di lunch 12:00 - 16:00 diner 17:00 - 21:00

1519623694 80
1532047396 82

1. Marianne de kroon

2e paasdag niet open!! Dat kan nietmeer in deze tijd

2. Heerlijke truffelsaus. Jammer dat de gnocci was gefrituurd. Er blijft weinig meer over dan een hard balletje. Misschien is het beter om de gnocci even te bakken.

3. Wat hebben we hier subliem gegeten! De ambiance, gastvrijheid en correctheid waren super. De gastheer Arjan heeft ons heerlijk verwend met wijnen en gerechten.
    De prijs- kwaliteit was perfect. We kozen voor een voor- en hoofdgerecht en het dessert lukte niet voor ons want ons buikje was al vol.
    We komen graag terug.

4. Dymph & Frank

Dankzij Arjan en niet te vergeten zijn personeel en super leuk feest gehad van mijn 25 jarig Jubileum. Eten en drinken was perfect op elkaar afgestemd, bedankt voor alle goede zorgen.

5. Prima gegeten, goede kaart, alleen jammer dat er weinig mogelijk is voor mensen met een voedselallergie/ intolerantie, zeker bij de dessert.

6. Laatst hier gaan borrelen. Het duurde heel erg lang voordat we werden geholpen en we werden ook een beetje genegeerd, waardoor we besloten om maar te vertrekken. Geen welkom gevoel. Ons zien ze hier niet meer. Ik rijd liever naar de stad toe om te borrelen. De vorige eigenaar deed het toch beter.

7. Bijzonder lekker gegeten, leuk geserveerd. En voor een zeer nette prijs. Erg sfeervol restaurant.
    Eén heel klein verbeterpuntje: voor mij mag er wel iets meer tijd tussen de gangen zitten, vond het nu wel heel snel achter elkaar geserveerd, waardoor ik een minder relaxt uit eten gaan gevoel had. Maar dat is natuurlijk iets persoonlijks. Misschien zou je aan de gasten kunnen vragen of ze het fijn vinden vlot geserveerd te worden of het liever iets relaxter aan willen doen.
    Voor de rest: Top!

8. Vanavond voor het eerst gegeten bij Peerkes Hoeve met mijn gezin. Wat een geweldige toko! Mooi aangekleed, leuke sfeer en de prijs kwaliteit verhouding is erg goed! De bediening is erg vriendelijk. We zijn super geholpen door Jacques, en heeft ons een leuke en rustige tafel gegeven omdat we met een klein kindje waren, super fijn!

Al met al een erg leuke avond gehad en heerlijk gegeten, en komen hier zeker weer terug!

9. Slechte service, onvriendelijke eigenaar, gereserveerd met 10 man en in een hoekje weggeduwd, ongeinteresseerd personeel. Wij komen hier niet meer. Voor 2016 was dit een toptent, nu niet meer.

10. Beste,
    De “carpaccio” die jullie serveerden was licht roze, grote pakken vlees, dik van structuur met de smaak van rosbief! Carpaccio is flinterdun, mooi gekleurd (rozerood). Ik weet heel goed wat het verschil is tussen die twee. Nergens heb ik zo een slechte “carpaccio” gegeten dan bij jullie.

11. Heerlijk gegeten en echt gezellige sfeer. We hadden de carpaccio en de ingelegde zalm vooraf. Heerlijk gewoon.
    Toen als aanrader de kalf in twee manieren de kalswangetjes nog mooit zo lekker op.
    Het dessert voor 2 was om je vingers bij af te likken vooral de echte chocolade.
    We gaan zeker snel weer terug.

12. Van der Plas

Lekker eten, goede wijn en het moederdag cadeautje heel leuk.

13. Bij De Peerkes Hoeve in de Reeshof, Tilburg, omarmt gastvrijheid en het gevoel van thuiskomen je op het moment dat je binnenstapt. Een warm welkom door zowel de eigenaar (Arjan Vermeulen, 41) en de op het eerste oog jonge bediening.

Wie langs loopt op de Nijkerkstraat 1 verwacht niet direct een allure waar je bij binnenkomst mee overspoeld wordt. Een bijna bedrijfs brede bar en tafels over het gehele restaurant verspreid, met gezellige knusse hoekjes, brengen dit restaurant tot een ruimte waar het heerlijk een avond vertoeven is.

Het restaurant is sfeervol verlicht met accenten in aardse tinten. Aan het plafond hangen verschillende leuke lichtarmaturen en de zaak is omdat we rond kerst en oud en nieuw binnen lopen ook geheel in deze stijl versierd!

We worden geplaceerd aan een tafel achterin het restaurant naast de bar, we zijn met zeven personen en dit is, zoals wij meteen opmerken, bij uitstek een van de mooiere plekjes in het restaurant.

Het eerste drankje wordt na het bestellen snel geserveerd, waarna wij de kaart overhandigd krijgen.
    We worden verrast door een keur aan lekkernijen die op de kaart aangeboden worden. De kaart oogt sjiek. Straalt een hoge mate van kwaliteit uit en de gerechten zijn zorgvuldig gekozen. Een kleine amuse wordt geserveerd. Deze amuse bestaat uit een vis gerechtje. Ik zelf ben allergisch voor vis. Nadat ik dit heb aangegeven komt de eigenaar zelf aan tafel vertellen dat ze geen alternatief hebben voor de amuse: “ Dit is iets wat onze gasten krijgen” een bakje olijven zou het alternatief zijn. Naar mijn mening prima! Toch verschijnt er slechts 1,5 minuut later (door een scherpe en aquarate serveerster) een vleesamuse op tafel!
    Toch iemand die het spel van de gastronomie kent.

Voorgerechten met zalm, een heerlijke carpaccio, gebraiseerde duif en zelf een traditionele bouillabaisse ontbreekt niet op de kaart.
    Helaas moeten we op ons voorgerecht erg lang wachten. Het bestelde brood wordt tegelijk met het voorgerecht (nadat we hierom gevraagd hadden) nog snel op tafel gezet.

Vanaf het voorgerecht is de souplesse in de bediening geheel verdwenen. We zien weinig gastheerschap aan tafel en we vragen daarom ook regelmatig zelf om een nieuw drankje. Het hoofgerecht duurt uiteindelijk meer dan een uur. Na 2 keer vragen komt het uiteindelijk op tafel.

De tafelglazen zijn bij het inzetten van het hoofdgerecht allemaal leeg of nagenoeg leeg.
    We vragen nog maar een keer om een drankje.
    We merken dat er maar liefst 2 mensen achter de bar staan schoon te maken en het erg gezellig hebben met elkaar.

We genieten van onze hoofdgerechten. Hamburgers met Parmezaanse kaas, biefstuk en saté. Door het eten worden we verrast!
    De saté komt als een knaller op tafel, hangend aan een haak ver boven het bord, waauw!
    Helaas is de kip droog, veel te droog. Wij zien in veel restaurants de keuze vallen op varkenshaas saté. Dit blijft vaker goed overeind staan en mals van structuur.

We dineren verder, maar helaas ook na het hoofdgerecht blijft enige tafelservice om naar uit te kijken. Terwijl onze tafel verrijkt is van vieze, lege borden en glazen vragen we na 15 minuten vertwijfeld de rekening. Deze wordt snel gepresenteerd. Waarna met enige haast de tafel leeg gemaakt wordt, te laat in ons opzicht.

We worden naar de deur begeleid en de eigenaar verontschuldigd zich een laatste maal voor het lange wachten.

Al met al…

De Peerkes Hoeve is zeker een verrijking voor De Reeshof, goed, zelfs bijzonder eten voor zeker ook een goede prijs.
    Wel missen we een degelijke sturing in het personeel. Het leek alsof het bedienende personeel niet of onvoldoende aangestuurd werd. Tijd voor een goede Maître ?

We komen hier binnenkort zeker nog eens terug, om nog eens de sfeer te proeven en van de andere gerechten te smullen!

14. 25/11 Gegeten met 4 personen.
    Het was in een woord geweldig, voor/hoofd en nagerecht!
    Echt klasse, goede ontvangst en bediening en het eten was voortreffelijk met mooie opgemaakte borden.
    Wij komen hier zeker nog graag eens terug.
    Veel dank en ga zo door.

15. Peerkes Hoeve zit absoluut in de lift! Arjan's passie en Jacques ervaring leveren een heel mooie combinatie op. Het eten en de ambiance is met sprongen vooruit gegaan, wij komen weer graag voor een wekelijks hapje. Ga zo door, eindelijk weer een mooi eetcafé in de Reeshof.

16. Leuk, gezellig, ontspannen.

17. Zaterdag 22 juli hier gegeten met gezin (dochters 7 en 9 jaar). Prima, vriendelijke bediening en zeer vriendelijke prijzen. Ook voor kinderen voldoende keus. Volgens oudste dochter lekkerste hamburger die ze ooit gegeten heeft!

18. C Kersten de Zeeuw

Samen met mijn vriendin komen eten. Mijn vriendin had aan tafell wat allergieën aangegeven. En ondanks dat het druk was is dat geen probleem. Prima.
    We komen graag vaker eten bedankt groetjes CKersten de Zeeuw.

19. Afgelopen zondag,erdag, voor de tweede keer ( met 3 personen )
    naar Peerke.
    Eerste keer zeer goed bevallen.
    Echter zondag niet. Het kornuitje was zuur. Was schijnbaar al meer over geklaagd maar wordt toch geserveerd.
    We hebben van te voren aangegeven dat we wilden eten. Het was gezellig druk op terras. Bestelling was opgegeven. Alles oke.
    Echter eigenaar zelf moppert , op nog geen twee meter afstand van ons tafeltje , tegen zijn personeel dat eerst gevraagd moet worden aan hem of er door klanten gegeten of alleen geborreld kan worden. Na ongeveer drie kwartier komt iemand van het personeel
    zeggen dat het nog wel even kan duren voordat het eten komt want er zijn meer mensen die een eetbestelling hebben opgegeven en de kok is boos!
    Op onze vraag hoelang het gaat duren wordt geantwoord ongeveer een half uurtje.
    Prima wij borrelen nog even verder.
    Dat half uurtje is inmiddels voorbij en we vragen opnieuw of het eten al komt.
    Dat wordt gevraagd en het antwoord is dat het nog wel even gaat duren.
    Waarop wij hebben afgerekend en ergens anders zijn gaan eten. Erg jammer. Spanning onder elkaar was goed te voelen en eigenaar zegt dat het nu eenmaal niet anders kan als je niet gereserveerd hebt. Erg raar. Hadden ze ook kunnen vertellen toen de bestelling werd opgenomen. Dan hadden we zelf kunnen kiezen of dat we wilden wachten.

20. Je blijft je verbazen bij Peerkes Hoeve! Het uitnodigende terras waar je gezellig kunt zitten en/of loungen is het pareltje van de Reeshof en ver daarbuiten. De bediening is hartstikke vriendelijk en deskundig. Het eten, of het nu lunch is of diner.... altijd goed, gerechten worden mooi geserveerd en de kwaliteit perfect tegen een zeer acceptabele prijs. Wederom complimenten aan het team van Peerkes Hoeve.

21. Arnoud Ansems

Ben al diverse keren wat gaan eten en drinken bij Peerkes Hoeve.
    Dit is mij bijzonder goed bevallen. De prijs/kwaliteit en de service en sfeer zijn bijzonder goed.
    Afgelopen zaterdag met 40 gasten mijn verjaardag gevierd en er werden tussen de bedrijven door heerlijke luxe hapjes geserveerd. Alles was goed geregeld. De weergoden zaten mee en hebben de hele avond buiten kunnen zitten.
    Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
    Jacques dank dat je het zo goed geregeld hebt.
    Arnoud

22. Margriet

Geweldig geborreld en uiteindeljk heerlijk gegeten op een fantastisch terras waar je je welkom voelt door de vriendelijk bediening. Alles schoon en fris ondanks het warme weer. Heerlijke gerechten. We hebben genoten. Fijn dat we weer terecht kunnen in een voor ons geweldige ambiance. Dank je wel!

23. Hoewel er klaarblijkelijk serieus klanten zijn die terug verlangen naar de vorige zwijnenstal. Zijn wij ik denk inmiddels voor de 50ste keer bij het vernieuwde Peerkes Hoeve geweest. Lekker buiten gezeten in de fantastische tuin ( ook gerenoveerd ) waarbij nu niet over de rotzooi gestapt hoefde te worden. De ambiance is gezellig, rustiek maar wel up to date. Schone toiletten, vriendelijke bediening ( die wel af moesten zien met 29 graden C ). Wij zijn super blij dat wij als echte vaste gasten, voor ons op loop afstand, weer culinair kunnen genieten tegen een meer dan acceptabele prijs. Voor ons een dikke 10.

