Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Corine

2. TaURhjZBlLVeHEcA

EcsPKpWldbzAaX

3. Bedieningen niet bepaald vrolijk. Slechte dag zeker. We bestelde 2x de falafel met de vraag of er wat extra hummus bij kom (staat op de kaart bij ander gerecht) + puntzak friet.
    Na niet al te lang wachten (het was niet druk, werd het op tafel gekwakt. Hate en donker gebakken. Balletjes falafel een dille sausje, een halve zak niet aangemaakte droge sla en 2 broodjes, en apart de puntzak friet. Helaas was de hummus op. Op de vraag aan de bediening of we wat olie konden krijgen werd kregen we helaas een nee te horen. Ik ben toen maar zelf naar de keuken gelopen om wat olie te halen, wat ik wel kreeg. De hummus zag ik wel bij iemand anders op een bord liggen. Overigens waar wordt falafel geserveerd met een dille saus? Dat smaakt echt nergens naar. Bij falafel hoort een pittiger oosters sausje. Harissa o.i.d.
    Bij de brouw zal ik misschien nog een een drankje doen maar eten zal ik er zeker niet meer.

4,9
  4. Lekker eten vriendelijk personeel.
    Goede prijs kwaliteit verhouding.

5. Wij bestellen regelmatig bij Verona.
    Hun eten is goed. Vooral de kapsalons, zijn royaal gevuld en lekker en redelijke prijs.

Pizza ook erg goed hier. Goed gevuld, doorbakken.

Pizza pollo en tonno zijn onze favoriet.

Bezorgservice ook niks over te klagen.
    Meestal binnen de tijd.
    Word het later, dan beld de bezorger meestal ivm vertraging ofzo.

Prima tent

Alle recensies

Eet.nu blog

Nieuwe foodtruck festival agenda

Het festivalseizoen is begonnen! Elk weekend staan er in Nederland tientallen festivals op het programma. Ook foodtruck festivals zijn al jaren erg populair, maar een goede agenda ontbrak. Tot vandaag, want Festival Fans lanceert een nieuwe foodtruck festival agenda. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte