't Slot in Waalwijk

do lunch 11:00 - 17:00
vr lunch vanaf 11:00 diner tot 21:00
za lunch vanaf 11:00 diner tot 21:00
zo lunch vanaf 13:00 diner tot 21:00

't Slot is een gezellig restaurant gelegen in het centrum van Waalwijk. U kunt bij ons terecht voor een lekker kopje koffie of high tea, een lunch of uitgebreid diner. Bij mooi weer kunt u gebruik maken van ons grote terras met uitzicht op het historische stadhuis van Waalwijk.

• High tea: € 19,50

1459190704 88
1462088057 88
1480920847 88
1501202314 88

1. Gezellige tent, gezellige bediening en prima eten en zeker niet duur wat wil je nog meer!

2. C.Linders

Goed gegeten, vriendelijke bediening, gemoedelijke sfeer.

3. peter van der stad

Onze eerste keer hier gegeten en wat gedronken we moeten zeggen alles was vers en lekker zeker de moeite waard en wij gaan zeker terug.
    Gezellig restaurant en goede service.

4. Heerlijk gezellig gegeten!

5. We zijn op 11 maart 2017 wezen eten, het was super lekker. Complimenten voor de kok, ook voor de bediening, die waren super vriendelijk en heel beleefd. Wij zullen zeker nog een keer terug komen.

6. Pim pam pet

Wij hebben met 2 personen op een vrijdagavond een hapje gegeten. We hadden beperkt tijd, en dit werd door het personeel goed en vriendelijk opgepakt.

Lekker gegeten, voor een redelijke prijs.

Mooi punt, warme sfeer, vriendelijk en leuk personeel.

Makkelijke, maar interessante menukaart!

7. Remco Nijssen

Met het gezin heerlijk gegeten. Ook onze kinderen (9 en 11jr) vonden eht lekker en gezellig.Wij waren aangenaam verrast. Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Service was top. Goede en aardige bediening. Mooie en lekkere kaart. We gaan zeker terug.

8. P.Sleegers

Het restaurant ziet er zeer gezellig uit. Ik nam een vispannetje en ik wil zeggen dat ik nog nooit zo heerlijk heb gegeten. Het was werkelijk heerlijk!

De bediening was vriendelijk en beleefd en ik adviseer u er eens te gaan eten.

9. vriendinnengroepje

Afgelopen donderdag bij 't Slot geluncht met 3 pers. Hebben dit ervaren als geweldig adres o.a. personeel was erg vriendelijk en heerlijk dat het was jammie... Voor herhaling vatbaar. Ook de chardonnay was erg lekker, kunnen velen over nadenken met hun huiswijn... Iets duurder, veeel beter, maakt niet uit...
    Zullen we zeker weer overdoen bij 't Slot in Waalwijk. Petje af!!

10. Prettige service, vriendelijk, stemmen goed af wat je wil.
    Sfeer was goed,
    Eten was heerlijk, goeie producten!

11. Heerlijk gegeten en wederom goed verzorgd.
    Jammer is dat je naast de fles wijn geen kan ijswater kunt bestellen. Dat kan wel door het bestellen van spa blauw met ijs? Beetje gemiste kans, zeker als je al wijn hebt besteld. Kan me voorstellen dat je geen ijswater wilt serveren als er verder geen consumpties worden besteld, maar als er voor iedereen consumpties worden besteld en er dan als service geen extra ijswater kan worden geserveerd lijkt me dat een gemiste kans.

12. We hebben een gezellige high tea gehad met ons groepje van 5 dames (van 18-51 jaar) op 15 oktober 2016. We vonden het erg uitgebreid en er was werkelijk voor iedereen wel iets lekkers bij. Wel erg veel vis (4 niet vis-eters). Theezeefje is niet echt handig; misschien dat theefiltertjes een beter alternatief zijn?

13. mgijsbrechts

Heerlijke high tea gehad, was goed verzorgd. Ik vond alleen dat theezeefje niet fijn, we hadden telkens theeblaadjes in thee. Misschien toch idee om theezakjes te gebruiken die je zelf kunt vullen met theeblaadjes.

