Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Westervoort verdeeld zijn.

1. Gerda Loor

2. Calja Stevens

Je proeft werkelijk dat de maaltijden vers bereid worden, van hamburger menu tot stampot.
    Op verzoek maakt Joop ook heerlijke pasta gerechten!
    Ik ben echt een fan van zijn saté, haal het er bijna wekelijks en qua prijs kan je het er zelf bijna niet van maken!
    De passie die Joop heeft, voor en met eten, vind ik erg mooi om te zien, (en te proeven) dat zie je niet veel meer tegenwoordig!

3. Heerlijk gegeten, maaltijden zijn vers bereid. Zeker een aanrader als je zelf geen zin/tijd hebt om te koken!

4. Hinke Kaspers

Volop keus uit heerlijke verse maaltijden ...
    Echt een aanrader!

5. Jacqueline

Het eten is heerlijk en lekker vers. Keer wat anders dan een cafetaria. Ze hebben lekker stamppotten, pasta's, salades, zelfgemaakte friet en snacks etc. Dus mocht je een keer geen zin hebben om te koken maar wel gezond wil eten kan je hier goed terecht.

6. Sinds deze mensen het restaurant overnemen is het echt genieten, zowel in het restaurant als qua ophalen. Echt heerlijk eten, met ook enige eigen specialiteiten op de kaart. Tel daar de heel prettige bediening bij op en je snapt ons enthousiasme. Alleen het interieur... tsja. Niet echt bijzonder en de schreeuwende knalgele reclame buiten haalt feitelijk het niveau wat naar beneden. Jammer. Doe daar wat aan!

7. Prima Cafetaria met goede kwaliteit.
    Helaas gaat mij 1e bestelling fout, bij een grote friet mayo, pinda en uien waren ze de uien vergeten!
    Het staat wel op de bon!
    Balen!

8. Koen

9. Piet en Mary van de Stay

Zeer open en persoonlijke benadering, gastvrij en een top service. De gerechten zijn met zorg en goede kwaliteit ingrediënten bereid. De smaak is helemaal goed. Kinderen (onze kleinkinderen) komen er ook graag.

10. Het nieuwe 'alles proeven' menu is zeker 'good value for money'. Gezellig restaurant, voldoende licht, alles brandschoon, zeer vriendelijk personeel. Een van ons heeft strikt glutenvrij dieet en er was meteen bij de aperitief lekker glutenvrij brood. Het 2-personen menu werd in zorgvuldig overleg deels aan dieeteisen aangepast. We zijn vaker naar De Missionaris geweest en altijd naar tevredenheid.

11. Van Hekke

Helemaal TOP! Wat een smaaksensatie, geweldige prijs kwaliteit prestatie. Fantastische vriendelijke bediening. Wij hebben wederom genoten! Echt een aanrader!

12. Op aanraden van een collega hebben we onlangs, samen met nog drie vrienden, hier gegeten. De avond was in twee woorden samen te vatten: fantastisch genieten. De ambiance is bij binnenkomst verrassend aangenaam te noemen. We werden door een uiterst vriendelijke gastvrouw ontvangen in een "smaakvol" ingericht restaurant. En dat smaakvol slaat zeker op wat we daarna gegeten hebben. Na uitleg hebben we voor "de Proeverij" gekozen en daar hebben we geen van allen spijt van gekregen. In drie gangen komen de meest verrukkelijke gerechtjes voorbij die er ook nog eens prachtig uitzien. Een genot voor de tong, de neus en het oog! En door alle variatie eet je nog eens (zeer verse) producten die je anders niet zo snel zou kiezen. Door de ontspannen sfeer die er heerst voelden we ons heerlijk op ons gemak en vloog de tijd voorbij. De bediening was attent (o.a. uitleg wat er op je bord ligt, goede tips voor de wijnen) en vlot. Na alle heerlijkheden (en lekkere bieren) hebben we afgesloten met koffie, waarbij nog diverse zelfgemaakte lekkernijen geserveerd werden (vooral de brownies..!). En dat alles voor een prijs waardoor je meer dan waar voor je geld krijgt! De porties ogen in eerste instantie wat klein maar uiteindelijk heb je zeker een vol(daan) gevoel. We zijn verrast door dit alles en gingen met een heerlijk gevoel huiswaarts. Maar niet nadat we ons ingeschreven hadden voor de nieuwsbrief van de Missionaris, omdat we begrepen dat de kaart zeer regelmatig wisselt. En daarvan op de hoogte blijven kan geen kwaad want dat we (snel) terugkomen staat vast!

