Lunch Diner

1620354794 69
1692057147 65
1714119410 68

1. Theodor

Men laat iedereen het full menu betalen ondanks dat enkeling van de groep minder gebruik maakt.
    Dat kunnen wij niet zien in het systeem!?
    Eten is redelijk
    Service is matig

2. Hier voor de eerste keer, na musical voorstelling. Eerste kerstdag, top drukte, en personeel allemaal net zo vriendelijk. Het eten is top en ook nog snel klaar steeds. Dikke pluim voor zusje zaltbommel en personeel.

3. Ruim drie weken vantevoren hadden wij voor 17-11 om 18:45 gereserveerd bij ‘t Zusje. Vanwege de coronamaatregelen hebben we zelf gebeld om de reservering te vervroegen naar 17:45. Eerder is voor ons niet mogelijk wegens werkverplichtingen. Er werd gezegd dat dit geen enkel probleem was en dat de reservering naar 17:45 verplaatst werd. Vanmorgen werden we echter gebeld met de mededeling dat we uiterlijk om 17:00 binnen moeten zijn. We hebben gezegd dat dit niet mogelijk is. Daar hadden ze echter niets mee te maken. Als we er niet om 17:00 waren, kwamen we er niet meer in. Dat hadden ze zo besloten. We hebben gevraagd om voor ons dan een uitzondering te maken, omdat we wegens verplichtingen echt niet eerder kunnen en bovendien uit verschillende delen van het land komen, waarom we dus al weken vantevoren gereserveerd hadden. Het botte antwoord luidde dat ze geen uitzondering maken. Ook met eerdere afspraken hebben ze niets te maken. Uiterlijk om 17:00 uur binnen zijn, en anders zou de deur voor ons letterlijk dicht blijven en moesten we maar ergens anders gaan eten, zeiden ze. We zijn totaal verbijsterd. Nog nooit zijn we door een restaurant op zo’n schandalige en ongastvrije manier behandeld. We raden iedereen dus met klem aan om hier nooit een reservering te maken. Reserveringen, afspraken en klantvriendelijkheid zijn voor dit restaurant kennelijk niets waard!

4. Onze gastvrouw was een nogal vlakke dame. Niet onvriendelijk, maar ook niet vriendelijk. Bediening van de gerechten was mij te officieel, ik houd wel van een lach en een knipoog, maar dat zat er niet in. Ambiance was mooi. Na een uur kreeg ik een houten komt van de stoel. En klein tafeltje stond tegen een koude muur geplakt, die hebben we zelf maar verschoven. We zaten erg in de loop en dat was niet fijn. Eten was niet geweldig... Leuk hoor dat er een naam bij stond, maar het voelde eigenlijk niets toe. Al met al een leuke avond door mijn gezelschap gehad, maar ik ga niet terug. Oja en een fles plat water kostte 6 euro!!!

2,8
  5. Gisteren met zes mensen wezen eten bijzusje in Zaltbommel. Eten was steeds lauw of koud. Tweemaal aangegeven, maar er kwam geen verbetering in. Drinken kwam niet of na tweemaal vragen. Onze “gastvrouw “ leek onze opmerkingen niet te waarderen en kwam steeds minder langs. Uiteindelijk via andere gastheer die langskwam ons verhaal gedaan, hij legde het neer bij floormanager. Floormanager stond ons vriendelijk te woord en vond het vervelend dat gastvrouw niet naar haar gekomen was met meldingen. Alles werd verder afgedaan met kopje koffie. Nu ook klacht op papier gedaan. Wij zullen niet meer naar zusje gaan.

3,1
  6. Ik zou de sfeer een 10 geven als de 2 persoons tafeltjes niet alleen bij een blinde muur langs een druk looppad zouden staan. Verder een fantastisch restaurent.

7. Danielle

Lekker eten, vriendelijke bediening maar waarom strooien ze over elk gerechtje peterselie heen? Dit voegt niets toe, jammer…

8. Esther van Valkenburg

Altijd gezellig zitten, heerlijke gerechtjes van een afwisselende kaart. En vriendelijke bediening.

