Er is voldoende (na 18:00 uur gratis, uitgezonderd op koopavond (vrijdag)) parkeergelegenheid voor de auto in de directe omgeving van ons restaurant.

NS Stations / Khop Khun Thai Cuisine is slechts 1 minuten lopen van het NS station Alphen aan den rijn

Heeft u iets te vieren zoals een verjaardag, bruiloft of andere feestelijke gelegenheid? Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Wat u ook te vieren heeft, wij regelen het graag voor u! Wilt u meer weten over onze mogelijkheden? Neem dan contact met ons op. Wij staan u graag te woord.

• Veganistisch
  • All-inclusive

5. Betalen Visa American Express Master Card pin

1479193413 88
1519828325 88
1528662001 88
1532195472 88

1. Theo Norder

Wij komen hier al een lange tijd.
    Altijd super kwaliteit, versheid en gezelligheid. Super goede medewerkers!
    😄😄👍

2. Samantha

Altijd heerlijk eten daar: echt een aanrader!

3. Het was weer super lekker. Vriendelijke bediening. Een fijn avondje uit.

4. Hans Suter

Zeer vriendelijke bediening in een klein gezellig restaurantje.

5. Erg lekker gegeten in een leuke entourage en tegen redelijke prijs.

6. Corrie van Amerongen

Heerlijk gegeten. Goede kwaliteit van het eten, heerlijk gekruid en echt Aziatisch. Goede en vriendelijke bediening, met goede uitleg op vragen. Sfeervolle locatie, niet groot, waardoor intiem.

7. Altijd heel erg lekker, aardig personeel en niet duur.

8. Voor de zoveelste keer hier heerlijk gegeten! We hebben nu bijna alles op de kaart geproefd, en alles is gewoon zoals het in Thailand ook smaakt! Heerlijk! Een super vriendelijk gastvrouw en bediening maken het sfeer perfect! Wel goed opletten dat als je iets pittigs besteld, is het dan ook echt pittig… fantastisch! Favorieten zijn de Biefsalade, Massaman curry de Buikspek. De saté bij Khop Khun is de beste die ik ooit gegeten heb!

9. Jan 40 punten

Heerlijk gegeten, geen grote kaart, maar genoeg keuze. Wel jammer dat afhalers in het restaurant staan en de bediening zichtbaar hinderen.

10. Prima en lekker gegeten. Prettige bediening geïnteresseerd in de klant en de kwaliteit van hun eigen eten.

11. Marjolein

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en goede prijs /kwaliteit verhouding.
    Voor herhaling vatbaar 👍🏼

12. Marieke

Heerlijk gegeten! Goede bediening. Echt een aanrader!

13. Zeer goed eten tegen een goede prijs.

14. Heerlijk eten! Vlotte en leuke bediening! En dat voor een heel redelijke prijs!

15. Heerlijk gegeten, lekker vers, bijzonder smaakvol. Vriendelijke bediening.

16. Super lekker gegeten en een fijne bediening.

17. Heerlijk Thais eten! Goed en uitgebreid assortiment, vriendelijk personeel. Kleinschalig restaurant en betaalbaar. Kortom een geweldige beleving. Kom zeker terug.

18. Fred Wondergem

Geweldige plek tussen station en centrum. Perfecte timing om relaxed op tijd weg te zijn. Eenvoudige inrichting, heel warme bediening. Heerlijk eten. Populair, goed dat we reserveerden.

19. Heerlijk gegeten. Aardige bediening. Aanrader.

20. Heel goed gegeten echt een aanrader. Alleen de afzuiging was niet goed baklucht in de zaak. Bediening was super netjes en beleefd voor de rest valt niets op aan te merken erg goed wij gaan vaker echt waar.

21. Het eten was lekker, prima locatie maar er waren wel wat punten die ons stoorden. Het druk en wat gehorig. En misschien doordat het druk was duurde het relatief lang voordat we ons hoofdgerecht opgediend kregen.

22. Peter de Groot

Gewoon een goeie tent met nette beleefde bediening en echt heel lekker eten voor een aanvaardbare prijs.
    Doen!
    De ambiance is wat kantine-achtig, maar een goed gezelschap maakt zelf de sfeer.

