Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Vledder verdeeld zijn.

1. Afgelopen zondag gegeten.
    Met 4 personen.
    Pannenkoeken. Heerlijk.
    De atmosfeer is zo gezellig al die nostalgische dingen aan de muur uit Scandinavische landen. Kacheltje aan. Rood geruit tafelkleedjes, suiker en stroop zoals het hoort op de tafel.
    Nette bediening. Bom vol. Dus dat zegt genoeg.
    2 Bier 1 koffie 1 spa 1 rivella, 4 pannenkoeken. De buiken helemaal gevuld Kosten gedeeld. 12.50 Pp. Wij komen weer. 😄😃😂.

2. Nederlands Vledder

Sanne Veld - Olde Olthof

Op 2 september hebben wij ons trouwfeest gehouden bij ons thuis in de tuin.
    De Tippe verzorgde de catering. We begonnen met de beste koffie van Drenthe, en onze gasten waren blij verrast met deze geweldige cappuccino’s. Niet alleen het eten & drinken was super. Maar de mensen die achter de Smoker & Bar stonden waren ook geweldig! Er werd rekening gehouden met al onze wensen.

Jeroen & Heleen van de Tippe zijn eerlijk, professioneel en hun doel is om deze dag zo perfect mogelijk voor je te maken!

Kortom: Een dikke aanrader!
    Bedankt Jeroen & Heleen.
    Wessel & Sanne.

3. Nederlands Vledder

Emma Zorgdrager

Na een flinke boswandeling kwamen we in de Tippe terecht. En wat was dat fijn, enthousiaste vriendelijke bediening, ontzettend lekker eten en we voelden ons echt verwend.
    Dat in ons groepje iemand zat die glutenvrij eet, en een ander zat die zoutarm eet was geen probleem voor kok.
    Bedankt voor de gezellige avond, Enthousiast vertellen we dit goede adres verder!

4. Nederlands Vledder

meine en magda

Zondag 1 oktober een leuk feestje gevierd. We waren met 45 pers en iedereen was vol lof over de bediening en het warm en koud buffet. Jeroen en Heleen heel hartelijk bedankt voor het geslaagde feestje.

5. Nederlands Vledder

25 augustus 2017 hebben wij onze bruiloft gevierd bij de Tippe in vledder.
    De dag zelf was erg goed verzorgd. Het eten en drinken smaakte goed en de sfeer was prima. Na afloop werden we zelfs naar de slaaplocatie gereden door de Tippe.

Maar 2 weken na thuiskomst begonnen de problemen.
    We kregen een boze mail omdat de factuur nog niet betaald is. Deze is echter nooit aangekomen doordat de Tippe een typefout in het emailadres had gemaakt.

Gelukkig werd dat toen duidelijk en kon de factuur alsnog naar ons verstuurd worden.

Toen we de factuur binnen hadden en controleerden of deze correct was, bleek deze hoger te zijn dan de werkelijke kosten.

Tarieven op nacalculatie welke niet verrekend worden.
    Een lagere opkomst dan de verwachte gasten, maar wel volledig voor deze gasten moeten betalen.

Dit terwijl van tevoren duidelijk door de Tippe gezegd is niet gemaakte kosten ook niet te hoeven berekenen.

Dit hebben we in een mail aan de Tippe opgesteld, met de vermelding dat volgens ons de factuur niet klopt.

De mail van de Tippe die daarop volgde was van een dergelijke toon dat wij niet per mail verder konden overleggen en om een gesprek aan tafel hebben verzocht.
    Hier ging de Tippe mee akkoord.

In de mail van de Tippe stond wel dat het verschil van de kosten op nacalculatie als "korting" op de factuur verlaagd zou worden.

Tijdens het gesprek hebben wij onze visie uitgelegd. Nog steeds van mening dat ons teveel gefactureerd wordt.
    Op dat moment wordt onze visie niet tegengesproken, maar worden er allerlei extra kosten bijgehaald welke van tevoren nimmer ter sprake gekomen zijn.
    Denk hierbij aan het gebruik van een beamer, welke niet functioneerde en extra zaalhuur omdat deze versierd en opgeruimd moest worden.

Al met al voelden we ons onbegrepen en besodemieterd waar we bij zaten.

