Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Ulft verdeeld zijn.

1. Kleine eetwaren Ulft

L van A

Superlekkere loempia's, de Allerbeste! Wel alleen verkrijgbaar op verschillende markten, niet aan huis.

2. Pizzeria Ulft

Vind het eten lekker en ze zijn altijd vriendelijk. Ook heel fijn dat ze laat nog bezorgen. Toppie!

3. Agnes Weijers

Gisteren familiedag gehad bij Andre. Eerst koffie gedronken, konden heerlijk buiten op het terras zitten. Na de fietstocht genoten van een heerlijk uitgebreid buffet en ijs na. Het was allemaal keurig verzorgd. Ook de service van Andre en de vriendelijke bediening hebben wij als zeer prettig ervaren, zo ook door alle familieleden. Kunnen terug kijken op een zeer geslaagde familiedag. Nogmaals Andre en medewerkers, heel hartelijk dank.

4. Pizzeria Ulft

Silvoldenaar

Op locatie eten is prima, maar als je het laat bezorgen zijn de broodjes klef, welke uren later vaak pas bezorgd worden (of zelfs helemaal niet..). Na bellen beloven ze het binnen 10 minuten te leveren maar je wordt aan het lijntje gehouden.

5,7
  5. swiffer

Op zondagavond met 2 personen hier gegeten na een bezoek aan de geweldige Farm en Country fair in Aalten. Wilden nog even in de Achterhoekse sfeer blijven hangen door hier te gaan eten.
    Helaas geen aanrader. Bij ons spande de traditionele Dru pan de kroon: een pannetje met een doorsnee van circa 10 cm met als inhoud aardappelpuree+jus voor ruim 12 Euro! De omschrijving: Onze klassieke DRU pan, van rundvlees in rode wijn gestoofd met spekjes, zilveruitjes en champignons. Hierover geklaagd kregen we wel korting. Vlaamse frieten duur maar lekker (misschien wel daarom!). Meisjes ok, jongeman op het arrogante af. Maar ja ook de Achterhoek gaat met zijn tijd mee. Kortom: drankje ok maar meer zeker niet!

4,9
  6. Jane Appleseed

7. Test

8. Abcd

9. Shoarma Ulft

Het eten is echt perfect! Van het eten zelf tot de kruiden in uiterste kwaliteit bereid.
    Ik ben echt verslaafd aan het eten van Diva's.
    Niet alleen bezorgen is lekker maar in het restaurant kun je ook lekker smullen met een italiaans muziekje en een mooie uitzicht!

Echt een perfect restaurant is Diva's!

10. Pizzeria Ulft

sykomatrix

Op zich wel vriendelijk, maar dat moet ook wel i.v.m. concurrenten.
    Wel een groot min punt: weinig vlees, elke keer weer.
    Ik vind het raar dat niemand anders daar over klaagt. In dit geval is de prijs naar hoeveelheid wel behoorlijk hoog.

11. Dennis Huizer

12. Vandaag voor de 2e keer hier gegeten, en waar de eerste keer, met lange wachttijden, een bijzonder ingewikkeld menu, en veel te harde livemuziek, uitermate onaangenaam was, was het deze keer heel goed. Lkkr eten, niet duur, vriendelijke bediening. Alleen aan de sfeer kan nog gewerkt worden. Verder prima!

13. div_

14. Shoarma Ulft

E. Janssen

15. Heb er vorige week zondag gegeten met mijn vriend.
    We zijn hier alleens een keer vaker geweest, helaas moest ik oordelen dat er een jaar geleden een betere kok in de keuken stond. Presentatie was minder en de kwaliteit van de groenten is naar beneden gegaan. Mijn garnituren waren minder op smaak. Verder wel een heerlijke carpaccio gegeten die wel goed van smaak was. De rode wijn was ook heerlijk. Mijn kalfsentrecote was ook goed mals.
    Verder vind ik het altijd erg gezellig en kom er zeker nog eens omdat er altijd een ongedwongen sfeer hangt. Ik zal dan weer mijn oordeel op eet.nu zetten.

16. Shoarma Ulft

Ronald Rietbroek

Goede en smakelijke gerechten, vlot geserveerd door leuke dames en als zij er niet zijn door vriendelijke heren..
    Vooral de 'kapsalon' heeft mijn voorkeur, smakelijk en royaal.
    Kortom, Diva's is een aanrader..!
    Ik kom tenslotte helemaal vanuit Eibergen om lekker te kunnen eten!

