid was ruim voldoende en dat alles voor een zeer gunstige prijs.

16. Gisteravond gegeten met 5 dames, heerlijk eten, fijne sfeer en zeer attent personeel. Komen zeker terug.

17. Op 15 september 2015 gegeten bij Beide Dames. Deze keer de dagschotel: wrap met kip en groente. Heerlijk gegeten en dat voor €11,90. Als nagerecht een heerlijke lemon-cheesecake. Eten was weer erg lekker.

18. Al jaren komen wij bij Beide Dames. Het in onze ogen gezelligste restaurant is Arnhem. Wij zijn zeer tevreden over de prettige persoonlijke en professionele bediening.

Het eten is smakelijk en vers klaargemaakt, geen pakjes en blikjes en altijd zijn speciale wensen in te willigen. We kwamen er graag en we blijven graag komen.

Kortom: top voor de Dames!

19. We hebben met 6 mannen heerlijk gegeten. Het voor-, hoofd- en nagerecht waren zeer smakelijk. Je krijgt echt veel kwaliteit en daar gaat het toch om. De sfeer en bediening is gemoedelijk. Na afloop koffie gedronken. Deze werd zonder iets extra's geserveerd. Dat vonden wij een heel klein minpuntje. Voor de rest een eetgelegenheid die voor iedereen aan te bevelen is.

20. De leeuw

Hebben er heerlijk ontspannen gegeten. Zeer prettige bediening. Ontspannen, komen er zeker terug.

21. Vandaag wederom heerlijk gegeten hier. We hadden gekozen voor de dagschotel, deze was saté met rijst en sla. We wilden graag de (heerlijke) frietjes i.p.v de rijst en dat was geen enkel probleem.
    Wij eten hier wel vaker en altijd is het eten heerlijk. Dus een aanrader.

22. Afgelopen zaterdag, 16 augustus, hier met vrienden wezen eten. Ontvangst prima en de kaart schept verwachtingen.
    Voorgerecht voldoende, maar een beetje mager. Hoofdgerecht weinig en in de vis graad. Geen groente, wel 3 bakjes salade maar 1 bakje aardappelen voor 6 personen ( met 2 personen krijg je even veel)! Toetje: onze keuze was op (20:00 uur)! Alternatief genomen, ook bijna op dus kregen zeer weinig!
    Klacht wordt weg gelachen en volledig berekend! Kan nog geen koffie vanaf en excuus! Geen aanrader!

23. Cirina & Ray

Fantastisch gegeten en gedronken. Elk gerecht streling voor de tong. Heerlijke ambiance.

24. Mieke Kolkman

25. Mieke Kolkman

Wat een lekkere gerechten, supersfeer en fijne bediening. Spareribs zijn fantastisch, en supermals, lamskoteletjes (6 op m'n bord, wauw!) huisgemaakte friet en basilicumijs, hier kom ik zeker snel terug!

26. Vriendelijke bediening, heerlijke wijn. Het eten was (m.u.v. de spareribs, die waren verukkelijk) niet bijzonder goed op smaak. De kaart is klein, geeft niks, maar jammer dat er op een zondag een ingrediënt al niet meer aanwezig was, terwijl het niet een heel afwijkend tijdstip was en niet in de drukte. Jammer!

27. Een goede plek om te zijn!
    Gepast trendy! No nonsense.
    Die dames begrijpen hoe je prijs en kwaliteit samen laat gaan!
    Geen geneuzel, lekker eten en zeer tevreden naar huis!
    Annemarie

28. Hartelijke en gastvrije ontvangst door een van Beide Dames zelf, die ons heel prettig heeft bediend. Je proeft dat het eten zelf wordt gemaakt met goede ingrediënten. Friet zelfgemaakt (echt super), spareribs waren grandioos bereid en van goede kwaliteit, zo mals dat ze van het bot vielen en heel goed gemarineerd. Zo lekker hebben we ze niet eerder gegeten. Bij de koffie heerlijke zelfgemaakte en zelfgebakken verrassinkjes. Beef in Guinnes had wat smaakvoller gemogen, was wat flauw maar Beide Dames durven vernieuwende gerechten te maken, willen graag je feedback en passen de kaart ook regelmatig aan. Sfeer van het restaurant is ook leuk. Beide Dames zijn vakvrouwen met een passie. We zijn blij met deze ontdekking en komen snel terug.

29. Prima eten, prettige bediening, restaurant ziet er leuk uit en prijs ok.

30. De prijs-kwaliteit verhouding bij "Beide Dames" is prima evenals de bediening. We werden vlot en vriendelijk behandeld. De sfeer bij "Beide Dames" mag nog iets beter. De zaak ziet er netjes uit, maar de lampen zijn redelijk sfeerloos en een leuk stukje muziek miste ik die avond ook. Als dit nog verbetert wordt is dit zeker een zaak waar ik vaker terug zal komen.