De factuurprijs is, zoals je kan verwachten, niet meer aangepast door de Tippe.

Wij hebben voor een bepaald aantal gasten volledige kosten betaald welke niet aanwezig zijn geweest.
    Deze kosten zouden uiteindelijk voor andere doeleinden, die vooraf niet genoemd zijn en niet in de offerte stonden, gebruikt zijn.

De Tippe zegt na ieder gesprek dat ze je na afloop recht in de ogen aan willen kijken. Dit zal voor ons geen optie meer zijn.

De vraag van de Tippe om geen recensie op internet te zetten heeft ons er juist toe bewogen dat onze ervaring openbaar moet worden. Ze lijken zich ervan bewust dat wij een rare nasmaak hebben aan onze trouwdag, maar deze proberen te verhelpen gebeurt helaas niet.

Kort gezegd zijn wij erg blij met het verloop van onze trouwdag op de dag zelf bij de Tippe, maar pas alstublieft goed op wanneer de financiële kant aan de beurt is.

Met vriendelijke groet,

Mark en Corien Ruiter

6. Afgelopen week wilden wij weer een keertje hier gaan eten. Wij namen zoals wij dit al 40 jaar doen de hond mee. Honden onder de tafel en niet mee eten is het nieuwe reglement. Is op zich niet erg maar de hautaine manier waarop dit meedegedeeld werd… de vorige keer ca. 6 Weken geleden hier nog wel gegeten met hond die lekker een pannenkoekje nam.
    Wij de aspergesoep. De aspergesmaak was ver het te zoeken en de grote pannenkoeken niet gaar. De nieuwe eigenaar is geen aanwinst. Na ruim 40 jaar nemen wij afscheid. De nieuwe eigenaren zouden zich moeten schamen gezien de kwaliteit van het eten en de gastvriendelijkheid.

7. Chinees-Indisch Vledder

Heerlijk gegeten! Voor het eerst! Maar de moeite om er voor om te rijden! Prima!

8. Afgelopen zaterdag gegeten. Wederhelft een maaltijd met groente vlees en gebakken aardappelen. Ik een pannekoek met spek en uien. Bestelde een fles wijn. En vroeg of we ook een karaf water konden krijgen. Kon niet. Moest Spa blauw worden. Kregen we dus de dure Chaufortaine(Word op verdiend! ) Mijn pannekoek was veel te dik. Maar het ergste was dat hij niet gaar was. Logisch als hij zo dik is lijkt mij. Heb er wel wat van gezegd. Ook de gebakken aardappelen waren niet allemaal okee. De helft was aangebrand. Vond de reactie niet al te vriendelijk. Heb het idee dat het allemaal wat te snel gaat. Tenminste als het druk is. Dan kunnen ze het niet goed aan. Maar ik wacht liever wat langer;en dat het dan goed is. Jammer.

9. Nederlands Vledder

danny en tessa

Wij hebben onze bruiloft gehouden bij de Tippe en zijn echt positief verrast. Het eten was echt van zeer goede kwaliteit en hier hebben we veel complimenten over gehad. Ook het personeel was vriendelijk en werkte hard. Wij komen zeker snel terug om op het mooie terras buiten te zitten. Jeroen en Heleen super bedankt voor alles, mede dankzij jullie een geweldige bruiloft gehad! Groetjes Danny en Tessa

10. A. Heinhuis

Heb vaker gegeten bij de Wildehof. Weinig op aan te merken. Maar waar ik vreselijk van baal is dat je op zon en feestdagen niet kunt reserveren. Ga je op Moederdag daar met vijf mensen naar toe. We waren daar rond vijf uur. Mooi op tijd. Wat schetst mijn verbazing. Het zat er bomvol en een wachttijd van minimaal een uur. Ronduit belachelijk voor woorden. In mijn ogen zeer klant onvriendelijk. Dus mensen op zon en feestdagen hier maar niet naar toe gaan want je loopt risico dat je weer huiswaarts kunt. Waarom je niet kunt reserveren op deze dagen is mij een raadsel.

11. Nederlands Vledder

Yntze en Geesje de Vries

Hebben op 6 mei ons 40 jarig huwelijksfeest gevierd met een uitstekend buffet. Er waren rond de 50 gasten. Werden vriendelijk bediend. Hoeveelheid en kwaliteit waren prima.