14. Voor ons de eerste keer dat we hier aten. Super gezellige sfeer, vriendelijk personeel, netjes en schoon en ontzettend lekker eten.

15. Fam van der Waal

Wat een heerlijke plek om te zijn! En wat hebben we genoten van het heerlijke eten, de gastvrijheid en de vriendelijkheid van het personeel. Toppertje! Zeker aan te raden!

16. wouters kathleen

Een super gezellige ervaring dankzij de geweldige bediening.
    Een heerlijke maaltijd voorafgegaan door het aperitief in de gezellige zeteltjes.

17. Margot Biesheuvel

Lekker gegeten met vooraf o.a. heerlijke olijven.
    Het 3-gangenmenu was TOP.

18. Ad Bergsma

Tijdens een korte vakantie in Waalwijk twee keer bij 't Slot gegeten. De kok in dit restaurant verdient een grote pluim. Wat een heerlijke smaaknuances! De prijs/kwaliteit verhouding is meer dan optimaal. De bediening is zeer vriendelijk, de wijnen zijn prima en het restaurant is leuk ingericht.

19. Henk van Mook

Heb een heerlijke zakenlunch gehad!
    Bediening was top, serveerster was erg aardig, hulpvaardig en snel. Presentatie van de lunch was top.
    En dit alles voor een zeer betaalbare prijs.

Kom de volgende keer zeker weer lunchen.

20. Heerlijke high tea gehad. Niet te zoet, precies goed.

21. Chantal van den Assem

Samen met een vriendin genoten van een heerlijke high-tea. Een zeer luxe high tea met vooraf een heerlijk soepje. Verder luxe broodjes, wrap met carpaccio, en heerlijke warme hapjes. Daarna ons tegoed gedaan aan de heerlijke zoete versnaperingen o.a. scones, lekkere monchou met kersen, spekkoek, etc. Het was heerlijk en supervriendelijke bediening. Zeker een reden om eens terug te gaan en de rest van de kaart te proberen.

22. Herleen

We hebben heerlijk geluncht, zoal altijd was het weer voortreffelijk. Ook een aanrader is de High Tea, dat is super! 't slot is TOP.

23. Super lekker gegeten. De vis en het vlees waren precies goed gegaard. Borden mooi opgemaakt en zeker voldoende eten.

24. Liza & Roy

Vrijdag 29 mei 2016, heerlijk gegeten! We werden perfect geholpen door de bediening en de kok heeft zijn uiterste best gedaan. Complimenten.

25. Zaterdagavond 23 april 2016, heerlijk gegeten! Vlees was van zeer goed kwaliteit! Complimenten voor de kok! Vriendelijk personeel!

26. We hebben heerlijk gegeten, leuke bediening en een betaalbare prijs! Veel succes verder!

27. Gezellig, sfeervol tafelen. De bediening was netjes.

28. Vandaag, 18-04-2016, bij t-slot in Waalwijk samen met mijn vriendin een High-Tea gedaan. Dit was heerlijk, goed verzorgd. Zullen dit zeker bij anderen aanbevelen.

29. Van Lent

Zeer lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Goede sfeer.

30. Sharon van Wanrooij

Wij gaan hier regelmatig lunchen of dineren, echt een aanrader! Heerlijk eten, een goede sfeer en vriendelijk personeel! Zeker eens uitproberen!

31. Caroline Snijders

Wow wat hebben wij gisteren lekker gegeten bij jullie. Niet alleen jullie team is gegroeid, maar ook de kaart ziet er op en top uit en de smaak...geweldig.
    Ga zo door, wij komen gauw weer een keertje terug.

32. Verschure

Heerlijk geluncht met een goed gevulde salade. Attent personeel. Gezellige sfeer met fijn veel ruimte om te zitten zodat ook wij met kinderwagen voor niemand in de weg zaten. Komen zeker terug voor lunch of diner.