31. Ik heb heerlijk gegeten, vooral de ribjes zijn zoals ze beschreven hebben in de kaart. Wijn was voortreffelijk en het is echt huiselijk en sfeervol. Echt een aanrader.

32. Klaas & Mareille

Heerlijke avond bij de dames. De spare-ribs waren voortreffelijk, vlees viel bijna van de botjes! ook goed gemarineerd. Leuk sfeertje, gemoedelijk, persoonlijk en oprecht. Carpaccio vooraf ging er ook prima in.

33. Onlangs voor de eerste maal aan "beide dames" een bezoek gebracht. Wij hebben ons laten verrassen door de huiswijn en een stokbrood met verschillende dipjes vooraf. Vervolgens heb ik de gegrilde biefstuk gegeten en mijn vrouw de mosselen. De gerechten waren uitstekend op smaak.
    Ondanks dat de zaak goed vol zat, hebben wij niet lang op onze gerechten hoeven wachten.
    Ook had de bediening uitgebreid de tijd voor een uitleg bij de kaart en een gezellig gesprek. Fantastisch!! Wij hebben een zeer geslaagde avond gehad.
    Beide Dames, bedankt!

34. Top! Van de week hier gegeten na positieve verhalen van een collega. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Eten ook helemaal super, mijn vriendin had de dagschotel en ik biefstuk.
    Zelden hebben wij zo lekker gegeten voor zo’n prijs.
    Wij komen hier zeker terug!

35. Gisteren voor het eerst bij beide dames gegeten na de overname van deksels.
    Wat is dit een prachtige zaak geworden. Leuke en vriendelijke bediening en het eten was heerlijk.
    De tijd tussen het voor- en hoofdgerecht was goed en de wijn was heerlijk.
    Beide dames is zeker de moeite waard om nogmaals te gaan eten.

36. Heerlijk gegeten en zeer gastvrij. Een super restaurant voor in het centrumgebied en zeker niet duur. Een echte aanrader voor iedereen.

37. Prima tentje, eigenlijk zou iedereen het moeten kennen ... het is een prima restaurant. Klein maar volwaardig.
    Eenvoudig en basic qua opzet en kaart, maar wat er op staat is ook allemaal goed en vers. Fijne bediening en perfecte wijn ! Wat het ook voor een wijn is... klasse keuze (zegt een wijnkenner)
    Leuke dames, dat zeker. Zéér vriendelijk en staan graag voor hun gasten klaar. Wij weten hoe klein de keuken daar is, dus nog maar eens complimenten voor de kok. Ook goed personeel...opvallend zelfs.
    Als je het weet te vinden....wordt het een lekkere avond !! (beetje afhankelijk van je gezelschap natuurlijk)

38. Gisteren heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant met super gastvrije bediening.
    Vooraf Carpaccio zoals hij hoort te zijn en voor mijn man een verrassend goede Gazpacho en als hoofdgerecht voor mijn man de spareribs (om je vingers bij op te eten zo lekker) en voor mij het groentestoofpotje, top!
    Ook de vers fruit met hangop en de verse aardbeien waren verrukkelijk. Ook de huiswijn smaakte ons goed, kortom; een echte aanrader voor een avondje genieten tegen een allezins redelijke prijs, bedankt dames!!

39. Ik ben niet zo van het plaatsen van recensies op internet maar vond het nu toch tijd worden hiervoor. Al meerdere malen ben ik hier met gezelschap wezen eten en zijn nog nooit teleurgesteld. Sfeer, gerechten en bediening waren allemaal dik in orde. Een aanrader om hier heen te gaan!

40. We zijn hier onverwachts binnen komen lopen met een man of 14. We hebben gewoon van de kaart gegeten. We hebben genoten van de ambiance en het heerlijke eten. Over de service wil ik een ding zeggen en dat is dat iedereen wel wenst om zo bediend te worden. Ohja en de spareribs zijn om aan te bevelen. Hier komen we zeker een keer terug!

41. Afgelopen week hebben wij met z'n vieren hier heerlijk genoten van lekkere gerechten als de biefstuk, spareribs, de gamba's en de huisgemaakte frieten. In een woord super! We hebben zelden meegemaakt dat je kunt proeven dat alles vers wordt bereid. Ook de cheesecake en de verse aardbeien vielen goed in de smaak. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk en gastvrij.
    Wij komen hier zeker nog eens terug!

42. Ziet er gezellig uit, maar biedt absoluut niet wat je verwacht als je de ambiance en de kaart ziet. Eten was niet echt goed, vis vol met graten. Er werd zelfs bij het afrekenen niet gevraagd of alles naar wens was, dus laat ik dat hier maar weten: Nee dus!

43. Heerlijk en relaxed gegeten. De wijn was prima en leuk dat het aan tafel voor me werd ingeschonken. De forel smaakte goed en de koffie compleet was ook compleet met lekkernijen erbij. Hele hartelijke bediening.