23. We hebben genoten van de heerlijke maaltijd samen met vrienden. Ruime keuze, ook voor vegetariërs. Op de doordeweekse avond werd ruim de tijd gegeven tussen de gangen. Bediening was gastvrij, vriendelijk en correct. Enig minpuntje, het in- en uitlopen en wachten van afhaalklanten vonden we af en toe storend.

24. Hier al meerdere (lees: heel vaak) keren gegeten. Het eten is van constante kwaliteit. Is het druk dan moet je (maar waar niet?) iets geduld hebben maar het eten zal nooit worden afgeraffeld. Vriendelijke bediening, ik zou zeggen doe je ogen dicht en waan je in Thailand! Al heel veel gerechten uitgeprobeerd en ze zijn allemaal even lekker. De gebakken rijst is ook zeer aan te bevelen!

25. Zeer aardige bediening. Eten was lekker. En prijs/kwaliteit was zeer goed. Wat wil je nog meer?

26. Weer heerlijk gegeten bij Khop Khun!

27. Heerlijk eten, vriendelijke bediening!
    Interieur heeft een upgrade gekregen, wat zeker ten goede is gekomen.

28. Heerlijk eten. Prima bediening

29. Heerlijk eten. Goede bediening. Zeer vriendelijke mensen. Prijs kwaliteit verhouding perfect.

30. Heerlijk eten voor een schappelijke prijs!!
    Voor herhaling vatbaar dus!!

31. Lekkere gerechten! Alleen nu 2× geweest en beide keren super kleffe rijst. Maakt het hele gerecht dan minder smaakvol. Heel erg zonde. Was beide keren zo plakkerig dat je de korrel vorm niet eens meer kan zien, het zo ver door is.
    Tip voor de keuken: kijk niet alleen naar de bovenste laag rijst die je serveert. Juist de onderlaag is super klef en 1 geheel geworden. Heel zonde.

32. Ik ben hier vaker geweest en het is absoluut een aanrader. Ze maken heerlijke gerechten, vol van smaak, en uitstekend betaalbaar. De service is erg vriendelijk en snel.

33. Gisteren weer heerlijk gegeten. Het eten is echt top en de bediening is aardig, vriendelijk en zeer behulpzaam. Verse ingrediënten en kwaliteit is uitstekend. Ga hier zeker vaker komen.

34. Het eten is top! Dat komt uit de mond van een behoorlijk kritische eter! Het rundvlees is verbazingwekkend zacht, de kip is niet drooggebakken zoals je heel vaak tegenkomt. De smaken zijn erg goed en het eten komt vrij vlot op tafel. Een absolute aanrader!
    Het enige kleine minpuntje was dat er niet echt op het drinken gelet werd, zat een tijdje zonder maar dat is maar een klein dingetje aangezien het om het eten gaat.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

35. Eten was prima. Verse ingrediënten en goed klaargemaakt. Service was erg vriendelijk en adequaat.
    Enige punt van kritiek is de afzuiging in de keuken, waardoor er af en toe oliedamp het restaurant in walmt.

36. Ik ben met vrienden zaterdag voor het eerst bij jullie komen eten. Het was het meer dan waard en wat een geweldige smaken. Ook mijn vrienden waren lovend. Ik had de positieve recensies al eerder gelezen en het klopte helemaal.

37. Rob Bennes

het was een geweldig feest om hier te eten en komen beslist weer snel terug

38. Anoniem

Voor de 5e keer gegeten en het was weer geweldig. Echt een aanrader.

39. We eten hier steeds heerlijk

40. jan's familie

Met de hele familie 9 man/vrouw sterk heerlijk! gegeten. Wij houden van Chinees eten maar het kan niet tippen aan het eten bij Khop Khun. Alles was heerlijk ook de wijn en de toetjes. Attente en vriendelijke bediening. En dat alles tegen een redelijke prijs.
    Een aanrader.

