Las Rosas in Zwolle

Las Rosas Grand cafe/Tapasrestaurant, u bent meer dan welkom

Op 10 meter van de ingang is de Q-park gevestigd. Tevens is er direct naast het pand een (betaald) parkeerterrein.

Zeer eenvoudig per bus voor de deur(10 meter)

ma lunch 12:00 - 16:00 diner 16:00 - 23:00
di lunch 12:00 - 16:00 diner 16:00 - 23:00

Bienvenido a Las Rosas

Waar Spaanse passie en Zwolse gezelligheid met succes zijn samengesmolten.
Geniet van onze authentieke mediterrane gerechtjes en heerlijke, karakteristieke wijnen in een fraaie ambiance, middenin het historische centrum van Hanzestad Zwolle. Las Rosas is dan ook de gelegenheid bij uitstek voor een kwalitatief hoogstaand, maar ook betaalbaar avondje uit. Voor jong en oud, want diversiteit schept gezelligheid. Vraag maar aan de Spanjaarden!

Wij bieden nu een uniek arrangement aan; 'Las Rosas Unlimited', 3 uur onbeperkt tapas eten voor maar 24,95 en op maandag, dinsdag en woensdag voor slechts 21,95...

Tevens beschikt Las Rosas over een aparte bovenzaal die afgehuurd kan worden voor elke (zakelijke) bijeenkomst tot 50 personen, het meest centrale plekje in Zwolle met de Q-park op slecht 10 meter.

Hanzehotel
Op de 2e en 3e verdieping bevindt zich het ‘Hanzehotel’, een gezellig stadshotel met oog voor service en gastvrijheid. zie de website voor een videopresentatie.

Graag heten wij u welkom in ons schitterende hotel/restaurant!

• All-inclusive

1396195288 79
1442052019 79
1520663557 77
1566520288 75

1. Super lekker gegeten en een fantastische bediening.

2. Zelden zo’n chaotische tent mee gemaakt. Bediening die je drie keer moet vragen of ze een bestelling op kunnen nemen. Eten wat tot bijna een uur duurt voordat het komt, in sommige gevallen helemaal niet komt, of er komt juist eten dat je niet hebt besteld. Het eten zelf is ook zeker niet bijzonder, vrij vettig, te gaar, niet op temperatuur en smakeloos.
    Bediening liet ook meerdere keren tapas over gasten heen vallen, vervolgens is er geen service waarop je geleden schade kan verhalen. Al met al niet aan te raden.

3. Miranda Strijker

Reserveren verliep moeizaam. Telefoon werd niet opgenomen en via de mail 2 dagen later nog geen bevestiging. Uiteindelijk telefonisch toch contact maar werd slecht geluisterd naar mijn kritiek t.a.v. het reserveren. Eten was prima! Lekkere tapas. Mooie plek in een mooi pand.
    1e ronde liet wel lang op zich wachten.
    Daarentegen werd er ontzettend vaak gevraagd of we wat te drinken wilden. Hier wordt het denk ik op verdiend.

4. Matige tapas en lang wachten. Jammer want de locatie is prefect.

5. De tapas zijn heerlijk: veel variatie en lekker op smaak.

Bediening was af en toe lastig te bereiken, die waren vooral druk met heel veel andere dingen. Daardoor lang moeten wachten op het kunnen bestellen van drinken en een dessert. Verder werd er een grote, luidruchtige groep binnengelaten die enkel kwamen om bier te drinken. Kwam de sfeer en gezelligheid die er daarvoor was niet ten goede. Onbegrijpelijk dat je in je restaurant daar plek voor biedt.

6. Eten was -op en paar tapas na - erg lekker. Wel was de bediening rommelig. Sommige gerechten kwamen niet of we kregen de verkeerde tapas. Dat was jammer. Ook moest ik wel nadrukkelijk contact maken met de bediening. Al met al vind ik de prijs kwaliteit niet in verhouding.

7. Zonder reservering zaterdag 2 februari naar binnen gelopen. Restaurant zat vol en de bediening zei ons vriendelijk gedag. We mochten plaats nemen aan de bar. We bestelden een flesje wijn en water.. onbeperkt tapas... wat een genot! De tapas zeer goed op smaak! Gewoon jammer dat je op een gegeven moment vol zit want we hadden de gehele kaart wel willen proeven. De bediening (ben de naam van de dame vergeten, ze is de manager daar) ook zeer gastvrij en in voor een praatje. Top! Geen moment verlegen gezeten om eten of drinken. De sfeer ook zeer aangenaam! Wij gaan hier zeker terug komen!

