Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vlijmen verdeeld zijn.

1. Manouk

Op onze clubavond met een groot gezelschap van de heerlijke pizza's genoten! Complimenten aan de chef en de rest van het personeel voor de goede service! Zeker een aanrader

2. Eten is gewoon niet goed; en dan bedoel ik ook echt niet goed. Bestellen via de site werkt in de praktijk ook niet. Was de eerste en de laatste keer.

3. Badr el Missaoui

Aanrader! Lekker eten en leuke medewerkers.

4. Madeleine

De kok stond er alleen voor in de keuken en met een gezelschap van 9 personen en ook nog 4 andere eters en verschillende afhalers, kwam er een prima maaltijd op tafel en ook nog allemaal tegelijk, terwijl we allemaal wat anders bestelden...Hulde aan de kok.

5. Van de wiel

Veel jong onervaren personeel, niemand kijkt vrolijk. Je eten wordt ongevraagd weggehaald terwijl je nog bezig bent. Vieze vloer, tafels, ramen, menukaarten, en aangekoekt eten op je stoel. Eten is vet en veelal smaakloos. Niet vers. Personeel let niet op je drinken en volle tafel. Kortom nooit meer.

2,9
  6. Kom uit Den Bosch omdat het zo lekker en vooral de hache en alles even netjes en vriendelijk kom er net vandaan heerlijk

7. M van diepen

Gezellig voor iedereen wat wils. We gaan met een groep met verschillende etenswensen en iedereen kan er vinden wat hij lekker vindt. Het eten is er goed klaargemaakt en iedereen doet zijn best om het je naar de zin te maken.

8. Super goed en erg lekker! Goede zelfgemaakte verse frietjes :)

9. Hendrik maasdijk

10. Chinees-Indisch Vlijmen

Ik kom elke maand een keer bij het afhaalpunt. Vanwege een allergie voor champignons bel ik van tevoren op om mijn bestelling door te geven met de mededeling dat er geen champignons in het eten mag ziten. Helaas zit er dan toch weer champignons in mijn eten. Ik mag dan als ik bel, meteen nieuw eten, maar dan echt zonder champignons, op komen halen. Gisteren besteld en helaas weer champignons in het eten. Helaas, ik geef het op. Verder een top restaurant, vriendelijk personeel. De baas is uiteraard ook zeer vriendelijk.

11. Wat een heerlijk relaxt sfeertje voor een afhaallocatie. Eten helemaal top en royaal. Broodje gyros meer dan voldoende en salade was ook goed. Wellicht iets meer salade en tomaat in gyros?

12. Op zich best lekker gegeten. Gingen eten om 8 uur, toen we binnenkwamen werd er door niemand van het personeel begroet, ik denk dat er 5 man aan personeel met een chagrijnig gezicht voorbij liep en niemand die iets zei of een goedenavond. Toen kwam er plots iemand naar ons toe na een paar minuten, en wees ons naar een ongedekte tafel. Zelf moeten vragen om bestek, Soyabakjes en invullijstjes.

Het eten is er prima maar niet bijzonder. De sushi is niet vers maar uit de koeling. Het warme eten is er vet en en niks bijzonders. Allemaal een beetje smaakloos. Ik zou er niet snel teruggaan.

5,7
  13. Eten was oké, maar meer ook niet, enorm rommelig, alles een bende, hoog opgestapelde lege bordjes die niet meegenomen worden, als je iets te drinken wilt bestellen moet je letterlijk door de zaak schreeuwen. Bij het ijs kregen we uiteindelijk alles wat ze in ronde 1 vergeten waren. Veel te weinig personeel, verkeerde bestellingen, etc. Er werd niet gevraagd bij het afrekenen of alles naar wens was... zou ik ook niet gedurft hebben. Gezellig verjaardagsetentje, NOT! Zelfs McDonald's doet dat beter, had me veel geld gescheelt.

1,8
  14. Wij gaan met regelmaat naar 't Zusje in vlijmen en altijd goede service en goed te eten, maar gisteren toen wij er waren had mijn man in zijn gerecht iets ongepasts. Nu kan er altijd iets gebeuren, maar er kon geen sorry vanaf. Alleen toen wij commentaar erop leverden, kwam de bedrijfsassistent sorry zeggen en en kregen wij een drankje van het huis omdat onze vriendin er iets van gezegd had. Ben toch met een raar gevoel naar huis gegaan, weet eigenlijk niet of ik er terug kom.

