Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Westervoort verdeeld zijn.

1. West-Europees Westervoort

Leuke zaak om te zien, prijs kwaliteits verhouding niet juist.

Vlees was niet bijzonder. Bestelde een bakje fritessaus, je moet goed kijken wat er in het bakje zit erg zuinig met alles.

Groente was in de oven gemaakt. Was droog en taai.

Broodplankje was erg goed mag ook gezegd worden.

Jammer ons zien ze er niet meer.

Kwam hier in verleden zeker keer of 4 per jaar en was altijd prima. Tot voor klein jaartje terug. Helaas alleen maar bier uit een flesje, dus maar een Hoegaarden besteld. Werd gebracht, maar was maar liefst bijna jaar over datum. Kreeg nieuwe, maar had er geen goed gevoel bij. Eten verder wel oké.

Gister weer 2e kans gegeven en bleek Hoegaarden wit op te zijn. Dus maar naar een Bavariaatje. En wat schetst mijn verbazing... 3 maanden over de datum... Dus snel de andere drankjes afgerekend en vertrokken naar de andere pizzeria in hetzelfde dorp met wel echt tapbier.

Het verbaasd me dan ook niets dat het altijd erg rustig aan de Dorpsstraat 75....

3. Chinees-Indisch Westervoort

Ik ben hier met de familie gaan eten en er was buffet aan tafel.
    We hebben hier heerlijk gegeten.
    Je krijgt 2 enorme borden met elk 5 heerlijke gerechten met nasi en bami. Ook nog keuze uit soep en sushi voor maar 13.95
    Zeker voor herhaling vatbaar!

4. Chinees-Indisch Westervoort

Buffet is in 1 keer 4 euro duurder geworden en je krijg niet eens een toetje. Totaal geen service of tegemoet.

Niet best, slecht zelfs. de sausjes en broodmandje zagen er vele malen gebruikt en zag er niet fris uit. De kwaliteit en smaak van de pizza en shoarmaschotel heel ver beneden de maat. Op de vraag of alles naar wens was en wij ' nee' zeiden werden enkel de schouders opgehaald en doorgelopen. Dit was echt de allerlaatste keer dat wij daar waren.

frank daamen

zeer slechte bediening het was er niet schoon en de salades niet vers geen aanrader

Fantastisch restaurant en dit geldt zeker ook voor de afhaal-menu's!
    Ik kom hier inmiddels al de nodige jaren met enige regelmaat lekkere gerechten halen, vooral de "speciaal aanbevolen" en "oosterse keuken" kipspecialiteiten zijn mijn favorieten.
    4 keer een dikke tien, kan helemaal niets negatiefs over dit restaurant bedenken!

8. West-Europees Westervoort

Erg duur en soms kleine gerechten voor een erg hoge prijs.

Dit restaurant heeft een zeer vriendelijke bediening, kwalitatief erg goed eten, en daar mag de prijs wel naar zijn.
    Daarnaast kan het zowel bij afhaal als in het restaurant soms erg druk zijn, maar men kan niet meer doen dan zijn best. Als het hele restaurant vol zit, vind ik wel dat je kan verwachten dat je best lang op je eten kan wachten.
    Wong's garden serveert kwalitatief eten en probeert het zo goed mogelijk naar ieder zijn zin te houden. Ting Ting is een fijne gastvrouw waar je altijd wel mee kan lachen
    Tip: bestel de Kai shi. Het enige chinees restaurant waarvan ik weet dat zij dit verkopen. Maar o zo heerlijk.

Dit is nu wat je een lekker chinees restaurant noemt. Het afhalen is al goed, vooral de specialiteiten maar in het restaurant is het niet eten, maar snoepen. Echt een aanrader voor een ieder die van culinair chinees eten houdt.

Ik begrijp echt niet waar de slechte ervaringen vandaan komen. Ik kan me er echt niet in vinden. Ook wij zijn zondag met Moederdag bij het buffet geweest. Ja het was druk en soms duurde het even dat alles bijgevuld werd, maar dat kan je verwachten als het hele restaurant vol zit.

Het eten was heerlijk, vers en smaakvol, gerechten werden goed bijgevuld en de bediening was een vriendelijk. En dat allemaal voor een hele schappelijke prijs. Er zijn altijd mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten en klagen om minste geringste.

Aanrader! Het is niet voor niets al jaren het beste restaurant van Westervoort en omgeving.