17. We waren hier met 10 personen op heetste dag van het jaar (19 aug). We zaten buiten en de dames van de bediening hadden duidelijk slechte zin omdat ze in de hitte een heel eind moesten lopen.
    Eén van de meisjes was ronduit onbeschoft tegen ons. Het eten was ook al niet best: bijv. kurkdroge kip in de cesarsalade.
    Kortom noooooiiit meer.

18. Pizzeria Ulft

Ik vind het de beste uit de buurt.
    Ze zijn altijd aardig, en ook goedkoop.
    Ervaringen qua bestellingen laten brengen is niet zo goed, maar zodra je het gewoon daar besteld is het prima!
    Altijd weer lekker!

19. Vond het er echt geweldig. Lekker gegeten.
    Waar voor je geld. Meer dan voldoende en goede bediening. Ga zeker terug.

20. Pizzeria Ulft

Lekker eten en ze zijn altijd aardig als je iets besteld!

21. Chinees-Indisch Ulft

Vermeer D

De gast vrijheid, de belangstelling en het heerlijke eten, wij zijn zeer tevreden.

22. Priscilla

Echte aanrader!! Met collega's wezen eten, erg gezellig en het ontdekkingsmenu was zeer geslaagd!! Kortom wij zullen nog vaak terug komen... Top!

23. Ik had 4 kwekkeboom kroketten gehaald, is bij ons om de hoek. Toen ik thuis kwam en 1 kroket open sneed was deze helemaal koud van binnen. Ik ben toen direct terug gegaan met mijn klacht. Verzoek om 4 nieuwe warme kroketten gedaan, echter dat kreeg ik niet. Ik kon 1 nieuwe krijgen, de rest zou wel goed zijn. Lijkt mij vreemd, als er 1 niet goed is dan is volgens mij de rest ook niet goed. Hier ging ik dus niet mee akkoord en wilde mijn geld terug, was niet mogelijk. De hele familie kwam erbij, en er werd bij 2 kroketten met de vingers in gezeten, viel volgens hen wel mee, echter 2de kroket was ook helemaal koud en nog steeds kreeg ik maar 1 nieuwe kroket? Wederom verzoek om geld terug of 4 nieuwe kroketten, was niet mogelijk en mevrouw werd ook nog een beetje hysterisch. Toen heb ik bedankt en ben vertrokken zonder kroketten en zonder mijn geld. De zaak zag er tevens niet echt verzorgd uit en ben van plan om hier ook nooit meer terug te gaan, maar dat lijkt mij duidelijk.

1,4
  24. Shoarma Ulft

Zeer nette en correcte mensen, het restaurant ziet er netjes, schoon en verzorgd uit. Het eten is erg goed voor een gangbare prijs. Kortom één van de beste, zoniet het beste Turkse restaurant hier uit de regio.

25. Shoarma Ulft

Erg lekker eten en ook voor een betaalbare prijs :D
    Wel jammer dat het bezorgen ietwat lang duurt, maar dan moet ik maar op tijd bellen ;)

26. Net terug van een High Tea, heerlijke gerechtjes warm en koud, fijne bediening, lekker rustig kunnen kletsen met elkaar, geen haast was echt super, zeker een aanrader om ook eens te doen, wij komen zeker nog eens terug, bedankt!

27. Vanavond super lekker gezeten.

De ontvangst was al erg netjes, onze jassen werden bij binnenkomst aangenomen en we werden naar onze tafel begeleid.
    We konden kiezen waar we wilden zitten.
    Het restaurant straalde een warme en gezellige sfeer uit.
    Er was achtergrondmuziek aanwezig en die stond goed qua volume.
    Hard genoeg om niet het gesprek van de buren te kunnen horen en zacht genoeg om zelf nog een gesprek te voeren.

We hebben het ontdekkingsmenu gehad.
    Erg lekker!
    Leuk ook dat ik nu dingen heb gegeten die ik normaal niet snel zo zou bestellen.
    Alles was eigenlijk lekker en goed van smaak.

DE bediening was ook erg netjes en correct!

De kok/eigenaar kwam na afloop nog even aan tafel of alles naar wens was.

Hier zullen we vaker komen.

Een echte aanrader.

28. Shoarma Ulft

Fam. Derksen

Ik heb er net besteld, het eten was warm toen het aankwam en het smaakte echt super.
    En wij vinden het de beste restaurant van de hele Achterhoek.
    Dankjewel Diva's echt super!