China Garden in Vledder

1420231611 81
1494502044 83
1550204869 86
1615191498 86

1. Zou in deze corona tijd wat gaan veranderen c.g. wijzigen in de (afhaal)maaltijden. Het blijft altijd hetzelfde.

2. Hein Liemburg

Vriendelijke bediening, een uitgebreid diner en een goede sfeer zorgden ervoor dat mijn verjaardag een succes werd. Een aanrader.

3. Het eten smaakte prima. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Sfeer niet kunnen beoordelen vanwege Corona. Maar er was buiten een afhaal tent gerealiseerd en dat werkte perfect. Wel jammer dat de bestelling niet helemaal klopte we hadden 2 x 8 mini loempia’s erbij besteld maar ze hebben er maar 12 in het zakje gedaan. Ik doe niet moeilijk over 4 loempiaatjes maar wanneer alles had geklopt dat had dat net een nog betere beoordeling opgeleverd. Lees in de recensies dat de bestellingen wel vaker niet kloppen. Als hieraan gewerkt wordt dan is het een toptent want het eten was uitstekend.

4. In 1 woord: grandioos. Wij hebben hier recent verschillende gerechten afgehaald voor een grote groep. Alles was super. Ook het handhaven van de voorzorgsmaatregelen was voorbeeldig. In 1 woord: grandioos.

5. We hebben hier gisteren zaterdag 18 juli met 4 personen gegeten.
    Kan alleen maar zeggen geweldig, top.
    Complimenten voor de kok, maar ook voor de bediening
    Alles was zeer vers klaar gemaakt dat zie je en dat proef je.
    Wat ons betreft een dikke 10 en we komen zeker nog eens terug.

6. J.Jansen

Heerlijk gegeten met 4 personen, sfeervolle inrichting, leuke en prettige bediening en… de Indische rijsttafel was overheerlijk en leuk geprijsd.
    Zijn we in de buurt, dan gaan we zeker terug.

7. Heerlijk gegeten! Voor het eerst! Maar de moeite om er voor om te rijden! Prima!

8. De beste chinees uit de omgeving . Sfeervolle en mooi inrichting .eten is perfect en erg lekker en prima bediening .

9. Afgelopen zaterdag, 18 juni, hier wezen eten. Als eerste valt de mooie en sfeervolle inrichting op. Over het eten niets dan lof. Qua smaak en qua grootte van de porties niet op aan te merken. De prijs is zeker gezien de porties vrij laag, vooral in vergelijking met de randstad.

Kortom: zeer goede ervaring gehad in dit restaurant en als ik in de buurt ben kom ik zeker weer eens eten.

10. Zondag 12 juni absoluut hier niet lekker gegeten. Halverwege de boel maar laten staan. Ik had een Teppan van vleesmix besteld. Tot mijn verbazing kwam ik er achter dat het voor 90 % uit grof gesneden stukken kip bestond. Tot mijn ergernis was het vlees bovendien niet gezouten of gekruid. Bah. Bovendien bleek het vlees alleen gekookt en had nooit de wok of zoiets bereikt. Groenten was er niet of nauwelijks bij. Wat een afgang. Restauranthoudster er bij geroepen. Een en al glimlach. Voelde me net een debiel. Kon een nieuw schaaltje krijgen maar had geen trek meer. Tafelgenoten waren bovendien bijna uitgegeten. Oh ja 8,50 korting gekregen voor een verpest etentje.

11. Dik 160 punten

De derde keer dat ik hier heb gegeten en ook dit keer ben ik niet teleurgesteld, mijn vrouw ging voor de bami ala China garden en ik besloot deze keer eens de babi pangang met exotische (lees zwarte bonen) saus met daarbij mihoen. Het eten is bijzonder lekker dus je gaat al gauw meer eten dan eigenlijk goed voor je is, de porties zijn ruim en zowel de bami als de mihoen bijzonder goed gevuld en allebei vers gemaakt. De babi pangang is een aanrader.
    Ik heb genoten en als ik weer in de buurt ben, dan staat deze Chinees hoog op mijn verlanglijstje.

