Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Amsterdam verdeeld zijn.

Tineke Bansie

Heerlijk gegeten. Foie gras en patrijs met bijpassende wijn. Bij binnenkomst een echt welkoms gevoel en een fijne, efficiënte bediening.

Heerlijk gegeten; chateaubriand was briljant!
    Prima wijn en zeer attente en adequate service.
    En in leuke omgeving met goede sfeer.
    Kortom helemaal goed!

Martine Keur

5. Zuid-Amerikaans Amsterdam

Martine Keur

Lekkerste shoarma 🖒👌

Jan Willem

Heerlijk gegeten. Prettige sfeer. Niet goedkoop, maar zeker de moeite waard. Vis is top, oesters heerlijk vers.

Goed eten, goede service.

Heerlijk eten, voor niet al te duur, wel hele smalle tafeltjes en geen fijne stoelen.

Beste roti rollen in Amsterdamsko! 5 Sterren gegarandeerd!

11. Internationaal Amsterdam

Hippe tent. Leuk uitzicht. Eten is matig. Niks bijzonders, de kaart is zeer beperkt.

12. Indonesisch Amsterdam

Mattie Tugendhaft

Geweldig zoals altijd. De rijsttafel is smullen en de bediening uitmuntend een aanrader.

Ellen den Exter

We hebben met z'n zessen een leuke lunch gehad, was een bijeenkomst met onze nichtjes uit Australie. Het eten en de wijn was prima.

Het eten was heerlijk en de bediening is super zoals altijd!

Lekker warm en snel toppi het is aanrader groetjes issaoui

Diner met een groep van 19 op 8 november j.l. Nog nooit heb ik zo slecht gegeten. Een paar schalen met lauwe vis (makreel), verchrikkelijk vette runderrib, iets vegetarish, vergezeld door lauwe friet en een beetje sla, en chocolade dessert.
    Ik ben niet bekend met wat ze a-la-carte serveren maar dit "groepsarrangement" was een regelrechte aanfluiting en een belediging voor de gasten. Ze moeten zich dood schamen. De prijs die ze nemen is ook nog eens buitensporig hoog al zou elke prijs voor dit schandalige voer te veel zijn geweest.
    Ik heb ze dit via email ook laten weten maar ze zijn blijkbaar nog te beroerd om hierop te reageren. Super dom!

17. Vietnamees Amsterdam

De kwaliteit van dit restaurant is op veel punten beter dan de geijkte Vietnamese restaurants in het centrum. De smaken zijn erg gebalanceerd, en de keus uit gerechten is niet belachelijk groot, maar gevarieerd genoeg om weer terug te komen!

Echte aanraders zijn de rijstrollen die jezelf moet maken (met instructie) en het rundvlees in betelblad.

Service is vriendelijk. Een aanrader.

Leuke en gezellige zaak. Dit was de 2e keer dat ik er was. Eerste keer voordeel van de twijfel ivm slechte service. Helaas weer teleurgesteld gisteren. Personeel lijkt ongeïnteresseerd en gehaast. Meerdere keren drankjes besteld die niet kwamen maar wel op rekening stonden. Echt jammer… hier laat dumdum steken vallen.

Daniel Jennings

Amazing steak great service would highly recommend.

Had weer een leuke ervaring in jullie restaurant. Dit keer vond ik het bestek iets beter dan de vorige keer toen ik daar was. En niet te vergeten die mooie jongens die daar werken, de obers. De koks niet zo hihi. Kom wel snel weer langs hoor.

Neville.

Het eten was heerlijk en de bediening erg vriendelijk.

22. Surinaams Amsterdam

Eten is echt niet lekker en in een Surinaams eethuis verwacht ik niet enkel Marokkaans personeel achter de toonbank die je ook nog eens uitermate onbeschoft behandelen, dit is een plaats waar ik nooit meer binnen stap, en over de hygiëne wil ik niet eens spreken zo vies zag het er uit.

