• Lid sinds 6 maart 2012

Dining56

3. 8,9

So Phi

Arnhem

Arnhems meisje heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Arnhems meisje's profielfoto
    Arnhems meisje heeft een recensie geschreven voor De Steenen Tafel

Vorige week tijdens de restaurantweek hier gegeten. We kregen eerst een schaal met olijven, chips en ganzenworst. Daarna een amuse en hierna brood met boter. Hierna het voor- hoofd en nagerecht. Wij hebben erg lekker gegeten en dit alles voor € 27,50 p.p. Normaal gesproken vind ik dit restaurant te duur maar tijdens de restaurantweek kom ik hier graag weer terug.

2. Arnhems meisje's profielfoto
    Arnhems meisje heeft een recensie geschreven voor RUNG
    Thais Arnhem

Lekkere thaise gerechten en niet duur.

3. Arnhems meisje's profielfoto
    Arnhems meisje heeft een recensie geschreven voor Dining56

Ben hier tot nu toe 2 keer geweest. De eerste keer was in de kookstudio waarbij we een 4-gangendiner hebben gekookt. Was erg lekker. De 2e keer dat wij hier waren maakten wij gebruik van de sweet-deal actie. Vond het een beetje tegenvallen zowel qua smaak als qua hoeveelheid.

4. Arnhems meisje's profielfoto
    Arnhems meisje heeft een recensie geschreven voor Pssst Amigo
    Mexicaans Arnhem

Genoeg keus, lekkere gerechten voor weinig geld. Enig minpuntje is dat het er wel erg donker is. Sfeerverlichting is leuk maar dat je de kaart bijna niet kunt lezen door te weinig licht lijkt mij niet de bedoeling.

5. Arnhems meisje's profielfoto
    Arnhems meisje heeft een recensie geschreven voor Dino's
    Nederlands Arnhem

Kaart is niet bijzonder en ik vond het eten onder de maat. Ik ben hier 1 keer geweest omdat dit het enige restaurant was dat nog plek had, maar dit was ook gelijk de laatste keer.

6. Arnhems meisje's profielfoto
    Arnhems meisje heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Twins

Voorheen vond ik dit een goed restaurant met lekkere gerechten maar de laatste paar keer dat ik hier ben geweest viel het eten erg tegen en heb ik besloten om hier dus niet meer terug te komen. Erg jammer.

7. Arnhems meisje's profielfoto
    Arnhems meisje heeft een recensie geschreven voor Bistro Piaf

Erg lekker eten en goede service.
    Enig minpuntje: erg krap

8. Arnhems meisje's profielfoto
    Arnhems meisje heeft een recensie geschreven voor Bistro de Bok

Eens maar nooit meer! Wij hadden gereserveerd maar ondertussen moesten we heel lang wachten op ons tafeltje omdat ze zelf niet meer snapten waar ze ons neer moesten zetten. Voorgerecht vonden wij allebei niet lekker. Hadden gegratineerde champignons maar die champignons dreven in het vocht en waren hier dus mee volgezogen. Hoofgerecht kon er mee door. Wij komen hier dus niet meer terug.

9. Arnhems meisje's profielfoto
    Arnhems meisje heeft een recensie geschreven voor De Smidse
    Nederlands Arnhem

Wij hebben hier een tijd terug voor het eerst gegeten maar dat was ook gelijk de laatste keer. Wij gingen lastminute uiteten dus nergens meer een tafel vrij voor 2. Bij de Smidse nog wel een tafel vrij dus dan maar hier eten. Vond het een donker en ongezellig restaurant met een ouderwetse inrichting. Het eten kon er mee door maar niet geweldig. Wij komen hier dus niet meer terug!

10. Arnhems meisje's profielfoto
    Arnhems meisje heeft een recensie geschreven voor Le Grand Royal
    Internationaal Arnhem

Ga hier vaak lunchen. Lunchkaart is erg uitgebreid. Lekkere broodjes en salades. Laatst ook weer een keer gedineerd. Weer erg lekker gegeten.

11. Arnhems meisje's profielfoto
    Arnhems meisje heeft een recensie geschreven voor So Phi
    Internationaal Arnhem

Hier al een aantal keer gegeten. Altijd het verrassingsmenu van 5-gangen genomen. Lekkere kleine gerechtjes en verrassende combinaties. Wel aan de dure kant maar ik betaal liever wat meer voor lekker eten en daarvoor ben je bij So Phi aan het juiste adres!

12. Arnhems meisje's profielfoto
    Arnhems meisje heeft een recensie geschreven voor De Blauwe Hoek

Dit is het beste Turkse restaurant in Arnhem. Genoeg keus, lekker eten en een goede prijs.

13. Arnhems meisje's profielfoto
    Arnhems meisje heeft een recensie geschreven voor Beide Dames

Lekker gegeten! Vond vooral de knapperige groenten bij het hoofdgerecht lekker en heb genoten van de baked cheesecake!

14. Arnhems meisje's profielfoto
    Arnhems meisje heeft een recensie geschreven voor Mytilini

Wij hebben hier een paar weken geleden gegeten. Wij hadden een bon van Sweetdeal dus gebruik gemaakt van het buffet. Vlees voor op de gril was erg vet. Daarnaast waren de bakken bijna leeg. Warme gedeelte van het buffet was niet heel warm. Als desert konden wij alleen kiezen voor fruit, yoghurt of taart maar de taarten waren allemaal warm geworden doordat ze er al zo lang stonden. Kan nou niet zeggen dat we lekker gegeten hebben dus wij komen hier nooit meer.