Lunch Diner

1208645017 84
1219561744 77
1252311925 43

1. I F-dM 160 punten

Toen we op het terras gingen zitten werd dit gezien. Degene die serveerde liep echter naar verschillende tafels en langs ons heen. Op een gegeven moment stond meneer rond te kijken om vervolgens naar weer andere mensen te lopen.
    We zijn maar opgestaan en weggegaan…
    Lekkere service !!!!

2. Te duur voor wat je krijgt. Niet lekker. Onbeleefde bediening. Lange wachttijden! Nooit meer!

4,9
  3. Lineke Lensen

Een gezellige sfeer, we zaten op het gemak.
    Wel wat moeite moeten doen om aandacht van personeel te krijgen.

4. katty 13 punten

Zeer onvriendelijke bedrijfsleider van deze brasserie. Hadden ons aan een tafel van 4 gezet amper 3 tafels bezet op het terras. Bedrijfsleider zette zonder pardon 2de tafel en stoel waar onze jassen op lagen aan de kant. U bent maar met 2 ok dat wil nog niet zeggen dat je zo platvloers iemand zijn kleren aan het tafeltje daarnaast schuift. Toen ik hem erover aansprak ontkende hij alles dus liegen kunnen ze daar ook. Mij zien ze daar niet meer. Op hun kledij staat good service zal toch niet voor iedereen gelden. Maar ja in sommige zaken vegen ze de vloer met de toeristen.

5. Net 15 minuten op het terras gezeten en vertrokken. Genegeerd worden is absoluut niet kunnen... Leg dit maar eens uit aan een tweejarige. Meneer de ober, je bent absoluut niet horeca waardig!

6. Lisselorre

Service is Traag, heel traag. Ik was daar alleen en moest al 15 minuten wachten voordat iemand kwam voor mijn drankje op te nemen (heel dorstig weer vandaag), daarna nog eens 15 minuten wachten totdat ze mijn eten opnamen. En dan bestel je iets zonder vlees, komt je gerecht nog met vlees. Daarna vroeg ik om de rekening, wat nog bijna 20 minuten duurde, maar zo gauw ik op stond, kwamen ze gelijk met z’n drieën op mij af. En met een nogal onbeleefde vraag van hun kant, kreeg ik toch nog de rekening, waarbij ik dus bijna omviel van de prijs. Ruim 40 euro voor 1 persoon.....

7. 2e kerst gegeten in het gerecht.het eten was slecht.en ook de bediening was waardeloos . We moesten heel lang wachten .jammer maar het is geen aanrader.

1,6
  8. Zo met de kermiszaterdag weer eens op het terras gezeten en wat een drama. Ze waren wortel aan het schieten dat personeel. Zit je daar te wachten tot ze komen ze lopen je gewoon voorbij en na 3 kwartier komt er een vragen heb je al besteld en ik zei tegen het bedienend personeel, moet je daar 3 kwartier op wachten. Oo zei ze dat wist ik niet, dus ik zei tegen haar, nu is het niet meer nodig ik ga weg naar de concurrent. En daar kreeg je het gelijk voorgeschoteld.
    Dus nooit meer 't Gerecht, waardeloos.

9. Serveerster wist t verschil niet tussen lady's en gentleman steak. Lamscurry was matig. Bediening bijna onvriendelijk. Al met al zeer matig.

10. els 45 punten

Duur, slechte bediening, zit te lang te wachten, ook als het niet druk is. Niet erg smakelijke gerechten.

11. Bediening kan een stuk beter. Lang op kaart moeten wachten en er werd niet één keer gevraagd of we nog drinken wilden. Dit is ons al eerder opgevallen bij eerdere bezoekjes. Wel een uitgebreide kaart en eten was goed. Gezellig aangeklede zaak

12. Kom regelmatig bij 't Gerecht voor de lekkere club kip en om te relaxen op het terras. Leuke bediening (vaste medewerkers), wij komen er graag!

13. We zijn na enige afwezigheid, weer terug gekeerd naar 't gerecht, we hadden gehoord dat er nieuwe eigenaren in zaten. Wow! wat een verademing, wat een veranderingen en een beleving, mooie terras overkapping en zeer met de tijd meegegaan. Erg mooi het pand verlicht, een warm welkom door het personeel. erg attent. Goede communicatie met elkaar via portofoons! Zie je zelden. Iedereen heeft mooi zijn eigen taak. En een zeer mooie kaart en voor ieder portemonnee een gerecht! We hebben heerlijk gegeten (maandmenu 19,50) 3-gangen op zaterdag avond. Heel de zaak was vol. Vlotte bediening. Voelde ons echt welkom. Onze complimenten team 't Gerecht, ga zo door. Jullie zijn vele voorbeelden voor anderen! Een aanrader!