41. Gezellige avond gehad & heerlijk gegeten!

42. Diederick

Prima en goed gegeten tegen een normale prijs

43. Alexander, Hendrik & Lucy

Mijn partner en ik gaan altijd, als we ergens in West-Europa zijn, op zoek naar een Thai-restaurant (Berlijn, Essen, Frankfurt, Groningen).
    Mijn persoonlijke ervaring is dat Khop Khun bij de top 3 hoort. Nergens heb ik het vlees (Jodenhaas= beste stukje van voorkant van de koe) zo mails opgediend gekregen!.
    De bediening is charmant en zeer goed!
    AH

44. Pboestaman

Fantastisch gegeten, goede service

45. Heerlijk gegeten in het restaurant. Net als het afhaal eten is het altijd van top kwaliteit.

46. Geweldig! Wat een smaakexplosie. Van de buitenkant ziet het restaurant er niet uit maar binnen is het echt een verrassing. Geweldige sfeer en heerlijk eten!

47. Voor de tweede keer hier gegeten, zoals de eerste keer waren de gerechten weer heerlijk. Als de kwaliteit zo blijft komen wij zeker regelmatig terug.

48. Eenvoudig klein Thais restaurant met lekkere gerechten. Je kunt hier pittig maar ook milde gerechten kiezen die duidelijk zijn aangegeven op de kaart. De bediening is ook zeer vriendelijk.
    Ik kom hier graag terug.

49. reinier tiesing

Leuk, niet te groot restaurant met gezellige bediening, heerlijke gerechten en een leuke sfeer.
    Kortom, een aanrader.
    Ik kom er zeker nog een keertje.

50. Ter aar 2017

Eten erg goed. Bediening zeer vriendelijk. Gaan zeker nog terug. Eten afhalen is ook prima hier.

51. Voor de eerste keer bij Khop Kun Thais gegeten. Leuk klein restaurant, met een prima bediening. Het eten was zeer verzorgd en buitengewoon smaakvol. Vooral de zeebaars (de hele vis dus, niet de filet) was buitengewoon lekker.
    Prijs- kwaliteit verhouding is prima. Je betaalt zeker niet te veel!!

Super. We komen terug...

52. Leny Wortman

Heerlijk gegeten.

53. Wij komen regelmatig bij K. Khun, altijd goed, vooral de zeebaars.

54. Top! Ruime keuze, goede bediening en vriendelijk en gastvrij.

En vooral het ijstoetje was groot, heerlijk

Voor herhaling vatbaar.

55. Op 1ste kerstdag ons 12 en een 1/2 jaar samen zijn gevierd bij Khop Kun.
    Zoals ieder x weer voortreffelijk gegeten en wij werden ook nog eens xtra verwend door Phanuwat en Wassana, echt een verrassing.
    Ga zo door samen met jullie enthousiasme voor jullie "toko".

56. Heel erg lekker en ontzettend gezellig!

57. Zeer goed, maar als je moet wachten eer je een bestelling kan doen, zou het leuk zijn als er wat op tafel gezet
    wordt, zoals een bakje met wat kroepoek of wat anders, dan geef je de klant ook wat voor het lang wachten.

58. Het eten was heerlijk en de service geweldig.

59. I. van Riet

Nu twee keer gegeten bij dit Thaise restaurant en beide keren een prima avond gehad. Het eten is heerlijk: vers, met liefde bereid, met authentieke Thaise smaken (voor zover ik dat kan beoordelen), ruim voldoende porties, en fraai opgemaakt op mooi servies. Ook bijvoorbeeld de pindasaus, geserveerd bij de kroepoek die standaard op tafel verschijnt, is zelf gemaakt en absoluut onweerstaanbaar. De bediening is kundig en zeer vriendelijk; het personeel is alert en altijd bereid tot een toelichting of gezellig praatje. Als er iets 'misgaat' wordt er alles aan gedaan om dat goed op te lossen. De prijzen zijn heel schappelijk voor deze kwaliteit, vooral bij de soepen en voorgerechten. Enige aandachtspunt betreft de inrichting, die wat gezelliger zou mogen; het is nog wel te merken dat dit oorspronkelijk alleen een afhaalrestaurant was. Ook de achtergrondmuziek zal niet naar ieders smaak zijn, maar echt storend is het niet. Het drankenassortiment is beperkt. Dit zijn echter details vergeleken bij de positieve totaalervaring. Een aanwinst voor Alphen aan den Rijn.

