Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Warten verdeeld zijn.

1. Goede locatie (zeker in de zomer met het fantastische terras).
    Heerlijk gegeten met een goede selectie aan gerechten.
    Het personeel was bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

Een echte aanrader!

2. Martine, Carla en Bart

Gezellig aan het water. Goede service, uitstekende menukeuze, goede opbouw licht koud. Licht warm, zwaar warm. Licht koud. Een echte aanrader!

3. donderdag 31 januari 2013.
    Bijzonder, nog nooit meegemaakt!! Er komen als vanzelfsprekend glazen en een karaf met water op tafel. Als ik dan nog een Spa-blauw bestel wordt dat me dat afgeraden: er staat al water op tafel en om daar dan nog eens een glas water naast te zetten.....!!!!! Dit is toch heel attent, een bewijs van de kwaliteit van de service.

4. Onlangs hier gegeten. We hadden een groupon deal met drie gangen diner van de chef. Voorgerecht was lekker. Een goed stukje vis. Het hoofdgerecht was echter niet te eten. De kok had kalfsborst klaar gemaakt. Dit leek leuk totdat we het vlees wat beter bekeken en ontdekten dat het voor meer dan tweederde uit vellen en vet bestond... Hoe durf je dit je gasten voor te zetten.. Ook het toetje, wat leuk werd gepresenteerd bleek tegen te vallen. Dit was niks meer of minder dan vruchtjes uit blik met wat ijs en slagroom.

5. Via groupon heerlijk gegeten. De service was goed. Vriendelijke bediening. Gezellig en knus restaurant.

6. Voor de eerste keer bij de nieuwe eigenaar wezen eten. Moet zeggen dat de zaak er keurig uitzag. Het geheel was wat lichter qua kleur gemaakt en oogde fris.
    De gastheer en de rest van de bediening was zeer correct en wist op alle vragen een passend antwoord.

Een leuke en afwisselende kaart, maar in de bij gerechten had wel iets meer spanning gemogen. Een bakje patat en een bakje sla daar moest je het mee doen. Persoonlijk ben ik wel voor een warme groente erbij! De prijs was en is goed!

We (ik) ga er zeker nog wel een keer eten en wie weet is er dan wel een warme groente, zeker een aanrader!

7. Wij zijn enorm verrast door dit restaurant en hebben hier heerlijk gegeten. De keuken heeft een heerlijk 3 gangen menu gepresenteerd waarin de smaken van de gebruikte producten perfect tot hun recht komen. De gastvrijheid en de ambiance zorgde voor een uitstekend avondje weg.

Een aanrader en wij komen hier zeker weer terug.

8. bastiaan

We hebben met de paasdagen gegeten en het was zeer top, je kan merken dat er met verse ingrediënten wordt gewerkt. Alles klopte ook, de huisgerookte zalm was om te smullen
    en dan de varkensentrecote met gerookte oesterzwammen
    was om je vingers bij af te likken. Met vr gr bastiaan

9. Johannes

We hebben 't Skuthus de afgelopen jaren meerdere malen bezocht. Het was altijd prima. Afgelopen zaterdag het eerste bezoek bij de nieuwe eigenaar en chef. De zaak is flink opgefrist en leuk aangekleed. Het eten is er op voort uit gegaan. Een leuke kaart en erg lekker gegeten. Bediening was prima en gezellig. Kortom een aanrader.

10. Over service en sfeer heb ik niks aan te merken, prima. Ik heb meerdere malen (5+) bij het Skuthus gegeten en wat jammer is is het volgende: voor wat je betaalt (ong 30eu p.p met drankjes) verwacht je net even iets beter de puntjes op de i. Het saladegarnituur is somber en verder wisselt de kwaliteit nogal eens. Een goed voorbeeld is dat bijvoorbeeld de kipsaté te droog was. De ene keer is het eten heel goed!, de andere keer beneden de maat. Te wisselvallig dus. Een 6,5 is een passend cijfer!

11. Prachtige locatie en een sfeervol restaurant. Vriendelijke bediening, daar lag het niet aan. Het eten echter was ver onder de maat: een rib eye steak vol met vet en zeen. De smaak was ranzig en uiteindelijk was het een patatje(was wel heel goed) van 21,= Euro. De kok vond dat dit bij een rib-eye steak hoorde. Jammer: gemiste kans en een verpeste avond.

3,6
  12. Schramad

We bestelden voorgerecht en hoofdgerecht apart. Na ons voorgerecht opgegeten te hebben bleek de keuken dicht. We konden niet verder eten. Alleen nog een toetje. We waren niet gewaarschuwd dat de keuken dicht ging. Heel erg slecht!

4,5
  13. Erg lekker gegeten! Leuke kaart en waar voor je geld. Als het weer wat warmer is gaan we zeker nog eens lekker aan het water zitten met een kopje koffie en die overheerlijke zelfgemaakte appeltaart.

14. Eten was zozo,

Bediening ontzettend slecht, jong meisje (was ook de enige id bediening) die nergens van af wist.

Is toch visitekaartje voor rest. Was bediening goed geweest, was het prima.

Wel leuke lokatie.

15. H. Boomsma

16. Een hele gezellige plaats om te eten. Leuk ingericht en mooi bij het water.

Het eten was heerlijk en de bediening heel erg vriendelijk.

Echt de moeite waard om daar te gaan eten.

Maar dan zou ik wel een mooie zonnige dag uitzoeken.

Je kan daar heel mooi buiten zitten.

17. Lekker gegeten bij het skuthus. Gevarieerde maar simpele kaart. De paling als voorgerecht is geweldig, lekker paling eten met de handjes. De mosselen (als toevoeging) op de kaart waren heerlijk. De salade garnituur wat simpel maar dat mocht de pret niet drukken.

18. We hebben hier een paar weken geleden gegeten op het terras met een prachtig uitzicht op het water en de boten. Zon erbij, leuke bediening en lekker eten, wat wil je nog meer!?

De opmaak op de borden was leuk; net even anders als anders. Wij gaan hier zeker weer heen!