12. Chinees-Indisch Westervoort

Het lijkt er veel op dat het eten steeds minder van kwaliteit word, afgelopen week ossehaas met kerriesaus met nasi besteld. De kerriesaus is op een andere manier gemaakt en smaakt ook heel anders dan voorheen, de grote bak nasi had heel veel weg van witte rijst, nauwelijks vlees, ham, prei en ei. De ossehaas werd in veel te dikke stukken gesneden en er zaten ook harde stukken tussen. De loempia was erg droog en leek te zijn opgewarmd. De tomatensoep smaakte naar behoren.
    De inrichting is sterk verouderd en de schoonmaak middelen staan gewoon in het bargedeelte op de grond. Kladjes op de muur verwijzen naar de gewijzigde openingstijden. Al met al geen aanrader meer.

Ondanks de grote drukte en chaos in het restauranteam, hebben we lekker gegeten.
    Mooie roos en chocolade aan het einde gekregen, goede service!

Wat een gezellige avond had moet worden met de familie, is uitgelopen op een drama. We hebben zowaar 1 bordje eten kunnen pakken, wat we wel met een vergrootglas hebben moeten zoeken. Nadat meerdere mensen hebben aangeven dat ze graag aanvulling wilden, bleek dit na ruim 20 minuten nog niet gedaan te zijn!
    De serveerster liep huilend weg toen een gast haar baas hierop aansprak, en hij haar vervolgens volledig afkatte.
    Belachelijk!
    Arm ding! En dat terwijl ze zo haar best deed om het nog een beetje te redden.

Doe hier iets aan!!

Vreselijke tent, kom ik nooit meer!
    Zeer onvriendelijke baas, leeg buffet, uur wachten op eten, hele restaurant ontevreden en wanneer hier iets van gezegd wordt, geeft de baas een zeer botte en arrogante opmerking. Zijn na een half uur weg gegaan met een lege maag.

De serveerster deed erg haar best en probeerde de tent nog draaiende te houden, complimentje naar haar.

T

Naar aanleiding van een dagje uit, besloten we met 8 personen lekker een hapje te gaan eten. We gingen hier naar toe, maar het viel nog meer tegen dan iemand kan bedenken.
    Buffet werd niet aangevuld, zelfs toen het werd aangegeven door meerdere gasten werd er niets tot nauwelijks iets mee gedaan.
    Het hele restaurant zat vol, en niemand werd geholpen en was ontevreden.
    Achter de schermen werd er hard naar elkaar geschreeuwd, wat iedereen kon horen.

Ondanks alles deden de serveersters wel hun best en probeerde ze de gasten alles uit te leggen en boden ze hun excuses aan. In tegenstelling tot, naar ons idee de manager, die zeer onaardig en arrogant was.

Hier zullen wij nooit meer naartoe gaan, en ik denk iedereen die hier vandaag (14-05-2017) was ook niet.

In een woord, vreselijk. Het buffet werd niet aangevuld, ondanks ons verzoek voor een aanvulling van het buffet. De serveerder was zeer onvriendelijk en erg arrogant. Zelfs het vrouwelijke personeel liep huilend weg, erg sneu. Wij hadden gehoopt op een lekker diner, maar tevergeefs. Op een holletje weg gegaan en elders heerlijk gegeten!

S. Kroom

Eerste keer bij de Blauwe Topaas in Westervoort, Van uit de parkeerplaats naar de voordeur gelopen. Zo kan je goed het mooie pand bekijken, je ziet dat het oude pand zeer mooi is gerenoveerd. Bij binnenkomst werden we meteen verwelkomt en werden onze jassen netjes opgehangen door de gastheer. Vervolgens werden we aan een mooie tafel geplaatst op de bank. De gastvrouw nam onze drankbestelling op, wij vonden dat ze goede kennis van de wijnen heeft, wij gingen voor de een mooie wijn; de 'I Muri Negroamaro. De gastvrouw wist nog een mooi verhaal over deze wijn te vertellen. Wij merkte echt dat het haar passie is. Daarna bracht ze de kaart en vertelde ze het concept. Het is even wennen maar wat een leuk concept! We begonnen met 2 gerechtjes. Een Thaise Kokos-Kippensoep en een vissoep je proefde meteen dat dit alles vers gemaakt werd. Voor het tweede gerecht nam mij man de Bavette Steak en ik nam de Gamba's in curry. Hierbij namen we samen een Griekse Salade onze gastvrouw vroeg of we ook nog wat aardappels bij wilde, die waren gebakken met verse kruiden. Na deze 2 gangen vroeg de gastvrouw of wij nogmaals de kaart wilde zien. Wij namen de nog 1 gang voor we aan het dessert gingen. Ik ben persoonlijk een vis/vega eter, aan vegetarische gerechten hebben ze hier meer dan genoeg keuze in. Ik nam de gevulde courgette en mij man de risotto. Deze waren weer heerlijk en erg origineel vooral de gevulde courgette. Tussentijds schonk ons gastvrouw onze wijn netjes bij. Ons dessert een Creme brûlée voor mij en een Brownie met huisgemaakte advocaat voor mijn man. Ook dit was allemaal huisgemaakt en dit proefde je echt. . We gingen afrekenen, onze gastvrouw kwam netjes mee onze jassen pakken. Ze liep mee naar de deur en nam afscheid! Wat een mooie zaak! We hebben ook echt genoten en komen zeker terug!