8. Gezellige avond gehad met lekker eten.

9. henriette

Het eten was op zicht goed maar ik persoonlijk vond het met teveel knoflook maar dat is persoonlijk. We hadden een leuke vlotte ober.

10. Lekker en gezellig :)

11. Top! Zowel de bediening als de sfeer. Wij hebben all you can eat menu gekozen, en heerlijk gegeten. Wij komen hier met regelmaat, en zijn heel tevreden!

12. Er was onvoldoende capaciteit in keuken en qua bediening om waar te kunnen maken waar Las Rosas voor staat. We hebben slechts van 2 gangen van het all you can eat menu gebruik kunnen maken in de tijdsperiode van 18:30-21:00. De mogelijke oorzaak is dat directie en management onvoldoende ingezet hebben op het restaurant deel en focus uitsluitend lag bij koningsnacht.

13. Derksen

Héérlijk gegeten.

14. Heerlijk kunnen genieten van goede tapas en sangria!

15. Sytze en Nina

Een geslaagde avond gisteravond!
    Enorm genoten van Thom, wat ons betreft een blijvertje. Bediening was bovengemiddeld.
    De Rioja wijn is een echte aanrader, heerlijke complementaire wijn voor de kleine tapasgerechtjes.
    We komen gauw terug!

Top: gastheerschap van Thom.
    Tip: gewone Spaanse olijven (zonder vulling) op de kaart.

16. Gezellige sfeer, bediening echt top! We vroegen om een andere tafel, ondanks de drukte was dat geen probleem. We blijven terug komen bij Las Rosas.

17. Kiki Muthert

Leuke ontvangst, heerlijk gegeten, blije aardige obers, glazen lekker vol en erg lekkere toeten met echte slagroom! Zeker aan te raden!

18. Heerlijk gegeten. Leuk dat onbeperkt hapjes van de kaart bestellen.
    Wij hebben genoten van ons avondje uit.

19. Er waren lekkere verassingen qua smaak bij. Jammer alleen dat dat bijna alles erg zout was.

20. Rob Abels

Gisteren voor het eerst gegeten. Wat een slechte tent. Lang moeten wachten op de rondes van tapas. Zeker de eerste ronde duurde ontzettend lang. Later op de avond werden de glazen wijn ook minder dus gevraagt of dit het was werd wel bij geschonken. Ik vond de keuze van de tapas ook niet bijzonder maar smaken verschillen.
    Zeer remoerig.

21. ook deze keer was het lekker eten en genieten
    als er over uit eten wordt gepraat dan zeg ik vaak we kunnen wel naar Las Rosas gaan
    altijd goed eten meestal maken we geen keuze maar laten ons verrassen
    het toetje was ook heerlijk

22. Heerlijk gegeten, alles werd snel gebracht, ondanks dat het druk was. Sommige porties aan de grote kant zoals brood en salade, maar dit werd er van te voren bij verteld. Vijf rondes is echt genoeg! Fijn ook dat je (wij zaten buiten) gratis en onbeperkt water kunt tappen. Zeer vriendelijke bediening. Aanrader.

23. Onbeperkt tapas? Onbeperkt verkeerd zul je bedoelen.
    Van de eerste tot de laatste gang ging het verkeerd. Bestelde gerechtjes werden niet geserveerd en of verkeerde gerechtjes werden geserveerd. Al na de 2e gang gereclameerd, maar behalve de toezegging van een gratis nagerecht leverde dit niets op. Het bleef fout gaan.
    De kaarten voor de bestellingen werden pas opgehaald als we dit zelf onder de aandacht brachten.
    Absoluut geen herhaling waard!

24. Heerlijk onbeperkt tapas gegeten. Sommige porties waren wel vrij groot zodat we na de derde ronde echt vol zaten. Bankje binnen zat lekker, stoel was een beetje hard en er stond een groot ding buiten voor het raam. Dat was jammer van het uitzicht, maar het eten was echt lekker!

25. Hoekstra

Meerdere keren onbeperkt gegeten, bijzonder dat er tussen de 3e en 4e ronde elke keer drukte is in de keuken, waardoor uitserveren langer duurt.

Erg sociale bediening, kwaliteit van sommige gerechten kon beter.

26. Jolande

Lekker gegeten. Wel heel lawaaiig.

27. Emma Timmerman

28. Helaas afgelopen zaterdag was minder geslaagd, onbeperkt tapas eten was geen succes. In 3 uur tijd 4 keer 2 gerechtjes kunnen bestellen. Na 3 rondes (na bijna 3 uur) werd ons gevraagd of we klaar waren en de lijst mee kon worden genomen. Toch nog op het nippertje een 4e ronde kunnen bestellen. Hoewel het eten altijd prima is en de bediening top, kiezen wij niet meer voor onbeperkt tapas eten.

29. Heerlijk gegeten! Eten was perfect van smaak! Grote porties alleen soms iets te groot. En wachten tussen de gerechtjes duurde lang, maar wel een superavond gehad.

30. Ruwertkuipers

Het was allemaal goed voor elkaar. Uitleg, sfeer, bediening en prijs ook.

31. Roy 289 punten

Met collega's afgesproken voor een eindejaarborrel met onbeperkt tapas voor een vaste prijs.
    Echt een aanrader wil je eens kennis maken met vele variaties op 'tapas'.
    Na 5 rondes waren de buikjes vol, maar de bediening kwam doodleuk met een nieuwe kaart....
    "onbeperkt is onbeperkt!"
    Perfecte bediening en zeer snelle keuken én alles perfect op smaak.
    Zeer origineel

32. Het was onze eerste keer hier, maar wat een gezellig (druk) restaurant. We kenden het tapas eten nog niet, maar dat werd ons vriendelijk uitgelegd. Lekker gegeten, ons tafeltje 'wiebelde' nogal dus dit even gemeld. Later nog eens gemeld en toen kwam er iemand om dit op te lossen. De andere dame was het in alle drukte even vergeten, maar als compensatie had ze gelijk onze drankjes van de rekening gehaald. Wát een goede service! Kortom wij komen hier zeker nog eens terug!

33. Vorige week hebben wij met 6 personen bij Las Rosas gegeten. Wij hadden ons er veel van voorgesteld maar:...
    Tussen de gangen door moesten wij erg lang wachten. Na het gevraagd te hebben werd ons verteld dat het erg druk was. Maar het restaurant was lang niet vol dus dat kunnen wij ons niet voorstellen. Later kwam de mededeling dat de spare ribs nog gemarineerd moesten worden en dat het was langer zou duren. Uiteindelijk toch de laatste ronde gekregen.
    Toen het nagerecht besteld. Sommigen wilden koffie anderen een nagerecht. De koffie kwam vrij snel. Op het nagerecht moesten wij weer lang wachten. Dus de koffie was allang op toen de rest kwam.
    Al met al was dit voor ons geen goede ervaring met Las Rosas hoewel het eten goed was.

34. Super gezellig en super lekkere tapas gehad. Bediening ook geweldig, allemaal zo vriendelijk. Genoten!

35. Lekker gegeten en bediening erg vriendelijk.

36. Hemels! Beste all you can eat restaurant van Zwolle. Bediening was super, eten kwam snel, drinken werd op tijd bijgevuld. Ik had altijd een "zien en gezien worden" beeld van Las Rosas, maar dat is nu veranderd. Het is professioneler dan gedacht en ontzettend lekker om er te zitten. 2 avonden achter elkaar uit eten geweest en de volgende keer ga ik er weer reserveren. Professioneel personeel ook.

37. Ik heb op donderdag 10 November 2016 gegeten bij Las Rosas en heb daar gebruik gemaakt van het onbeperkt tapas eten. Het eten was lekker alleen ik was er om 17:00 tot 19:15 en in die tijd maar 2 rondes eten gehad. De derde keer bleek dat ze ons vergeten waren. Dit was ook al een keer gebeurd met een gerecht in de eerste ronde en met een ronde drinken ook het geval. Dit vind ik wel jammer aangezien je toch mag verwachten dat je normaal in ruim twee uur tijd je goed vol kunt eten om in het laatste uur uit te buiken, te borrelen en eventueel een toetje na te nemen. Kortom mag wel iets vlotter allemaal en ook iets nauwkeuriger met de gerechten die je aanleverd. Als er een Spaans stoofpotje wordt ingevuld niet aankomen met iets anders. Tenslotte waarom niet meer gerechten invullen op het formulier per persoon, want een koud gerecht kan makkelijk toegevoegd worden bij twee warme gerechten.

38. Een paar weken geleden hier gegeten met een groepje vrienden. Mooie zaak, gezellig en sfeervol.
    We hadden gekozen voor al you can eat en daar hebben we geen spijt van gehad. Ossehaaspuntjes botermals, heerlijk brood met aioli, kroketjes, salade, garnalen en nog veel meer alles even smaakvol. De witte huiswijn is prima, de sangria erg lekker. De bediening was attent en oplettend. Met voor ons als uitschieter het meisje wat ons de kaart uitlegde en die ons het meest van het eten serveerde. Prachtig klein ding met een donkere staart, duidelijk de jongste van de bediening maar met een groot gevoel voor gastvrijheid, heel vriendelijk en een heerlijk enthousiasme wat absoluut aanstekelijk was. Kortom eten service en bediening voor ons top. Komen zeker terug!

39. gery van den belt

Heerlijk en smakelijk gegeten. Wel soms chaotisch wie wat besteld had en te veel gerechten tegelijk geserveerd krijgen.

40. Gisteren met zijn vieren hier heerlijk gegeten. Het eten was goed en de bediening was super! Prijs/ kwaliteitverhouding prima. Een aanrader voor als je in de buurt bent.

41. R Idzinga

Heerlijk tapas eten voor een goeie prijs

42. We hebben lekker onbeperkte Tapas gehad. Het eten was goed en de bediening en op serveren van het eten ging vrij vlot. Zeker een aanrader wanneer je in Zwolle bent.

43. Heerlijk gegeten, fantastische avond. Wel af en toe dat er een bestelde tapas werd vergeten (we hadden dan ook steeds 12 tapas per keer) maar als je er dan naar vroeg, werden het alsnog gebracht. Vriendelijke bediening en een mooi restaurant.

44. Anneke Joling

Was super. Prachtig weer, heerlijk buiten gezeten én gegeten. Bediening was prima en het eten heerlijk. Kortom: voor herhaling vatbaar.

45. Robert Blom

Op vrijdag 22 juli, tijdens een weekend-trip Zwolle, hier in de avonduren gaan eten. Het was heel goed weer en ontzettend druk.

Ik had tevoren gereserveerd en mocht buiten een plaatje uitzoeken. Het terras bestaat uit veelal lounge banken en alhier een leuk plekje uitgezocht. De bediening informeerde wat ik wilde drinken en gaf aan dat het verstandig was niet teveel gerechtjes tegelijk te bestellen, omdat het erg druk was. Dit was ook niet mijn bedoeling, want als je alleen tapas gaat eten kun je beter steeds een gerechtje tegelijk bestellen. Ik wilde er toch een lange avond van maken en genieten van de sfeer dus dat zat wel goed.

Om te beginnen een lekker koel glas rosé wijn en als starter gekozen voor Pan tostado con Tomate (ovengeroosterd brood met tomaten/olie/uit/knoflook tapenade). Een erg smakelijk en lekker gerecht als opener.
    Vervolgens gekozen voor Gamba's Gigantes (4 reuzengamba's in knoflook met verse peterselie). Om je vingers bij af te likken letterlijk en figuurlijk.
    Als tussengerecht(je) gekozen voor Datiles con Bacon (dadels met spek). Lekker gerechtje en heel goed van smaak.
    Tenslotte nog gekozen voor de Vaca Valencia, oftewel gebakken malse ossenhaaspuntjes met alioli. Lekker malse puntjes, meer dan voldoende en heerlijk van smaak. Een toetje was iets teveel van het goede dus dat heb ik niet meer genomen.

Gedurende de avond werd er nog live Spaanse muziek gespeeld buiten door een Spaanse meneer en dit zorgde voor de ultieme avond uit. De prijs was ook zeer goed in verhouding tot de gerechten en absoluut top hoe het personeel al die verschillende tafeltjes en het vrijwel volle terras een hele avond in een goed tempo kon voorzien van spijs en drank.

Zeker een aanrader voor een leuke avond uit en voor herhaling vatbaar!

46. Herman en Ina

Heerlijk gegeten buiten. Vlotte bediening. Kregen gewoon een kan water bij de wijn. Klasse. Het was voor ons de eerste keer dat we daar waren. Wanneer we weer gaan, bestellen we gerechtje voor gerechtje. We hadden nu door de grote porties na 3 x bestellen al genoeg.

47. Een leuke avond gehad, lekker gegeten met onze 2 hondjes die gelijk een bakje water kregen voorgezet. Goede, vlotte en oplettende bediening. Eten prima, porties soms erg groot en het is er behoorlijk luidruchtig maar zeker voor herhaling vatbaar!

48. Ursela Carels

Gezellig gegeten eerst drankje op het buiten terras, er kwam een medewerker naar ons toe en melde dat het met een half uur zou regenen en dat er binnen een tafel voor ons klaar zou staan! Top meegedacht!

49. Erna Hollander

25 April 2016

Gistermiddag heerlijk gegeten bij Las Rosas.
    Omdat wij niet wisten of bij Las Rosas een Diner- cadeau besteed kon worden hebben we vooraf even gebeld.
    De aardige dame aan de telefoon verzekerde dat dit mogelijk was.

Na de lunch hebben we de rekening gevraagd en tot onze grote verbazing wordt gezegd dat met de Diner-cadeau niet betaald kan worden.
    Het verhaal van het telefonische gesprek wat wij kort daarvoor hadden met een medewerker van Las Rosas had de manager geen boodschap aan.

In een restaurant met klanten een discussie voeren over de afrekening is niet prettig, zeker niet als er geen begrip is voor de situatie.
    We hebben de rekening betaald en hebben met een vervelend gevoel het restaurant verlaten.

Service... Nihil!

50. De service was erg goed. Vriendelijk personeel met kennis van het eten, drinken en mensen. Enige (kleine) minpuntje voor mij was dat er weinig variatie in de vegetarische tapas te verkrijgen is. Maar wat er te krijgen was, was heerlijk. Mijn tafelgenoten aten wel vlees en vis en die hebben met mix and match zich urenlang bolletje rond gegeten. Ik kom er graag nog eens terug!

51. Heerlijk gegeten en het restaurant zag er mooi uit. Goede en vriendelijke bediening was er. Oftewel: we hebben een top avond gehad.

52. MB 391 punten

Vanavond gegeten. Ooit in het verleden al eens eerder geweest.
    Toen was ik er ook al niet van gecharmeerd. Toen was ik nog geen veganist, maar vegetariër.

Voor mij dit keer veganistisch. Eerste gang was echter voor mij alleen wat de anderen met 4 personen kregen. Als je dat allemaal opeet zit je direct vol.
    Er werd een schaaltje mayo gegeven bij de aardappels die ik kreeg. Mayonaise was niet veganistisch.
    De boontjes en spinazie waren beiden aangebrand.
    De dressing door de sla was wit van kleur. Er werd niet verteld waar de dressing van gemaakt was, maar nee het was veganistisch.
    Na de mayonaise daar niet zo'n vertrouwen meer in waardoor ik dat heb laten staan.

2e ronde weer een volle schaal met aardappeltjes voor mij alleen? Hoeveel aardappels kan een mens eten...
    En dan een gevulde puntpaprika die letterlijk dreef in de olie met wederom aangebrande groenten.

Het enige wat lekker was was het dessert.
    De hoeveelheden daarnaast. Echt compleet absurd. Er waren 2 rondes, maar er gingen gewoon bijna nog volle schalen weer de keuken in. En dus de prullenbak in. Wat een voedselverspilling!

Verder ontzettend rumoerig restaurant. Waardoor het wat mij betreft compleet sfeerloos was.

Helaas. Niet voor herhaling vatbaar.

53. Gister voor het eerst bij Las Rosas gegeten. En ook gelijk de laatste keer. We hadden het "all you can eat" menu. We hebben uiteindelijk 4 rondes gehad maar moesten tussendoor rond de 45! Minuten wachten tot we de volgende ronde kregen. Toen wij de bediening hierop aanspraken, deed ze of het allemaal normaal was en werden we scheef aangekeken. Haar chef maakte later nog enigszins goed door gratis koffie aan te bieden. Verder was eten goed maar niet bijzonder.

54. Sfeer was erg goed. Mooi pand, gezellig aangekleed. Bediening was goed en er werd met je mee gedacht. We hebben het "all you can eat" menu genomen. Gerechtjes te groot, waardoor alleen de grote eter verder komt dan 2 rondes. Qua eten zou ik niet weer gaan. Salade was meer dressing dan salade. Spareribs waren taai en bijna niet van het bod te krijgen. De garnalenkroketjes waren lauw.

Hoogtepunt van de hapjes waren de champignons in knoflook en de dadels met spek.

55. Lunch was goed verzorgd en heel erg lekker. Leuke bediening. Vind de aankleding van het etablissement een beetje somber.

56. Gisteren weer sinds een poos weer eens geweest. Het nieuwe "all you can eat " menu genomen.
    Het was duidelijk dat dit nog in de kinderschoenen staat. De gerechten zijn te groot en het duurde lang voordat de volgende gang kwam. Omdat de gerechten zo groot zijn, zaten we snel vol en hebben we niet zoveel kunnen proeven. Kwaliteit van het eten was goed muv een salade die dreef in de dressing.
    Verder vriendelijk personeel en een prima avond gehad.

57. Alfred Hulleman

Wederom heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance.

58. Jolanda Haring

Op oudejaarsavond hier weer gegeten. Het is voor ons uit de kop van Noord-Holland wel ver... maar als we dan ook in de buurt zijn, gaan we absoluut altijd hier eten. Ontzettend vriendelijk personeel en heerlijke tapas.

59. Toon meeuwsen

Verse gerechten adios avocado salade is echt een aanrader net zoals de reuzengamba's en garnalen kroketjes

60. Niet bijzonder goed of slecht. Een prima restaurant voor zo een hapje. De bijdehand van jonge bediening blijft voor mij (een totaal andere generatie) toch wel wennen.

61. Henriëtte

Afgelopen woensdagavond heb ik met 10 collega's mijn 12,5 jubileum gevierd. Zoals afgesproken kregen wij een verrassingsmenu met tapas geserveerd en daarna een verrassingsdessert. Geweldig! Heel divers, erg lekker en gezellige ambiance! Ook voor een collega met een glutenvrij dieet was perfect verzorgd. Bediening was erg vriendelijk en gastvrij.
    Kortom zeker voor herhaling vatbaar! Tot gauw!
    Henriëtte

62. N. Bergman

Heerlijke tapas gegeten, vriendelijk personeel en gezellige sfeer.

63. Lekker buiten gezeten op het grote terras, erg leuke en zeer attente bediening, en natuurlijk heerlijk gegeten!

64. Mooi plekje in Zwolle met mooi terras. Bediening is oké als het rustig is, wanneer het drukker wordt zeer chaotisch. Meer dan een half uur met leeg glas gezeten, als je een seintje wil geven zwaaien ze doodleuk terug en lopen door. Als je dan eindelijk wat besteld hebt krijg je een biertje dat helemaal is doodgevallen.

Iets meer respect voor de gast en voor hunzelf zou het allemaal een stuk prettiger maken om nog eens te zitten.

65. Heerlijke tapas gerechten, smakelijk en goede temperatuur. Vriendelijk personeel en attent

66. M.G. ten Broeke

Het eten was van uitstekende kwaliteit. Zeer goed verzorgd en zag er prima uit. De sfeer was hartelijk en ontspannen. De bediening was zeer attent. Een aanrader dus.

67. Manon Schipper

Eten was heerlijk, de kwaliteit was perfect. De sfeer op het terras was heerlijk ontspannen.

68. Steven Lindeboom

Afgelopen vrijdag weer heerlijk in een heerlijk ontspannen sfeer wezen eten. Ambiance, kwaliteit en vriendelijkheid doen ons steeds weer terug komen. Topper.

69. Restaurant mooie eten goed. Helaas vind ik bediening flut, ze hebben geen zin of zijn gewoon sacherijnig dat de baas ze niet goed betaald.

Paar keer gegeten. Voor eten kom ik er terug, voor de prijs helaas niet en voor de bediening zou ik een vacature uitzetten.

70. Heerlijk uit eten geweest met mijn vriendin. We waren erg tevreden. We kozen voor het voordeelmenu 'Ibiza'. Dit was erg goed. De kip en spareribs waren lekker mals en de andere tapa's ook erg verrassend. Het enige wat ons iets tegenviel was lamskotelet. Ook was het tapbiertje al dood toen het bij onze tafel was. Maar dit mocht zeker de pret niet drukken. De service was heel goed, ze kwamen regelmatig (niet te vaak) vragen of ze nog iets voor ons konden inschenken en of alles naar wens was. Kortom, goede tent om goed te eten.

71. Het eten was heerlijk. Netjes bediend.

73. Was niet echt ons ding. Eten werd snel geserveerd, maar was het allemaal net niet. Volgende keer toch maar weer sushi in Zwolle, altijd goed. De prijs was aan de hoge kant.

74. Heerlijk tapas gegeten in een sfeervol restaurant. Bediening vlot en vriendelijk terwijl de zaak helemaal vol zat. Ook erg mooi terras met verwarming. Volgende keer zeker weer.

75. Wij hebben er op zaterdag 17-01-2015 wat gedronken en gegeten. En heel gezellig bij las rosas grand café en tapas bar. Heb er een Spaanse boerenomelet gehad, die was super heerlijk. En heel goed bereid. En vooral met stukjes chorizo worst er in. Was super lekker. Een kennis van mij had een heerlijke omelet met ham en daar onder met kaas. Was goed bereid. Super mooie locatie waar las rosas staat. Je knut bij mooi weer heerlijk buiten zitten. Binnen heel gezellig aangekleed. Leuk personeel. Vlotte bediening. Keurig netjes, je wordt leuk bediend. Goede prijs, niet duur. Service goed. Sfeer goed. Eten en drinken goed. Mooie menukaart. We komen er zeker weer. Ga zo door zou ik zeggen.

76. Leuke tapasbar op een super locatie in Zwolle. De bediening is zeer vriendelijk en er hangt een gezellige sfeer. De kwaliteit van het eten is prima, maar niet bijzonder. Wij hebben een paar keer gegeten bij La Tasca in Meppel waar de kwaliteit een stuk hoger is. Wij waren echter zeer snel klaar. Het eten werd snel achter elkaar geserveerd. Overall prima.

77. Fam. ten Have

Voor de tweede keer gegeten hier, beide keren is heel goed bevallen. Het eten is heerlijk, de sfeer is echt goed, gezellig en warm. Het personeel is erg gastvrij en geduldig.

78. Een tijdje geleden naar toe geweest. Het eten was heerlijk en adequaat. De bediening was hartelijk en bereidwillig. Van het restaurant kreeg je een echte Spaanse impressie.

Kortom: top.

79. Gezellig restaurant met uitstekende bediening. Eten voortreffelijk. Komen er zeker weer.

80. Afgelopen zaterdag gegeten bij Las Rosas. Nog nooit geweest en op aanraden van vrienden toch maar eens geprobeerd. Ik kan jullie vertellen; Las Rosas is een vaste gast rijker! We werden enthousiast ontvangen door een leuke donkere dame en naar onze tafel begeleid. We voelden ons gelijk welkom. Heerlijk gegeten, vooral de Ossenhaas stukjes waren heerlijk mals. De dadels met spek is echt mijn topper. De bediening was goed en er hing een relaxte sfeer, ondanks het restaurant stamp vol zat.
    Al met al, we komen snel nog een keer terug!!!

81. J.F.Leene

Heerlijk eten, goed klaargemaakt, de ossenhaaspuntjes in de puntjes mals en sappig. Veel verrassingen in de verschillende Tapas. Maar bovenal de bediening die wij troffen. Zelden een gastvrouw zo betrokken en gastvrij meegemaakt. Attent in alles en al bij je voordat je wilde roepen. Zo behoort bediening te zijn. Attent zodat je niet zelf hoeft op te letten, aan te dragen, aandacht trekken.
    Kortom echt een avondje uit en alles loslaten. Vanaf 17.00 en met GiftFor2 kado kaart, geen enkel probleem. Dat hebben we wel eens anders meegemaakt met cadeau kaarten. Zuinig maal met zuinige gezichten. Maar bij Las Rosas was alles ruimhartig.

82. Bart Koops

83. Laatst met 3 vrienden hier wezen eten. Het was voor mij en mijn vriendin de eerste keer tapas eten.

Het meisje dat ons hielp had erg veel geduld en heeft ons alles keurig uitgelegd. Ze is nog een aantal keren extra langs gekomen om te vragen of alles naar wens was.

Zeker een restaurant om nog eens heen te gaan.

84. Prima plek, mooi terras. De tapas echter zijn leuk voor Nederlanders die het niet kennen. Want met Spaanse tapas heeft dit voedsel echt helemaal niks te maken......

85. Peter

86. Voor de zoveelste keer wezen eten. Het is er altijd vol maar toch gezellig. Het eten is erg goed en gevarieerd. Iedere keer heb ik andere combinaties besteld en altijd erg lekker.

Tafels zitten wel dicht op elkaar. Hierdoor mis ik privacy.

Bediening wordt door met name studenten gedaan en dat merk je, maar ze zijn beleeft en weten goed uit te leggen wat de maandgerechten zijn en de bijzonderheden van de kaart.

Al met al iedere keer weer een succes.

87. Vorige week zondag heerlijk gegeten bij Las Rosas. Alleen jammer van het nagerecht. Ik had graag de witte chocolade mouse gehad, maar die was uitverkocht.

Dan maar de chocoladetaart. Ook uitverkocht. Ik heb uiteindelijk de sorbet gekozen, maar denk dat de vruchten ook op waren, er zat namelijk alleen maar appel in.
    De hele avond zijn we leuk bediend door een vriendelijke jongen en dame.

Bij het vragen naar de rekening werden we geholpen door een andere jongen die een stuk minder vriendelijk was.
    We hadden een kortingsbon waar hij een vervelende opmerking over had.

Toen mijn vriendin het geld bij elkaar aan het zoeken was had hij daar ook een vervelende opmerking over of ze wel genoeg had. Het eten was erg lekker maar zo'n jongen geeft een heel andere draai aan de gezellige avond.

88. Het eten was lekker, m.u.v. het toetje. Maar wat was de bediening slecht! Wij moesten, na elke keer lang wachten, zelf om een nieuwe gang/drinken vragen. Aangekomen bij het dessert bestelden wij beiden 'Helado Rico'. Omschreven op de kaart als volgt: 3 bolletjes ijs, chocolade, slagroom, koekies en ijs. Wat wij kregen waren een paar vegen saus op het bord, 3 bolletjes ijs, slagroom en koekies. De chocola was nergens te bekennen. Toen wij dit navroegen bij de bediening werd ons gezegd dat de chocolade hetzelfde is als de saus, erg vreemd want deze 2 dingen staan apart op de kaart en niet omschreven als 'chocoladesaus'. Maar goed, een discussie hierover was zinloos en de jongen vroeg of wij de saus te weinig vonden. Dit vonden wij inderdaad ook te weinig dus hij zou meer saus voor ons gaan halen, waarop hij vervolgens aan kwam met een bakje in stukjes gebroken chocolade. Voordat wij hier wat van konden zeggen was hij alweer weg en we besloten het er maar bij te laten. Ik heb meerdere malen bij las rosas gegeten en elke keer was de bediening slecht. Ik hoop dat hier wat aan gedaan gaat worden zodat ik kan genieten van heerlijk eten én goede bediening!