9. Duurt extreem lang voordat je je eten krijgt. Helaas voor mij geen zusje meer.

4,9
  10. Heerlijk gegeten op mijn verjaardag bij ‘t Zusje! Plekje was iets minder, we zaten redelijk in de “loop”. Een uitgebreide kaart, veel keuze. De porties zijn wat kleiner waardoor je niet gelijk vol zit! Echt een aanrader! Vriendelijk personeel!

11. Veeeeelte lang moeten wachten op ons eten. We waren om 17.45 uur aanwezig en zijn uit pure frustratie om 20.45 uur maar weggegaan. Vijf keer kunnen bestellen. Op de klacht werd gereageerd dat ze voldaan hadden aan de maximale wachttijd van 20 minuten. Maar ja als het dan ook nog 20 minuten duurt voordat je bestelling meegenomen wordt, kun je dus in 3 uur maximaal 5 keer bestellen. Tja, niet mijn ding dus.
    Hiernaast ook beloofd dat er in december een ‘kadootje’ zou zijn. Niets ontvangen.

12. Je mag twee gerechtjes per keer per persoon bestellen, dat schiet dus echt niet op. Het duurt minimaal 15 minuten voordat je het gerechtje krijgt dat je besteld hebt. Normaal is de lol van tapas dat je veel verschillende gerechtjes samen deelt. Gewoon kraanwater naast je fles wijn is onmogelijk, dat verkopen ze niet, alleen dure flessen chaudfontaine. Met de snelheid van eten serveren (in ons geval op maandagavond😱) heb je aan 1 fles wijn niet eens voldoende.
    Verder is het eten nodeloos ingewikkeld en daardoor niet echt in balans qua smaken. Doe mij maar een ongecompliceerd tapasrestaurant. Dit concept is 't voor mij niet...

13. Niek van der Veen

Zeer prettige sfeer en zeer vriendelijke bediening.
    Zeer zeker komen wij nog een keer terug om van het heerlijke en diverse eten te genieten.

14. Pas met een hele grote groep (meer dan 20pers) geweest!
    Eten duurde veelste lang voordat het steeds kwam..
    Zo hadden wij na 3 uur nog geen voldaan gevoel.
    Zo jammer dat je tijd koopt en er haast niets voor krijgt.
    Vis was koud en flauw,uit de diepvries?
    Varkenshaas te droog,ga zo maar door..
    Erg jammer..
    Drinken werd wel vlug bijgeschonken,waren jullie maar net zo vlug met het eten!
    Erg jammer..

15. Wat een fantastisch restaurant! Op 1e kerstdag hadden wij een tafeltje gereserveerd in dit restaurant. De sfeer die er hangt en de gastvrijheid van het personeel is niet te beschrijven. Al bij het ontvangst werden we direct hartelijk ontvangen en keurig naar onze tafel begeleid. Het concept werd helder uitgelegd waarna we genoten hebben van alle lekkere kleine hapjes. De wachttijd tussen de gerechten was precies goed om ook nog te kunnen praten met elkaar. Onze serveerster wist van aanpakken en voelde precies aan wat wij nodig hadden. Niet te veel maar zeker ook niet te weinig verscheen zij vriendelijk aan tafel om ons te voorzien van onze drankjes. Ook de jongens die het eten brachten deden het keurig.
    De gerechten waren allemaal smaakvol en lekker en er is voor ieder wat wils. Bij het afrekenen kregen we nog een leuk cadeautje en een goodie bag.

We hebben werkelijk Bourgondisch genoten en hebben zelfs alweer geboekt voor in het nieuwe jaar.

16. Een feestje in Zaltbommel. Met ons hele gezin bestaande uit vader 54, moeder 53, twee zoons van 21 en 24 (helaas verkering uit) en vriendin jongste zoon in een bomvol restaurant gegeten. Sfeer was top, knappe :) en vooral snelle bediening gezien bezettingsgraad. We hadden maar 1 Latijns Amerikaanse tapas concurrent recent bezocht, en Het Zusje steekt op alle fronten met kop en schouders boven de collega uit. Alle gangen waren perfect bereid, en door de gezellige blijvende drukte hebben we ruim drie uur op feestelijke wijze doorgebracht. We komen graag nog eens terug,

Logima Advies

Fam. J.Ph. Schoondermark, Arkel

17. Marcel koedijk

Hier voor tweede keer gegeten, dit keer niet in het weekend maar op maandag. Vlotte bediening en erg klantgericht, top! Veder is prijs kwaliteit prima in orde en is het gewoon een avond lekker genieten.

