Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Amsterdam verdeeld zijn.

1. Heerlijk eten en vriendelijke bediening. Prettige ambiance. De achtergrondmuziek is ook werkelijk op de achtergrond, zodat je elkaar zonder moeite kunt verstaan.

2. De gastheer/ eigenaar is zeer gastvrij. Het eten is van een hoog niveau en de wijnkaart voortreffelijk. De wijnen lijken prijzig, maar zijn het geld meer dan waard.
    Il Borgo is zo'n pareltje waarvan je hoopt dat het Parool het niet ontdekt.

3. We hebben zo lekker gefeten bij Il Boccalino, eerlijk puur en met liefde klaargemaakt. De vega pasta van de chef werd aan onze rafel bereid en was verrukkelijk! We komen zeker terug! Sfeer, bediening, alles top!

4. Casper de France

Heerlijk gegeten. Met een volle buik en mooie herinneringen weer huiswaarts gegaan. Kom zeker terug!

5. Wat een lekker eten wordt hier geserveerd! En anders dan anders, als je van de midden-oosten keuken houdt echt een aanrader.
    Wij komen snel weer.

6. Top avond gehad. Zeer fijn met vrienden uit eten gegaan in dit sfeervolle restaurant met eten uit een origineel Iraanse keuken. Zeer vriendelijke ontvangst door de eigenaren die ervoor zorgen dat je je meteen thuis voelt.

7. Gia
    Italiaans Amsterdam

Afgelopen zaterdag geweest en verbaasd zie ik dat er weinig recensies zijn over dit restaurant. Wij hebben in ieder geval een een zeer positieve ervaring met heerlijk eten met Gamba di Gia als topper. Een gerecht niet eerder op een andere kaart gezien en gegeten.
    Bediening gezellig en goed, interieur warm alles meer dan tevreden zijn we en komen absoluut terug.

8. Chinees-Indisch Amsterdam

Voorheen altijd tevreden, maar nu nooit meer! Het eten en vooral de babi pangang was niet te eten, bijna geen vlees, de rode saus was aangemaakt waardoor het heel kledderig en papperig was. Mijn schoonouders hebben voor hun 50-jarig huwelijk hier voor bijna €200 besteld, maar de gasten hebben de bakken uit moeten schrapen. Zo weinig bami en nasi! Daardoor konden mijn schoonouders niet genieten van de maaltijd en om dat te zien was verschrikkelijk. De eigenaar heeft nog terug gebeld met een flut oplossing. Volgende keer 4 gratis bakken bami. Geen compensatie ter plekke, niets! Nooit meer voor ons en wie het horen wil. Sorry, maar zo ga je niet met trouwe klanten om. Ons en vele mensen met ons zijn ze kwijt, want dit gaat in Amsterdam Noord van mond tot mond. Het ergste van alles is nog dat het 50-jarig huwelijksfeest verpest is door het slechte en te weinig eten èn de manier van behandelen. Schande!

9. Internationaal Amsterdam

Een verborgen adres, het omrijden meer dan waard. Geweldig mooie gerechten met prachtige smaakcombinaties, attente bediening, heerlijke wijnen in een leuk smaakvol ingericht restaurant. Een aanrader.

10. Pizzeria Amsterdam

Gemma Crijns

Sfeer was buitengewoon gastvrij, ongedwongen en gezellig. Eten en service prima!

11. Zeer prettige sfeer, uitgebreide kaart en aantrekkelijk geprijsd.
    Zeer geschikt om een feestelijke dag te vieren.

12. Isolde Paques

Lekker eten, fijne sfeer, gezellig klein. Aanrader!

13. Bezoekers balletvoorstelling

Zeer gezellig en goede pizza’s gegeten. Zaak zat vol, waardoor er veel geluid was. Daarom de koffie maar in het muziektheater gedronken.

14. Marcelien Gorré

15. Heerlijk gegeten op de verjaardag van mijn dochter. Prettige sfeer, vriendelijke bediening.

16. Marion Florusse

Etentje voor mijn zoons 20ste verjaardag. Hij was verrukt van de Sukyaki met Japans rundvlees. De bediening is ongelooflijk goed en vriendelijk.

17. a v d stelt

Mooi gebouw en een leuk restaurant waar we gezellig ontvangen werden. Eten was goed en smaakvol en een leuke vlotte bediening. Toppertjes.

18. Wat een leuk restaurantje en wat een heerlijk eten. Ik kwam daar door de lovende recensie in Het Parool en het is allemaal waar. Heengaan allemaal. De eigenaar is zeer vriendelijk en behulpzaam bij het adviseren. Jammer dat mijn maag te klein was...

19. Very nice service. Very good food quality. I only decreases a half star on Price quality as we have limiti to order only 2 deserts per person in All you can eat.

20. Beer Boneschansker

Het was gezellig en de paling van Ale was geweldig lekker. Maar de fisk&sjips waren veel te vet, de korst te hard en te lang gebakken.

21. Internationaal Amsterdam

Academictraveller

Vertaal van English naar Nederlands

Horrible service and horrible food. One of the worst restaurant experiences I have ever had. Expensive and low quality. Cozy place, looks good, but unfortunately looks aren't everything!

2,6
  22. Heerlijk gegeten en genoten van een met zorg bereide menu.

23. Ons all time favorite. Eten is abnormaal en eigenaar heeft passie voor wat hij doet samen met de kok. Wij brengen iedereen hierheen. Of het zakelijk is of voor de leuk.

24. Thibaut Cuvelier

Vertaal van English naar Nederlands

Excellent family restaurant with a very nice atmosphere and a nice waitress! The food was really excellent (especially the main dishes).

25. Marian Temmelts Smits

Niet alleen een gezellige ambiance maar het eten is heerlijk. Zijn nu een paar keer geweest, avond, lunch en volgende het ontbijt. De bediening is erg aardig en klantgericht. Ik verheug me al op het ontbijt.

26. mart raymond

Flauwe smaken. Niet erg Indisch. Koffie te duur.

5,5
  27. Vertaal van English naar Nederlands

I wasn't satisfied with my visit, they don't see the difference between expresso and coffee americano. Look at the photo and judge for yourself. (Respons to owner:) Indeed you are a fish restaurant and I had a dinner for €200,- but afterwards I wanted to drink a coffee Americano. Don’t pretend I’ve been mistaken with my review. It wasn’t worth my visit.

2,3
  28. Vertaal van English naar Nederlands

Restaurant was busy but with a reservation was right away brought to a table. Food was unique and delicious. Good energy in the restaurant and service staff were attentive. Enjoyed it and would love to come back.

29. Loek en Ingrid Polder

Voor het eerst hier gegeten en het is ons goed bevallen, de pizza’s waren erg lekker, niet te hard en niet te zacht, helemaal prima.
    Sfeervolle zaak met vriendelijke bediening, glaasje wijn 🍷 aan de prijzige kant en erg jammer dat de rode wijn veel te warm word geschonken, toen ik dat vermelde werd er gezegd : we schenken het op kamertemperatuur. Persoonlijk vind ik rode wijn smakelijker als het licht gekoeld is.
    Alternatief is dus een ijsblokje, wel erg jammer.