14. Kaart ziet er al wat beter uit, maar nog steeds (helaas) niet voldoende. Leuk dat er meer snacks op de kaart staan, maar voor een eenvoudige warme lunch zijn de prijzen nog steeds te hoog. Jammer, want deze zaak heeft veel mogelijkheden. Of wordt er teveel gericht op toeristen en/of eenmalige gasten? Voor een vaste klant is het niet voldoende. Maar nogmaals, minder slecht dan het was. De goede weg is misschien gevonden?

4,5
  15. Komen niet uit de buurt, maar waren verrast. Heerlijk gegeten, chef-kok kwam nog met wat extra vis, omdat hij dacht dat het wat weinig zou zijn wat ze geserveerd hadden. Fijne sfeer, aardige bediening, je voelt je welkom. Ga zo door zou ik zeggen. Wanneer we weer in de buurt zijn komen we als eerste bij jullie eten. Top! Bedankt.

16. Erg mooi geworden na de verbouwing. Heerlijk gegeten top tent ga zo door.

17. We zaten 30 minuten op terras te wachten, om te bestellen. Meneer liep wel 10 maal langs maar geen reactie. Het was niet druk, toen maar weggegaan. Bovendien te duur geworden, vooral zo doorgaan, blijft er geen klant meer over.

18. Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Heerlijk gegeten voor een goede prijs! Echt een aanrader. Restaurant is ook heel sfeervol.

19. Vriendelijk personeel. Gezellig mooi ingedeeld mooie menukaart. Mooie presentatie van het eten, echt een aanrader.

20. Volgens mij is het een drama om iets te beginnen in Terneuzen. Geef het eens een tweede kans, geef eens toe aan veranderingen, dat is namelijk hard nodig hier. Aardige medewerkers in het Gerecht, lekker opgeknapt binnen, schoner dan voorheen, lekker eten!

21. We waren vaste klant, maar helaas... De nieuwe eigenaren begrijpen niet dat de klant kwaliteit wil. Ook begrijpen ze niet dat ze niet ongestraft de prijzen flink kunnen verhogen.

Waarschijnlijk gaat het heel goed met dit restaurant. Zo goed dat ze vaste klanten weg jagen, en liever eenmalige klanten (toeristen?) hebben.

Jammer, maar voor ons einde verhaal, tenzij....

22. We kwamen heel graag op het terras, maar sinds de biertjes veel kleiner en de prijzen groter zijn geworden, houdt het voor ons op. Kijk, zo kan het ook, €2,40 voor een tapje van 33cl !!

23. Heb geluncht met z'n tienen, waaronder 4 kinderen. Heb lekker gegeten. Opmaak van de borden was mooi. Ik vind het wel een aanrader!

24. Na lange tijd weer eens in Terneuzen en ging een dinertje doen bij Het Gerecht. Tsjonge wat een teleurstelling in de sfeer, voorheen warme kleuren in de terra-cotta en romantisch. En dan bediening, het leek wel of ze koninklijk bezoek verwachtte zo formeel, waar is de vrolijke vriendelijke bediening gebleven, geen gezellig praatje aan tafel. Enfin, een drankje besteld, wat een prijzen. Ook de gerechten op de kaart zijn in deze dure tijden astronomisch gestegen, de frieten met stoverij en salade alleen al met 6 euro naar boven, een luxe 3 gangenmenu kost 39.50, dit verwacht ik in een sterrestaurant maar dat is het hier zeker niet. Jammer... overname hoorde ik, zeker geen verbetering. Geen vervolg.

3,5
  25. Waar is de authentieke sfeer van het gerecht gebleven? Na de overname is er niet veel meer van over, zelfs de bedrijfsleider die nog steeds denkt dat hij de baas is heeft het oprechte gastheerschap niet in zich, te gemaakt.. Volgens mij weten de eigenaren niet hoeveel mensen hij "bewust of onbewust" niet ziet terugkeren .De gerechten springen niet bijzonder in het oog, dus te veel keuze in terneuzen om hier binnen te lopen.

