Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Westervoort verdeeld zijn.

1. Prima eten en drinken, goede service en bediening met vriendelijk personeel en fijne sfeer

2. Het is een mooi, warm en sfeervol restaurant. De bediening is vriendelijk en oke, maar de keuken is uitermate matig. We hadden snitsels een basis en een Hugo's stijl beide waren te hard gebakken (droog, dun). Varkenshaas spies had geen smakeloos. Het meest opvallende was nog wel dat er geen groente (rauwkost) standaard er bij geserveerd wordt. Voor een klein beetje salade moet je 3,50 bij betalen. Bij elkaar genomen een te duur restaurant met een uiterst mate keuken. Niet voor herhaling vatbaar.

3,4
  3. Kom er regelmatig lunchen. Ivm longcovid kan ik niet tegen prikkels en drukte. Maar dan mag ik boven zitten en doen ze de radio uit. Waar maak je dat nog mee. Voel me er erg welkom en het eten is erg lekker en je krijgt meer dan genoeg. Personeel is heel vriendelijk.

4. Henny van Timmeren

Het is een prettige eetgegenheid met een fijne en gezellige sfeer en prettig personeel. Wij komen er dan ook geregeld.

5. Nicolette Stapel

Zoals altijd gaan wij hier graag naar toe. Diner en nagerecht heerlijk. Brood in broodmandje was geen traktatie, taaie hompen brood niet opgepiept.

6. Midden-Oosters Westervoort

Als je een keer wat anders wilt is dit Arabisch Restaurant een welkome afwisseling. Het is een Moeder en zoon restaurant, met zeer vriendelijke bediening en het is er schoon. Ze hebben Arabische gerechten en een vegetariër kan hier ook goed terecht.

7. Met negen personen heerlijk gegeten en de kwaliteit werd door iedereen gewaardeerd als goed en lekker. De sfeer is voor iedereen persoonlijk, maar in een gezelschap zorg je zelf voor de sfeer. De bediening was goed.

8. Heidrun Willemsen

Super vriendelijk personeel, eten heerlijk, echt een aanrader.

9. Altijd lekker en veel

10. Rita hendriksen

Was gezellig, vriendelijk personeel en lekker bijzonder eten😁

11. Michel ragas

Lekker eten, goede service, ondanks corona tijd.

12. Henk Dorland

Al 25 jaar een goede cafetaria met vriendelijk personeel en topkwaliteit

13. Bezorgen zou 45 minuten duren na een uur maar eens gebeld waar de friet bleef, het was erg druk ging nog 45 minuten duren....

14. Jammer dat ik geen 0 sterren kan geven.
    Na hier 25 jaar klant geweest te zijn kom ik hier niet meer. Nog geen 1 keer mijn bestelling op tijd gehad bij de nieuwe eigenaar, terwijl ik toch een uur van te voren bel. Als je er niet achteraan belt dan zullen ze nooit komen. 3 kwartier is toch geen 1,5 uur?

1,4
  15. We halen sinds de nieuwe eigenaar hierin zit altijd onze pizza’s en frietjes, snacks bij Olympia. Pizza’s zijn heerlijk goede knapperige bodem en vol smaak van verse producten, als wij bestellen is het altijd nog lekker warm.
    Zeker een aanrader.
    Personeel is altijd erg vriendelijk en spontaan en houden rekening met de RIVM regels!

16. Top snackbar, goeie kwaliteit, goeie service. Respect, vooral in deze corona periode !!

17. Anoniem

Erg slecht bereikbaar via telefoon!

18. Tamara Meijer

19. Een aanwinst voor het dorp Westervoort, tot deze ervaring.
    Meerdere malen gegeten, wat wel uitstekend was, maar nu toch tegenvaller, bediening langzaam, duurde veel te lang (terwijl het lang niet vol zat) de hamburger was bijna rauw, de schnitzel was niet vers en veel te lang gebakken (en daarna nog in de oven), Het pretendeert kwa eten, in een prachtige ambiance overigens, een wow factor te hebben, maar de prijs kwaliteit was dit keer ver te zoeken. Kortom het viel echt tegen.

4,5
  20. Is inmiddels gesloten. Helaas!

21. Heerlijk geluncht met mijn partner.
    Ik had een uitsmijter rosbief die was goed belegd en ook nog huisgemaakte rauwkost en sla ect. op het bord.
    Mijn partner had een pistolen gezond en wat een kunstwerk was dat!
    Veder een mooie schone zaak en vriendelijk en attent personeel.
    Ga zo door top!

22. Hier nu 3 keer gegeten. Eerste 2 keer erg genoten; Lekker vlees, heerlijk voorgerecht en super sfeer en bediening. 3e keer was het verrassings voorgerecht waar we zo’n fan van waren verdwenen en kregen we een doorgebakken kalfsoester. Erg jammer, want stond in onze top 5.

5,1
  23. Heerlijk a la carte gegeten in een goed bezet restaurant met vooral buffetgangers en een zeer drukke afhaalbalie, waardoor we wat langer op onze gerechten moesten wachten.
    Maar het was de moeite waard.
    Mooi opgemaakte schotels met heerlijk bereide gerechten maakten van deze avond een succes!

24. Party of 5

Met 5 heren gedineerd. Uitstekend bereid en lekker gegeten. Bediening vriendelijk en gastvrij. Kwamen ook telkens vragen of alles naar wens was. Duurde soms wel wat lang voor we nieuw drinken kregen. Wij vonden de prijs een beetje aan de hoge kant.

25. Zeer vriendelijke bediening met persoonlijke aandacht. Eten heerlijk in een gezellige historische ambiance. We komen zeker weer terug.

26. D.te Dorsthorst

27. Eigenaren zijn attent, precies, vriendelijk en runnen de zaak erg goed. Ze hebben een goed assortiment. Er wordt vriendelijk met nieuw personeel om gegaan. De winkel is zeer schoon en netjes. Ontbijtjes zijn lekker. Fijn dat ze aan tafel worden gebracht. Deze ondernemers hebben alles goed onder controle, oog voor details, aandacht voor de klanten. Echt toppie. Kwaliteit is goed. Soms iets aan de dure kant, voor mijn beurs.

28. Bianca