60. Prima eten en drinken. Prijs is goed, echter 2 mensen in de bediening bij vol restaurant is iets te kort. Wel zeker een aanrader. :)

61. geweldig goed no nonsense thai restaurant. zeer vriendelijk en voorkomend bedienend personeel.
    komen er regelmatig nu.

62. valkenhoff

Wij hebben fantastisch gegeten. Zeer smaakvolle gerechten. Van mild tot pittig. Dat kun je zelf aangeven. Bediening uiterst beleefd. Zeker een retourtje waardig.

63. D.Hogendoorn

Klein en knus onderkomen met uitstekende menukaart. Heerlijk gegeten.

64. Khop Khun behoort voor mij bij de top-Thai-restaurants in Leiden en (verre) omgeving. Panuwat is een zeer toegewijde kok met veel kennis van zaken. Het eten is altijd van bijzondere smaak en kwaliteit. Ook de bediening is vriendelijk en geinteresseerd (Watsana).

We bezoeken veel Thaise restaurant in heel Europa, maar bij Khop Khun hebben ze vooralsnog het lekkerste vlees!
    Een dikke aanrader!

LH&DvG

65. Henk Dobbelsteen

Heerlijk gegeten en ook voor de jonge kinderen was het prima verzorgd. Konden ze nog even lekker buiten rond rennen voordat het eten werd geserveerd. Daarna hebben ze lekker gesmuld.

66. Hans en Herman

Heerlijk gegeten! Vriendelijke en vlotte bediening. Tot de volgende keer.

67. Ruud Talane

Heerlijk gegeten, vriendelijke en professionele bedieningen en service.
    Het enige probleem wat ze hebben is dat wij vaker zullen komen.

68. G. Wolters

En weer was het meer dan voortreffelijk. Complimenten dat Kop Khun Thai hun kwaliteit zo handhaven. De prettige ambiance en verrassend servies, en dan ook nog bijzonder schoon, zorgen voor een heerlijke "uit eten" ervaring

69. Wouter Koopman

Een klein doch gezellig restaurant met voldoende parkeerplaatsen in de directe omgeving; een uitgebreide kaart met gerechten tegen schappelijke prijzen en dat geldt ook voor de drankjes. De kwaliteit was prima en bestek en servies schoon en smaakvol. Wellicht als enig klein minpuntje... het toilet bereikbaar via een steile trap omlaag. We komen graag nog eens terug.

70. Heel lekker gegeten en gedronken!

71. Heerlijk gegeten en dat op een maandag avond. Met name de saté en de soep waren over heerlijk. De bediening was zeer vriendelijk. Ze boden zelfs aan om een nieuwe soep te maken als mijn soep te pittig voor mij zou zijn. Met z'n drieën gegeten voor €75 inclusief drank, dus de prijs was ook prima! Niets meer dan lof voor dit restaurant en beveel het zeker aan.

72. Vanwege haar verjaardag was de wens van mijn vrouw naar een buitenlands specialiteitenrestaurant te gaan. Het werd Khop Khun. De avond kon niet meer stuk. De perfecte garnalen in een deeglaagje als voorgerecht bevestigde dat we in een restaurant waren met een heel goede kok. De fles witte huiswijn die voor een zeer redelijke prijs werd geserveerd smaakte uitstekend. De hoofdgerechten (mijn vrouw een curry gerecht kip en ik een zeebanket gerecht) waren enorm goed. Toen de kok oppikte dat mijn vrouw jarig was kwam hij zingend met een nagerecht dat ons werd aangeboden. De lekkere Irish coffee maakte alles goed af.
    Helaas waren er op woensdagavond weinig gasten. Dat zou de sfeer natuurlijk nog beter maken. Als je van buitenlands eten houdt, is dit de beste keuze in Alphen aan den Rijn!

73. Bert Hegeman

Voor een etentje met vrienden thuis hebben we voor 16 personen een buffet laten bereiden. Uitermate goed verzorgd compleet met chafin dish, soeppan en natuurlijk heerlijke gerechten.

een week voorafgaand eerst 'proef gegeten' in het restaurant, vriendelijke bediening en heerlijk eten.

Een aanrader en een aanwinst voor Alphen

74. Esther Verboom

Heerlijk gegeten op 1e Paasdag. De bediening is vriendelijk, alles ziet er keurig netjes uit en het eten is voortreffelijk. Flinke porties ook.

