1. Misschien zijn we hier al 20 keer geweest...het blijft fantastisch! Super lekker eten en erg vriendelijk, attent bediening die altijd echt blij zijn je weer te zien! Tot de volgende keer!!!

Vorige recensies van Nick

• Wij proberen minstens eens in de 3 weken hier te eten. Het is vooral erg authentiek en niet te veel aangepast aan de Nederlandse smaak...en daardoor zo ontzettend lekker! De saté is ver de beste je ooit zal eten, en de buikspek is goddelijk! Iedereen is super vriendelijk en de sfeer is leuk. Ik raad je wel aan om te reserveren want het is altijd druk! Top plek!

• Voor de zoveelste keer hier heerlijk gegeten! We hebben nu bijna alles op de kaart geproefd, en alles is gewoon zoals het in Thailand ook smaakt! Heerlijk! Een super vriendelijk gastvrouw en bediening maken het sfeer perfect! Wel goed opletten dat als je iets pittigs besteld, is het dan ook echt pittig… fantastisch! Favorieten zijn de Biefsalade, Massaman curry de Buikspek. De saté bij Khop Khun is de beste die ik ooit gegeten heb!