44. Wij zijn hier gaan eten om te kijken of het een geschikte locatie was voor de viering van een verjaardag, en in eerste instantie waren we erg enthousiast goede sfeer en inrichting en vriendelijke bediening.
    Helaas was het eten zelf vrij teleurstellend, de dagschotel Fish en chips bestond uit een vis vol graten en een dikke laag deeg volgelopen met vet en zonder kruiden en een voorgerecht van gemengde gegrilde groenten was 3 dunne plakjes courgette een klein stukje tomaat en venkel, vrij karig dus.
    Voor vegetariërs weinig keus.... en bij de vis ook buiten wat blaadjes sla geen groentes.
    Na afloop wilden we toch wat zeggen over de kwaliteit om een kans te bieden dit te verbeteren, maar daar waren ze niet echt open voor en we gingen weg met een negatief oordeel uiteindelijk en op zoek naar een ander alternatief.

45. Erg lekker gegeten, gastvrij, je ziet echt dat de dames hun hart erin hebben gelegd. Geen massa, maar juist persoonlijk, tijd voor een praatje, uitleg over het eten, echt een leuke tent, als het dichterbij stond gingen we vaker! Echt een aanrader!

46. Beide dames zijn erg vriendelijk, de bediening is lekker vlot, en het eten heel lekker. De biefstuk en de dagschotel (pasta met zalm en asperges) waren heerlijk. En ons toetje was een miljonairs-taartje: een verrukkelijke verrassing. Dankjewel, dames, voor de fijne avond!

47. Ik was er gisteren met een stel vrienden en heb er heerlijk gegeten en gedronken.Vind dat er een gezellige en warme sfeer is complimenten hier voor.Het eten vonden wij alle 4 super voor elkaar.De kaart is duidelijk en verrassend en hoorde dat de dames om de 2 maanden de gerechten veranderen.Ik kijk er al naar uit!
    Dames bedankt voor de gezellige avond en tot ziens.

Groet Siem

48. patricia

Gisteren wezen eten met zijn tweetjes. Voor mij de dagschotel, die heerlijk was, en voor mijn vriend het stoofpotje. Stoofpotje was niet echt pittig ( zoals omschreven ) maar wel lekker. Genoeg om je buikje rond te eten en een zeer prettige bediening. Oprecht vriendelijk!!

49. Wat een leuk en gezellig eetcafe!
    Heerlijk eten, verse producten, aparte gerechten en heerlijke wijn! Dit alles voor een zacht prijsje!

Dames ga zo door!!!

Ik kom zeker terug!

50. Lekker gegeten! Vond vooral de knapperige groenten bij het hoofdgerecht lekker en heb genoten van de baked cheesecake!

51. Janneke

Heerlijk gegeten bij Beide Dames! De groentes lekker vers, gezellig opgedekte tafels en vriendelijke bediening!
    Mooie kaart, staan verrassende gerechten op.
    Een gezellige aanwinst hier in de wijk, daar gaan we zeker vaker eten!!!

52. Bediening was erg rommelig; 2 x menukaart aangeboden-terwijl we al eten hadden besteld. Terwijl we aan het voorgerecht zaten kwamen ze al met 'het verkeerde' hoofdmenu. Het eten was niet lekker, sate was smakeloos, aangebrande aardappeltjes en rare combinatie (rode kool bij sategerecht/kroepoek?). Kortom niet wat ik verwacht had, helaas..

53. Arjan van Wely

Eindelijk eens niet bediend door dat jonge grut maar door dames van mijn leeftijd....... vakvrouwen dus!

Goed eten in een frisse, sfeervolle zaak

54. Margreet Hartgers

Waar kun je nog zo'n adres vinden?
    Heerlijk eten bereidt van verse producten, vriendelijke bediening voor een relatief klein bedrag.
    Laagdrempelig in een sfeervolle ambiance.
    Wij hebben genoten.

55. Peter Brouwer

Heerlijke avond gehad, prima sfeer/ambiance, lekker ongedwongen. Binnenkort weer een nieuwe kaart, ben benieuwd, komen snel weer genieten!!!
    B.O.N. Vivant.

56. Vanavond heerlijk gegeten Beide Dames. Wijn, eten, ambiance en bediening allemaal dik in orde, een echte aanrader.

57. Heel erg leuk restaurantje, gezellig en informeel. Met de naam 'eetcafe' doen ze zichzelf wat te kort. Lekker eten, goede en leuke bediening. Echt een aanwist voor de wijk!

58. Prima stijlvol ingericht restaurant, lekker eten en betaalbaar, ongedwongen sfeer en persoonlijke bediening. We komen zeker terug!

59. Dit restaurant heeft onlangs nieuwe eigenaars gekregen en na een grondige verbouwing is er een geheel nieuw restaurant ontstaan. Mooie ambiance en heerlijk ongedwongen bediening.
    Prijs kwaliteit is goed! Verder heerlijke huiswijnen. Hier kom ik zeker terug!