75. Ferd Schelleman

Prima gegeten met het hele gezin. Erg gezellig met goede en vriendelijke bediening. Lekkere, soms scherpere gerechten uitgewisseld, echt Thai gegeten. Voor al even vriendelijke prijzen. We komen zeker terug!

76. Lekker gegeten. Bediening was gewoon goed. Redelijke prijzen. Echt wel een zaak waar ik graag nog een keer terug komt.

77. T. v.d.B.

Ontvangst was gastvrij. Lekker gegeten. Op verzoek worden gerechten minder pittig gemaakt. De porties zijn ruim voldoende. Serveerster is heel attent. Gerechten op zich zijn een plaatje om te zien. Een restaurant om nog eens naar terug te gaan.
    Op een rustige avond zou de muziek iets zachter mogen. Hadden we uiteraard ook om kunnen vragen.

78. paul van de belt

Leuk restaurant, goede bediening, grote porties, groter dan we hadden verwacht. Voorgerecht soep en een hoofdgerecht is erg veel. Sommige gerechten waren iets pittiger dan verwacht terwijl we wel pikant gewend zijn.

79. We hebben hier afgelopen zaterdag op doorreis gegeten, eten was goddelijk!

Wat meteen opviel: schone zaak, trendy inrichting, linnen servetten en lekker in de hand liggend bestek. Frisdrank uit een flesje, bier van de tap, maar natuurlijk ook de steenkoude flesjes Singha! Op tafel een lekkere portie "vegetarische" kroepoek met een zelfgemalen pindasausje.

We startten met een Tom yam kai - Pikante soep met kip, champignons in limoensap, onwijs pittig maar daardoor overheerlijk, meteen weer even "terug in Thailand" soep! Verse kruiden, leuk opgediend in een mooie originele soepkom met een dekseltje.

Vervolgens 3 hoofgerechtjes besteld, te weten:
    - Panang kai: Milde rode curry met kipfilet, Thaise aubergine en kokosmelk. Wij vonden het een eerlijk gerecht, vol van smaak, niet te vet van de kokos, verse kruiden, rode pepers, de bekende groene "Aubergine-erwtjes". Prima gerecht.
    - Moo phad med ma muang: Licht pikante roergebakken varkensvlees met uien, paprika, lente-uitje en cashewnoten. Gerecht bestond uit knapperige paprika/uien/bosuitjes-mix, ruime portie flinterdun gesneden mals vers varkensvlees in een heerlijke oestersaus. Krokante cashewnootjes. Prima van smaak, ook niet te zout. Top!
    - Massaman neu: Massaman curry met gestoofde runderlappen, kokosmelk, uien, pinda en aardappel. Imposante stoofschotel in een mooi potje opgediend met daarin heerlijk en zeer mals gekruid rundvlees, vol van smaak, goed van smaak, je proeft pinda's, voor ons "iets" teveel aardappeltjes, maar dit hoort dan ook wel weer in een perfecte Massaman.

Bediening was correct, vrolijk en leverde een prima service. Als extra service hebben we de left-overs in mogen laten pakken en voor een extra donatie van 5 cent in een potje voor KWF, kregen we het eten keurig in 2 ineen-gevouwen plastic tasjes (tegen het lekken van eventueel saus) mee naar huis. Bij deze gerechten heeft de keuken nog extra witte rijst toegevoegd.

Prima adres voor een goed happie Thais! Komende week blokje omrijden en afhalen!

80. Heerlijke gerechten voor een redelijke prijs. Fijne bediening en uitleg bij veel gerechten. Altijd de vraag pittig of iets minder. Het zal niet bij dit eerste bezoekje blijven, wordt vervolgd.

81. Met drie personen fantastisch gegeten. Attente bediening, goede porties tegen een prima prijs. Komen zeker terug. Tip: zet warmhouders onder alle hoofdgerechten.

82. Heerlijk gegeten. Echt Thais met behoorlijke porties. Stuk beter dan de vorige Thai die daar zat. Iets meer sfeer zou het nog beter maken.

83. Cvd Nieuwendijk

Met ons vieren smakelijk gegeten. Een minpuntje; het hoofdmenu was niet zo warm. Maar we komen zeker nog wel een keer terug.