33. Heerlijk gedineerd voor een heel redelijke prijs. De varkenssaté was om weg te zuigen en bijna zonde om er satésaus op te doen. Het driegangenmenu was heel compleet en meer dan voldoende qua hoeveelheid.
    De bediening was vlot en en het eten werd met niet al te lange tussenpozen opgediend.

34. Paul Verkade

Heerlijk gegeten in een mooie ambiance. De verschillende gerechten waren heel mooi op het bord gemaakt. Zag er smakelijk uit. Een aanrader!!

35. E. Thelosen

Wij hebben op vrijdag avond 11 maart, heerlijk gegeten en een lekker wijntje gedronken bij 't Slot. De bediening is aardig, het eten lekker en de sfeer is goed. Ondanks dat het een drukke avond was, hebben we rustige gezeten.

36. Marjan Kiela

Lekker gegeten in een leuk restaurant. Wij vonden het "samen delen" voorgerecht echt heel lekker en de desserts ook.

37. Wij komen al jaren bij 't Slot om te lunchen, maar ook om te dineren. Zelf heb ik een glutenvrij dieet en ook daar kun je bij hun prima voor terecht. Ze hebben een speciale glutenvrij kaart en het wordt echt smakelijk klaargemaakt. Ook het glutenvrije brood wordt heerlijk warm geserveerd, waardoor het niet droog is.

38. Gezellige sfeer, hartelijk ontvangen door de bedrijfsleider, leuke bediening en vooral heerlijk eten! Met name de tomatensoep!! 😉

39. Een overheerlijk menu een gezellige entourage en uiterst vriendelijk personeel.
    Voor herhaling vatbaar!

40. Wij hadden niet gereserveerd en het was nagenoeg vol, maar de medewerkers deden hun uiterste best om een mooi plaatsje voor ons te vinden, en dat is ook gelukt!! Mooie zaak, het eten was heerlijk, maar nog veel belangrijker; de medewerkers waren zeer accuraat!

41. Peter van Alphen

Zeer lekker gegeten in een ontspannen sfeer. Een puntje van aandacht, de tafels langs de muur mogen iets ruimer opgezet worden.

42. Zeer gezellig en hip met een leuke uitkijk op het plein. Ontzettend lekker gegeten in een hele gezellige ambiance. De medewerkers zijn uiterst vriendelijk en ook zij zorgen voor die gezellige sfeer. Even lekker er tussen uit voor een lunch of heerlijk dineren!!! Top.

43. Indira Bauman

Ik ben hier samen met mijn vriend geweest voor valentijn en er hing een gezellige sfeer. Het eten was ook heel erg lekker en het was snel klaar, je hoefde niet lang te wachten, ook al hadden er misschien iets meer frietjes bij gemogen maar over het algemeen was het heel lekker.

44. Een heerlijke lunch genuttigd. Prima kwaliteit prijs verhouding! Top.

45. Piet Konings

Goede sfeer, lekker eten en mooie locatie. Aan te bevelen. Wij hebben er inmiddels enkele keren geluncht en dat tot volle tevredenheid.

46. van Gulik

Wij komen hier regelmatig om te lunchen. Er is een ruime keuze aan lekkere broodjes, salades, soepen, tosti's, sandwiches, etc. Voor ieder wat wils dus. De bediening is vriendelijk en je hoeft nooit lang te wachten. Er heerst een goeie sfeer en het is een prachtig pand met mooie inrichting. Helemaal top!

47. Van der Zanden Theo

Eerste bezoek en zeer aangenaam verrast, prijs kwaliteit meer dan oké. Blijf zo verder werken.

Theo uit Hasselt, België

48. Elly Treffers

Op 1 punt na was het perfect en heerlijk. Mijn oudste zoon had namelijk een hoofdgerecht met biefstuk erin en die bleek niet weg te kauwen, dat hebben we gemeld en hij kreeg daarna boterzachte biefstuk, geweldig. Zeker van herhaling in de toekomst.

49. F.C. Van der Linden

2e kerstdag met zoon en schoondochter bij u gegeten en het was wederom erg smakelijk, gezellig, goede bediening en gelukkig geen standaard kerstmenu, maar voor elk wat wils, waardoor prijs/kwaliteit ook op zo'n dag in balans blijft. Ook de huiswijn is van prima kwaliteit! Ga zo door!

