Grote plaatsen met restaurants in Zuid-Holland

Alle plaatsen in Zuid-Holland

Nieuwste recensies in Zuid-Holland

1. Top avond doorgebracht op overdekt terras aan het water. Ondanks regenweer prima vertoeven. Gerechtjes allemaal van topkwaliteit! Komen zeker terug !

2. Voer

Zeer vriendelijk bediend, maar nog belangrijker erg lekker gegeten. De curries en stoofvlees maaltijden waren superlekker. De stoof was mild maar volgende keer ga ik toch voor pittiger,,,,
    We komen zeker terug. Prijzen zijn net als overal anders iets hoger dan we gewend waren dus dat is normaal.

3. Was topp.

• Eindcijfer 10
  4. De bediening was goed, sfeer redelijk, maar het eten liet behoorlijk te wensen over.

5. Internationaal Heerjansdam

Wij hadden gereserveerd voor aan het water, kregen een tafel in het midden van terras en niet aan het water. Het was erg druk, Broodje zalm was karig, bovenste brood was bedekt met zalm, eronder brood met slablaadje, gevraagd of wij nog een laatste drankje aan het water konden doen en dat werd na aanvankelijk een grapje met de ober serieus en boosheid toen hij zei" dat gaat niet, je kunt ook de rekening vragen" Deze tent komen wij nooit meer, arrogantie ten top en te veel geld voor karig broodje!

1,5

Meer recensies in Zuid-Holland