18. R Scholten

19. Na vele (positieve) verhalen uit de omgeving gehoord te hebben, wilden we het toch eens gaan proberen. De sfeer is erg gezellig en de bediening is goed en gedreven, prima en niets op aan te merken. Alleen soms moesten we wel lang wachten op een aantal gerechtjes en sommige gerechtjes waren niet compleet of niet warm. Denk dan aan pitabroodje rendang zonder rendang en de warme brownie met ijs, jaja.. zonder de warme brownie. En soms was het niet lekker, maar dat is een kwestie van smaak. We hebben het met elkaar gezellig gehad maar we zouden niet gauw nog eens terug gaan met deze ervaring, wat we toch wel erg jammer vinden na alle goede verhalen.

20. Roy & Diana

Echt heerlijk gegeten, superleuk concept! Ik ben meer een voorgerecht-eter en mijn vrouw is meer van de hoofdgerechten en de toetjes. Je kunt hier alles door elkaar bestellen en eten, echt ideaal! Heel leuk personeel, fris en erg behulpzaam. Mooie zaak, gratis parkeren voor de deur. Wij komen zeker terug!

21. Behalve dat we lang moesten wachten waren een aantal hapjes gewoon echt niet lekker. Aantal keer kwam de verkeerde bestelling bij de verkeerde tafel. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

4,3
  22. Had al veel over het zusje gehoord maar was niet onder de indruk. Hapjes mogen meer bite hebben en voor mij iets te veel vlees. Seizoen tapa peking eend was erg taai en jammer dat de toetjes vooral uit ijs bestaan. Ik zal al niet gauw weer tapas gaan eten. Bediening was vriendelijk en het is mooi aangekleed.

23. Heerlijk gegeten met keuzes in overvloed op de menukaart. Qua gezelligheid en gastvrijheid ontbreekt er niets. Vriendelijke en leuke bediening. Kunt zien, dat het een nieuw en fris team is, die er duidelijk heel veel zin in hebben. Ook hebben ze deze maand een knaller van een openingsaanbieding. Bij de 10de reservering verscheuren ze de rekening. En inderdaad, dat waren wij. Super bedankt. Dit was de eerste maar zeker niet de laatste keer dat wij er waren. Een aanrader voor iedereen. Keuze genoeg. Ga vooral zo door!

24. Op de eerste avond dat 't Zusje in Zaltbommel geopend is voor het publiek loopt het al als een geoliede machine. Mochten er kleine zaken nog niet helemaal vlekkeloos gaan dan is dat niet zichtbaar voor de gasten. Wel is duidelijk te zien dat er veel tijd en aandacht gestoken is in de verbouwing van het pand dat een enorme metamorfose heeft ondergaan. Het heeft een prettige geborgen sfeer en hoewel het ruimte heeft voor een groot aantal gasten, is het met kennis van zaken ingedeeld waardoor vrijwel iedere plaats de illusie geeft van een exclusieve bistro. Het personeel is een verademing; het lijkt alsof ze de ruimte hebben gekregen zichzelf te mogen zijn en dat werkt. Gedurende de avond word je bediend door een aantal zeer verschillende persoonlijkheden in plaats van de hotelschool-eenheidsworst (om het oneerbiedig te zeggen). Wat het personeel gemeen heeft is hun enthousiasme, snelheid en vriendelijkheid en ik hoop van harte dat ze het duidelijke plezier in hun werk lang zullen houden.
    Het menu is rijk gevarieerd en de tapas zijn duidelijk met ambitie en liefde voor het vak bereid. Hoewel er hier en daar natuurlijk afgeweken wordt van het strikte tapasconcept, zijn bijvoorbeeld de cheeseburgers en zakjes friet waarschijnlijk een welkome aanvulling voor kinderen. Het aanbod aan tapas en desserts is te groot om van alles tijdens een bezoek te proeven waardoor het nog aantrekkelijker wordt om terug te komen.
    Een aanwinst voor Zaltbommel.