26. Ga nooit meer hier naar toe en raad iedereen hetzelfde aan. Had gewild dat ik de recensies hier had gelezen voordat ik binnen ging. Een voorgerecht met aubergine (volgens menu) die zonder aankondiging was vervangen door tomaat!!! Argument: de aubergine is nu zo duur. De kok vond dat ik als klant begrip voor hem moest hebben! Maaltijdsalade veel te vet van de olie en de gebakken tonijn aangebrand en gortdroog. Overall veel te duur voor wat je krijgt. Volgens de kok (eigenaar?) aanloopproblemen omdat de zaak net was overgenomen. Dat moest ik toch snappen. Met zo'n reactie heb je geen crisis nodig om het niet lang te redden. Jammer, zo'n leuk restaurant zou het kunnen zijn.

27. Lunchgerechten acceptabel, kwaliteit daarvan goed en correcte bediening. Sfeer is prima! Echter, avondkaart is triest!

28. Lieve eigenaar,

De Horeca kan zo schitterend zijn als je maar een goed product neerzet en dan bedoel ik het totaalplaatje, dus inclusief personeel, presentatie en sfeer.
    Iedereeen realiseert zich dat u in een schitterend pand zit op A locatie, maar daar hoeft de rekening niet zo enorm voor omhoog.
    Kwaliteit is onder de maat, grootte van de portie is dan van ondergeschikt belang, u moet alleen meer weggooien bij slecht eten, wat u kosten dan weer enorm opdrijft.
    U snapt het ook wel, het is niet meer druk in uw zaak omdat de mensen zo negatief zijn over u. Dat zorgt er dan weer voor dat u nog minder klanten krijgt.
    De steeds kleinere groep klanten zal dus moeten betalen voor nog steeds evenveel kosten. Ik kan u verklappen dat dat niet gaat lukken.
    Beetje investeren in goed personeel (keuken en bediening) en uw stress verdwijnt als sneeuw voor de zon. Waardoor u ook met een glimlach door de zaak kan lopen.

Voor verdere tips, zie iedere aflevering van Herman den Blijker of doe eens inspiratie bij Meneer van der Most, die kan jullie thema wel zo enorm goed uitbouwen.

Van bovenstaand mag u afleiden dat ik al een paar keer ben geweest (je kunt eens een slechte avond treffen namelijk) en het steeds erg, erg teleurstellend was.

Toch, Met vriendelijke groet

29. dinner was een absolute tegenvaller, scampi's taai, gepofte aardappel niet gaar, eigenlijk gewoon slecht. Eten was niet eens goed warm, dit kan echt niet, zeker niet voor deze prijzen.

2,5
  30. Het was een tegenvaller. De scampies waren taai, de borden saai gepresenteerd (scampies in de look, scampies van het huis en ribbetjes). De frietjes smaakten erg vet. Ik vind het niet erg wat meer te moeten betalen als het gewoon goed is. Nu vond ik het echt te duur. Al vaker voor een lunch geweest en dat was prima. Diner echter geen aanrader.

31. Wat hebben wij een heerlijke avond gehad, het personeel straalde en was super vriendelijk. Heerlijk gegeten en een fles wijn genomen op aanraden van de ober.
    Komen zeker nog eens een keer!!

32. Zeer slecht restaurant. Ga hier nooit meer uit eten. De laatste keer dat wij hier waren was het vlees behoorlijk aangebrand.

3,6
  33. Zeer gezellige avond !

Restaurant was voorheen een kantongerecht vandaar de naam Het Gerecht.
    De gerechten verwijzen naar spreuken uit de rechtspraak (wetten der zee is trio van garnaal) , (bodemonderzoek is slibtong) erg leuk !!

Vriendelijke bediening, op aanraden van de ober namen wij de paling, heerlijk met verse frietjes ( waar zie je dat nog).

Enorm veel keuze, dus komen zeker terug !!!

34. Afgelopen weekend zijn wij daar geweest met z,n 4en.

Slechte bediening eten van zeer matige kwaliteit chagerijnige eigenaar/bedrijfsleider die denkt dat hij alles weet.

Wijnkaart bedroevend slecht en veel te hoog geprijsd.

1x en nooit meer!

4,1
  35. Super gegeten, van voor tot nagerecht een feest. Ook de bediening was erg vriendelijk. Gewoon een erg leuke avond gehad.