50. Natalia Kamerman

Vanavond gezellig een drankje wezen doen met mijn vrienden, de sfeer was goed en het personeel was erg vriendelijk, dus voor een gezellige avond adviseer ik u zeker langs te gaan bij t'slot !

51. Zeer geslaagde avond gehad, met echt heerlijk eten, vriendelijke bediening, relaxte sfeer en keurig verzorgde glutenvrije gerechten.

52. Gezellig en lekker eten, het personeel speelt goed in op de wensen van de klant en is niet beroerd om een grapje te maken en mee te gaan met de grap.

53. Blijft altijd gezellig en lekker om daar de kipsalade te gaan eten. Maar dan wel het liefste met de nacho's!

54. Marian Pennings

Het was geweldig! We hebben genoten van de high tea. Er werd zo veel lekkers geserveerd dat we het niet eens allemaal op konden. De bediening was super-super vriendelijk. De kwaliteit van het eten was uitmuntend! Kortom, we hebben enorm genoten en komen zeker nog eens terug.

55. Margriet Kuijsters

Erg lekker & afwisselend! Personeel erg vriendelijk!

56. Vanavond op maandag heerlijk gegeten. Het eten was goed en ze houden rekening met mensen met een allergie zoals lactose. De bediening is vriendelijk en correct. De zaak is netjes. En het eten is hoogwaardig van kwaliteit. Wij komen de volgende keer terug.

57. Op een willekeurige maandagavond bij 't Slot gegeten. Prima sfeer, leuke entourage. Bediening goed. Nam afstand waar nodig en maakte een praatje als het kon. Niet opdringerig qua aanbieden van drinken ect. Menukaart prima. Goede prijs voor 3 gangen diner. Wij zijn grote eters, maar na de maaltijd voldaan!

Echt een aanrader.

58. iris zwinkels en vriendinnen

We hebben super goed en lekker gegeten en daardoor is ons etentje "25 jaar vriendinnen" helemaal top geweest. Leuke menukaart en een goede prijs voor een 3 gangen diner. Keuze zat en super gaaf, mooi en lekker opgemaakt zien de borden er uit en dat bevorderd zeker je eetlust.

Wij komen graag een keertje terug.

59. Hans en Lianne

Vrijdagavond heerlijk gegeten samen, een 3gangen menu. Een persoon is glutenvrij, alles daarvoor is goed geregeld.

60. Jan en Nelly Kloet

Zaterdag 29 augustus heerlijk gegeten! We namen een voorgerecht, samengesteld uit kleine hapjes voor twee personen. Alles was even lekker en het zag er gezellig uit. Jan nam een menu met tong, ik had biefstuk In wijnsaus. Een feestje op ons bord. En alleen al voor het toetje (lopend chocoladetaartje) kom ik nog eens terug als ik in de buurt ben.
    Vriendelijke bediening maakte het plaatje compleet.

61. Geslaagde Avond

We zijn met 7 dames uit eten geweest en hebben een zeer geslaagde avond gehad! De bediening was vriendelijk en het eten was top! We hadden gekozen voor het 3-gangen menu en kregen goed gevulde borden, zeker voor herhaling vatbaar!

62. Denise Maas

Er was een goede ontvangst, nette service, ruime keuze op de kaart en een goede prijs/kwaliteit verhouding! Heerlijk gegeten!!

63. Super lekker gegeten! Goede service en goede prijs kwaliteit verhouding! Zeker een aanrader!

64. van Iersel

We hebben vandaag met de familie een fantastische dag heerlijk afgesloten bij 't Slot. Een tafeltje van 11 stond keurig voor ons klaar. Een snelle en correcte service gaven al snel onze gerechten door. Goede porties en super klaar gemaakt. Gaan we zeker nog eens heen!

65. Afgelopen weekend hebben we hier prima gegeten. Niet duur, een driegangenmenu voor 25 euro. Leuke sfeer.