1. Na diverse pogingen nu echt de moed opgegeven met deze chinees. Voor de overname regelmatig gehad dat het eten van belabberde kwaliteit was.

Sinds de overname inmiddels 0,0 service en de klant heeft nooit gelijk. Bel je telefonisch een bestelling door met rijst en laat je het de kinderen ophalen komen ze thuis met nasi. Ga je het halen en bestel je rijst krijg je ook gewoon weer nasi, groente van de tjap tjoi waren gewoon rauw, de wortel koud en keihard. Een oplossing bieden voor een fout van hun kant kennen ze niet.

Van mij hebben ze echt hun laatste kans gehad en het is dat er veel oudere mensen in de buurt wonen dat zij nog steeds hun zaak draaiende kunnen houden. Beter rijd je even 5 minuten naar de andere kant van het dorp, daar zit een Chinees restaurant wat wel meegeeft wat je besteld en waar het altijd goed is

1,8