36. Anoniem

Ik heb er een keer gegeten, het eten was super.

Ik vond de prijzen wel aan de dure kant, met name de wijn.

Er was wel leuke en vlotte bediening!

Ik kom zeker nog een keer terug.

37. Kees Klaassen

Ik heb er 1 keer gegeten, het ging op zich nog wel. Bediening was niks!

6,1
  38. Dramatisch... vreselijk slechte en ongeïnteresseerde bediening welke fout op fout maakt. Dure gerechten van zeer slechte kwaliteit. Zelfs zoiets eenvoudigs als diepvriespatat weet men hier nog te verknoeien. Het vlees is ook ver beneden kwaliteit. Raar gevormde en kapotgesneden, taaie biefstuk en sate met verschillende kwaliteiten varkensvlees aan een spies, geserveerd met melige, dikke pindasaus welke dreef op een laagje vet. Ontzettend jammer want met de serre aan de voorkant en een groot terras in de zomer is het een prachtige locatie. Hier meerdere keren gegeten, maar een volgende keer, als die er al komt, zal het hooguit een kopje koffie zijn.

3,5
  39. Wisselende ervaring. Eten is redelijk maar weinig verandering in de kaart. Sfeer begint af te takelen. Koffie zat gruis in maar bediening was rampzalig. Zeker niet aan te raden en niet voor herhaling vatbaar.

40. Al twee keer gehad in de zomer dat we werden weggekeken rond 10.30 uur in de avond. De lichten buiten werden gewoon uitgedaan! Zonde, het is een mooie locatie en mooi pand. Misschien eens tijd voor een andere wijze omgaan met klanten?

41. Eerst een kwartier gewacht voordat de bediening er was en een drankje besteld kon worden, pas na 5 kwartier was ons voorgerecht er terwijl andere bezoekers die na ons gekomen waren al aan het voorgerecht zaten. Andere tafels hadden een schaaltje met extra groente maar ook dat was vergeten. Bij afrekenen direkt gemeld dat we wilden pinnen maar men kwam eerst met het bonnetje en liep dan nog een keer om het pinapparaat te halen. Naast ons werd ook al gemopperd. 1 keer maar niet weer hier. Enige positieve was de goede kwaliteit en grote portie van het bestelde eten. Maar de chaotische (maar wel aardige) bediening.........!

42. Wisselend. Soms gezellig maar bediening is zeer slecht!

Eten is ook niet altijd lekker. Maar de sangria in de zomer weer super. Het is wisselend.

6,1
  43. Uit eten geweest met een groep. De sfeer in de aanbouw is erg leuk, het eten was smakelijk en de kaart is leuk en afwisselend. Jammer dat 3 gerechten er niet waren en dat de bediening onder de maat was. Langzaam en niet oplettend.

Het eten is aan de prijzige kant.

44. Sinds de eigenaar vernieuwd is, is het eten bijzonder lekker, vooral het vlees is van superieure kwaliteit. De vrijdag avonden met de D-J Bas zijn leuk en op donderdagavond met Champagne.

Jammer dat er niet gerookt mag worden, maar dat doe ik dan wel buiten, er komt terrasverwarming heb ik begrepen.

45. Stephanie

Als je op een avondje door de week gezellig met vriendinnen iets wil gaan drinken, krijg je om 20.45u de rekening op tafel en wordt er vriendelijk verzocht om je glas leeg te drinken.

Wat een klantvriendelijkheid.... Echt Super.

3,6
  46. johan en marjan

in tijden niet zo slecht gegeten.waardeloos menuutje. hoop dat de kaart beter is maar wil het eigenlijk niet eens proberen

1,7
  47. Mooi stadscafé met een heerlijk terras! Hebben er 's avonds ook erg lekker gegeten, uistekende keuken en bediening!

48. Tja wat moet je hier over schrijven. Bij mooi weer leuke lokatie en terras MITS de eigenaar niet gestresst is. het terras staat wel buiten maar mag niet altijd gebruikt worden anders kan hij het werk niet aan terwijl maar 1/4 bezet is. Ja zo jaag je mensen wel weg. en dat wordt je ook erg onvriendelijk meegedeeld!! Nee dit zijn echt horeca mensen. Verder zijn de prijzen erg hoog, moet je vaak lang wachten om geholpen te worden

3,1