23. Nederlands Amsterdam

Een hartelijke ontvangst. Gevraagd werd of we de voucher van Groupon al hadden afgegeven. Ongevraagd kregen wij een lijstje met voorgerechten in handen, waardoor de suggestie werd gewekt dat dit deel uitmaakte van het menu waarvoor we kwamen: kaasfondue. Bij afrekening bleek dit extra berekend te zijn. Achteraf bezien logisch, omdat er een goede verhouding is tussen de prijs en het gebodene.
    Maar op z'n minst had eerst gevraagd moeten worden of we überhaupt een voorgerecht wilden. De hoeveelheid brood, groenten en kaas was zo groot dat we die niet op konden, dus er was geen ruime voor een voorgerecht.

Christiane Klieve

Great restaurant, we enjoyed it to be your quest! Thanks!

Zeker aan te raden voor een gezellige avond met familie of vrienden. De sfeer en het eten (vooral de tajine met zeeduivel en de pompoensoep) hebben gezorgd voor een geweldige avond. Ik kom zeker terug!

Het lekkerste wat we ooit gegeten hebben uit de Marokkaanse keuken!!! Heerlijke Marokkaanse harira soep, verrukkelijke kip tajine met geconfijte citroen. Echte aanrader. Bedankt ook voor de goede bediening.

27. Aziatisch Amsterdam

Wij werden hartelijk ontvangen en netjes begeleid naar de tafel die wij graag wilde hebben. Wij hadden op internet gelezen dat de champagne tafel een aanrader was, en dat is het zeker. Je zit romantisch in een nisje die afgeschermd is aan de zijkanten met gordijnen.
    Bij ontvangst kregen wij heerlijk 2 glaasjes Moët. Wij zijn begonnen met verschillende soorten sushi eten (op de foto maar 2 soorten te zien). Als echte kieskeurige sushikenners kunnen wij vertellen dat dit echt de allerlekkerste sushi is geweest die wij ooit gegeten hebben. Zachte textuur en een explosie van smaken. Na de sushi hebben wij five spices lobster (500gr) gegeten, die was lekker. Daarna
    Prawn Tempura gegeten eindelijk een kok die de gamba waardeerd en niet te dik in de tempura doet, daardoor is de smaak van de gamba nog heerlijk aanwezig.
    De toetjes was een verrassing van smaken. Wij vroegen aan de serveerster wat een aanrader was en zij gaf aan dat de gember- panna cotta met chocolade mouse erg lekker was en de chocolade soufflé. De chocolade soufflé was lekker maar de gember panna cotta was echt een verrassing van smaak. Die was echt heerlijk, met de combinatie van de chocolade mouse!

Wij hebben heerlijk genoten en komen zeker weer terug. Het is niet goedkoop maar het is het echt waard! Naast het eten is de sfeer ook goed, en is de bediening vriendelijk.

Een echte aanrader

28. Aziatisch Amsterdam

We komen hier al jaren. Vaste stek en altijd geweldig eten. Geweldige service en ambiance. Raad iedereen aan om hier eens naar toe te gaan. Een dikke 10!

Excellent service by Casper and the team, and for your fresh, bountiful vegetarian options on your menu 💜

Konden niet serveren wat als seizoensmenu online vermeld stond, namen met tegenzin een Cordon bleu van maishoender € 25, met Parmaham, Gruyère en tomatensalade en frites… paste net op bord. Was een hele grote soort Schnitzel en verre van smakelijk. Vele malen hier voor theatervoorstelling een diner verkregen, maar gaat heel hard achteruit qua smaak en gerechten, prijs niet die stijgt boven zijn eigenlijke waarde.
    Chef-kok Peter de Vries en souschef Wijnand van Zanten zoals zij zich graag aanprijzen moeten maar een aanvullende cursus gaan volgen, dit kan zo niet… ondanks prettige sfeer en bediening… daar ligt het niet aan.