Dit 2 weken ook gemaild aan las rosas, n.a.v. een e-mail die ik van ze heb gehad, maar helaas geen reactie.

89. Heerlijk en gezellig gegeten! Zeer goede vriendelijke vlotte bediening en een leuke prijs voor een avondje uit eten! Mooie ambiance! Wij komen zeker graag nog een keer terug!

90. Leuke sfeer en ambiance, gezellige drukte op de vrijdagavond en een volle bak voor Las Rosas. Leuke kaart met mooie porties en aardig geprijsd, kwaliteit van het eten en de bediening is gewoon goed. Ondanks dat het een volle zaak was waren de wachttijden keurig en kwam alles netjes op tijd maar ook met voldoende tijd tussen de gerechtjes op tafel. Aanrader voor wie in de buurt is en lekker tapas wilt eten in een een leuke ambiance.

91. Het is er erg gezellig. Leuke sfeer. Goede bediening en goed eten!

92. Lekker gegeten, alleen de kaart is al jarenlang ongeveer hetzelfde. Kom hier gemiddeld 10 keer per jaar en de laatste 2 jaren is de service ontzettend verbeterd. Superaardig en net personeel. Wachttijd is niet te lang. Dus aanrader. Alleen reclame maken is eigenlijk niet nodig want het zit altijd vol als ik er kom.

93. Peter wessels

Het was weer gezellig en lekker. Ons favoriete gerechtcombinatie blijft de advocado salade, spareribs en patates uit de oven. Het is een gezellige sfeer met een leuke bediening. Zeker een aanrader.

94. Absoluut mijn favoriete restaurant in Zwolle. Heerlijke tapas, fijne bediening, mooie locatie en lekker ongedwongen loungesfeer. En ook leuk, door de kleine hapjes, bestel je precies zo veel als waar je zin in hebt. En... heerlijk!

95. Anne Jansen

Super lekker gegeten! Zeker een aanrader na een dagje shoppen in Zwolle!

96. Afgelopen donderdag op het terras gegeten met een vriendin. Het was ontzettend warm, en toch heel druk. Ik was verbaasd over de snelheid van het personeel en de beleefdheid. Zonder dat het gehaast overkwam. Eten was goed.. Prijs voor olijven en serrano ham wel duur. Ook de aioli champignons vond ik minder. Verder heerlijk gegeten en prima kwaliteit. We komen zeker een keer terug.

97. Het is mij nu voor de 3e keer in zeer korte tijd overkomen dat bij het afrekenen, de rekening niet klopte. Nu stonden er weer drankjes van een andere tafel op. Gisteravond hebben we ruim een half uur moeten wachten en na 2x vragen wanneer de aangepaste rekening nu eens kwam....

Jammer ik kom hier vaak eten en drinken maar dit begint me nu echt te storen. Tevens is de kwaliteit van van het eten achteruit gegaan.

De bediening beneden doet het prima maar boven moet het echt veranderen.

98. Op 27 april hebben wij mijn wederhelft haar verjaardag gevierd met het verrassingsmenu. Ik ben een Griekenland ganger en kook zelf graag Grieks. En ik was niet echt bekend met de tapas maar ik ben om!!!
    Ook deze tapas keuken hoort nu bij mijn favorieten. Wij waren er alle 4 van overtuigd dat dit een geweldig adres is om eens heerlijk te gaan eten voor een goede prijs en kwaliteit.
    De bediening was ronduit geweldig, tijd voor een grap en een grol maar wel steeds deskundig. De tapas waren voortreffelijk van smaak en de complimenten aan de kok voor de inktvis. Deze was nu eens heerlijk mals i.p.v. een stuk elastiek. Wij hebben in ieder geval besloten om zeker volgend jaar weer hier te gaan eten. En bij Las Rosas een dagje Zwolle af te sluiten.

99. G. Diepeveen

Gisteren 27 april hier gegeten, tja wat kun je zeggen, gewoon helemaal top. Uitstekende bediening, sfeervol, maar bovenal was het eten zeer goed. Een echte aanrader als je in de buurt bent, maar ook als je dat niet bent, een dagje Zwolle afsluiten bij Las Rosas.

Volgende pagina