Grote plaatsen met restaurants in Overijssel

Alle plaatsen in Overijssel

Nieuwste recensies in Overijssel

1. Het was weer top en super gezellig.

• Eindcijfer 10
  2. Internationaal Zwolle

Ten Hove

Service wel goed, maar geef 1 ster omdat ze mij om 23.00u uit bed belden omdat een (partiële) pinbetaling van mijn vrienden niet goed doorgekomen was??!
    En dan zijn ze ook nog verbaasd dat ik dat laat vind en schrok ivm bejaarde ouders.
    Dat had ook prima een andere dag gekund op normale tijden.

Nou mevrouw: "voor ons is dit niet laat....."

??

3. Via social deal gereserveerd bij Engel x Bengel. Na een lange tijd wachten hebben we zelf om de menu kaart gevraagd. Ik had om lasagne met friet gevraagd en toen ze kwamen serveren bleek dat ze geen lasagne hadden . Zonder overleg kreeg ik een bord met lauwe pompoenstukjes in bouillon en witte rijst. Om de frietjes te krijgen moesten wij een aantal keren vragen. Deze waren lauw en slap. Als toetje kregen wij tiramisu waar ook geen aandacht aan was besteedt. Slordig op de borden gelegd. Ik merkte dat de bediening het ook heel erg vervelend vond. Het lijkt mij geen fijne werkplek voor het personeel.

2,1
  4. Chinees-Indisch Zwolle

Simone Noordman

Ik had gebakken banaan besteld toen ik het op kwam halen kon je niet pinnen, had ook geen tel bij me om over te maken, er was gelukkig een vrouw die het voor mij kon voorschieten, nog bedankt als u dit leest, er waren meerdere die dit niet wisten, toen ik thuis kwam samen met een vriendin de gebakken banaan gegeten, ik kan zeggen naar 1 hap vol vet en bananensmaak was heeeelll erg ver te zoeken of te wel zat er bijna niet aan, vroeg me af of ze wel gaar waren, en dat 4 voor 4,70 veels te duur, kom er nooit weer bah bah

5. Zuid-Amerikaans Steenwijk

Christel Kuin

We komen meerdere keren bij dit gezellige restaurant. We voelen ons daar zeer welkom en het eten is geweldig lekker.
    De spare ribs en de kip piri piri zijn voortreffelijk. Smaken zijn erg lekker.

Meer recensies in Overijssel