• Lid sinds 23 februari 2019

3. 7,8

Bakker Bart

Westervoort
Nieuwe recensie

Bianca heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Bianca's profielfoto
    Bianca vindt Pannenkoekerie niet leuk

Bianca

2. Bianca's profielfoto
    Bianca heeft een recensie geschreven voor Pannenkoekerie

Vier van de elf pannenkoeken waren in het midden niet gaar. Het zijn ook erg dunne pannenkoeken. Voor een volwassen bijna genoeg als avondmaaltijd. Dus neem je wel een toetje. Door de bediening wordt niet meer gezegd dan het hoognodige. Ze komen ook gehaast over terwijl het niet echt druk was. Bestelling klopte niet. Er was een koffie vergeten en we kregen een bolletje ijs terwijl we om twee hadden gevraagd. Jammer dat er niet een keer gevraagd wordt of alles naar wens was dan kun je zoiets aangeven. Bediening heeft ook weinig ruimte om tussen deensen aan tafel op te ruimen of te bedienen. Ook niet zo fijn.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  3. Bianca's profielfoto
    Bianca heeft een recensie geschreven voor Bakker Bart

Eigenaren zijn attent, precies, vriendelijk en runnen de zaak erg goed. Ze hebben een goed assortiment. Er wordt vriendelijk met nieuw personeel om gegaan. De winkel is zeer schoon en netjes. Ontbijtjes zijn lekker. Fijn dat ze aan tafel worden gebracht. Deze ondernemers hebben alles goed onder controle, oog voor details, aandacht voor de klanten. Echt toppie. Kwaliteit is goed. Soms iets aan de dure kant, voor mijn beurs.

4. Bianca's profielfoto
    Bianca vindt Bakker Bart leuk