19. West-Europees Westervoort

J.Garssen

Gezellig en heerlijk gegeten. Een aanrader

Goede kwaliteit en snel.

21. West-Europees Westervoort

Vanmiddag weer heerlijk in een ontspannen sfeer van mijn gezelschap, een drankje en klein hapje genoten bij HtW. Vriendelijke medewerkers en gastvrije uitbater.
    Aanrader voor iedereen die op een op een mooie zondagmiddag denkt, dat ziet er goed uit. Ik zeg: gewoon doen.

22. Chinees-Indisch Westervoort

Heerlijk gegeten en tegen een voordelige prijs. Jammer dat alles - met name garnalen - niet of niet meer werden aangevuld, terwijl daar nog vraag naar was.

Ik kom hier al jaren lang eten. Het eten is top maar de rest service etc slaat echt helemaal nergens op! Als ik laat in de avond kom eten word ik gewoon weg gejaagd. Ze zetten dan gewoon het licht uit en laten ze je lekker zonder licht zitten. Na jaren lang hier komen ben ik er best wel van afgeknapt.

Afhaalervaring: bizar slecht. Friet is kleffe koude troep. Te ranzig, niks vers aan. Vlees: zelfde verhaal.

Dan hebben ze een chefs special van bijna €37(!) voor "2" personen. Wat je daarvoor krijgt is te treurig voor woorden. Vlees is tevens super taai en duidelijk opgewarmd diepvrieswerk. Voor dat geld kun je veel beter eten krijgen.

We hebben dit gemeld en de eigenaar heeft het eten mee teruggenomen met de belofte dat we het geld terug krijgen: thuisbezorgd.nl belt op en zegt dat wij (de klant) liegen en dat we maximaal de helft terugkrijgen. Na opnieuw contact opgenomen te hebben met de eigenaar wordt tot 2x toe de hoorn tijdens de discussie erop gegooid. Dat de service beroerd is blijkt hier wel uit. Uiteindelijk waren we €25 kwijt voor 2 frikandellen voor de kids... (Met het beetje geld terug).

Wij komen hier nooit meer en raden iedereen af hier te "eten". Het is zonde van je geld en je eetlust. Echt.

Eigenaar van Sultans Palace: u zou wat zuiniger op uw klanten moeten zijn. Zeker nu de Dorpsstraat open ligt en er al minder klandizie is.

Alles perfect.
    Wij hebben allemaal goed gegeten.

Zeer goede cafetaria. Altijd snel geholpen en hoeven nooit lang te wachten op eten. Cafetaria erg mooi ingericht en schoon. Altijd druk. Keuze genoeg.

wilma wildenbeest

We hebben wederom heerlijk gegeten! Chapeau voor de kok en het bedienend personeel!

Arjen Broeze

A.v.d.Weijden

Voor het eerst de hapjesavond meegemaakt. Was een heerlijke ervaring en zeker voor herhaling vatbaar. Ondanks de onverwachte drukte bleef het personeel vriendelijk en verliep het allemaal goed, zelfs het keukenpersoneel sprong af en toe bij.
    De kwaliteit was van een goed niveau!

Bij toeval nu driemaal achter elkaar gegeten in een tijdsbestek van 5 weken.
    De menukaart is echt prima te noemen. De kwaliteit van het eten is goed! We kwamen er ook graag!

Echter wat ons wederom, derde maal opviel was de bediening! Een ongeïnteresseerde medewerker, kortaf, gooide nog net niet het eten op tafel, maar veel het scheelde niet. Ging de discussie met ons aan op een onprettige toon.Het "smakelijk eten" kwam er plichtmatig uit.Voor ons was het plezier van het eten hierdoor verloren, we ergerde ons.

Wij waren er op uitnodiging en hebben er niets over gezegd, maar ook onze gastvrouw was onaangenaam verrast door de onprettige en ongeïnteresseerde serveerster aan tafel. Het is vreemd dat zij zich meent te moeten verontschuldigen voor de uitnodiging ivm de bediening.

Een volgende keer bedenken we ons nog of we wel willen gaan ivm met bediening. Jammer, want we kwamen er graag.