12. Fantastisch gegeten en de service was uitstekend. De naamkaartjes bij de verschillende gerechten mogen wel wat duidelijker. Enige 'nadeel'.... het eten was veel te lekker, dus voor je het weet eet je teveel. Geen last van het eten gehad trouwens, want het was niet te vet. Complimenten!

13. Heerlijke Chinees Indische rijsttafel gegeten. Goede prijs/kwaliteit, snelle bediening, vriendelijk personeel en prima ambiance. Ik kan geen negatieve punten bedenken.

14. Anneke de Boer

15. Een aanrader om hier te gaan eten!!

Het eten van uitzonderlijk goed niveau. De bediening is supervriendelijk en persoonlijk!

Het is voor ons elke keer een feest om hier te eten!

16. Nu voor de derde keer afgehaald en voor de derde keer klopte de bestelling niet. De dames aan de balie zien er elke keer geïrriteerd uit en niemand heeft er duidelijk de leiding of neemt verantwoordelijkheid.

Wij zijn hier pas komen wonen en zijn kennelijk erg verwend met onze oude Chinezen want ook de smaak van de gerechten vinden we erg tegenvallen. Er zit vaak kraak nog smaak aan de gerechten en dat is echt teleurstellend te noemen.

Het is een mooi restaurant maar verder hebben wij besloten om voortaan maar wat verder te kijken. Helaas...

17. Jan Puper

Gisteren een buffet op lokatie gehad voor een kleine 100 personen.
    Complimenten, keurig verzorgt, ruim voldoende en heerlijk!
    Een aanrader om je feest succesvol te maken.

18. De Teppan Yaki smaakte lekker naar kip en niet naar een aangebrande grillplaat. De bediening is keurig, maar Nederlands, wat het geheel iets minder een Chinese indruk geeft. Misschien dat daarom de pepermuntjes en doekjes ontbraken na de maaltijd. Verder gewoon een prima Chinees.

19. Mei 2012 hemelvaartdag chinees gehaald in geen tijden zo lekker Chinees gegeten. Eindelijk 'snachts niet wakker geworden badend in het zweet, heb ik normaal altijd als ik chinees eet . Mei 2013 met citroen traction avant club afdeling zuid in vledder. De catering op 9 mei laten verzorgen op camping adelhof alles perfect op tijd goed warm en het was weer geweldig, zoveel verschillende gerechten voor 60 mensen konden er wel 100 van eten , alles even lekker allen waren vol lof. Maar zaten zo vol dat ze naar de eigen plaats bijna moesten rollen. Kijk nu al uit naar de volgende keer. Bedankt China Garden

20. De laatste keer dat we ons favoriete eten van dit restaurant hebben opgehaald, viel de smaak flink tegen.
    Er over gebeld en we konden de volgende keer gratis portie halen.
    Dat hebben we gedaan, maar ook deze keer kwam de smaak niet in de buurt van wat we gewend waren van dit gerecht.
    Helaas... Wel hebben we ons geld terug gekregen. Dus de service is en blijft prima.
    Maar of we er nu binnenkort weer wat "durven" te halen kan ik niet zeggen.

Eén vorige recensie
  21. Restaurant ziet er aan de buitenkant veelbelovend uit.
    Terras is mooi !
    Mar binnen is het platweg een oude bedoening en vergane glorie. Restaurant gedeelte + afhaalgedeelte moet nodig eens opgeknapt worden. Achter de balie is het troeperig.
    Toiletgroepen waren wel schoon maar zien er veel te gedateerd en daardoor toch smoezelig uit.
    Bediening was ok en het eten was absoluut top!
    Volgens mij moet de eigenaar het nu van het afhalen / brengen hebben. Mijn advies is om de uitstraling van het restaurant op hetzelfde pijl te brengen als de kwaliteit van het eten. Dan moet het helemaal goed komen.

22. Prima chinees, niet zo extreem goed wat mij betreft zoals in andere recensies wordt gesuggereerd. Wel mag wat aandacht (lees: geld) worden gespendeerd aan de aankleding, vloer en likje verf/onderhoud van toiletten.

Maar eerlijk is eerlijk, voor het eten kom ik terug!