15. De Kluis is een heel aangenaam restaurant met gastvrije en vriendelijke medewerkers. Wij werden bij binnenkomst meteen warm welkom geheten en voelden ons ook de hele avond welkom. Het hert was goed van smaak en de spareribs waren perfect. De crème brûlée was smaakvol, maar de suikerlaag was wat lauw. De bediening was goed georganiseerd, want ondanks de drukte liep alles op rolletjes, zo leek het. Het restaurant straalt een huiselijke sfeer uit en dit gaf ons een relaxt gevoel, waardoor we enorm hebben genoten van deze avond bij De Kluis.

16. Belachelijk lang wachten, er kwam of niks of verkeerd, de helft niet eens gekomen en niet eens excuses aangeboden. Dit nooit meer! Management aanspreken lukte ook niet want er was niemand. Zeer slecht, dit zou gewoon niet kunnen!

2,6
  17. Uit Brabant

Afgehaald: Pikilea. 5 dips, bladerdeeg met feta en 1 met spinazie, feta saganaki en keftedakia. Alles lekker van smaak. Geen stokbroodje erbij (idee? zou wel lekker zijn!).
    Kip souvlaki, lekker mals.
    Bifteki, ook heerlijk. Ruime porties en alles goed van smaak.
    Kortom, zeker een aanrader!!

18. Heel erg lekker en ruime porties.
    Zeer goede prijs / kwaliteit / kwantiteit verhouding

19. Chinees-Indisch Vlijmen

Heerlijk gegeten, prijzen denk ik best hoor voor chinees eten. Maar t was geweldig !

20. Zeer goed lekker smakelijk Griekse keuken.
    Bij thuiskomt was alles nog goed warm.
    Aanrader 🖒

21. Eten was prima. Maar door de zeer bureaucratische verdeling van de taken bij de bediening (de een mag alleen borden ophalen, de volgende alleen drankjes inschenken terwijl nummer drie briefjes ophaalt) was de wachttijd tussen de verschillende rondes al snel 30 tot 45 minuten. Bediening was ook erg onattent. Toen we een opmerking maakten over de wel erg lange wachttijden ronduit onbeschoft afgeblaft.

Resultaat: lekker gegeten, maar met honger naar huis. Kom hier niet meer terug.

22. Kees Ripmeester

23. Heerlijk gegeten. Fijne bediening.

24. Geweldige jullie nieuwe locatie al een paar maal geweest en daar zal het niet bij blijven, jullie zijn altijd klant vriendelijk en hebben zeer goede producten!

25. Gezellig restaurant, best groot maar geen vreetschuur gevoel. Heerlijke gerechten, niet allemaal, maar we eten er vaak genoeg, dus we kennen intussen de lekkere dingen. Smaak is altijd goed, veel keus. Bediening is jong en soms wat onhandig, maar ze doen hun best en ons gaat het om het eten.

26. Heerlijk gegeten en gedronken, fijne avond beleefd totdat we om 22:05 nog een nagerecht bestelden... Toen de vriendelijke serveerster de keuken inliep met onze kaart werd er in de keuken geroepen:"godverdomme,..nog een kaart?". Dit was een een domper op een heerlijke avond. Ineens was de warmte weg,...en wij ook!

27. Chinees-Indisch Vlijmen

Na diverse pogingen nu echt de moed opgegeven met deze chinees. Voor de overname regelmatig gehad dat het eten van belabberde kwaliteit was.

Sinds de overname inmiddels 0,0 service en de klant heeft nooit gelijk. Bel je telefonisch een bestelling door met rijst en laat je het de kinderen ophalen komen ze thuis met nasi. Ga je het halen en bestel je rijst krijg je ook gewoon weer nasi, groente van de tjap tjoi waren gewoon rauw, de wortel koud en keihard. Een oplossing bieden voor een fout van hun kant kennen ze niet.

Van mij hebben ze echt hun laatste kans gehad en het is dat er veel oudere mensen in de buurt wonen dat zij nog steeds hun zaak draaiende kunnen houden. Beter rijd je even 5 minuten naar de andere kant van het dorp, daar zit een Chinees restaurant wat wel meegeeft wat je besteld en waar het altijd goed is

1,8
  28. De pizza's waren altijd heel lekker. Maar de laatste keer viel behoorlijk tegen. Pizza Karton blijkt de specialiteit. M'n kaken doen er nog zeer van. De volgende keer toch maar ergens anders.

2,3