12. Nederlands Vledder

Zondag 9 april op ons 25-jarig huwelijksdag met 60 personen een hele leuke middag/avond gehad in De Tippe in Vledder. Een prima verzorgde warm en koud buffet gehad in de bar/serre maar vanwege het warme weer ook op het terras buiten. Leuke accommodatie en een goede sfeer. Een ieder was tevreden en gingen voldaan huiswaarts. Bedankt Jeroen en Heleen.

13. De sfeer is prima en bediening ook. De pannenkoek was echt niet gaar, een dikke ongare deegkoek helaas. Dat hebben we in andere pannenkoekrestaurants echt beter gehad. We hebben de helft laten staan om die reden.

5,5
  14. Nederlands Vledder

Wij hebben enorm goed gegeten, de mosterdsoep was precies goed op smaak. Wij hebben wat langer moeten wachten op hoofdgerecht, maar wij hebben hier uiteindelijk van genoten, want het buikspek was perfect zacht bereid en de rumpsteak was uit de kunst. Het was niet erg druk, maar hierdoor hadden de medewerkers veel aandacht voor ons en was het erg aangenaam en zijn we lang gebleven in dit goede De Tippe.

15. De Jong-Bult

Sfeer, bediening, kwaliteit en prijs uitmuntend.

16. Nederlands Vledder

wolter en grietje prikken

Wij hebben ons 40 jarig huwelijksfeest in de Tippe gevierd. Het was een geweldig feest. Alles was in de puntjes verzorgd. De andere dag hebben we ervan nagenoten.

Een aanrader voor iedereen om bij jullie een feest te vieren!! Alle gasten waren vol lof.

Jeroen en Heleen, ernorm bedankt!!

17. Nederlands Vledder

Bianca Eijgelsheim

Wij hebben onze bruiloft uitgebreid gevierd bij “de Tippe”. Het was super geslaagd!
    Tijdens het vooroverleg hebben we alles uitgebreid besproken en is er rekening gehouden met al onze wensen. Bij de Tippe zijn we begonnen met een mooie en heerlijke taart gemaakt door Heleen. Daarna met de dag gasten genoten van een uitgebreide barbecue. Er was ruim voldoende voor alle gasten en alles was tot in de puntjes verzorgd. ´s Avonds hebben we een gezellig feest gehad in de zaal bij “de Tippe”. Een mooie ruimte aangepast naar het aantal gasten met sfeervolle verlichting. Zowel overdag als ´s avonds heeft de bediening meegewerkt aan een leuke sfeer door hun behulpzaamheid en enthousiasme.

Wij willen Jeroen, Heleen en de bediening ontzettend bedanken voor deze mooie dag. Zij hebben er echt voor gezorgd dat we ons die dag nog bijzonderder voelden.

18. Nederlands Vledder

S. van Stralen

Wat een leuk restaurant. Prijs/kwaliteit perfect. Feestje van m'n tante. (80 Jaar). Geweldige sfeer. Komen zeker nog eens hier eten. Een echte aanrader.:-)

19. Chinees-Indisch Vledder

De beste chinees uit de omgeving . Sfeervolle en mooi inrichting .eten is perfect en erg lekker en prima bediening .

20. Chinees-Indisch Vledder

Afgelopen zaterdag, 18 juni, hier wezen eten. Als eerste valt de mooie en sfeervolle inrichting op. Over het eten niets dan lof. Qua smaak en qua grootte van de porties niet op aan te merken. De prijs is zeker gezien de porties vrij laag, vooral in vergelijking met de randstad.

Kortom: zeer goede ervaring gehad in dit restaurant en als ik in de buurt ben kom ik zeker weer eens eten.