24. Zeer slechte bediening. Komen pas na 3 kwartier vragen of je wat te drinken wilt. Als je drankje dan op is duurt het ook weer een uur voordat de bediening terug komt om te vragen of je nog een nieuw drankje wilt.

25. Yvon & Eric

Peerkes Hoeve, de huiskamer van de Reeshof is terug.

Super gezellig, uitstekende gastheer, leuke vriendelijke bediening, prima keuken.

Het eten is er gewoon erg goed, met een goede prijs/kwaliteit verhouding.

26. ciska zoontjens

Gisteren met 4 pers heerlijk gegeten bij Peerke's Hoeve.
    vlotte en vriendelijke bediening,mooie presentatie en warme borden.
    Het is ook nog eens betaalbaar.
    Dit had de Reeshof nodig.
    Dank aan de kok en personeel

27. Erg fijn dat Peerkes Hoeve weer leven in de Reeshof brengt! Ik zit er regelmatig en vind het een super tent. Fijne ervaringen en leuk personeel.

28. Heerlijk gegeten met een 7 personen, kom hier geregeld iets drinken en of eten. Zeer vriendelijk personeel en goede service. Een aanwinst in de omgeving. Ga zo door!!

29. Heerlijk gegeten met 2e. Hebben zowel bij voor- als nagerecht een jij en ik plank gekozen. Een goede selectie van de voorgerechten, daarna beide een heerlijk hoofdgerecht gekozen. Bij het dessert een verzameling van de desserts. Genoten en kom zeker terug. Goede service en heerlijk gegeten. Zou het iedereen aanraden.

30. Thijs de Kort

Gisteravond (4 februari) met een paar vrienden en ik een avond borrelen bij Peerke's Hoeve. Zeer slechte ervaring. Ten eerste werden we buiten neergezet, omdat er binnen mischien nog een eter zou komen (het was 20:10). Dit kan ik dan nog begrijpen. Buiten best lekker gezeten onder de warmte lampen, maar het was ook wel fris. Gevraagd wanneer we binnen konden gaan zitten, gezien er een tafel vrij was. Dit kon pas om 9 uur, gezien er dus nog eters konden komen.
    We kregen om 20:45 pas iets te drinken aangeboden, dit vond ik wel erg laat worden, gezien we dus al meer dan een half uur buiten werden gezet. We zaten sinds 21:00 ook met lege glazen voor ons. Hier werd niks mee gedaan door het personeel. We kregen niks nieuws aangeboden of een hapje, helemaal niks.
    Om 21:15 nogmaals gevraagd of we binnen konden gaan zitten, maar het tafeltje dat we hadden gezien was bezet (door mensen die kwamen borrelen, niet door eters). Wij nog even gewacht en toen om 21:30 zijn we af gaan rekenen. Hier toen ook gezegd dat we van plan waren om stevig te gaan zitten borrelen en dat we erg teleurgesteld waren in hoe we behandeld zijn. Op dit punt kregen we te horen dat hij zo een tafeltje vrij zou hebben en of we niet nog iets langer zouden willen wachten. We zijn vertrokken en ik denk niet dat we nog terug gaan komen.

Samengevat: gepland om een avond te gaan borrelen, maar door personeel compleet aan de kant gezet. Afgeraden om hier naar toe te gaan als je jonger bent dan 25. Je wordt gediscrimineerd.

31. We hebben 24 jan. heerlijk gegeten. De sfeer was goed en de bediening ook. We gaan zeker nog eens terug en zal andere mensen aanraden om daar naar toe te gaan. Mvr Irma

32. De afgelopen weken al twee keer gegeten bij Peerkeshoeve. Heerlijk om weer eens op lopend naar een restaurant te kunnen. Het is gezellig ingericht, het personeel is vriendelijk, de eigenaar komt meerdere malen kijken of alles naar wens is en het eten is kwalitatief goed dus wat wil je nog meer. Een aanrader!!!

33. Wat een mooie warme sfeervolle plek om te genieten van een heerlijke maaltijd. Verrassende combinaties. Jeroen ga zo door! Gezellig een hapje eten en daarna na genieten aan de gezellige bar. Een aanwinst voor de Reeshof.