• Lid sinds 10 augustus 2011

Peerkes Hoeve

Tilburg

Lenartz

Oisterwijk

M van Reusel heeft nog geen foto toegevoegd

1. M van Reusel's profielfoto
    M van Reusel heeft een recensie geschreven voor Lenartz

Wederom heerlijk verrast door Robin & Dirk. Tevens gedienstig en vakkundig geholpen door het bediend personeel, Evie, Charlotte, Danny &? Lenartz is een echte aanrader beide koks geven je het gevoel dat je in een sterrenrestaurant zit te eten. Verrassende producten met nog verrassendere smaaksensaties. Kortom weerom een top avond in een van onze favoriete restaurants👍

2. M van Reusel's profielfoto
    M van Reusel heeft een recensie geschreven voor Peerkes Hoeve

Hoewel er klaarblijkelijk serieus klanten zijn die terug verlangen naar de vorige zwijnenstal. Zijn wij ik denk inmiddels voor de 50ste keer bij het vernieuwde Peerkes Hoeve geweest. Lekker buiten gezeten in de fantastische tuin ( ook gerenoveerd ) waarbij nu niet over de rotzooi gestapt hoefde te worden. De ambiance is gezellig, rustiek maar wel up to date. Schone toiletten, vriendelijke bediening ( die wel af moesten zien met 29 graden C ). Wij zijn super blij dat wij als echte vaste gasten, voor ons op loop afstand, weer culinair kunnen genieten tegen een meer dan acceptabele prijs. Voor ons een dikke 10.

3. M van Reusel's profielfoto
    M van Reusel heeft een recensie geschreven voor Peerkes Hoeve

Met Valentijnsdag wederom naar ons favoriete restaurant. Wederom heerlijk gegeten voor een zeer acceptabel bedrag in een romantische sfeer. Het bestelde uitzicht op zee zat er helaas niet in maar dat wereld ruim gecompenseerd door het heerlijke eten & drinken. Mede door de gezellige, professionele bediening hebben wij een heerlijke avond gehad. Tot de volgende keer 👍

4. M van Reusel's profielfoto
    M van Reusel heeft een recensie geschreven voor Meneer van Eijck

1e kerstdag heerlijk gegeten met 9 personen. Leuke bediening, heerlijk gegeten in een mooie ambiance. Complimenten voor de keuken en voor de bediening. Zeker een aanrader.

5. M van Reusel's profielfoto
    M van Reusel heeft een recensie geschreven voor Kievitshoeve

Heerlijk gegeten,net een nieuwe kaart, echt super en er wordt rekening gehouden met niet roken.