13. Deze BB is de laatste jaren alleen maar achteruit gegaan. Broodjes steeds slechter belegd en minder vriendelijk personeel. Jammer gemiste kans

3,6
  14. Monique

Heerlijk gegeten? De proeverij is een wereld idee. Goede, verfijnde smaak. Mooi geserveerd, niets op aan te merken. Ga zo door!

15. Gisteravond 'de Proeverij' gegeten bij de Missionaris.
    In één woord: Genieten. De smaken, combinaties, presentaties, alles is tot in de puntjes verzorgd. Dit restaurant is absoluut een aanrader!

16. Trudy Arentz

Een paar weken geleden weer eens bij de Missionaris gegeten, aangetrokken door het noemen van de Proeverij, een reeks kleine gerechten. Het was heerlijk. Een soort superdeluxe tapa's, maar dan prachtig verzorgd en opgemaakt. Na een lekker aperitiefje een zestal voorgerechten met vlees, vis , een soepje. Daarna 6 of 7 kleine hoofdgerechtjes. Ieder gerecht een klein kunstwerkje, je kunt zien dat er veel aandacht aan is besteed. Ook de verschillende kleine zoete nagerechten waren heerlijk.
    En dan, zoals altijd, koffie met brownies.
    Er waren maar 2 dingen jammer: 1: dat ik al zolang niet meer bij de Missionaris had gegeten en 2: ik was de Bob dus ik kon de bijpassende wijnen niet drinken. Maar chapeau, jullie hebben ons weer een fijne, lekkere avond bezorgd. Aran en team: ga vooral zo door en tot binnenkort.

17. Begin juni ontvangen we de Nieuwsbrief van De Missionaris. De keukenbrigade heeft een ‘Snoeperij’ samengesteld: drie gangen met allerlei kleine gerechten voor de eveneens kleine prijs van € 22,50. In de bijlage kunnen we vast een kijkje in de keuken nemen en wat ons daar wordt voorgeschoteld, doet ons besluiten een tafel te reserveren. We zijn wat vroeg, waardoor het in het begin erg rustig is, maar gaandeweg vult het restaurant zich en ontstaat er een gemoedelijke sfeer. Hier kun je je thuis en op je gemak voelen.
    Wat er aan tafel gebeurt, overtreft onze verwachtingen. Het eten is niet alleen tong- maar ook oogstrelend. De gerechtjes zijn zeer smakelijk en verdienen het om met aandacht te worden opgegeten. Ongelooflijk met hoeveel aandacht alles is verzorgd en opgemaakt: van gezellige, gekleurde bordjes tot en met de decoratie van de gerechtjes. De vriendelijke gastvrouw die ons onder haar hoede heeft genomen, geeft tekst en uitleg en zorgt ervoor dat het ons aan niets ontbreekt.
    Een echte aanrader… deze (fijn)proeverij.

18. R&E

Met 7 personen op moederdag wezen eten hier. Blijkbaar is dit een te grote groep want ze kunnen het dan niet meer aan. Het rook erg naar schoonmaakmiddel wat tijdens het eten niet lekker is. Erg gezellig is het er niet aangekleed. Eten is op zich goed maar we hebben er erg lang op moeten wachten, na verscheidene keren vragen. De eigenaresse dacht dat we al uitgegeten waren terwijl het voorgerecht nog moest komen. Dit voorgerecht viel toch wat tegen qua portie, het hoofdgerecht was wel goed. Ook de toiletten zien er schoon en goed uit. Bediening wel vriendelijk. Helaas zullen wij hier niet snel een 2e keer komen. Misschien is afhalen een betere optie.

19. Ook ik eet hier geregeld en heb gisteren 16 collega's meegenomen naar dit restaurant. We hadden wat te vieren! Ondanks dat er naast ons in het zaaltje ook een groep van zo'n 30 gasten zaten werd ons eten keurig op tijd geserveerd en smaakte alles weer perfect. Meestal heb je in zo'n groep wel wat zeurpieten maar heb niets negatiefs gehoord. Iedereen hoorde je zeggen dat het zo lekker smaakte en de volgende dag (vandaag dus) heb ik goede reacties ontvangen en zelfs gaan collega's met hun partner nog een keer terug. Je krijgt hier echt waar voor je geld, goede kwaliteit, lekkere smaken en alles vers geserveerd. Goede bediening, leuk en gezellig ingericht. Aran en zijn team maken er echt een avondje smullen van. Ik zou zo zeggen "ga het zelf eens ervaren"! Ik verheug me al weer op 10 juni, onze trouwdag want dan ga ik hier ook weer lekker smullen!