23. China Garden is synoniem voor super.
    Altijd vriendelijk en het eten varieert van goed tot super.
    Dat is waarom ik een 9 gegeven heb voor eten en drinken.
    Soms zijn de smaken zó subtiel en verfijnd en een andere keer wat vlakker. Toch weerhoud dit me niet om naar Vledder te gaan; het is meer een wens.
    Een echte aanrader!!

24. Rene en Amanda

We hebben hier vanavond met onze vrienden en 2 kleine kinderen waanzinnig lekker gegeten. Een onovertroffen loempia vooraf en daarna het gebraden speenvarken. Echt heerlijk, complimenten voor de keuken. Ook voor de kleintjes werd goed gezorgd, speelgoed werd zelfs gebracht. Deze waardering is zeer verdiend, ga zo door !

25. Ja ja, we hebben het gevonden, een Chinees die ook goede vegetarische gerechten serveert! Helemaal geweldig, bediening goed, kok goed, alles goed!

26. Ik kom hier al jaren.

Het eten is fantastisch goed. Bijzondere gerechten, heel betaalbaar ook nog.

We halen ook regelmatig af. Zo heb ik mijn ouders aan het Chinees eten gekregen.

Zeer hartelijke mensen. Met name in het weekend kan het ontzettend druk zijn. Dat geeft al aan hoe populair deze zaak is, ik bedoel: er zijn meerdere Chinees-Indische restaurants in de omgeving. Maar dit is echt top!

Aanraders zijn Chinese Nasi en Ajam Ketjap!

Eén vorige recensie
  27. De beste Chinees in de omgeving. Eigenlijk ongelooflijk, zo'n Chinees in zo'n klein dorpje. De sfeer is wat typisch, maar de afhaalgerechten zijn goed.

28. Hier zijn wij gaan eten, wij waren toch in Vledder.

De binnenkomst, de ontvangst was grandioos.

Alles wat er op tafel kwam was met alle zorg klaar gemaakt.

Het zag er allemaal verzorgd uit, grandioos.

En een aanrader voor iedereen om hier te gaan eten.

29. Een wereld tent.

Prima en heerlijk zijn maar enkele goede woorden, alle mindere woorden zijn niet van toepassing.

Alleen de sfeer al, dat blijft ook een smaak apart..

Houdt de zaak zoooooooo.

30. Komen uit vledder.

Halen regelmatig bij China Garden.

Eten is altijd lekker, een echte aanrader.

31. Een echte aanrader!

Super eten. Ik hoop dat ze nog jaren in Vledder mogen blijven.

Wij blijven in ieder geval vaste klanten.

32. Hier kom ik vaak. De Chinese Nasi is werkelijk het einde, maar de meeste gerechten zijn heel goed. Met name ook de afhaal is zeer goed. Kun je ook merken aan de soms grote groep klanten voor afhaal.

De nieuwste recensie
  33. Kees Vellekoop

Op vakantie geweest in Vledder. Twee keer Chinees gehaald. Ik heb veel Chinees (Indisch) gegeten. Dit overtrof alles. Heerlijk en ook nog eens heel betaalbaar! Geweldig!

34. In een woord top. Meerdere malen geweest, eten super en klantvriendelijk.

Wij hebben eenmaal gereclameerd omdat het eten te zout was, en dat werd keurig opgelost. Ons werd de keuze gelaten tot een nieuw gerecht of het gerecht voor de helft van de prijs.

We heben een keer een opmerking gemaakt dat de vloerbedekking er zo vies uit zag, de kwaliteit van het eten onwaardig. Kennelijk hebben ze zich dat ter harte genomen, want een paar weken later was de vloerbedekking verniewd. Al met al zeer aanbevelingswaardig.

35. Dit is echt een super restaurant :D

Zeker voor herhaling vatbaar!

Eén vorige recensie
  36. Heerlijk eten, gezellig uitgaan, personeel is vriendelijk.

Heb veel chinees gehad maar deze in Vledder is echt een keer de moeite waard om heen te gaan

37. peternella veldhuizen

echt geweldig , jullie zijn de lekkerst :D

38. Sterker

zeker de moeite van het gaan waard

39. gaan 1 keer in de week chinezen zoeken zo veel nogelijk verschillende restorant

deze gaan we zeker nog een keer heen