21. Chinees-Indisch Vledder

Zondag 12 juni absoluut hier niet lekker gegeten. Halverwege de boel maar laten staan. Ik had een Teppan van vleesmix besteld. Tot mijn verbazing kwam ik er achter dat het voor 90 % uit grof gesneden stukken kip bestond. Tot mijn ergernis was het vlees bovendien niet gezouten of gekruid. Bah. Bovendien bleek het vlees alleen gekookt en had nooit de wok of zoiets bereikt. Groenten was er niet of nauwelijks bij. Wat een afgang. Restauranthoudster er bij geroepen. Een en al glimlach. Voelde me net een debiel. Kon een nieuw schaaltje krijgen maar had geen trek meer. Tafelgenoten waren bovendien bijna uitgegeten. Oh ja 8,50 korting gekregen voor een verpest etentje.

3,3
  22. Nederlands Vledder

Serina

Afgelopen vrijdag hebben wij onze bruiloft hier mogen vieren. We hebben samen met onze gasten geborreld en gegeten. Erg goed voor elkaar. Bediening was goed en vlot! Het eten was super lekker! (dit ook vaak van onze gasten gehoord dat de boel goed voor elkaar was. :)) alles was vers, heerlijke vis, de kip was lekker mals en de spare-ribs vielen ook erg goed in de smaak. Kortom, de Tippe heeft zeker bijgedragen aan de geweldige dag die we hebben gehad!

23. g-sturing

Zoals altijd goed, kan niet beter.

24. Bij binnenkomst en na enige tijd wachten kwam er niemand, ik moest zelf om de kaart vragen. Het dagmenu dat was omschreven leek niet op het eten dat werd geserveerd. De serveerster had vooraf gevraagd of het de bedoeling was om de bestelling mee te nemen of in het restaurant op te eten. Aangegeven dat het de bedoeling was in het restaurant te eten. Vervolgens werd het eten in een kartonnen box geserveerd. Toen ik vroeg om een bord was het antwoord dat ik dan van een andere kaart had moeten bestellen en dat ze alleen een bord wilden geven als ik bijbetaalde. Ik dacht even dat ik in de maling werd genomen maar heb na nogmaals vragen maar opgegeven.

1,4
  25. Chinees-Indisch Vledder

Dik

De derde keer dat ik hier heb gegeten en ook dit keer ben ik niet teleurgesteld, mijn vrouw ging voor de bami ala China garden en ik besloot deze keer eens de babi pangang met exotische (lees zwarte bonen) saus met daarbij mihoen. Het eten is bijzonder lekker dus je gaat al gauw meer eten dan eigenlijk goed voor je is, de porties zijn ruim en zowel de bami als de mihoen bijzonder goed gevuld en allebei vers gemaakt. De babi pangang is een aanrader.
    Ik heb genoten en als ik weer in de buurt ben, dan staat deze Chinees hoog op mijn verlanglijstje.

26. Jongsma

Vandaag voor het eerst hier gegeten, het was prima in orde. Vriendelijke ontvangst en bediening. Sfeervolle locatie.

27. Jouke en Tyra

Ik begrijp de mensen niet die dit restaurant minder met dan een acht waarderen.

Wij komen hier best vaak, en zijn elke keer weer onder de indruk van de kwaliteit van de pannenkoeken, helemaal gezien de prijs. De bediening is meer dan uitstekend en oprecht. Ik geloof niet dat er ergens betere pannenkoeken te krijgen zijn in Europa.

28. Nederlands Vledder

N. DIRKZWAGER

1e kerstdag heerlijk gegeten!! Leuke bediening, ter zake deskundige jongedame!! Gezellige afrekening.

29. Nederlands Vledder

Lute en Rita Berends

Zaterdag 31 oktober hebben wij een gezellig en perfect warm en koud buffet gehad bij jullie!!

Onze schoonzus eet veganistisch en dit was perfect geregeld bij jullie. Onze complimenten voor alles.

Tot een volgende keer!!

30. Nederlands Vledder

Remko & Bianca Rozeboom

Op 25 september heeft Restaurant de Tippe zowel overdag als 's avonds een belangrijke rol vervuld om onze bruiloft tot een extra bijzondere dag te maken.

Zowel tijdens de voorbereiding als op de dag zelf; alles was tot in de puntjes geregeld op maar liefst twee externe locaties! Een barista, wijnsommelier, creatief buiten koken op een GreenEgg; niets was te gek!

Dankzij de inzet en service van Jeroen en Heleen Kiewiet en hun personeel werd onze bruiloft een dag om niet te vergeten! Hiervoor heel veel dank!