20. herman

21. Ik vind het zo leuk dat ze iedere keer afwisselende menu's hebben. Zo is het altijd een verrassing en is het eten nooit hetzelfde. Het eten is hier nooit tegengevallen, maar vaak mag het ook wel een beetje meer zijn... De bediening is netjes, inrichting is chic en elegant.

22. Ik eet nu al jarenlang bij Hollywood en ga altijd met een volle buik naar huis.
    De eigenaar is onwijs vriendelijk en erg gastvrij.
    Waar krijg je tegenwoordig nou stukjes brood met lekkere sausjes vooraf?
    Persoonlijk kan ik nooit kiezen wat ik nou wil eten, alles is zo lekker!

23. Koen

24. Mijn vriend en ik eten hier regelmatig, ook met familie.
    Je kunt hier ontzettend lekker en gewoon wat chiquer eten. Er wordt veel aandacht aan de sfeer, smaak en opmaak besteed, de bediening is super goed. We komen hier elke keer weer super tevreden en met een verwend gevoel vandaan.
    Ook fijn dat de kaart met de seizoenen mee veranderd dus dat er altijd wat nieuws te proeven valt.

Pluspunt zijn de lekkere wijnen!

25. Toen Hollywood net in Westervoort zat was dit ons vaste adres voor Shoarma en Pizza. Inmiddels, jaren later komen we er zelden meer. twee weken geleden hebben we er nog 1x gegeten maar dat was echt de laatste keer: de neerwaartse spiraal heeft doorgezet helaas. De salades komen zo uit de versnippermachine, sausjes w.s. uit een pot, het vlees is te lang gegrild/gebakken en dus droog. Qua hoeveelheid is het dik voor elkaar hoor maar tsja.. we zijn inmiddels doorgeschoven naar de concurrent 500m verderop die juist van slecht naar (heel) goed gegaan is qua kwaliteit. Het kan verkeren..

5,7
  26. Na een eerdere, bar slechte, ervaring hier jaren geleden het restaurant na de verbouwing een nieuwe kans gegeven. Het interieur/sfeer was in elk geval sterk verbeterd maar wel wat donker. De bediening was persoonlijk en vriendelijk nu en het eten vele malen beter dan jaren geleden. De saladebar was uitstekend en de vleesgerechten perfect: sappig, mooi gegrild. dat hebben we wel eens anders meegemaakt in vergelijkbare restaurants (waaronder een een paar honderd meter verderop in Westervoort). Een week later hebben we wat laten bezorgen en ook di was dik voor elkaar: snel, prettige verpakkingen en ook nu een kwaliteit die tot grote tevredenheid stemde. Drie keer recht is scheepsrecht dus eergisteren even 'snel' wezen eten: glas drinken en een pizza. Geen doorvragen over voor- nagerechten, correcte bediening en een goede pizza met dunne knapperige bodem! Navraag leert dat het nog wel dezelfde eigenaren zijn dan eerder maar dan hebben ze OF ander/beter personeel of een kwaliteitsslag gemaakt. Volgende keer maar eens een drukke weekendavond proberen... dan hebben ze ook live muziek. Eens kijken of de kwaliteit dan onder druk komt te staan!

27. Het ijs wordt zelfgemaakt en is zeker niet slecht, anders zou het niet zo druk zijn denk ik. Lekker en veel keuze in smaken! Vandaag weer open, dus ik ga wel weer!!!

28. Helaas, de pizza's zijn niet smaakvol. De bodem is veel te dik en daarom taai, en lijkt erg op een fabriekspizza. Ook bij de vulling ontbreekt alle smaak. De wijn lijkt aangelengd met water. Kortom, dit was ons laatste bezoek...

1,8
  29. Zeer slecht, was er vandaag geweest. Nadat ik had besteld een half uur moeten wachten op het eten (er was verder maar een tafel van drie personen). Toen ik het eten kreeg was de rijst koud en lagen er 2 spiezen op het bord. Waren ongemakkelijk groot en er zat verf op. Heb dit aangegeven, werd niks mee gedaan. Ik kom hier dus echt nooit meer.

30. Super gezellig, eten erg goed en heel erg smakelijk.
    Je kunt er zoveel tijd voor nemen als je wilt, ze blijven je bedienen en komen er zelfs een praatje met je maken.

We gaan er ontzettend graag naar toe en krijgen er nog steeds geen genoeg van.

Groetjes Marijke en Wim willemsen