• Lid sinds 30 januari 2013

Beide Dames

Arnhem

Sander en Monique heeft nog geen foto toegevoegd

1. Sander en Monique's profielfoto
    Sander en Monique heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen ’t Badhuys

Ik had saté van kippendij besteld. Helaas was de kip nog rauw en roze van binnen. Kan een keer gebeuren. De kok kwam naar de tafel om te zeggen dat er snel goede saté zou worden gebracht. Toen de saté kwam (tafelgenoot was allang uitgegeten) was weer het vlees rauw. De manager kwam erbij: ‘ ja ik zie dat het vlees niet lang genoeg is gebakken. Het wordt diepgevroren aangeleverd en was waarschijnlijk nog niet helemaal ontdooid. Ik zal het doorgeven aan de keuken en de saté van de rekening halen.’ En dat was het. Geen gebaar voor compensatie van het ongemak (geen hoofdgerecht gekregen, lang moeten wachten voor niks) of enige coulance. Zonde! Wij komen hier niet meer terug.

1,3
  2. Sander en Monique's profielfoto
    Sander en Monique heeft een recensie geschreven voor Beide Dames

Hartelijke en gastvrije ontvangst door een van Beide Dames zelf, die ons heel prettig heeft bediend. Je proeft dat het eten zelf wordt gemaakt met goede ingrediënten. Friet zelfgemaakt (echt super), spareribs waren grandioos bereid en van goede kwaliteit, zo mals dat ze van het bot vielen en heel goed gemarineerd. Zo lekker hebben we ze niet eerder gegeten. Bij de koffie heerlijke zelfgemaakte en zelfgebakken verrassinkjes. Beef in Guinnes had wat smaakvoller gemogen, was wat flauw maar Beide Dames durven vernieuwende gerechten te maken, willen graag je feedback en passen de kaart ook regelmatig aan. Sfeer van het restaurant is ook leuk. Beide Dames zijn vakvrouwen met een passie. We zijn blij met deze ontdekking en komen snel terug.