• Lid sinds 18 september 2014

Knøss

Alphen aan den Rijn

Schwab heeft nog geen foto toegevoegd

1. Schwab's profielfoto
    Schwab heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Haasje

Toen ik de deur opende dacht ik van zal het wat worden oud spulletje nou laat ik het maar proberen.
    Maar het voorgevoel kwam uit het was een grote teleurstelling biefstuk was niet weg te krijgen vooraf hadden we nog gevraagd is het mals ja echte Waardse biefstuk na 45 keer kouwen op de rand van het bord gelegd.
    Als groente 1 wortel en 5 boontjes 1 lepel rode kool en een schaaltje komkommer diep treurig.
    Ik vind het erg zielig maar het is de waarheid de gastvrouw was wel vriendelijk maar daar kwamen we niet voor.

1,2
  2. Schwab's profielfoto
    Schwab heeft een recensie geschreven voor Knøss

Op de menukaart stond dagsoep en wij vroegen er naar en dat was bloemkool en spinazie soep in veel restaurants heb ik soep gegeten maar zo slecht als hier nooit gehad.
    Het bord was koud daar in een eetlepel fijn gemalen spinazie met 3 blaadjes daar over werd een soort melk gegoten over de prijs wil ik het niet hebben het is de laatste keer.

1,5
  3. Schwab's profielfoto
    Schwab heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal Bregje

Super gegeten voor die prijs en lekker echt niets te klagen ook heel vers.
    Bediening schoon en beleeft.

4. Schwab's profielfoto
    Schwab heeft een recensie geschreven voor Khop Khun

Heel goed gegeten echt een aanrader. Alleen de afzuiging was niet goed baklucht in de zaak. Bediening was super netjes en beleefd voor de rest valt niets op aan te merken erg goed wij gaan vaker echt waar.

5. Schwab's profielfoto
    Schwab heeft een recensie geschreven voor De Oude School
    Internationaal Ter Aar

Zeer goed eten voor een klein prijsje en super, schoon valt totaal niets op aan te merken. Zeer vriendelijk personeel. Heel goed restaurant. Ik begrijp niet wat iemand heeft te klagen voor dit kleine prijsje, onbegrijpelijk. In een woord geweldig !!