84. Het eten is heerlijk! Kleine prijsjes voor mooi en lekker eten. Wij komen hier regelmatig.

Zoals anderen ook zeggen; de voorkant mag nog iets meer aangekleed worden. Maak een halletje, desnoods van een gordijn, zodat de deur met noodverlichting uit het zicht zijn. Daarnaast wat raamdecoratie om het wat aan te kleden. Verder top!

85. Heerlijk eten en uitstekende service!

86. Vanaf buiten lijkt het meer afhaal dan restaurant, maar eenmaal binnen leuk aangekleed. Klein maar fijn. Je wordt opgewacht, jas wordt aangenomen en opgehangen (en bij vertrek ook weer aangegeven/aan gedaan), erg vriendelijke bediening, heerlijk authentiek Thais eten. De eigenaresse heeft zelfs de tijd genomen om bepaalde groenten (voor ons onbekend) te laten zien en uit te leggen hoe zij die in gerechten gebruiken. Wij komen zeker terug!

87. Top! Vriendelijke service en heerlijk gegeten.

88. P van der Have

Gelukkig weer een goed Thais restaurant in Alphen. Schone zaak, schone toiletten. Heerlijke gerechten en attente bediening. Een aanrader.
    Puntjes van aandacht: voorzijde zaak is erg open vanwege grote ramen zonder gordijnen o.i.d. Maak waar de jassen hangen een halletje. Zet paar grote planten neer.

89. Prima eerste ervaring. Vriendelijke gastvrouw die graag iets uitlegd. Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Ruime porties. Borden mooi opgemaakt, een kleurexplosie om te zien en een smaakexplosie op je tong. Heerlijk. Dit smaakt naar meer. En voor thais eten blijven wij voortaan in Alphen. Kleine verbetering : Raampartij erg open en bloot. Maak portaal bij ingang?.Doet wat kil aan.

90. Rob Groen

Werkelijk fantastisch Thais gegeten. We hebben ons laten verrassen door de bediening met de vraag "Doe maar wat, we willen veel verschillende smaken proeven." En dat hebben we ook gekregen. Heerlijk. Echt authentiek Thais. Echt een aanrader.

91. johan meijer

Hele fijne sfeer, goeie service, hele fijne bediening, goeie kennis van de gerechten. Perfect klasse restaurant.

92. liesbeth verheul

Geweldig eten. Leuke bediening. Prijs/kwaliteit uitstekend en ze staan niet gek te kijken wanneer je om een doggy bag vraagt. 26 december was het een beetje kil. Dit was voor ons al de 2de keer en gaan daar zeker nogmaals eten. Inmiddels vergunning verkregen en is een wijntje en een biertje verkrijgbaar.

93. Drie weken na eerste bezoek, nu samen met vrienden naar Khop Khun Thai geweest. Eten en drinken weer formidabel. Bediening, in het nu volle restaurant is vriendelijk en attent. uitbreiding van het team is nu al noodzakelijk: eten op tafel duurt wat langer dan bij eerste bezoek. Zeker weten dat we daar regelmatig uit eten gaan.

94. Annemarie Regtvoort

Heerlijk gegeten, Bijzonder vriendelijke bediening en Thaise muziek op de achtergrond. Heel veel succes, wij komen zeker terug.

95. Een tijdelijk minpuntje: de alcohol vergunning is nog niet binnen. Positief is dat direct bij binnenkomst wordt gemeld en dat men zich er aan houdt. Prijs/kwaliteit verhouding is prima.

Als men dit niveau vast weet te houden wordt reserveren noodzakelijk. Wij gaan zeker regelmatig het menu verkennen.

96. Jaap, Riet en E-J

Vanavond heerlijk gegeten bij dit restaurant. Nette inrichting en vriendelijke bediening. Wij wensen deze jonge mensen meer succes toe dan de vorige restauranthouders. Zij verdienen het. Wij komen hier zeker een keer terug!

97. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, mooie zaak en hardwerkend jong stel
    dat hun best doet. Nu maar hopen dat jullie snel de vergunning krijgen voor alcohol want een glaasje wijn is toch wel lekker bij het eten!